• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | ?
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Bates | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    ?

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?



    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1234

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 9:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pfff.. ik zit echt een beetje vast in wat ik wil laten gebeuren. Een jongen en een meisje reizen samen, hij vlucht voor een leger, zij is op weg naar familie. Maar ik weet echt niets meer :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Bates schreef:
    (...)
    Je maakt me nieuwsgierig! :'D

    Mijn verhaal is net zoals in april weer een supernatural fic. ;3 Dit keer een Sam/Gabriel serial killer!AU, waarin Sam een seriemoordenaar is die handeld vanuit een soort 'psychose' (hoewel psychose er niet exact het juiste woord voor is). Hij ziet sinds Mary (zijn moeder) gestorven is bepaalde mensen als demons, volledig zwarte ogen, attitude, het hele pakket. Op een bepaald moment ziet hij Gabe, waarvan hij eerst ook denkt dat hij een demon is. Hij begint de moord op Gabe te plannen, maar aangezien Gabe na een tijd steeds minder tekenen vertoont van het demon zijn, kan hij het moreel gezien niet. Hierna gebeurt er nog wat, maar dat moet ik nog uit plannen.

    Eigenlijk zou ik eerst een ander verhaal moeten afmaken voor de Sabriel Big Bang, maar goed, dat maakt nu eventjes niet zo veel uit. n.n


    En toen bleek Gabe een engel te zijn en kwam Dean binnenvallen omdat hij bezorgd is om zijn gigantische moose zijn kleine broertje en wordt hij op slag verliefd of Gabe's broertje en ze leefden allemaal nog happily ever after? :Y)
    Nee, maar even serieus, het klinkt erg gaaf. Sabriel is niet zo mijn ship, maar je kunt er een hoop leuke richtingen mee op.



    Norton schreef:
    Ik voel me heel lame, maar ik ga werken aan een fanfictie. Dat kan toch? Ik ben er al superlang mee bezig en ik wil het eigenlijk gewoon een keer afronden.
    Ik heet trouwens Constante op NaNoWriMo.


    Je hoeft je nooit lame te voelen vanwege fanfic! Mensen die beweren van wel hebben duidelijk nog nooit het echt goede spul gelezen. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Je hoeft je nooit lame te voelen vanwege fanfic! Mensen die beweren van wel hebben duidelijk nog nooit het echt goede spul gelezen. :3

    Haha, thanks. Ik had alleen het gevoel dat ik buiten de boot zou vallen als ik het zou doen, omdat ik hier alleen maar OP zag. x:


    Deep inside, I've never felt alive

    Bates schreef:
    Mag ik eventjes nieuwsgierig zijn en vragen waar jullie verhalen over gaan? (:

    Mijn verhaal gaat over een seriemoordenaar haha, het is een horror verhaal. Klik voor de story (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bates schreef:
    Mag ik eventjes nieuwsgierig zijn en vragen waar jullie verhalen over gaan? (:


    Een vervolg op mijn verhaal Masks waarin een meisje door haar nachtmerries iedereen in een soort kliniek vermoord.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 22:05 ]


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    (...)

    Een vervolg op mijn verhaal Masks waarin een meisje door haar nachtmerries iedereen in een soort kliniek vermoord.


    Mijn verhaal gaat over een vijf jongeren die als baby uit een weeshuis zijn geplukt om experimenten op uit te voeren. Het is idee van het project was om de kinderen een soort van nieuwe superhelden te maken. Het expirement is echter mislukt en ze zijn uit elkaar gehaald. Ze hebben allemaal een vreemde oogkleur (geel, roze, paars, oranje en rood.) en een speciale kracht. Het verhaal speelt zich af dat ze allemaal rond de 19 jaar zijn en een stel wetenschappers zijn er achter het experiment gekomen. Deze mensen willen de vijf jongeren zoeken en gevangen nemen om ze uiteindelijk te ontleden in naam van de wetenschap.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Norton schreef:
    (...)
    Haha, thanks. Ik had alleen het gevoel dat ik buiten de boot zou vallen als ik het zou doen, omdat ik hier alleen maar OP zag. x:


    Het is wel waar dat de meeste mensen OP schrijven, ja. Het is net toeval dat ik dat dit jaar ook doe, want de afgelopen twee jaar heb ik juist (grotendeels) fanfic geschreven. Maar fanfics zijn net zo goed verhalen en kosten ook een hoop tijd en werk, dus zo anders is het helemaal niet. Ik vind het zo jammer dat er door veel hobbyschrijvers een beetje wordt neergekeken op fanfic, alsof het geen "echte" verhalen zijn.
    Maar goed, met de Supernatural fic van Bates ben je dus niet eens de enige die geen OP schrijft, en je bent hoe dan ook welkom. NaNo is er voor iedereen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Please_Charon schreef:
    (...)

    Mijn verhaal gaat over een vijf jongeren die als baby uit een weeshuis zijn geplukt om experimenten op uit te voeren. Het is idee van het project was om de kinderen een soort van nieuwe superhelden te maken. Het expirement is echter mislukt en ze zijn uit elkaar gehaald. Ze hebben allemaal een vreemde oogkleur (geel, roze, paars, oranje en rood.) en een speciale kracht. Het verhaal speelt zich af dat ze allemaal rond de 19 jaar zijn en een stel wetenschappers zijn er achter het experiment gekomen. Deze mensen willen de vijf jongeren zoeken en gevangen nemen om ze uiteindelijk te ontleden in naam van de wetenschap.


    En je quote mijn reactie omdat...?


    16 - 09 - '17

    Norton schreef:
    (...)
    Haha, thanks. Ik had alleen het gevoel dat ik buiten de boot zou vallen als ik het zou doen, omdat ik hier alleen maar OP zag. x:


    Wat Square zegt.^^
    Ik schrijft daarnaast een behoorlijk slecht twilight verhaal, maar he ik vind het leuk om te doen en er zijn mensen die het leuk vinden om te lezen. Ik zou het zelf gewoon nooit lezen want het is nogal cliché.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ben ik weer. Op zulk soort dingen kan ik zó twijfelachtig zijn. Ik heb besloten om met een ander verhaal te beginnen. Deze vond ik onbewust toch te veel op het verhaal van Corday te lijken.

    Bij deze presenteer ik dus:
    Science fiction, Fantasy.

    Aan de andere kant.

    Veronica Chyera woont in Juceila. Juceila ligt tussen het Oude Zwitserland en Italië in. De derde wereldoorlog was al bijna een eeuw verstreken, maar je kon nog steeds de gevolgen ervan zien. Het herindelen van de wereld. De paniek en vooral angst.
    Door het opwarmen van de aarde en de gevolgen van de oorlog zijn verschillende dieren zo geëvolueerd en muteert dat ze een bedreiging voor de mens vormen. Zo is de zeventienjarige Veronica opgegroeid in Amynta, maar nog nooit buiten de muur geweest. Ze leeft binnen de muren van Amynta, wat ooit een levendig stadje was geweest in het oosten van Juceila. Dankzij de opmars van de Lerola, grote, vleesetende zwarte vogels, hebben de inwoners van Amynta honderden jaren geleden een koepel om Amynta heen gebouwd. De muren bestaan uit bakstenen, die langzaam overgaan in glas.
    Op een dag komen er vreemdelingen vanuit de verte aan. Het blijkt een groepje vluchtelingen te zijn die tijdelijk onderdak zoeken, voordat ze verder trekken naar Elish, waar het veilig lijkt te zijn. Veronica leeft binnen de muren een vredig bestaan en wil absoluut niet weg. Maar als het noodlot beslist, heeft ze geen andere keuze.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 15:11 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Méh. Ik weet echt niet goed wat ik nu moet gaan schrijven. Ik heb de wereld waarin ik wil werken. Maar wat er exact moet gebeuren? Geen idee. Ik heb dan wel nog iets meer dan drie weken om dat te bedenken, maar goed.


    Scribe schreef:
    Ben ik weer. Op zulk soort dingen kan ik zó twijfelachtig zijn. Ik heb besloten om met een ander verhaal te beginnen. Deze vond ik onbewust toch te veel op het verhaal van Corday te lijken.

    Bij deze presenteer ik dus: Voorbij de muur. (of moet het over zijn? idk)
    Het gaat over het toekomstige 3570 *een random getal.
    Door het opwarmen van de aarde zijn verschillende dieren zo geëvolueerd en muteert dat ze een bedreiging voor de mens vormen. Zo is de achttienjarige Veronica opgegroeid in Zwitserland, maar nog nooit buiten de muur geweest. Ze leeft binnen de muren van Arosa, wat ooit een levendig stadje was geweest in het oosten van Zwitserland. Nu, anno 3570 moeten ze zien te overleven binnen de muren die ze uit zelfbescherming hebben gebouwd.
    Op een dag komen er vreemdelingen vanuit de verte aan. Het blijkt een groepje vluchtelingen te zijn die tijdelijk onderdak zoeken, voordat ze verder trekken naar Egypte, waar het veilig lijkt te zijn. Als Veronica haar oma sterft, heeft ze niemand meer en besluit ze mee te glippen naar buiten. Waar ze met de 19-jarige Loris, die ook bij het groepje vluchtelingen hoort, een avontuur tegemoet gaat, op zoek naar de vrijheid.

    (nog wat punten: Binnen de muren worden zowel meisjes als jongens getraind in vechtsporten (zowel met het zwaard als pijl en boog etc.) , er is geen elektronica meer)


    (Dit is nog niet de officiële samenvatting.)


    Jouw verhaal klink interessant! Ga je het op het einde op Q posten of niet?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 17:51 ]


    Ex astris, sciencia

    Sugglet schreef:
    (...)

    En je quote mijn reactie omdat...?

    Omdat dat perongeluk ging want mijn telefoon deed vreemd...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mulford schreef:
    Méh. Ik weet echt niet goed wat ik nu moet gaan schrijven. Ik heb de wereld waarin ik wil werken. Maar wat er exact moet gebeuren? Geen idee. Ik heb dan wel nog iets meer dan drie weken om dat te bedenken, maar goed.


    (...)

    Jouw verhaal klink interessant! Ga je het op het einde op Q posten of niet?


    Voorlopig wil ik het eerst uitschrijven in Word en hem verbeteren etc. Ik heb gemerkt met Sleep tight dat gelijk posten niet werkt en het geeft me ern schuldgevoel als ik een tijdje niet post. Daarna wil ik het proberen uit te geven. (Als alles qua verhaal &verhasllijn klopt) Als dat niet lukt dat post ik het op Q. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Please_Charon schreef:
    (...)
    Omdat dat perongeluk ging want mijn telefoon deed vreemd...


    Oh ok


    16 - 09 - '17

    Ik weet niet of ik het ga halen, maar de verleiding is simpelweg te groot. c:
    Mijn username daar is Demesio, mijn verhaal nog onbekend en mijn wordgoal 10K of 20K.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."