• Camp Sahara



    Regels

    ° Minimum van 300 woorden.
    ° Bestuur enkel je eigen personage, tenzij
    je toestemming hebt van een ander.
    ° Geen Gary-Stu's en Mary Sue's.
    ° 16+ is toegestaan.
    ° Naamsveranderingen doorgeven.
    ° Alleen ik maak nieuwe topics.
    ° Maximaal 3 personage's, in variatie.
    ° Ruziemaken doe je maar ergens anders.
    ° Reserveringen blijven 5 dagen staan.
    ° Geef mensen de kans om rustig te reageren.
    ° Hou het realistisch!

    Topics

    Rollentopics: 1
    Praattopics: 1
    Speeltopics:



    Een stel mensen hebben zich opgegeven om mee te doen met 'Camp Sahara'. Dit is een sociaal experiment, waarbij deze mensen met enkel een paar spullen in de Sahara gedropt worden en hun eigen kamp moeten opzetten en samen moeten zien te overleven. Ze worden echter niet gemonitord, als er iets aan de hand is, kan er niks aan gedaan worden. Pas na een jaar zullen ze komen kijken hoe het met ze gaat. Niet iedereen durft deze uitdaging uit, maar de geldprijs van 500.000 dollar maakt het al een stuk aantrekkelijker en haalt sommige over om het toch te doen. Durf jij?


    Rollen


    ° Marley Quinn - 25 - Assassin 1,1
    ° Gereserveerd Macabre
    ° Gereserveerd AsshiexIrwin
    ° Hedwig Sutherland - 31 - Sorridere 1,4
    ° Gereserveerd ItsImpossible

    ° Christian Jasper Rowe - 27 - RocketRaccoon 1,2
    ° Bentley Edward Heathrow - 21 - Quizslet 1,4
    ° Gereserveerd AlphaFox
    °
    °



    Invullijstjes

    Naam:
    Leeftijd: 20+
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Leven: (hebben ze een gezin in het dagelijks leven, wat doen ze voor werk, etc)
    Extra:


    Extra informatie

    Alle deelnemers worden erop getest of ze fysiek helemaal gezond zijn.
    Ze mogen hun eigen kleding en sieraden meenemen, maar meer ook niet. De rest van de spullen krijgen ze van het project. Per tweetal een tent (ik maak willekeurige koppels), een waterfles, een mes, een zaklamp, extra batterijen, een waterdichte rugzak, een slaapzak, een veldbed, zeep, EHBO-doos (antibiotica, ontstekingsremmers, pijnstillers, ontsmettingsmateriaal, verbindspullen), genoeg water en verpakt voedsel voor een jaar. Daarbij krijgen ze nog een gereedschapskist met de nodige spullen.
    Het is zeer droog in de Sahara, soms regent het ineens heel erg. 's Nachts kan het heel koud worden, terwijl het overdag bloedheet is. Ze zijn gedropt bij een rotsachtig gebied die de nodige schaduw bied.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 21:24 ]


    Your make-up is terrible

    Ohhhhhh dit klinkt zo leeeeeuk. :'D Nou ja, vooruit, een vrouwelijke voor mij.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Ohhhhhh dit klinkt zo leeeeeuk. :'D Nou ja, vooruit, een vrouwelijke voor mij.


    Ik bedacht het ineens en kon het niet laten. D: Ik ga het nog druk krijgen, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik bedacht het ineens en kon het niet laten. D: Ik ga het nog druk krijgen, haha.

    Haha. Ik kijk altijd die programma's zoals Ultimate survival en zo, super leuk. :W En ik ook wel, denk ik, maar ik mis het RPG'en toch wel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam:
          Marley Quinn
    Leeftijd:
          25
    Geslacht:
          Vrouwelijk
    Innerlijk:
          Deze jonge vrouw is een tikkeltje dominant en natuurlijke leider. Dat komt waarschijnlijk omdat ze thuis een van de oudste was en deze taak vaak op zich nam. Ze blijft meestal kalm in lastige situaties en probeert logisch te blijven. Helaas kan ze ook behoorlijk koppig en eigenwijs zijn af en toe en is ze vaak overtuigd van haar eigen gelijk. Toegeven dat ze ongelijk heeft, vind ze erg lastig.
          Ze is echter wel een flexibel persoon die zich snel weet aan te passen aan verschillende situaties. Daarbij is ze ook een echte doorzetter en een harde werker. Ze geeft niet snel op, maar raakt daardoor af en toe wel geobsedeerd. Helaas is ze ook erg perfectionistisch, waardoor ze soms langer over iets doet dan nodig is. Hierdoor doet ze dingen ook liever zelf dan ze aan anderen over te laten.
          Marley is een erg sociaal persoon. Ze vind het leuk om met anderen op te trekken, maar kiest haar vrienden wel zorgvuldig uit. Ze kan erg gezellig zijn en is meestal wel in voor een feestje. Helaas kan ze dan ook best luidruchtig worden. Voor haar vrienden is ze zeker een goede vriendin, ze zal voor je door het vuur gaan en je kan haar voor 100% vertrouwen, zolang ze jou ook kan vertrouwen en op je kan rekenen. Ze is erg beschermend naar haar vrienden toe.
          Naast dat kan Marley ook best een flirt zijn, maar verder gaat ze ook niet. Ze houd er wel van om charmant te doen en iemand een beetje uit te dagen, maar wordt niet zo gemakkelijk verliefd. Dat wilt ze ook helemaal niet, ze houdt nooit contact met mannen en gaat ook niet verder. Ze heeft in geen tijden meer seks gehad en is dat ook niet van plan om te hebben. Haar laatste vriend is al jaren geleden, toen ze 19 was.
          Verder is Marley een echte avonturier. Ze houdt van extreme sporten, kickt op adrenaline en neemt snel uitdagingen aan omdat ze het leuk vind. Hierdoor is ze ook erg competitief in sommige situaties. Een wedstrijdje slaat ze ook niet zomaar af, maar ze hoeft niet perse te winnen, zolang ze er maar lol in heeft. Dat is voor haar erg belangrijk in het leven, dingen doen waar ze plezier in heeft en iets van leert.
    Uiterlijk:
          Marley is redelijk lang met haar 1,70 voor een vrouw. Ze heeft een atletisch lichaam omdat ze veel sport, hierdoor is ze fit en redelijk gespierd. Ze heeft haar vrouwelijke vormen nog enigszins behouden, ze heeft een zandloper figuur, maar naar haar eigen mening had ze wel iets meer heupen en borsten willen hebben.
          Ze heeft een gave huid, enkel bedekt met wat moedervlekken en een tatoeage. Die loopt van haar middel naar beneden over haar heup. Er staat 'Strength is nothing more than how well you hide your pain'. Haar huid is redelijk donker van zichzelf door haar afkomst.
          Het eerste wat waarschijnlijk opvalt, zijn haar intens blauwe ogen die in sterk contrast met haar huidskleur staan. Ze zijn lichtblauw met een tikkeltje groen erdoorheen. Ze heeft amandelvormige ogen met lange, donkere wimpers. Haar neus is klein en ze heeft erg fijne gezicht trekken. Haar lippen zijn vol en hebben een rozige kleur. Marley heeft een flinke bos met natuurlijke krullen die altijd een beetje warrig zitten. Ze hebben een donker goudblonde kleur.
          Normaal gesproken is Marley erg ijverig. Ze besteed veel tijd aan haar uiterlijk, aan haar kleding en make-up. Voor deze reis heeft ze echter allerlei tierelantijntjes achterwege gelaten en enkel de kleding ingepakt die handig zal zijn in de woestijn. Hiervoor heeft ze dan ook haar best gedaan om het alsnog redelijk in de mode te houden, de juiste kleding te kiezen en sportkleding meegenomen.
    Leven:
          Marley is de dochter van een blanke, Amerikaanse vrouw en een afro-Amerikaanse man. Ze is opgegroeid in een groot gezin dat net boven de armoedegrens leefde. Dit heeft ze zelf nooit als een belemmering gezien, ze heeft hard gewerkt voor wat ze wilde. Haar familie is al vroeg uit elkaar gevallen, haar ouders gescheiden, haar moeder hertrouwd. Haar vader woont alleen en de kinderen gingen van de een naar de ander. Sommige gingen het verkeerde pad op en het leek even alsof Marley dat ook zou gaan.
          Ze ging namelijk een beetje met de verkeerde mensen om, spijbelde af en toe, had foute vriendjes en rookte wiet. Ze kwam al snel tot het besef dat het niks voor haar was, heeft haar middelbare school afgemaakt en is daarna gaan studeren. Hiermee is ze fitnessinstructrice geworden en werkt ze al 4 jaar op dezelfde plek. Ze is single en woont op zichzelf. Ze kan prima voor zichzelf zorgen.
    Extra:
          Deze jongedame is helemaal in voor een nieuw avontuur, hoewel haar familie en vrienden het erg riskant vinden. Zelf vind ze het een mooie kans om eens iets anders te doen en de grote stad waar ze woont te verlaten voor iets anders.
          Marley heeft een fascinatie voor fitness/sport en make-up, kleding en schoenen.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 23:17 ]


    Your make-up is terrible

    Mag ik een vrouwelijke rol?


    Tijd voor koffie.

    Natuurlijk. ;3


    Your make-up is terrible

    Zo, Marley is af.


    Your make-up is terrible

    Deerstalker schreef:
    Mag ik een vrouwelijke rol?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mag ik een mannelijke rol? Ik denk dat ik het toch wel aandurf


    Bowties were never Cooler

    Iedereen staat erbij!


    Your make-up is terrible

    Oeh, dit is toch wel heel verleidelijk. Ik heb alleen in het weekend tijd, dus dat word hem denk ik niet. Jammer, want het lijkt me echt super leuk!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Lijkt me super leuk!
    Zou ik een vrouw mogen reserveren?

    We hebben een beetje veel vrouwen op het moment, ik heb liever eerst wat mannen erbij.


    Your make-up is terrible

    Mag ik Trent Whiddon fc'en?


    Bowties were never Cooler

    Haii, ik ga het proberen, Mag ik een mannelijk personage verzinnen?