• Camp Sahara



    Regels

    ° Minimum van 300 woorden.
    ° Bestuur enkel je eigen personage, tenzij
    je toestemming hebt van een ander.
    ° Geen Gary-Stu's en Mary Sue's.
    ° 16+ is toegestaan.
    ° Naamsveranderingen doorgeven.
    ° Alleen ik maak nieuwe topics.
    ° Maximaal 3 personage's, in variatie.
    ° Ruziemaken doe je maar ergens anders.
    ° Reserveringen blijven 5 dagen staan.
    ° Geef mensen de kans om rustig te reageren.
    ° Hou het realistisch!

    Topics

    Rollentopics: 1
    Praattopics: 1
    Speeltopics:



    Een stel mensen hebben zich opgegeven om mee te doen met 'Camp Sahara'. Dit is een sociaal experiment, waarbij deze mensen met enkel een paar spullen in de Sahara gedropt worden en hun eigen kamp moeten opzetten en samen moeten zien te overleven. Ze worden echter niet gemonitord, als er iets aan de hand is, kan er niks aan gedaan worden. Pas na een jaar zullen ze komen kijken hoe het met ze gaat. Niet iedereen durft deze uitdaging uit, maar de geldprijs van 500.000 dollar maakt het al een stuk aantrekkelijker en haalt sommige over om het toch te doen. Durf jij?


    Rollen


    ° Marley Quinn - 25 - Assassin 1,1
    ° Gereserveerd Macabre
    ° Gereserveerd AsshiexIrwin
    ° Hedwig Sutherland - 31 - Sorridere 1,4
    ° Gereserveerd ItsImpossible

    ° Christian Jasper Rowe - 27 - RocketRaccoon 1,2
    ° Bentley Edward Heathrow - 21 - Quizslet 1,4
    ° Gereserveerd AlphaFox
    °
    °



    Invullijstjes

    Naam:
    Leeftijd: 20+
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Leven: (hebben ze een gezin in het dagelijks leven, wat doen ze voor werk, etc)
    Extra:


    Extra informatie

    Alle deelnemers worden erop getest of ze fysiek helemaal gezond zijn.
    Ze mogen hun eigen kleding en sieraden meenemen, maar meer ook niet. De rest van de spullen krijgen ze van het project. Per tweetal een tent (ik maak willekeurige koppels), een waterfles, een mes, een zaklamp, extra batterijen, een waterdichte rugzak, een slaapzak, een veldbed, zeep, EHBO-doos (antibiotica, ontstekingsremmers, pijnstillers, ontsmettingsmateriaal, verbindspullen), genoeg water en verpakt voedsel voor een jaar. Daarbij krijgen ze nog een gereedschapskist met de nodige spullen.
    Het is zeer droog in de Sahara, soms regent het ineens heel erg. 's Nachts kan het heel koud worden, terwijl het overdag bloedheet is. Ze zijn gedropt bij een rotsachtig gebied die de nodige schaduw bied.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 21:24 ]


    Your make-up is terrible

    Macabre schreef:
    (...)
    Neuh, ik weet 't, maar omdat mijn rol er al een tijdje staat, dacht ik dat het wel zo netjes was om even te vermelden. (bloos)


    Dat is waar. ;3


    Your make-up is terrible

    zou ik nog een vrouwlijk personage kunnen krijgen?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Naam: Hedwig Sutherland
    Leeftijd: 31 jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk: Hedwig is duidelijk een pittige en harde tante. Op een moment dat ze iemand nieuw leert kennen kan ze bot en hard overkomen, dit is alleen om je te testen en te kijken hoe ver ze bij je kan gaan. Hedwig is een typische workaholic en werkt hard en met veel plezier als advocate, dit toont weer dat ze een doorzetter is . Ze is een vrouw die van aanpakken houdt “ van uitstellen komt afstellen” zegt ze altijd. Een ding is zeker wanneer je haar echt boos maakt kun je nog weleens verschieten van de hoeveelheid pit van de vrouw. Je kunt wel zeggen dat ze een moedige vrouw is die veel lef toont. Op haar mondje is ze zeker niet gevallen en ze doet er alles aan om het laatste woord te krijgen. Dit komt ook mededankzij haar koppigheid en eigenwijsheid waar vele zich wel aan storen. Over storen gesprokken, Hedwig stoort zich enorm aan mensen die ongeduldig zijn, mensen die zich anders voor doen dan hoe ze eigenlijk in werkelijkheid zijn ,mensen die doen als of ze perfect zijn en mensen die overal een groot drama van maken. Buiten haar pittige kant heeft ze ook nog een gezellige en spraakzame kant. Wanneer ze een goede klik met je heeft en wanneer ze je al goed en lang kent is ze de gezellige en humoristische vrouw waar je altijd een praatje mee kan maken. Doordat ze vroeger erg vaak met haar neus tussen de boeken zat heeft ze nooit echt kunnen genieten van haar jeugd daarom begint ze het nu in te halen en wordt ze meer een genieter. Dingen waar ze echt van kan genieten zijn onder anderen: Verschillende soorten vecht sporten , yoga, schilderen, lezen, reizen en feesten. Hedwig sport graag en ze is zeker drie keer in de week in de sportschool te vinden daarnaast doet ze elke dag aan yoga meestal in de ochtend. Door de yoga wordt ze metaal en fysiek sterker en krijgt ze meer innerlijke rust. Reizen is ook een manier waarop ze meer rust vind. Zelf rijdt ze ook motor dat is het voertuig waarmee ze overal heen gaat. Naast haar motor heeft ze nog een jeep waarmee ze naar haar cliënten rijdt. Hedwig is zeker een ander soort advocaat een advocaat die vrij gevaarlijke keuzes durft te maken.
    Haar geaardheid is het volgende station. Hedwig is vrij wel zeker dat ze zich aangetrokken voelt door mannen, maar ze sluit niet uit dat ze niet ooit verliefd kan worden op een vrouw.. Ze houdt qua liefdesgebied meer van het lieve en zachte en zeker niet van gladde praatjes. Qua liefdesgebied is ze niet echt erg ervaren, ze heeft niet veel relaties gehad en die paar die ze heeft gehad duurde niet veel langer dan een maand. Flirten op de manier van praten is niet echt haar ding maar qua lichamelijk flirt kan ze er wel wat van. Hedwig heeft een hekel aan klefheid in het openbaar.




    Uiterlijk(FC: Cameron Diaz):Hedwig heeft half lang blond haar. Haar fel blauwe ogen vallen vaak ook op. Ze is 1.75 lang en ze heeft een slank postuur. Het lichaam en de conditie van Hedwig zijn goed in vorm. Haar huid heeft een vrij lichte kleur van zichzelf, maar door de zon kan hij snel donkerder worden. Hedwig heeft een tattoo op haar schouder, het symboliseert de geluk die ze in het leven heeft gehad. Door een ongelukje in haar jeugd heeft ze een litteken op haar onderrug. Ze draagt altijd oorbellen meestal knopjes omdat dit niet in de weg kan zitten. Ook draagt ze drie ringen met ieder een betekenis. Hedwig draagt enkel wat oogschaduw, mascara en lipgloss of ze loopt rond zonder enig make-up het maakt haar niet zoveel uit alleen voor een date of een belangrijke meeting doft ze zich op. Op haar werk heeft ze haar haren meestal op een staart, maar in haar vrije tijd heeft ze het altijd los. Op haar werk draagt ze vaak mantelpakjes, maar in haar vrije tijd draagt ze meer jurkjes of jeans met een shirtje en jasje. Hedwig is vrij mode bewust. Ondanks ze een mooie lengte heeft draagt ze vaak hakken. Gympen heeft ze bijna alleen maar aan wanneer ze aan het sporten is.
    Leven: Hedwig is geboren in de drukke maar geweldige stad New York. Een stad die veel te bieden heeft als je je best maar doet. Ze is enig kind iets waar ze eigenlijk totaal geen problemen mee heeft. Ze heeft genoeg vrienden die ze ziet als familie. Hedwig is een dochter van een advocaat en dokter. Haar ouders zorgde ervoor dat ze een strenge, maar goede jeugd kreeg. Door de wat strengere opvoeding heeft ze veel moet leren, maar dit heeft haar wel een succesvolle baan opgeleverd. Ze is op jonge leeftijd al advocaat geworden. Haar leven bestond alleen nog maar uit werken, werken en werken. Totdat ze hoorde van het sociale experiment. Het was haar ticket naar een jaar vrijheid en relaxen.
    Extra: Ze heeft erg veel zin in het sociale experiment. Hedwig hoopt dat ze eindelijk tot rust komt. Het geldbedrag boeit haar niet zoveel.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 18:19 ]


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Ik zal morgen even mijn rol invullen :)


    On wednesdays we wear black

    Ik meld me toch af, sorry.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik meld me af, te druk met school kwam ik vandaag achter. Sorry :/


    On wednesdays we wear black

    Ik vul een man in! (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Naam: Bentley Edward Heathrow
    Leeftijd: Bentley is 21 jaar jong, geboren op 21 September 1993
    Geslacht: Bentley is een jongetje
    Innerlijk: Hij is de liefste persoon die je ooit zal ontmoeten, een echte goedzak. Hij zet zichzelf altijd op nummer twee en zijn vrienden op de eerste plaats. Hij zal er altijd zijn als je een verhaal kwijt wilt, of iets moeilijks wilt vertellen. Hij zal zijn mond nooit voorbij praten en zal je als een echte vriend behandelen. Ten minste, als hij je mag. Tegen mensen die hij niet graag mag, zal hij altijd normaal blijven. Haat is een groot woord. Hij haat niemand. Hij geloofd in het feit dat iedereen een goed mens is, met een paar slechte eigenschappen.
    Deze heeft hij natuurlijk ook. Hij is altijd eerlijk, al willen mensen de waarheid niet horen. Hij zal altijd direct zijn en heeft geen moeite om 'to the point' te komen. Bentley is erg koppig en eigenwijs.
    Tot slot kan hij totaal niet omgaan met stress.
    Uiterlijk:



    - Marlon Teixeira
    Leven: Bentley leidt een gelukkig leven, vol luxe en comfort. Althans, dat was het ooit.
    Zijn ouders zijn beide workaholics en hebben hierdoor meer geld dan gemiddeld. Bentley is luxe opgevoed en werd hierdoor wel eens een 'verwaand' persoon genoemd. 'Beter verwend dan verwaarloosd' zegt hij dan.
    Op zijn bankrekening staat nu een behoorlijk bedrag en hij woont samen met de liefde van zijn leven in een luxe appartement in het altijd bruisende New York City. Bentley studeert Fotografie en heeft een bijbaan als model. In deze wereld heeft hij zijn liefde leren kennen.
    Extra: Op zijn negentiende kwam Bentley uit de kast. Hij vond het erg moeilijk, omdat hij wist dat zijn ouders er tegen zouden zijn. Zijn ouders werden woedend en hebben al het contact verbroken. Sindsdien woont Bentley met Ethan samen en hoopt hij oud en gelukkig te worden, totdat de dood hen scheidt.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Is mijn rol goedgekeurd? c:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sorry dat ik het pas zo laat kan melden, maar ik heb best wel grote issue's met onze internetverbinding. Daarom komt er van het weekend iemand om het te regelen maar dat kan nog best wel kang duren, omdat het wel vaker misgaat. Ik vind het echt heel stom (nahh, eerder zwaar kut)maar ik kan daardoor niet rp'en. Daarom trek ik me met spijt terug. Sorry als dit voor lastige situatie's zorgt.

    X Julia.

    Gaat lekker met iedereen :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als je nog mee wilt doen, steek je hand op. Ik ben de kluts kwijt...

    Jacco, zou je er nog een uiterlijke beschrijving bij willen doen?


    Your make-up is terrible

    Ik doe nog mee, hoor. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik doe ook nog mee :Y)
    En zie nu pas dat ik uiterlijkbeschrijving vergeten ben, doe ik morgen!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Me too


    Bowties were never Cooler