• Camp Sahara



    Regels

    ° Minimum van 300 woorden.
    ° Bestuur enkel je eigen personage, tenzij
    je toestemming hebt van een ander.
    ° Geen Gary-Stu's en Mary Sue's.
    ° 16+ is toegestaan.
    ° Naamsveranderingen doorgeven.
    ° Alleen ik maak nieuwe topics.
    ° Maximaal 3 personage's, in variatie.
    ° Ruziemaken doe je maar ergens anders.
    ° Reserveringen blijven 5 dagen staan.
    ° Geef mensen de kans om rustig te reageren.
    ° Hou het realistisch!

    Topics

    Rollentopics: 1
    Praattopics: 1
    Speeltopics:



    Een stel mensen hebben zich opgegeven om mee te doen met 'Camp Sahara'. Dit is een sociaal experiment, waarbij deze mensen met enkel een paar spullen in de Sahara gedropt worden en hun eigen kamp moeten opzetten en samen moeten zien te overleven. Ze worden echter niet gemonitord, als er iets aan de hand is, kan er niks aan gedaan worden. Pas na een jaar zullen ze komen kijken hoe het met ze gaat. Niet iedereen durft deze uitdaging uit, maar de geldprijs van 500.000 dollar maakt het al een stuk aantrekkelijker en haalt sommige over om het toch te doen. Durf jij?


    Rollen


    ° Marley Quinn - 25 - Assassin 1,1
    ° Gereserveerd Macabre
    ° Gereserveerd AsshiexIrwin
    ° Hedwig Sutherland - 31 - Sorridere 1,4
    ° Gereserveerd ItsImpossible

    ° Christian Jasper Rowe - 27 - RocketRaccoon 1,2
    ° Bentley Edward Heathrow - 21 - Quizslet 1,4
    ° Gereserveerd AlphaFox
    °
    °



    Invullijstjes

    Naam:
    Leeftijd: 20+
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Leven: (hebben ze een gezin in het dagelijks leven, wat doen ze voor werk, etc)
    Extra:


    Extra informatie

    Alle deelnemers worden erop getest of ze fysiek helemaal gezond zijn.
    Ze mogen hun eigen kleding en sieraden meenemen, maar meer ook niet. De rest van de spullen krijgen ze van het project. Per tweetal een tent (ik maak willekeurige koppels), een waterfles, een mes, een zaklamp, extra batterijen, een waterdichte rugzak, een slaapzak, een veldbed, zeep, EHBO-doos (antibiotica, ontstekingsremmers, pijnstillers, ontsmettingsmateriaal, verbindspullen), genoeg water en verpakt voedsel voor een jaar. Daarbij krijgen ze nog een gereedschapskist met de nodige spullen.
    Het is zeer droog in de Sahara, soms regent het ineens heel erg. 's Nachts kan het heel koud worden, terwijl het overdag bloedheet is. Ze zijn gedropt bij een rotsachtig gebied die de nodige schaduw bied.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 21:24 ]


    Your make-up is terrible




    Naam:Liliane
    Leeftijd: 24
    Geslacht: Vrouwelijk
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Johanna Herrstedt, kan nog veranderd worden
    Leven: (hebben ze een gezin in het dagelijks leven, wat doen ze voor werk, etc)
    Extra:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    RocketRaccoon schreef:
    Is Christian iets?


    Ja! Leuk.

    @Sorridere, natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    Fijn


    Bowties were never Cooler

    Vijf dagen moet mij wel lukken, hoop ik. (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Even zodat ik het niet vergeet.

    Dalton Davies.

    Leeftijd: 20+
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Leven: (hebben ze een gezin in het dagelijks leven, wat doen ze voor werk, etc)
    Extra:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ehhm,,, vanuit welke persoon moet ik RP'en? 1e of 3e?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 16:37 ]

    JuliaRoosje schreef:
    Ehhm,,, vanuit welke persoon moet ik RP'en? 1e of 3e?


    Wat je zelf fijner vind.


    Your make-up is terrible

    Zijn er nog rollen beschikbaar ?

    AlphaFox schreef:
    Zijn er nog rollen beschikbaar ?


    Ja, voor mannen.


    Your make-up is terrible

    Dan wil ik graag een mannelijke rol reserveren.


    Naam: Frank Austin Winters


    Leeftijd: Frank is geboren op vijf juni 1993, dit maakt hem eenentwintig jaar oud.
    Geslacht: Mannelijk.
    Innerlijk: Frank komt vaak over als een gesloten jongen, maar dat is hij helemaal niet. Hij denkt gewoon vaak in zichzelf en is nogal afwachtend in contact leggen met anderen. Frank houdt veel van muziek, daar is hij ook de hele dag mee bezig. Hij speelt graag op zijn gitaar met zijn zelfgeschreven liedjes. Frank houdt niet van liften, hij is nogal claustrofobisch. Hij krijgt vaak een kick van surfen en skateboarden en je zult hem daarom ook vaak op de skatebaan of op het strand vinden in zijn vrije tijd. Als hij daar niet is dan zit hij met zijn gitaar op zijn slaapkamer en kan dan echt even tot rust komen. Frank is een vrij rustige jongen, die nooit veel vrienden heeft gehad, gewoon omdat hij niet echt een mensen-mens is. Het bleek dat hij een sociale angststoornis had, hier is hij voor behandeld, maar hij houdt er nog steeds niet echt van om in grote groepen te zijn. Hij is wel heel open geworden, hij heeft geen geheimen voor mensen, maar dat komt meer omdat hij een echte flapuit is. Hoewel Frank bang is voor grote groepen is hij niet onbeschoft en heeft hij respect voor iedereen. Omdat hij zelf respect wilt van mensen, maar ook omdat hij het vanzelfsprekend vindt dat mensen elkaar met respect behandelen, maar zo is hij ook opgevoed. Zijn ouders zijn erg nette mensen, het verschil met Frank en zijn ouders is, dat zijn ouders veel onder de mensen komen, en dat ook fijn vinden. Hij is ook erg sympathiek, want ook al heeft hij een angst voor mensen, hij is nog steeds een gezellige jongen om in de buurt te zijn. Omdat hij rustig is en een angststoornis heeft gehad, is hij niet minder aardig. Want Frank is een hele aardige jongen. Hij kan er dan ook echt niet tegen om mensen pijn te zien lijden, of verdrietig te zien zijn. Dan wilt hij het oplossen, ook al vindt hij dat vaak moeilijk.
    Uiterlijk: Frank is voor een jongen best klein met zijn 1m 68, maar dat vindt hij niet erg, hij vindt het eigenlijk zelfs fijn. "Groot zijn is ook niet alles." Zeggen zijn ouders vaak. En dat weet hij ook. Klein maar fijn. Aan zijn grote bruine ogen, kan je altijd zien hoe hij zich voelt, als hij vrolijk is, dan straalt hij echt, dan stralen zijn ogen. En als hij verdrietig of boos is, dan staan zijn ogen heel dof. Door zijn lange, zwarte lokken denken mensen om hem heen, dat hij emo is. Hier schenkt hij geen aandacht aan want hij weet zelf wat hij leuk vind en voor hem is zijn haar zeker heilig. Mensen moeten het dan ook niet wagen om ongevraagd aan zijn haar te zitten want dan kan hij nogal boos worden. Zijn kledingstijl bestaat uit shirtjes met hippe prints of warme sweaters. Enkel bij speciale of formele zou hij een blouse of net pak dragen. Ook vind hij het lekker zitten om een veel gekleurde beanie over zijn lokken te dragen.
    Leven:
    Extra:

    Is het mogelijk om een mannelijk personage te reserveren? :)
    Ik heb trouwens vroeger aan veel rpg's gedaan maar ik moet er dus nog even inkomen haha

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 20:51 ]


    On wednesdays we wear black

    Nikki, als het me morgen niet meer lukt, ga ik meer tijd nodig hebben. Ik ga naar mijn opa en oma toe in de herfstvakantie - ik neem mijn laptop wel mee, maar ik weet nog niet of ik er dan aan toe kom. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Nikki, als het me morgen niet meer lukt, ga ik meer tijd nodig hebben. Ik ga naar mijn opa en oma toe in de herfstvakantie - ik neem mijn laptop wel mee, maar ik weet nog niet of ik er dan aan toe kom. :'D


    Geen probleem! neem je tijd, bijna niemand is klaar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Geen probleem! neem je tijd, bijna niemand is klaar.

    Neuh, ik weet 't, maar omdat mijn rol er al een tijdje staat, dacht ik dat het wel zo netjes was om even te vermelden. (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''