• Ik vroeg me af of hier iemand de app Ingress heeft? :v Zo ja, zit je bij The Resistance of The Enlightened? Ikzelf bij The Resistance.



    Ingress is een augmented realityspel, dat massaal online gespeeld wordt op Android smartphones en sinds 14 juli 2014 ook op iOS. In het spel is de echte wereld, in de app vertegenwoordigd door een uitgeklede versie van Google Maps in aangepaste kleurstelling, virtueel gevuld met portalen. Twee partijen, de Enlightened (verlichten) en de Resistance (verzet), strijden om de controle van deze portalen. Doel van het spel is om als partij zoveel mogelijk oppervlakte (gewogen naar bevolkingsdichtheid) te beslaan door de portalen in driehoeken aan elkaar te koppelen.

    IT'S AWESOME.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 14:00 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Anomaly schreef:
    Ik vroeg me af of hier iemand de app Ingress heeft? :v Zo ja, zit je bij The Resistance of The Enlightened? Ikzelf bij The Resistance.



    Ingress is een augmented realityspel, dat massaal online gespeeld wordt op Android smartphones en sinds 14 juli 2014 ook op iOS. In het spel is de echte wereld, in de app vertegenwoordigd door een uitgeklede versie van Google Maps in aangepaste kleurstelling, virtueel gevuld met portalen. Twee partijen, de Enlightened (verlichten) en de Resistance (verzet), strijden om de controle van deze portalen. Doel van het spel is om als partij zoveel mogelijk oppervlakte (gewogen naar bevolkingsdichtheid) te beslaan door de portalen in driehoeken aan elkaar te koppelen.

    ITS AWESOME.


    Klinkt cool, ik ga het installeren


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Top! Het is echt gaaf. Ik voel me net 'n geheim agent.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Klinkt heel erg vet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Klinkt heel erg vet.

    Ist ook.

    Even stiekem rekruteren. :v

    Join zhe resistanze.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Klinkt echt geweldig. Ga het installeren als ik thuis ben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Klink tof, ik ga het ook even downloaden. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Anomaly schreef:
    (...)
    Ist ook.

    Even stiekem rekruteren. :v

    Join zhe resistanze.


    Ik heb the resistance gejoind haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Konigsberg schreef:
    (...)

    Ik heb the resistance gejoind haha

    Ik ook. MAAR NU.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alleras schreef:
    (...)
    Ik ook. MAAR NU.


    Goede vraag haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Alleras schreef:
    (...)
    Ik ook. MAAR NU.

    Het principe is eenvoudig:
    De bedoeling is om zoveel mogelijk portals te veroveren; groene portals zijn geclaimd door The Enlightened en blauwe door The Resistance. Deze portals zijn vaak kunstwerken. Uit deze portals lekt een bepaalde energie (Xm) en dit heeft een hele grote invloed op de mensheid. The Enlightened wil het gebruiken om de mensheid naar een hoger niveau te brengen en The Resistance is ervan overtuigd dat deze energie, op de wereld gebracht door aliens genaamd Shapers, wordt gebruikt om de wereld over te nemen en te overheersen.

    De portals bevinden zich overal om je heen. Deze kan je bereiken door erheen te lopen en je kan ze vervolgens hacken (om munitie e.d. te verzamelen) of ze veroveren met je munitie. Ook bevinden zich witte/rozige stipjes op je scherm; deze kan je verzamelen door erheen te lopen en hierdoor verhoog je je eigen energie. Deze wordt lager wanneer je acties uitvoert.

    Hier staat alles heel uitgebreid uitgelegd. En voor de rest is het gewoon een kwestie van uitvogelen. En je doorloopt sowieso eerst een training.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 16:18 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Barnabas schreef:
    Klinkt heel erg vet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Barnabas schreef:
    Klinkt heel erg vet.


    16 - 09 - '17

    Ik kan het niet vinden, meh


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb de app en ben bij The Resistance


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    Ik heb de app en ben bij The Resistance


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."