• The 37th Hunger Games



    Welcome at the 37th Hunger Games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    Het is weer tijd voor de hongerspelen in een geheel nieuwe arena met vierentwintig nieuwe tributen. Het is de bedoeling dat jullie vechten in deze arena tot één van jullie over is en tot winnaar kan worden uitgeroepen. In totaal zullen en tijdens het bloedbad vier jongens en vier meisjes sterven, wat betekend dat er acht in te vullen meisjes en acht in te vullen jongens zijn. Tussen de doden zullen sowieso geen beroeps uit district één en twee zitten dus die vier tributen moeten sowieso ingevuld worden.
    Verdere sterfte zal bepaald worden aan de hand van of mensen wel reageren (lange tijd niks van je laten horen betekent dus dat je tribuut vermoord mag worden) en of men zich aan de regels houdt. Blijft er een vaste groep over die reageert volgens de regels, dan zal er in eerste instantie gevraagd worden aan de mensen met twee tributen of zij één van de twee willen kiezen om mee verder te gaan. Dit om simpelweg iedereen die goed mee doet de kans te geven zolang mogelijk mee te kunnen RPGen. Uiteindelijk zal er tussen de overgebleven mensen worden geloot wie er dood zal gaan, tot er nog één iemand over is. Dit zal volkomen eerlijk verlopen en noch ik zal mijzelf noch anderen voortrekken.
    Voor wapens en andere spullen bij de hoorn vandaan, moet je mij pben. Dan kunnen we overleg plegen. Denk erbij aan waar je tribuut vandaan komt en hoe ver hij het bloedbad in zal kunnen gaan zonder vermoord te worden. Beroeps kunnen dus makkelijk tot de hoorn gaan waar de beste wapens liggen, maar iemand uit district twaalf zal dat waarschijnlijk niet na kunnen vertellen. Ik zal dus simpelweg kijken of het realistisch genoeg is. Voor populaire wapens als de pijl en boog moet misschien geloot worden, omdat er daar geen honderden van zullen liggen.
    Wanneer je gesponsord wil worden , je tribuut kan bijvoorbeeld ernstig gewond zijn en dus medicijnen nodig hebben, moet je dit even overleggen met mij of XY390. Is het realistisch genoeg, dan krijg je toestemming. Ook als je per se je cijfer van de trainingen wilt kunnen noemen, kan je hiervoor toestemming vragen. Je kan hem ook buiten beschouwing laten. In ieder geval wil ik niet dat iedereen met torenhoge cijfers rondloopt.
    Als er nog vragen zijn, hoor ik dit graag.

    Met vriendelijke groet,
    De spelmaker


    ______________________________________________________________________________

    De Arena:



    Dit jaar vinden de Spelen zich plaats in een wonderlijk landschap. Het is niet zomaar dat de pakken van deze spelen dikker en warmer zijn dan normaal. De Spelen zullen zich afspelen in een winters landschap vol sneeuw en ijs. De arena is omringd door bergen. Je kan deze bergen bereiken, maar het zal je niet veel positieve kanten brengen. In de bergen is er geen voedsel en er is geen water te vinden. Er is veel kans, ook voor ervaren klimmers, te vallen en te sterven, of dood te vriezen aangezien de temperatuur er nog kouder is dan in de rest van de arena. Het is vroeg donker omdat de zon achter de bergen staat en het is hierdoor ook laat licht. Sneeuw zal regelmatig vallen, maar door de bescherming van de bergen zal een sneeuwstorm niet dagelijks voorkomen, hoewel de kans daarop natuurlijk bestaat. De Hoorn staat in het midden van de arena en dit jaar is deze lastig te bereiken, doordat hij op een klein stuk land in meer staat en de tributen aan de buitenrand van het meer beginnen. Je moet dus over het ijs om de hoorn te bereiken. Het zal niet snel gebeuren dat er iemand door het ijs zakt want het is erg dik en kan veel mensen dragen. Om dit meer heen ligt aan de westkant een groot heuvelig landschap, met hier en daar een dun dennenboompje. Het bied weinig bescherming maar veel bewegingsvrijheid en er valt te jagen. Aan de oostkant is een dennenbos dat zich uitstrekt tot het noorden en rond het meer langzaam overloopt naar het heuvelachtige landschap van het westen. In dit dennenbos is het gemakkelijk je te verschuilen door de vele schaduwen en bomen, maar er zijn dus ook veel tributen. Dan heb je het zuiden nog. In het zuiden is het altijd mistig en er is niet veel bekend over wat er daar is. Er zijn wel wat bomen, maar veel minder dicht op elkaar dan het bos. Het meer loopt daar door tot een brede, natuurlijk bevroren rivier, met minder dik ijs dan het grote meer. Dan zijn er nog de warmwaterbronnen, die alleen te vinden zijn in het oosten en het zuiden. Hierdoor zul je ze in het bos dus niet vinden. Warmwaterbronnen zullen erg geliefd zijn door de warmte die ze bezitten, iets wat de tributen hard nodig gaan hebben. Ook is er meer voedsel te vinden rond warmwaterbronnen. Deze plek is dus geliefd, gevaarlijk en zeldzaam. Het zijn er een stuk of vijf, ver van elkaar af. De sneeuw om de warmwaterbronnen smelt niet. Het zal geen makkelijke arena zijn. Negatieve punten zoals kou, voedseltekort, het moeilijk kunnen uitwissen van sporen en weinig licht zullen het de tributen niet makkelijk maken.

    Mutilanten
    Deze zullen aangepast zijn op de sneeuw en zullen het meest lijken op ijsberen, vossen, wolven en sneeuwuilen.

    Arena overzicht




    ______________________________________________________________________________


    Tributen:
    District 1 || Luxury:
    Pyralis Fianna Velarde - XY390 || 1.2
    Luciano Francisco Dumand - LarryPerfection || 1.4

    District 2 || Masonry:
    Briar Autumn Alaska Duarte - Blaise || 1.4
    Zyan Augustus Devins - Gally || 1.6

    District 3 || Technology:
    Vrouw - [R] - LadyStark
    Lighten Jason Northblack - DontDropp || 1.4

    District 4 || Fishing:
    Judith Lana Griffith - JamesPotter || 1.7
    Man † BLOEDBAD

    District 5 || Power:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Lucca Valentino Brown - Gally || 1.9

    District 6 || Transportation:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 7 || Lumber:
    Callidy Dolor - Rosea || 1.3
    Kiefer Jennings - WillNotLearn || 1.7

    District 8 || Textiles:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 9 || Grain:
    Dawnelle Eguskine - Starlord || 1.1
    Flynn Poynter - XY390 || 1.1

    District 10 || Livestock:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 11 || Agriculture:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 12 || Mining:
    Taylor Alison o' Neill - Risu || 1.4
    Man † BLOEDBAD



    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd (12-18):
    District:
    Karakter (uitgebreid):
    Uiterlijk (foto + beschrijving):
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Bondgenoten:
    Extra informatie:


    Regels
    #Er geldt een minimum van 200 woorden
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Geen gebruik van de oorspronkelijke acteurs als FC, het speelt zich immers voor de boeken af.
    #Maximaal 2 personages. Dit moeten dan een jongen en een meisje zijn.
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch, dit geldt voor alles. Van specialiteiten tot liefdes in de arena.
    #Tributen uit district 1 en 2 zijn beroeps, tributen uit 4 kunnen hier ook bij horen.
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden of verwonden. De moorden worden geloot en verwondingen kan je onderling afspreken
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Je reservering komt te vervallen na 48h
    #Reageer minimaal 1 keer in de week (speciale omstandigheden moet je doorgeven)
    #16+ is toegestaan, het is immers een RPG waar iedereen elkaar uit moet moorden
    #Alleen ik of XY390 maken nieuwe topics aan
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Sluit niemand buiten
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld!

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je maximaal 3 waarschuwingen. Daarna zal er een mutilant op je tribuut/tributen worden afgestuurd en betekent dit einde deelname.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 14:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    oeps sorry, mijn fout :')

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 10:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lighten Jason Northblack, district 3


    2 uur na het bloedbad kwam ik rennend aan bij een kleine rots. Vermoeid en hijgend ging ik er op zitten. Nog steeds zag ik voor me hoe het meisje angstig uit haar ogen keek. Ze had helemaal niemand kwaad gedaan, ze verdiende het niet om te sterven. Hoe kon ik dat mooie meisje met haar blonde haartjes van haar leven hebben beroofd? Hoe kon ik zo wreed zijn geweest? Zouden haar ouders nu huilend en krijsend voor de TV zitten en mij haten? Zou... mijn vader wel trots op mij zijn? Hoe kon hij trots op mij zijn als ik iemand had vermoord. De tranen liepen inmiddels als een waterval over mijn gezicht heen, ik deed niet eens moeite op ze te stoppen.

    Na mezelf weer overeind te hebben gesleept, wankelde ik verder. Ik was zo uitgeput dat ik niet eens meer normaal kom lopen. Na een tijdje liep ik pardoes tegen een boom aan, om daarna bijna in een warmwater bron te vallen. Maar... een warmwater bron! Snel stak ik mijn hoofd in het water om gulzig te drinken. Ik vond dichtbij de warmwater bron een kleine kuil in de grond onder een struik. Hier kon ik de perfecte schuilplek maken. Het enige wat nu nog ontbrak, was eten.

    Het was verschrikkelijk. Ik had al dagen niet gegeten, alleen gedronken uit de warmwaterbron. Elke stap die ik zette deed pijn en ik had overal steken. Ik was ook een paar kilootjes afgevallen en mijn energie werd met de dag minder. Als ik niet snel zou eten, zou ik verhongeren. Ik had 2 opties:
    1. een bondgenoot zoeken. Maar wie zou er een uitgehongerde bondgenoot willen?
    2. op jacht gaan. Maar dan zou ik mijn bron moeten verlaten én ik wist helemaal niets van jagen af. Dit zou nog wel eens lastig kunnen worden...


    If you're going through hell, keep going - Winston Churchill

    Je posts moeten in het speeltopic. Niet in het rollentopic.


    Happy Birthday my Potter!

    Volgens mij had ik je ook uitgelegd wat je moest doen... Graag in het speeltopic indd.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel