• The 37th Hunger Games



    Welcome at the 37th Hunger Games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    Het is weer tijd voor de hongerspelen in een geheel nieuwe arena met vierentwintig nieuwe tributen. Het is de bedoeling dat jullie vechten in deze arena tot één van jullie over is en tot winnaar kan worden uitgeroepen. In totaal zullen en tijdens het bloedbad vier jongens en vier meisjes sterven, wat betekend dat er acht in te vullen meisjes en acht in te vullen jongens zijn. Tussen de doden zullen sowieso geen beroeps uit district één en twee zitten dus die vier tributen moeten sowieso ingevuld worden.
    Verdere sterfte zal bepaald worden aan de hand van of mensen wel reageren (lange tijd niks van je laten horen betekent dus dat je tribuut vermoord mag worden) en of men zich aan de regels houdt. Blijft er een vaste groep over die reageert volgens de regels, dan zal er in eerste instantie gevraagd worden aan de mensen met twee tributen of zij één van de twee willen kiezen om mee verder te gaan. Dit om simpelweg iedereen die goed mee doet de kans te geven zolang mogelijk mee te kunnen RPGen. Uiteindelijk zal er tussen de overgebleven mensen worden geloot wie er dood zal gaan, tot er nog één iemand over is. Dit zal volkomen eerlijk verlopen en noch ik zal mijzelf noch anderen voortrekken.
    Voor wapens en andere spullen bij de hoorn vandaan, moet je mij pben. Dan kunnen we overleg plegen. Denk erbij aan waar je tribuut vandaan komt en hoe ver hij het bloedbad in zal kunnen gaan zonder vermoord te worden. Beroeps kunnen dus makkelijk tot de hoorn gaan waar de beste wapens liggen, maar iemand uit district twaalf zal dat waarschijnlijk niet na kunnen vertellen. Ik zal dus simpelweg kijken of het realistisch genoeg is. Voor populaire wapens als de pijl en boog moet misschien geloot worden, omdat er daar geen honderden van zullen liggen.
    Wanneer je gesponsord wil worden , je tribuut kan bijvoorbeeld ernstig gewond zijn en dus medicijnen nodig hebben, moet je dit even overleggen met mij of XY390. Is het realistisch genoeg, dan krijg je toestemming. Ook als je per se je cijfer van de trainingen wilt kunnen noemen, kan je hiervoor toestemming vragen. Je kan hem ook buiten beschouwing laten. In ieder geval wil ik niet dat iedereen met torenhoge cijfers rondloopt.
    Als er nog vragen zijn, hoor ik dit graag.

    Met vriendelijke groet,
    De spelmaker


    ______________________________________________________________________________

    De Arena:



    Dit jaar vinden de Spelen zich plaats in een wonderlijk landschap. Het is niet zomaar dat de pakken van deze spelen dikker en warmer zijn dan normaal. De Spelen zullen zich afspelen in een winters landschap vol sneeuw en ijs. De arena is omringd door bergen. Je kan deze bergen bereiken, maar het zal je niet veel positieve kanten brengen. In de bergen is er geen voedsel en er is geen water te vinden. Er is veel kans, ook voor ervaren klimmers, te vallen en te sterven, of dood te vriezen aangezien de temperatuur er nog kouder is dan in de rest van de arena. Het is vroeg donker omdat de zon achter de bergen staat en het is hierdoor ook laat licht. Sneeuw zal regelmatig vallen, maar door de bescherming van de bergen zal een sneeuwstorm niet dagelijks voorkomen, hoewel de kans daarop natuurlijk bestaat. De Hoorn staat in het midden van de arena en dit jaar is deze lastig te bereiken, doordat hij op een klein stuk land in meer staat en de tributen aan de buitenrand van het meer beginnen. Je moet dus over het ijs om de hoorn te bereiken. Het zal niet snel gebeuren dat er iemand door het ijs zakt want het is erg dik en kan veel mensen dragen. Om dit meer heen ligt aan de westkant een groot heuvelig landschap, met hier en daar een dun dennenboompje. Het bied weinig bescherming maar veel bewegingsvrijheid en er valt te jagen. Aan de oostkant is een dennenbos dat zich uitstrekt tot het noorden en rond het meer langzaam overloopt naar het heuvelachtige landschap van het westen. In dit dennenbos is het gemakkelijk je te verschuilen door de vele schaduwen en bomen, maar er zijn dus ook veel tributen. Dan heb je het zuiden nog. In het zuiden is het altijd mistig en er is niet veel bekend over wat er daar is. Er zijn wel wat bomen, maar veel minder dicht op elkaar dan het bos. Het meer loopt daar door tot een brede, natuurlijk bevroren rivier, met minder dik ijs dan het grote meer. Dan zijn er nog de warmwaterbronnen, die alleen te vinden zijn in het oosten en het zuiden. Hierdoor zul je ze in het bos dus niet vinden. Warmwaterbronnen zullen erg geliefd zijn door de warmte die ze bezitten, iets wat de tributen hard nodig gaan hebben. Ook is er meer voedsel te vinden rond warmwaterbronnen. Deze plek is dus geliefd, gevaarlijk en zeldzaam. Het zijn er een stuk of vijf, ver van elkaar af. De sneeuw om de warmwaterbronnen smelt niet. Het zal geen makkelijke arena zijn. Negatieve punten zoals kou, voedseltekort, het moeilijk kunnen uitwissen van sporen en weinig licht zullen het de tributen niet makkelijk maken.

    Mutilanten
    Deze zullen aangepast zijn op de sneeuw en zullen het meest lijken op ijsberen, vossen, wolven en sneeuwuilen.

    Arena overzicht




    ______________________________________________________________________________


    Tributen:
    District 1 || Luxury:
    Pyralis Fianna Velarde - XY390 || 1.2
    Luciano Francisco Dumand - LarryPerfection || 1.4

    District 2 || Masonry:
    Briar Autumn Alaska Duarte - Blaise || 1.4
    Zyan Augustus Devins - Gally || 1.6

    District 3 || Technology:
    Vrouw - [R] - LadyStark
    Lighten Jason Northblack - DontDropp || 1.4

    District 4 || Fishing:
    Judith Lana Griffith - JamesPotter || 1.7
    Man † BLOEDBAD

    District 5 || Power:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Lucca Valentino Brown - Gally || 1.9

    District 6 || Transportation:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 7 || Lumber:
    Callidy Dolor - Rosea || 1.3
    Kiefer Jennings - WillNotLearn || 1.7

    District 8 || Textiles:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 9 || Grain:
    Dawnelle Eguskine - Starlord || 1.1
    Flynn Poynter - XY390 || 1.1

    District 10 || Livestock:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 11 || Agriculture:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 12 || Mining:
    Taylor Alison o' Neill - Risu || 1.4
    Man † BLOEDBAD



    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd (12-18):
    District:
    Karakter (uitgebreid):
    Uiterlijk (foto + beschrijving):
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Bondgenoten:
    Extra informatie:


    Regels
    #Er geldt een minimum van 200 woorden
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Geen gebruik van de oorspronkelijke acteurs als FC, het speelt zich immers voor de boeken af.
    #Maximaal 2 personages. Dit moeten dan een jongen en een meisje zijn.
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch, dit geldt voor alles. Van specialiteiten tot liefdes in de arena.
    #Tributen uit district 1 en 2 zijn beroeps, tributen uit 4 kunnen hier ook bij horen.
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden of verwonden. De moorden worden geloot en verwondingen kan je onderling afspreken
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Je reservering komt te vervallen na 48h
    #Reageer minimaal 1 keer in de week (speciale omstandigheden moet je doorgeven)
    #16+ is toegestaan, het is immers een RPG waar iedereen elkaar uit moet moorden
    #Alleen ik of XY390 maken nieuwe topics aan
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Sluit niemand buiten
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld!

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je maximaal 3 waarschuwingen. Daarna zal er een mutilant op je tribuut/tributen worden afgestuurd en betekent dit einde deelname.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 14:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    DontDropp schreef:
    Pewds Hector Storja


    Always make a joke, even if you're in danger.


    Pewds komt uit district 5 en is op 1 april jarig, hij is nu 18 jaar.


    Karakter (uitgebreid):
    Pewds is een gigantische lolbroek die overal wel een lolletje kan trappen. Hij heeft een hele goede humor en daarom is hij heel erg populair. Hij heeft altijd wel een groepje mensen om zich heen staan. Omdat hij eigenlijk nooit heel serieus genomen wordt zit hij soms met dingen die hij niet tegen zijn vrienden kan zeggen, want hij denkt dan dat ze hem dan verlaten. Thuis heeft hij 4 zussen en 3 broers, dus hij krijgt eigenlijk nooit aandacht. Omdat ze thuis niet zo veel geld hebben, moet hij in zijn vrije tijd werken in een energiefabriek waar het stinkt en er veel lawaai is. Hij moet dat de hele tijd knopjes indrukken.
    Zoals je misschien al gemerkt had is hij niet zo van het sporten, hij is dus ook helemaal niet sterk. Het liefst ligt hij de hele dag te slapen in zijn bed. Ze hebben niet veel eten bij Pewds thuis, dus hij heeft altijd wel honger. Ook moet hij vaak zijn broertjes en zusjes rommel opruimen als zijn ouders nog aan het werk zijn. Pewds blijft wel altijd positief, no matter what. Dat komt door zijn hond Edgar, zijn beste vriend. Edgar is altijd bij hem en steunt hem door dik en dun.

    Uiterlijk (foto + beschrijving):


    Specialiteiten:
    Pewds heeft een goed inzicht, en hij voelt dingen snel aan. En omdat hij veel grapjes heeft gemaakt met zijn katapult kan hij dat ook wel goed. Ook kan hij goede slaapplaatsen vinden en weet hij of hij in de buurt van water is, dat ziet hij aan de omgeving. Hij kan wel goed met weer omgaan, of het nou koud of warm is.
    Zwaktepunten: Hij kan niet goed met andere wapens dan een katapult omgaan. Hij is ook totaal niet sterk en heel erg lui. Hij rent meestal gelijk weg van dingen die ook maar in de buurt komen van 'eng'. Hij neemt mensen ook veel te snel in vertrouwen omdat hij het eng vind om alleen te zijn.
    Bondgenoten: Hij neemt snel bontgenoten aan, dus ik denk dat hij wel bontgenoten krijgt.
    Extra informatie: Zijn dingetje die hij mee neemt in de arena is een foto van Edgar.



    Kon me niet inhouden om er iets van te zeggen, sorry. Als je iets hebt van 'waar heeft zij het over' mag je het ook gewoon negeren.
    Ik heb het idee dat het minste wat je had kunnen doen om het een beetje origneel te maken hem een andere naam had kunnen geven, op het moment ziet het eruit alsof je gewoon alles hebt overgenomen van Pewdipie en niets zelf hebt bedacht afgezien van misschien het bedenken van een beste vriend en een paar familie leden.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)


    Kon me niet inhouden om er iets van te zeggen, sorry. Als je iets hebt van 'waar heeft zij het over' mag je het ook gewoon negeren.
    Ik heb het idee dat het minste wat je had kunnen doen om het een beetje origneel te maken hem een andere naam had kunnen geven, op het moment ziet het eruit alsof je gewoon alles hebt overgenomen van Pewdipie en niets zelf hebt bedacht afgezien van misschien het bedenken van een beste vriend en een paar familie leden.


    Eens met Ellie. Ik snap dat als je hem leuk vind je hem zo veel mogelijk wil overnemen, maar daar is een Hunger Games RPG niet voor. Hopelijk is het een beetje begrijpelijk (;


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    District 1 || Luxury:
    Pyralis Fianna Velarde: Een speer, een zwaard en een mantel.
    Luciano Francisco Dumand: Geen bericht, dus niks, behalve als hij bij de beroeps gaat. Dan kan hij nog gebruik maken van de spullen die bij de hoorn liggen.

    District 2 || Masonry:
    Briar Autumn Alaska Duarte: Werpmessen-set van tien messen en een boog met een koker met 12 pijlen.
    Zyan Augustus Devins: Een scherpe floret/zwaard en een dolk.

    District 3 || Technology:
    Lighten Jason Northblack: Een hamer met een scherpe punt, een stukje leer en een klein zakje met donkergroene camouflage verf.

    District 4 || Fishing:
    Judith Lana Griffith: Een speer, touw, waterfles en mes

    District 5 || Power:
    Man – [R] – DontDropp

    District 7 || Lumber:
    Callidy Dolor: Rugzak met een slaapzak, vier gedroogde reepjes vlees, waterflesje en een mes (Een bijl is voor later in de RPG gereserveerd).
    Kiefer Jennings: Kleine medicijndoos met een kleine rol verband en een kleine tube zalf en een stuk touw.

    District 9 || Grain:
    Dawnelle Eguskine: Blaaspijpje met 10 niet giftige en 10 giftige pijltjes en een lege waterzak.
    Flynn Poynter: Een kleine dolk en een tas met een bolletje touw en een klein rolletje verband.

    District 12 || Mining:
    Taylor Alison o' Neill: Rugzak met een dikke eenpersoonsslaapzak, een rol verband, een klein flesje water en wat gedroogd fruit (Een kruisboog is voor later in de RPG gereserveerd).

    Bij de hoorn is nog te vinden voor de beroeps: Een aantal zakken appelen en één tros bananen, een aantal broden, pakjes crackers, reepjes gedroogd vlees (genoeg eten dus), lege bidons (geen water dus), één EHBO doos met ontsmettingsmiddel, pleisters en naald en draad, twee grote dekens, twee kabels, een extra koker met pijlen, een drietand, een bijl (mogelijk dus te stelen voor Callidy), een kruisboog (mogelijk dus te stelen voor Taylor), een rol met een ijzeren draad, een goedendag, werpsterren-set, twee knuppels en nog één lege rugzak en één lege schoudertas.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 12:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ook wil ik even aangeven dat waarschijnlijk vanavond voor twaalf uur het eerste speeltopic komt. Ik ga vannacht/morgen op vakantie dus als ik het topic niet aanmaak, dan komt dat dus waarschijnlijk doordat ik te weinig tijd heb. Hopelijk heeft iedereen hier begrip voor. Als het topic er vanavond niet is, komt het sowieso dit weekend.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik ben vanavond en morgen ochtend bij een vriendin, en zal dus waarschijnlijk niet reageren.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Veel plezier c;


    Happy Birthday my Potter!

    Blaise schreef:
    Ik ben vanavond en morgen ochtend bij een vriendin, en zal dus waarschijnlijk niet reageren.
    Voor mij is dit ook het geval.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Naam: Pilvi Fulgura Ignis
    Leeftijd : 16 jarig op 16 augustus
    District: 5 power
    Karakter: Pilvi is niet snel bang, ze is erg wantrouwig en is erg moedig. ze rent niet gauw weg voor gevaar en gaat altijd de strijd aan. vroeger ging ze vaak oefenen met zelf gemaakte wapens dus ze heeft best veel ervaring met verschillende wapens. ze oefende vaak op haar broer die heel sterk was en soms won ze. ze is sterk en kan tegen weer en wind. haar vader was overleden door een ongeluk in haar district daardoor nam haar broer de vaderlijke rol over. ze was altijd heel een met haar broer. haar moeder was kapot van de dood van haar vader dus ze heeft alleen haar broer en haar enige vriendin Kristen. Pilvi is niet snel gehecht aan iemand. ze is erg goed met messen werpen, speren en ander soort messen. ze is heel hard, als het moet gaar ze de stijd aan tot het eind.

    Uiterlijk :

    Pilvi is erg sterk hoewel je het niet gelijk aan haar ziet. ze is 1,68 lang is best wel slank.
    Specialiteiten: goed met vuur en vind snel goede slaapplekken, veel ervaring met wapens en jagen (vooral met een speer of messen)
    Zwaktepunten: Pilvi is bang voor wolven, en heeft hoogtevrees, haar broer.
    Bondgenoten: nog geen maar misschien wel later.
    Extra informatie: ze neemt een ketting met ene foto van haar moeder, broer en Kristen mee.

    Sanne_Fornie schreef:
    Naam: Pilvi Fulgura Ignis
    Leeftijd : 16 jarig op 16 augustus
    District: 5 power
    Karakter: Pilvi is niet snel bang, ze is erg wantrouwig en is erg moedig. ze rent niet gauw weg voor gevaar en gaat altijd de strijd aan. vroeger ging ze vaak oefenen met zelf gemaakte wapens dus ze heeft best veel ervaring met verschillende wapens. ze oefende vaak op haar broer die heel sterk was en soms won ze. ze is sterk en kan tegen weer en wind. haar vader was overleden door een ongeluk in haar district daardoor nam haar broer de vaderlijke rol over. ze was altijd heel een met haar broer. haar moeder was kapot van de dood van haar vader dus ze heeft alleen haar broer en haar enige vriendin Kristen. Pilvi is niet snel gehecht aan iemand. ze is erg goed met messen werpen, speren en ander soort messen. ze is heel hard, als het moet gaar ze de stijd aan tot het eind.

    Uiterlijk :

    Pilvi is erg sterk hoewel je het niet gelijk aan haar ziet. ze is 1,68 lang is best wel slank.
    Specialiteiten: goed met vuur en vind snel goede slaapplekken, veel ervaring met wapens en jagen (vooral met een speer of messen)
    Zwaktepunten: Pilvi is bang voor wolven, en heeft hoogtevrees, haar broer.
    Bondgenoten: nog geen maar misschien wel later.
    Extra informatie: ze neemt een ketting met ene foto van haar moeder, broer en Kristen mee.


    Sorry als het aan mij ligt, maar ik heb nogal het idee dat ze haast perfect is... Ze lijkt in alles uit te blinken om de spelen mee te kunnen winnen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Blaise schreef:
    (...)

    Sorry als het aan mij ligt, maar ik heb nogal het idee dat ze haast perfect is... Ze lijkt in alles uit te blinken om de spelen mee te kunnen winnen.


    Hier moet ik mij toch echt bij aansluiten. Bovendien komt ze uit district 5 en niet uit een rijk beroepsdistrict. Er is dus vrij weinig realistisch aan je rol. Ook is goed gebruik van hoofdletters een vereiste, gezien dit wat je nu geschreven hebt niet valt onder ABN. Sorry, maar met deze rol kan ik je niet mee laten doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Vrouw district 3?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Sanne_Fornie schreef:
    Naam: Pilvi Fulgura Ignis
    Leeftijd : 16 jarig op 16 augustus
    District: 5 power
    Karakter: Pilvi is niet snel bang, ze is erg wantrouwig en is erg moedig. ze rent niet gauw weg voor gevaar en gaat altijd de strijd aan. vroeger ging ze vaak oefenen met zelf gemaakte wapens dus ze heeft best veel ervaring met verschillende wapens. ze oefende vaak op haar broer die heel sterk was en soms won ze. ze is sterk en kan tegen weer en wind. haar vader was overleden door een ongeluk in haar district daardoor nam haar broer de vaderlijke rol over. ze was altijd heel een met haar broer. haar moeder was kapot van de dood van haar vader dus ze heeft alleen haar broer en haar enige vriendin Kristen. Pilvi is niet snel gehecht aan iemand. ze is erg goed met messen werpen, speren en ander soort messen. ze is heel hard, als het moet gaar ze de stijd aan tot het eind.

    Uiterlijk :

    Pilvi is erg sterk hoewel je het niet gelijk aan haar ziet. ze is 1,68 lang is best wel slank.
    Specialiteiten: goed met vuur en vind snel goede slaapplekken, veel ervaring met wapens en jagen (vooral met een speer of messen)
    Zwaktepunten: Pilvi is bang voor wolven, en heeft hoogtevrees, haar broer.
    Bondgenoten: nog geen maar misschien wel later.
    Extra informatie: ze neemt een ketting met ene foto van haar moeder, broer en Kristen mee.


    Ze is echt een Mary Sue, zoals al gezegd, en heeft ook een erg korte beschrijving. Zou je haar willen aanpassen? En weet je zeker dat je je aan de woordenlimiet en de andere regels van de RPG kan houden? Misschien is er dan nog een kans dat je mee kan doen.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 20:14 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik wil graag vandaag weten of DontDropp, Sanne_Fornie en LadyStark hun rollen vandaag of uiterlijk morgen invullen/aanpassen en mij sturen wat ze willen bij de hoorn vandaan (Er staat ongeveer wat er nog ligt. De messen/dolken, waterflessen, rollenverband, speren en zwaarden zijn sws op). Anders zullen de tributen bij de te vermoorden mensen komen. De anderen zijn wel al verloot:

    Man district 4 - Briar
    Vrouw district 6 - Kiefer
    Man district 6 - Pyralis
    Vrouw district 8 - Lighten
    Man district 8 - Judith
    Vrouw district 10 - Flynn
    Man district 10 - Briar
    Vrouw district 11 - Zyan
    Man district 11 - Judith
    Man district 12 - Zyan


    Happy Birthday my Potter!

    Valt district vier niet ook onder de beroeps?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Blaise schreef:
    Valt district vier niet ook onder de beroeps?


    Niet per se, dat verschilt per jaar en per tribuut. Er kunnen beroepstributen tussen zitten, maar dat is niet jaarlijks zo, zoals in district 1 en 2 c;


    Happy Birthday my Potter!