• The 37th Hunger Games



    Welcome at the 37th Hunger Games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    Het is weer tijd voor de hongerspelen in een geheel nieuwe arena met vierentwintig nieuwe tributen. Het is de bedoeling dat jullie vechten in deze arena tot één van jullie over is en tot winnaar kan worden uitgeroepen. In totaal zullen en tijdens het bloedbad vier jongens en vier meisjes sterven, wat betekend dat er acht in te vullen meisjes en acht in te vullen jongens zijn. Tussen de doden zullen sowieso geen beroeps uit district één en twee zitten dus die vier tributen moeten sowieso ingevuld worden.
    Verdere sterfte zal bepaald worden aan de hand van of mensen wel reageren (lange tijd niks van je laten horen betekent dus dat je tribuut vermoord mag worden) en of men zich aan de regels houdt. Blijft er een vaste groep over die reageert volgens de regels, dan zal er in eerste instantie gevraagd worden aan de mensen met twee tributen of zij één van de twee willen kiezen om mee verder te gaan. Dit om simpelweg iedereen die goed mee doet de kans te geven zolang mogelijk mee te kunnen RPGen. Uiteindelijk zal er tussen de overgebleven mensen worden geloot wie er dood zal gaan, tot er nog één iemand over is. Dit zal volkomen eerlijk verlopen en noch ik zal mijzelf noch anderen voortrekken.
    Voor wapens en andere spullen bij de hoorn vandaan, moet je mij pben. Dan kunnen we overleg plegen. Denk erbij aan waar je tribuut vandaan komt en hoe ver hij het bloedbad in zal kunnen gaan zonder vermoord te worden. Beroeps kunnen dus makkelijk tot de hoorn gaan waar de beste wapens liggen, maar iemand uit district twaalf zal dat waarschijnlijk niet na kunnen vertellen. Ik zal dus simpelweg kijken of het realistisch genoeg is. Voor populaire wapens als de pijl en boog moet misschien geloot worden, omdat er daar geen honderden van zullen liggen.
    Wanneer je gesponsord wil worden , je tribuut kan bijvoorbeeld ernstig gewond zijn en dus medicijnen nodig hebben, moet je dit even overleggen met mij of XY390. Is het realistisch genoeg, dan krijg je toestemming. Ook als je per se je cijfer van de trainingen wilt kunnen noemen, kan je hiervoor toestemming vragen. Je kan hem ook buiten beschouwing laten. In ieder geval wil ik niet dat iedereen met torenhoge cijfers rondloopt.
    Als er nog vragen zijn, hoor ik dit graag.

    Met vriendelijke groet,
    De spelmaker


    ______________________________________________________________________________

    De Arena:



    Dit jaar vinden de Spelen zich plaats in een wonderlijk landschap. Het is niet zomaar dat de pakken van deze spelen dikker en warmer zijn dan normaal. De Spelen zullen zich afspelen in een winters landschap vol sneeuw en ijs. De arena is omringd door bergen. Je kan deze bergen bereiken, maar het zal je niet veel positieve kanten brengen. In de bergen is er geen voedsel en er is geen water te vinden. Er is veel kans, ook voor ervaren klimmers, te vallen en te sterven, of dood te vriezen aangezien de temperatuur er nog kouder is dan in de rest van de arena. Het is vroeg donker omdat de zon achter de bergen staat en het is hierdoor ook laat licht. Sneeuw zal regelmatig vallen, maar door de bescherming van de bergen zal een sneeuwstorm niet dagelijks voorkomen, hoewel de kans daarop natuurlijk bestaat. De Hoorn staat in het midden van de arena en dit jaar is deze lastig te bereiken, doordat hij op een klein stuk land in meer staat en de tributen aan de buitenrand van het meer beginnen. Je moet dus over het ijs om de hoorn te bereiken. Het zal niet snel gebeuren dat er iemand door het ijs zakt want het is erg dik en kan veel mensen dragen. Om dit meer heen ligt aan de westkant een groot heuvelig landschap, met hier en daar een dun dennenboompje. Het bied weinig bescherming maar veel bewegingsvrijheid en er valt te jagen. Aan de oostkant is een dennenbos dat zich uitstrekt tot het noorden en rond het meer langzaam overloopt naar het heuvelachtige landschap van het westen. In dit dennenbos is het gemakkelijk je te verschuilen door de vele schaduwen en bomen, maar er zijn dus ook veel tributen. Dan heb je het zuiden nog. In het zuiden is het altijd mistig en er is niet veel bekend over wat er daar is. Er zijn wel wat bomen, maar veel minder dicht op elkaar dan het bos. Het meer loopt daar door tot een brede, natuurlijk bevroren rivier, met minder dik ijs dan het grote meer. Dan zijn er nog de warmwaterbronnen, die alleen te vinden zijn in het oosten en het zuiden. Hierdoor zul je ze in het bos dus niet vinden. Warmwaterbronnen zullen erg geliefd zijn door de warmte die ze bezitten, iets wat de tributen hard nodig gaan hebben. Ook is er meer voedsel te vinden rond warmwaterbronnen. Deze plek is dus geliefd, gevaarlijk en zeldzaam. Het zijn er een stuk of vijf, ver van elkaar af. De sneeuw om de warmwaterbronnen smelt niet. Het zal geen makkelijke arena zijn. Negatieve punten zoals kou, voedseltekort, het moeilijk kunnen uitwissen van sporen en weinig licht zullen het de tributen niet makkelijk maken.

    Mutilanten
    Deze zullen aangepast zijn op de sneeuw en zullen het meest lijken op ijsberen, vossen, wolven en sneeuwuilen.

    Arena overzicht




    ______________________________________________________________________________


    Tributen:
    District 1 || Luxury:
    Pyralis Fianna Velarde - XY390 || 1.2
    Luciano Francisco Dumand - LarryPerfection || 1.4

    District 2 || Masonry:
    Briar Autumn Alaska Duarte - Blaise || 1.4
    Zyan Augustus Devins - Gally || 1.6

    District 3 || Technology:
    Vrouw - [R] - LadyStark
    Lighten Jason Northblack - DontDropp || 1.4

    District 4 || Fishing:
    Judith Lana Griffith - JamesPotter || 1.7
    Man † BLOEDBAD

    District 5 || Power:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Lucca Valentino Brown - Gally || 1.9

    District 6 || Transportation:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 7 || Lumber:
    Callidy Dolor - Rosea || 1.3
    Kiefer Jennings - WillNotLearn || 1.7

    District 8 || Textiles:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 9 || Grain:
    Dawnelle Eguskine - Starlord || 1.1
    Flynn Poynter - XY390 || 1.1

    District 10 || Livestock:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 11 || Agriculture:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 12 || Mining:
    Taylor Alison o' Neill - Risu || 1.4
    Man † BLOEDBAD



    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd (12-18):
    District:
    Karakter (uitgebreid):
    Uiterlijk (foto + beschrijving):
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Bondgenoten:
    Extra informatie:


    Regels
    #Er geldt een minimum van 200 woorden
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Geen gebruik van de oorspronkelijke acteurs als FC, het speelt zich immers voor de boeken af.
    #Maximaal 2 personages. Dit moeten dan een jongen en een meisje zijn.
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch, dit geldt voor alles. Van specialiteiten tot liefdes in de arena.
    #Tributen uit district 1 en 2 zijn beroeps, tributen uit 4 kunnen hier ook bij horen.
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden of verwonden. De moorden worden geloot en verwondingen kan je onderling afspreken
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Je reservering komt te vervallen na 48h
    #Reageer minimaal 1 keer in de week (speciale omstandigheden moet je doorgeven)
    #16+ is toegestaan, het is immers een RPG waar iedereen elkaar uit moet moorden
    #Alleen ik of XY390 maken nieuwe topics aan
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Sluit niemand buiten
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld!

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je maximaal 3 waarschuwingen. Daarna zal er een mutilant op je tribuut/tributen worden afgestuurd en betekent dit einde deelname.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 14:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    heee allemaaal,
    zoals ik al gezegd had is dit mijn eerste RPG...
    dit account is sws al nieuw, omdat ik al heel lang niet meer op mijn oude acc zat en een nieuwe start wilde ;D
    ik ben altijd meer met verhalen schrijven bezig geweest, maaar RPG lijkt me ook wel heeel leuk ;D
    dus wil iemand eventjes uitleggen hoe het allemaal precies werkt? Ik weet er wel wat van, maar ik snap niet helemaal hoe dat nou moet in zon groeps RPG en hoe dat nou allemaal werkt enzo ;3
    xo


    “A queen will always turn pain into power.”

    Naam:
    Judith Lana Griffith
    Leeftijd (12-18):
    17 jaar
    District:
    District 4
    Karakter (uitgebreid):
    Judith is enigs kind en daarom heeft ze best vaak alles gekregen wat haar hartje begeerde. Door klasgenoten werd ze dan ook best vaak uitgescholden voor verwend kreng, wat misschien ook wel waar was. Ook heeft ze altijd al een soort sadistisch kantje gehad. Haar vader had bijvoorbeeld een aquarium in de woonkamer staan en zij vond het leuk om die vissen uit de kom te halen en die levend aan de katten te voeren.
    In de Hunger Games heeft Judith haar voorgenomen om niemand te vertrouwen, maar wel te doen alsof. Ze weet namelijk maar al te goed dat maar een iemand de Games kan winnen en zij wilt dat zijn. Daarvoor heeft ze wel bondgenoten nodig en daarom heeft ze zich aangesloten bij de Beroeps.
    Ze volunteerde niet als Tribuut, maar is getrokken. Als ze dit jaar niet getrokken was, zou ze volgend jaar volunteren.
    Judith gelooft niet in de liefde en vindt verliefde mensen maar een illusie. Ze doen alsof ze van elkaar houden, maar eigenlijk doen ze dat alleen maar voor zichzelf.
    Judith zal er alles aan doen om aardig tegen anderen te zijn zodat ze haar gaan vertrouwen, maar al sinds haar twaalfde heeft ze plannen om iedereen te vermoorden, ze moet alleen nog de juiste tijd vinden.
    Ergens diep in haar is ze bang dat liefde wel bestaat en dat ze verliefd wordt. Dit zal ze echter echt nooit toegeven.
    Uiterlijk (foto + beschrijving):


    Judith heeft licht bruine haren en blauwe ogen. Ze is ongeveer 1.76 meter lang en normaal gebouwd. Judith kan best glimlachen, maar ze is er van overtuigd dat deze wereld verrot is en dat er eigenlijk niets moois meer is. Wel glimlacht ze als ze probeert iemand haar te laten vertrouwen.
    Specialiteiten:
    Ze is goed in netten maken voor vis, maar ook om anderen te vangen. Ook kan ze overweg met een drietand en een harpoen. Een mes is ook een van haar favoriete wapens.
    Zwaktepunten:
    Judith kan absoluut niet schieten met pijl en boog. Ook is ze slecht in bomen klimmen en in de meeste andere wapens.
    Bondgenoten:
    Ze is een beroeps.
    Extra informatie:

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 21:38 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik krijg mijn rol jammer genoeg niet helemaal af, dit is hopelijk geen groot probleem?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Blaise schreef:
    Ik krijg mijn rol jammer genoeg niet helemaal af, dit is hopelijk geen groot probleem?


    Wat er staat is neem ik aan het belangrijkste gedeelte en is goed gekeurd. Ik verwacht dat je morgen dan de laatste dingen aanvult, maar je rol is verder goed c;


    Happy Birthday my Potter!

    De mensen van wie ik hun rol vanavond/vannacht nog voor 00:00 verwacht zijn:
    JamesPotter
    WillNotLearn
    Floriale
    Als ik niks te horen en te lezen krijg, zullen de rollen komen te vervallen.

    Voor morgenavond/nacht 00:00 verwacht ik:
    De laatste aanpassingen van Blaise
    Een reactie/aanpassing van Luke_Pinguin


    Happy Birthday my Potter!

    Rosea schreef:
    heee allemaaal,
    zoals ik al gezegd had is dit mijn eerste RPG...
    dit account is sws al nieuw, omdat ik al heel lang niet meer op mijn oude acc zat en een nieuwe start wilde ;D
    ik ben altijd meer met verhalen schrijven bezig geweest, maaar RPG lijkt me ook wel heeel leuk ;D
    dus wil iemand eventjes uitleggen hoe het allemaal precies werkt? Ik weet er wel wat van, maar ik snap niet helemaal hoe dat nou moet in zon groeps RPG en hoe dat nou allemaal werkt enzo ;3
    xo


    Ik wil je in eerste instantie even naar twee topics verwijzen, omdat dit wel een heel algemene vraag is: Basis RPG uitleg & RPG, hoe meedoen?
    Als je hierna iets nog niet snapt en een gerichtere vraag hebt, kan je deze altijd stellen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zal Max morgen aanpassen, dan heb ik tijd, nu gaat het niet lukken.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''



    Kiefer Jennings

    Kiefer komt van de woorden kien en forhe die beide pijnboom betekenen.

    Leeftijd
    18 jaar oud

    District
    Disctict 7

    Karakter
    amilie is zijn grootste prioriteit; zijn ouders, zijn twee kleine broertjes Aiden en Devin, zijn zusje Ellisa en zijn twee jaar oudere zus Anna die pas geleden samen is gaan wonen met haar vriend in een klein huisje aan de rand van het district. Voor hun zou hij hen zou hij dan ook alles doen. School heeft hij altijd al onnodig en onbelangerijk gevonden, en er dan ook nooit zijn best op gedaan. In zijn geval stond al vast wat hij later zou gaan doen en hier had hij ook geen problemen mee, het gaf een bepaalde zekerheid. Zoals de meeste kinderen in het district is hij van kleins af aan al begonnen met werken, samen met zijn vader en een groep andere mannen werkt hij in de bossen rondom het district waar hij zich voornaleijk bezighoud met het omzagen van de bomen en het helpen met het slepen en tillen van de boomstammen.

    Kiefer is loyaal, niet alleen tegenover zijn familie maar ook zijn vrienden die waarschijnlijk na familie als tweede op zijn lijst te vinden zijn. Hij heeft de neiging mensen (te) snel te vertrouwen en op hun woord te geloven, alsof hij soms vergeet dat mensen kunnen liegen en je vertrouwen kunnen beschamen. Hij ziet het goeie in mensen, hoe ver van goed sommige mensen ook kunnen zijn.
    Hij is meer een luisteraar dan een prater en hiermee ook iemand waarbij je goed terecht kan als je iers kwijt wil, bang om voor zichzelf of voor zijn vienden op te komen is hij echter niet

    Uiterlijk


    klik - klik
    klik - klik
    klik
    Kiefer is ongeveer 1.85m en heeft bruine ogen die vaak vriendelijk staan. Zijn blonde haar zit vaak warrig op zijn hooft. Eén van de dingen waaraan je hem makkelijk kunt herkennen is zijn glimlach.
    Als het om kleding gaat zou het het liefst elke dag een spijkerbroek en een t-shirt dragen.

    Om zijn nek hangt een oud zilveren zakhorloge, het klokje ervan stond ak jaren stil maar voor hem gaat het niet om wat er in zat maar wat op de achterkant stond. De boom die op de achterkant staat gegraffeerd herinnerd hem aan zijn district, zijn familie en zijn vrienden. Alles wat voor hem belangerijk is.

    Specialiteiten
    Naast het natuurkijk kunnen hanteren van een bijl kan hij ook zonder veel moete een stuk touw omtoveren tot een wapen en hiermee kan hij iemand wurgen en vallen zetten. In het vechten met zijn blote handen is hij niet slecht.

    Zwaktepunten
    Van dichtbij kan hij nog wel eens wat schade aanbrengen, maar van veraf word dit moeilijker. Dingen ver gooien, het werpen van bijvoorbeeld messen en het schieten van pijlen met een pijl en boog zijn dan ook niet zijn sterkste punt. Ook is hij slecht in het maken van keuzes en laat hij het liever over aan anderen.

    Bondgenoten
    Op het moment is hij niet van plan een bondgenootschap te sluiten al zou hij later misschien nog van gedachten kunnen veranderen.

    Extra informatie


    Waarschijnlijk breid ik het innerkijk nog verder uit

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 0:09 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Mhmh... Een gaatje vinden tussen het leren en maken van mijn Nederlands, Natuurkunde, Scheikunde en Aardrijkskunde moet vast wel lukken. Briar is wel voor vanavond af ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Wil iedereen mij uiterlijk donderdag een pb sturen voor spullen bij de hoorn vandaan? Geen pb betekent geen spullen!
    Dat geldt nu ook voor mensen die willen moorden tijdens het bloedbad! Geef dus even aan mij door of je personage iemand wil vermoorden en of dit er eentje of meerdere mogen zijn.

    Verder verwacht ik dat alle nog niet helemaal afgemaakte rollen vanavond af zijn. Ook is er nog ruimte voor twee vrouwelijke en twee mannelijke rollen. Worden deze niet ingevuld, dan zullen ze gewoon ook in het bloedbad vermoord mogen worden

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 8:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)

    Ik wil je in eerste instantie even naar twee topics verwijzen, omdat dit wel een heel algemene vraag is: Basis RPG uitleg & RPG, hoe meedoen?
    Als je hierna iets nog niet snapt en een gerichtere vraag hebt, kan je deze altijd stellen.


    tanks! Ik denk dat ik nu wel begrijp hoe t allemaal werkt enzo ;D als ik nog iets fout doe ofzo, gewoon zeggen ;D


    “A queen will always turn pain into power.”

    De Pb's lopen aardig binnen. Goed bezig mensen! De deadline daarvoor is morgenavond/nacht 00:00. Waarschijnlijk zal het speeltopic dan vrijdag worden aangemaakt ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Klaar. Hoop ik. Je krijgt morgen de pb


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb trouwens mijn personage nog wat aangepast. Hopelijk is ze nu wat realistischer dan eerst. Eigenlijk vind ik t wat te uitgebreid, want de karaktertrekken die het belangrijkst zijn, zoals dat ze door haar slimheid veel te veel over iets nadenkt. Dit zal je ook terug zien in het verhaal en in de manier hoe ik haar schrijf


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hicktory Hector Storja


    Always make a joke, even if you're in danger.


    Pewds komt uit district 5 en is op 1 april jarig, hij is nu 18 jaar.


    Karakter (uitgebreid):
    Hicktory is een gigantische lolbroek die overal wel een lolletje kan trappen. Hij heeft een hele goede humor en daarom is hij heel erg populair, hij heeft altijd wel een groepje mensen om zich heen staan. Omdat hij eigenlijk nooit heel serieus genomen wordt zit hij soms met dingen die hij niet tegen zijn vrienden kan zeggen, want hij denkt dan dat ze hem dan verlaten. Thuis heeft hij 4 zussen en 3 broers, dus hij krijgt eigenlijk nooit aandacht. Omdat ze thuis niet zo veel geld hebben, moet hij in zijn vrije tijd werken in een energiefabriek waar het stinkt en er veel lawaai is. Hij moet dat de hele tijd knopjes indrukken.
    Zoals je misschien al gemerkt had is hij niet zo van het sporten, hij is dus ook helemaal niet sterk. Het liefst ligt hij de hele dag te slapen in zijn bed. Ze hebben niet veel eten bij Hicktory thuis, dus hij heeft altijd wel honger. Ook moet hij vaak zijn broertjes en zusjes rommel opruimen als zijn ouders nog aan het werk zijn. Hicktory blijft wel altijd positief, no matter what. Dat komt door zijn hond Edgar, zijn beste vriend. Edgar is altijd bij hem en steunt hem door dik en dun.

    Uiterlijk (foto + beschrijving):


    Specialiteiten:
    Hicktory heeft een goed inzicht, en hij voelt dingen snel aan. En omdat hij veel grapjes heeft gemaakt met zijn katapult kan hij dat ook wel goed. Ook kan hij goede slaapplaatsen vinden en weet hij of hij in de buurt van water is, dat ziet hij aan de omgeving. Hij kan wel goed met weer omgaan, of het nou koud of warm is.
    Zwaktepunten: Hij kan niet goed met andere wapens dan een katapult omgaan. Hij is ook totaal niet sterk en heel erg lui. Hij rent meestal gelijk weg van dingen die ook maar in de buurt komen van 'eng'. Hij neemt mensen ook veel te snel in vertrouwen omdat hij het eng vind om alleen te zijn.
    Bondgenoten: Hij neemt snel bontgenoten aan, dus ik denk dat hij wel bontgenoten krijgt.
    Extra informatie: Zijn dingetje die hij mee neemt in de arena is een foto van Edgar.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 11:34 ]


    If you're going through hell, keep going - Winston Churchill