• The 37th Hunger Games



    Welcome at the 37th Hunger Games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    Het is weer tijd voor de hongerspelen in een geheel nieuwe arena met vierentwintig nieuwe tributen. Het is de bedoeling dat jullie vechten in deze arena tot één van jullie over is en tot winnaar kan worden uitgeroepen. In totaal zullen en tijdens het bloedbad vier jongens en vier meisjes sterven, wat betekend dat er acht in te vullen meisjes en acht in te vullen jongens zijn. Tussen de doden zullen sowieso geen beroeps uit district één en twee zitten dus die vier tributen moeten sowieso ingevuld worden.
    Verdere sterfte zal bepaald worden aan de hand van of mensen wel reageren (lange tijd niks van je laten horen betekent dus dat je tribuut vermoord mag worden) en of men zich aan de regels houdt. Blijft er een vaste groep over die reageert volgens de regels, dan zal er in eerste instantie gevraagd worden aan de mensen met twee tributen of zij één van de twee willen kiezen om mee verder te gaan. Dit om simpelweg iedereen die goed mee doet de kans te geven zolang mogelijk mee te kunnen RPGen. Uiteindelijk zal er tussen de overgebleven mensen worden geloot wie er dood zal gaan, tot er nog één iemand over is. Dit zal volkomen eerlijk verlopen en noch ik zal mijzelf noch anderen voortrekken.
    Voor wapens en andere spullen bij de hoorn vandaan, moet je mij pben. Dan kunnen we overleg plegen. Denk erbij aan waar je tribuut vandaan komt en hoe ver hij het bloedbad in zal kunnen gaan zonder vermoord te worden. Beroeps kunnen dus makkelijk tot de hoorn gaan waar de beste wapens liggen, maar iemand uit district twaalf zal dat waarschijnlijk niet na kunnen vertellen. Ik zal dus simpelweg kijken of het realistisch genoeg is. Voor populaire wapens als de pijl en boog moet misschien geloot worden, omdat er daar geen honderden van zullen liggen.
    Wanneer je gesponsord wil worden , je tribuut kan bijvoorbeeld ernstig gewond zijn en dus medicijnen nodig hebben, moet je dit even overleggen met mij of XY390. Is het realistisch genoeg, dan krijg je toestemming. Ook als je per se je cijfer van de trainingen wilt kunnen noemen, kan je hiervoor toestemming vragen. Je kan hem ook buiten beschouwing laten. In ieder geval wil ik niet dat iedereen met torenhoge cijfers rondloopt.
    Als er nog vragen zijn, hoor ik dit graag.

    Met vriendelijke groet,
    De spelmaker


    ______________________________________________________________________________

    De Arena:



    Dit jaar vinden de Spelen zich plaats in een wonderlijk landschap. Het is niet zomaar dat de pakken van deze spelen dikker en warmer zijn dan normaal. De Spelen zullen zich afspelen in een winters landschap vol sneeuw en ijs. De arena is omringd door bergen. Je kan deze bergen bereiken, maar het zal je niet veel positieve kanten brengen. In de bergen is er geen voedsel en er is geen water te vinden. Er is veel kans, ook voor ervaren klimmers, te vallen en te sterven, of dood te vriezen aangezien de temperatuur er nog kouder is dan in de rest van de arena. Het is vroeg donker omdat de zon achter de bergen staat en het is hierdoor ook laat licht. Sneeuw zal regelmatig vallen, maar door de bescherming van de bergen zal een sneeuwstorm niet dagelijks voorkomen, hoewel de kans daarop natuurlijk bestaat. De Hoorn staat in het midden van de arena en dit jaar is deze lastig te bereiken, doordat hij op een klein stuk land in meer staat en de tributen aan de buitenrand van het meer beginnen. Je moet dus over het ijs om de hoorn te bereiken. Het zal niet snel gebeuren dat er iemand door het ijs zakt want het is erg dik en kan veel mensen dragen. Om dit meer heen ligt aan de westkant een groot heuvelig landschap, met hier en daar een dun dennenboompje. Het bied weinig bescherming maar veel bewegingsvrijheid en er valt te jagen. Aan de oostkant is een dennenbos dat zich uitstrekt tot het noorden en rond het meer langzaam overloopt naar het heuvelachtige landschap van het westen. In dit dennenbos is het gemakkelijk je te verschuilen door de vele schaduwen en bomen, maar er zijn dus ook veel tributen. Dan heb je het zuiden nog. In het zuiden is het altijd mistig en er is niet veel bekend over wat er daar is. Er zijn wel wat bomen, maar veel minder dicht op elkaar dan het bos. Het meer loopt daar door tot een brede, natuurlijk bevroren rivier, met minder dik ijs dan het grote meer. Dan zijn er nog de warmwaterbronnen, die alleen te vinden zijn in het oosten en het zuiden. Hierdoor zul je ze in het bos dus niet vinden. Warmwaterbronnen zullen erg geliefd zijn door de warmte die ze bezitten, iets wat de tributen hard nodig gaan hebben. Ook is er meer voedsel te vinden rond warmwaterbronnen. Deze plek is dus geliefd, gevaarlijk en zeldzaam. Het zijn er een stuk of vijf, ver van elkaar af. De sneeuw om de warmwaterbronnen smelt niet. Het zal geen makkelijke arena zijn. Negatieve punten zoals kou, voedseltekort, het moeilijk kunnen uitwissen van sporen en weinig licht zullen het de tributen niet makkelijk maken.

    Mutilanten
    Deze zullen aangepast zijn op de sneeuw en zullen het meest lijken op ijsberen, vossen, wolven en sneeuwuilen.

    Arena overzicht




    ______________________________________________________________________________


    Tributen:
    District 1 || Luxury:
    Pyralis Fianna Velarde - XY390 || 1.2
    Luciano Francisco Dumand - LarryPerfection || 1.4

    District 2 || Masonry:
    Briar Autumn Alaska Duarte - Blaise || 1.4
    Zyan Augustus Devins - Gally || 1.6

    District 3 || Technology:
    Vrouw - [R] - LadyStark
    Lighten Jason Northblack - DontDropp || 1.4

    District 4 || Fishing:
    Judith Lana Griffith - JamesPotter || 1.7
    Man † BLOEDBAD

    District 5 || Power:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Lucca Valentino Brown - Gally || 1.9

    District 6 || Transportation:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 7 || Lumber:
    Callidy Dolor - Rosea || 1.3
    Kiefer Jennings - WillNotLearn || 1.7

    District 8 || Textiles:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 9 || Grain:
    Dawnelle Eguskine - Starlord || 1.1
    Flynn Poynter - XY390 || 1.1

    District 10 || Livestock:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 11 || Agriculture:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 12 || Mining:
    Taylor Alison o' Neill - Risu || 1.4
    Man † BLOEDBAD



    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd (12-18):
    District:
    Karakter (uitgebreid):
    Uiterlijk (foto + beschrijving):
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Bondgenoten:
    Extra informatie:


    Regels
    #Er geldt een minimum van 200 woorden
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Geen gebruik van de oorspronkelijke acteurs als FC, het speelt zich immers voor de boeken af.
    #Maximaal 2 personages. Dit moeten dan een jongen en een meisje zijn.
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch, dit geldt voor alles. Van specialiteiten tot liefdes in de arena.
    #Tributen uit district 1 en 2 zijn beroeps, tributen uit 4 kunnen hier ook bij horen.
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden of verwonden. De moorden worden geloot en verwondingen kan je onderling afspreken
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Je reservering komt te vervallen na 48h
    #Reageer minimaal 1 keer in de week (speciale omstandigheden moet je doorgeven)
    #16+ is toegestaan, het is immers een RPG waar iedereen elkaar uit moet moorden
    #Alleen ik of XY390 maken nieuwe topics aan
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Sluit niemand buiten
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld!

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je maximaal 3 waarschuwingen. Daarna zal er een mutilant op je tribuut/tributen worden afgestuurd en betekent dit einde deelname.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 14:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Lucca is soort van af, hij is wat kortjes maar ik ben opeens erg inspiloos. Niet allen voor deze rpg ;c

    Wil iemand deze puppy helpen om te overleven in de arena ^^?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Lucca is soort van af, hij is wat kortjes maar ik ben opeens erg inspiloos. Niet allen voor deze rpg ;c

    Wil iemand deze puppy helpen om te overleven in de arena ^^?


    Flynn kan wel een soort helper voor hem worden of zo? Hij heeft namelijk een heel grote aandrang tot het verzorgen van anderen ;3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:
    (...)

    Flynn kan wel een soort helper voor hem worden of zo? Hij heeft namelijk een heel grote aandrang tot het verzorgen van anderen ;3


    Oeh would be interesting c;, enkel als je het zeker wilt natuurlijk ^^.
    Morgen zal ik posten beloofd. Vandaag was het nogal druk (shoppen +cinema) dus was ik internet loos c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik ga mijn personage zo snel mogelijk veranderen, maar op dit moment gaat dat niet goed omdat mijn internet wankelt.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    LadyStark schreef:
    Ik ga mijn personage zo snel mogelijk veranderen, maar op dit moment gaat dat niet goed omdat mijn internet wankelt.


    Je bent eigenlijk al veel te laat en hebt ipv 48h voor je personage al veel meer gehad. Wankelt je internet al de hele tijd -is dat de reden voor dat het al zo lang duurt- en hoe lang zal dit dan gaan duren?


    Happy Birthday my Potter!

    Gally schreef:
    (...)

    Oeh would be interesting c;, enkel als je het zeker wilt natuurlijk ^^.
    Morgen zal ik posten beloofd. Vandaag was het nogal druk (shoppen +cinema) dus was ik internet loos c;


    Ik vind het prima ^^ Ik ga ergens vandaag ook hopelijk mijn post maken. Het lijkt me slim om ook nu even te melden dat ik morgen weer terugreis naar huis dus dat ik de hele dag er niet zal zijn (;


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    MissSwan schreef:
    (...)

    Je bent eigenlijk al veel te laat en hebt ipv 48h voor je personage al veel meer gehad. Wankelt je internet al de hele tijd -is dat de reden voor dat het al zo lang duurt- en hoe lang zal dit dan gaan duren?


    Op dit moment word alles nagekeken, en dit is inderdaad de reden. Ik zal haar als mijn internet straks nietmeer wankelt afmaken.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    LadyStark schreef:
    (...)

    Op dit moment word alles nagekeken, en dit is inderdaad de reden. Ik zal haar als mijn internet straks nietmeer wankelt afmaken.


    Oké, want we gaan zo beginnen, dus ik verwacht eigenlijk wel dat vandaag (hooguit morgen) je personage wel af is.


    Happy Birthday my Potter!

    Hope Caola Elijah Woodward.
    It's not your screams I want, only your life. - Hope Woodward



    Naam: Hope Caola Elijah Woodward.
    Leeftijd : Ze is juist 18 geworden.
    District: District 3.
    Karakter : Hope is een zeer gesloten persoon en ook zeer op haar privacy gesteld. Ze zal het dan ook niet fijn vinden als mensen door haar spullen neuzen. Hope is ook wel een fijn persoon om mee te praten, ze oordeelt niet en houd zich niet echt zwaar bezig als er iets met je is. Ze luisterd en trekt en conclusie en probeerd je wat beter te laten voelen. Sommige gesprekken met haar kunnen wel leuk zijn, maar dan moet je wel eerst echt vrienden met haar worden, en haar niet gebruiken om haar zo weer te breken, want dan is het haast zeker dat ze je gaat proberen te wurgen. Hope houd zich het liefst afzeidig, overal waar ze is staat ze alleen bij een muur of zit ze ergens alleen, zelfs buiten. Mensen die naar haar toe komen en nogal ruw een gesprek aan willen gaan weten gelijk dat ze er niet van gediend is en laat hen dat dan ook merken met een flinke schop onder hun kont en een vuile blik. Met sommige mensen zal ze beter op kunnen gaan schieten als met andere, voornamelijk jongens omdat- dat altijd wel mensen waren waarmee ze beter op kon schieten als met een meisje.
    Uiterlijk : Hope heeft ravenzwarte haren die tot net iets verder als haar schouders komen, een hele tijd lang heeft ze haar haren geverft in de kleur rood, daarom zijn de onderste punten ook nog gedeeltelijk rood, maar wel aan het vervagen. Ze heeft donkerbruine ogen die op die van een hert lijken, al is haar innerlijk niet zo. Ze is met haar 1,74 van normale lengte en heeft lange dunne benen die stoppen bij niet al te grote heupen en een slanke taille en een platte buik. Haar gezicht is zeer fijn opgebouwd
    Specialiteiten: Vallen zetten, hier is ze erg slim mee. Ook is ze best snel.
    Zwaktepunten: Echt vechten, ze kan wel wapens gebruiken en Close combat lukt haar ook nog wel. Maar wapens zijn niet haar specialiteiten. Van verre niet zelfs. Ze is ook niet goed in lang stilzitten of stil blijven. Ze vertrouwd mensen ook te snel.
    Bondgenoten: Ze probeerd op haarzelf te blijven.
    Extra informatie: x


    Is ze zo wat beter?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    LadyStark schreef:
    Hope Caola Elijah Woodward.
    It's not your screams I want, only your life. - Hope Woodward



    Naam: Hope Caola Elijah Woodward.
    Leeftijd : Ze is juist 18 geworden.
    District: District 3.
    Karakter : Hope is een zeer gesloten persoon en ook zeer op haar privacy gesteld. Ze zal het dan ook niet fijn vinden als mensen door haar spullen neuzen. Hope is ook wel een fijn persoon om mee te praten, ze oordeelt niet en houd zich niet echt zwaar bezig als er iets met je is. Ze luisterd en trekt en conclusie en probeerd je wat beter te laten voelen. Sommige gesprekken met haar kunnen wel leuk zijn, maar dan moet je wel eerst echt vrienden met haar worden, en haar niet gebruiken om haar zo weer te breken, want dan is het haast zeker dat ze je gaat proberen te wurgen. Hope houd zich het liefst afzeidig, overal waar ze is staat ze alleen bij een muur of zit ze ergens alleen, zelfs buiten. Mensen die naar haar toe komen en nogal ruw een gesprek aan willen gaan weten gelijk dat ze er niet van gediend is en laat hen dat dan ook merken met een flinke schop onder hun kont en een vuile blik. Met sommige mensen zal ze beter op kunnen gaan schieten als met andere, voornamelijk jongens omdat- dat altijd wel mensen waren waarmee ze beter op kon schieten als met een meisje.
    Uiterlijk : Hope heeft ravenzwarte haren die tot net iets verder als haar schouders komen, een hele tijd lang heeft ze haar haren geverft in de kleur rood, daarom zijn de onderste punten ook nog gedeeltelijk rood, maar wel aan het vervagen. Ze heeft donkerbruine ogen die op die van een hert lijken, al is haar innerlijk niet zo. Ze is met haar 1,74 van normale lengte en heeft lange dunne benen die stoppen bij niet al te grote heupen en een slanke taille en een platte buik. Haar gezicht is zeer fijn opgebouwd
    Specialiteiten: Vallen zetten, hier is ze erg slim mee. Ook is ze best snel.
    Zwaktepunten: Echt vechten, ze kan wel wapens gebruiken en Close combat lukt haar ook nog wel. Maar wapens zijn niet haar specialiteiten. Van verre niet zelfs. Ze is ook niet goed in lang stilzitten of stil blijven. Ze vertrouwd mensen ook te snel.
    Bondgenoten: Ze probeerd op haarzelf te blijven.
    Extra informatie: x


    Is ze zo wat beter?


    Als ik heel eerlijk ben vind ik dat het nogal apart is dat ze snel mensen vertrouwt, maar wel veel alleen is en niet graag met mensen praat, maar dat kan aan mij liggen. Verder denk ik dat ze wel goed is, ondanks dat er toch wat weinig informatie over haar is en hier en daar wat dingen worden tegengesproken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kan ik nog een vrouwelijke tribuut uit District 5 reserveren of ben ik daar al te laat voor? (:


    :)

    Blunt schreef:
    Kan ik nog een vrouwelijke tribuut uit District 5 reserveren of ben ik daar al te laat voor? (:


    Sorry, maar daar is het inderdaad al te laat voor, gezien ze al aan iemand is toegewezen om haar te vermoorden.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Sorry, maar daar is het inderdaad al te laat voor, gezien ze al aan iemand is toegewezen om haar te vermoorden.

    Geeft niet, zoiets dacht ik al. Alsnog veel succes met de RPG. ^^


    :)

    Zodat iedereen het weet:

    Lighten is na dat hij de vrouw had vermoord snel weg gerend naar de heuvels. Hij heeft een hele lange tijd in shock op een rots gezeten, maar is toen doorgegaan omdat hij zijn vader niet teleur wou stellen. Wat zou hij wel niet denken als hij zijn zoon zo op een steen zou zien zitten? Na 6 uur rond lopen vond hij een warm water bron en heeft hij daar in de buurt een goede schuilplaats gevonden. Hij heeft hem zo gemaakt dat als iemand langs zou lopen het niet zou merken en hij heeft zijn sporen goed gewist. Hij is dicht bij de warm water bron nu, dus hij heeft genoeg water. Maar eten is nog een probleem. Ook is hij nu bezig met een goede ketting vinden zodat hij een slinger kan maken.


    If you're going through hell, keep going - Winston Churchill

    Is er misschien iemand die geïnteresseerd is voor een pact? Hij / zij moet wel bij mijn personage passen, anders zou het een beetje raar zijn.

    Dit is hem:

    Lighten Jason Northblack

    ''I'll light my own fire, because I only have myself.''


    17 jaar oud, verjaardag is 4 augustus, komt uit district 3.

    Karakter (uitgebreid):
    Als Lighten is een idee krijgt, het helemaal uit wil gaan werken en het ook werkelijk doen. Hij heeft een fors doorzettingsvermogen maar kan niet zo goed naar anderen luisteren en bemoeid zich dus ook niet snel met andermans leven. Lighten is streng opgevoed en overtreedt niet graag de regels. Hij wil alles perfect kunnen doen. Als hij thuis iets fout deed kreeg hij klappen van zijn vader en moest hij die dag zelf aan eten zien te komen. Doordat hij zo streng is opgevoed is hij gehard en op zich zelf, hij laat helemaal geen gevoelens naar buiten komen. Hij krijgt veel goede ideeën, maar durft het niet zo goed te tonen.
    Hij blijft vaak de hele nacht op om een uitvinding te perfectioneren en heeft dus ook vaak wallen onder zijn ogen. Maar zoals ik al zei, hij heeft een doorzettingsvermogen van 100%. Hij sport heel veel met zelf uitgevonden sportapparaten zodat hij meer energie krijgt en hij zijn vader niet teleur zou stellen. Omdat hij niet zo goed met andere mensen om kan gaan, draagt hij vaan een capuchon en zit hij op school alleen aan een tafel. Hij heeft geen vrienden, en voelt zich vaak alleen. Daar heeft hij iets aan gedaan, hij heeft een robotje gemaakt waarmee hij praat en die hem gezelschap houd. Zijn naam is Check en hij ziet er ongeveer zo uit:


    Hij houd erg van warmte, en weet heel goed hoe hij een vuurtje moet stoken.
    Hij kan vaak recht door iemand heen kijken, zien of die liegt of wat de eigenschappen zijn. Hij is gehard en houd niet van vergiffenis. Hij vergeeft je niet als je iets fout doet en beslist wat het beste voor hem is. Omdat hij eigenlijk altijd alleen is moet hij zichzelf redden, en dat doet hij dus ook.
    Lighten leert heel hard op school en haalt bijna overal 10en voor. Hij wilt zo snel mogelijk het huis uit, dus doet hij zijn best om klassen over te slaan en is hij al materiaal aan het verzamelen voor zijn eigen huis. Hij is van plan om zijn hele leven te besteden aan uitvinden, het enige wat hem een beetje gelukkiger maakt.

    Uiterlijk (foto + beschrijving):


    Lighten is 1.80, slank maar heeft wel veel spieren. Zijn ogen zijn helderblauw en hij heeft eigenlijk altijd een verdrietige blik in zijn ogen. Zijn huid is erg licht, en hij kan niet zo goed tegen de zon. Zijn kledingsmaak is donker; sweaters, lange spijkerbroeken, vesten met capuchons simpele schoenen. Als er iets kapot gaat fixt hij het zelf weer perfect.
    Specialiteiten: Hij heeft vaak hele goeie ideeën, kan snel rennen en is erg sterk. Ook kan hij goed met materialen om gaan, vooral met een hamer en een slinger (slingersteen). Hij is ook goed in een schuilplaats maken.
    Zwaktepunten: Lighten kan niet goed omgaan met andere mensen, dus hij zal waarschijnlijk zelf moeten overleven in de arena. Maar als iemand zijn vertrouwen wint, dan kan het nog wel eens gebeuren dat hij hem of haar toe laat. Hij is heel slecht in klimmen, dus hij zal waarschijnlijk op de grond een schuilplaats moeten vinden.
    Bondgenoten: Als hij / zij te vertrouwen is, dat moeten ze dat eerst bewijzen en hij ziet het gelijk als ze liegen of dat ze niet geschikt voor hem zijn. Maar in dit verhaal denk ik dat het wel interessant zou zijn als hij een bondgenoot had.
    Extra informatie: Hij kijkt graag naar de feiten en beslist dan wat het handigst voor hem is.


    If you're going through hell, keep going - Winston Churchill