• The 37th Hunger Games



    Welcome at the 37th Hunger Games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    Het is weer tijd voor de hongerspelen in een geheel nieuwe arena met vierentwintig nieuwe tributen. Het is de bedoeling dat jullie vechten in deze arena tot één van jullie over is en tot winnaar kan worden uitgeroepen. In totaal zullen en tijdens het bloedbad vier jongens en vier meisjes sterven, wat betekend dat er acht in te vullen meisjes en acht in te vullen jongens zijn. Tussen de doden zullen sowieso geen beroeps uit district één en twee zitten dus die vier tributen moeten sowieso ingevuld worden.
    Verdere sterfte zal bepaald worden aan de hand van of mensen wel reageren (lange tijd niks van je laten horen betekent dus dat je tribuut vermoord mag worden) en of men zich aan de regels houdt. Blijft er een vaste groep over die reageert volgens de regels, dan zal er in eerste instantie gevraagd worden aan de mensen met twee tributen of zij één van de twee willen kiezen om mee verder te gaan. Dit om simpelweg iedereen die goed mee doet de kans te geven zolang mogelijk mee te kunnen RPGen. Uiteindelijk zal er tussen de overgebleven mensen worden geloot wie er dood zal gaan, tot er nog één iemand over is. Dit zal volkomen eerlijk verlopen en noch ik zal mijzelf noch anderen voortrekken.
    Voor wapens en andere spullen bij de hoorn vandaan, moet je mij pben. Dan kunnen we overleg plegen. Denk erbij aan waar je tribuut vandaan komt en hoe ver hij het bloedbad in zal kunnen gaan zonder vermoord te worden. Beroeps kunnen dus makkelijk tot de hoorn gaan waar de beste wapens liggen, maar iemand uit district twaalf zal dat waarschijnlijk niet na kunnen vertellen. Ik zal dus simpelweg kijken of het realistisch genoeg is. Voor populaire wapens als de pijl en boog moet misschien geloot worden, omdat er daar geen honderden van zullen liggen.
    Wanneer je gesponsord wil worden , je tribuut kan bijvoorbeeld ernstig gewond zijn en dus medicijnen nodig hebben, moet je dit even overleggen met mij of XY390. Is het realistisch genoeg, dan krijg je toestemming. Ook als je per se je cijfer van de trainingen wilt kunnen noemen, kan je hiervoor toestemming vragen. Je kan hem ook buiten beschouwing laten. In ieder geval wil ik niet dat iedereen met torenhoge cijfers rondloopt.
    Als er nog vragen zijn, hoor ik dit graag.

    Met vriendelijke groet,
    De spelmaker


    ______________________________________________________________________________

    De Arena:



    Dit jaar vinden de Spelen zich plaats in een wonderlijk landschap. Het is niet zomaar dat de pakken van deze spelen dikker en warmer zijn dan normaal. De Spelen zullen zich afspelen in een winters landschap vol sneeuw en ijs. De arena is omringd door bergen. Je kan deze bergen bereiken, maar het zal je niet veel positieve kanten brengen. In de bergen is er geen voedsel en er is geen water te vinden. Er is veel kans, ook voor ervaren klimmers, te vallen en te sterven, of dood te vriezen aangezien de temperatuur er nog kouder is dan in de rest van de arena. Het is vroeg donker omdat de zon achter de bergen staat en het is hierdoor ook laat licht. Sneeuw zal regelmatig vallen, maar door de bescherming van de bergen zal een sneeuwstorm niet dagelijks voorkomen, hoewel de kans daarop natuurlijk bestaat. De Hoorn staat in het midden van de arena en dit jaar is deze lastig te bereiken, doordat hij op een klein stuk land in meer staat en de tributen aan de buitenrand van het meer beginnen. Je moet dus over het ijs om de hoorn te bereiken. Het zal niet snel gebeuren dat er iemand door het ijs zakt want het is erg dik en kan veel mensen dragen. Om dit meer heen ligt aan de westkant een groot heuvelig landschap, met hier en daar een dun dennenboompje. Het bied weinig bescherming maar veel bewegingsvrijheid en er valt te jagen. Aan de oostkant is een dennenbos dat zich uitstrekt tot het noorden en rond het meer langzaam overloopt naar het heuvelachtige landschap van het westen. In dit dennenbos is het gemakkelijk je te verschuilen door de vele schaduwen en bomen, maar er zijn dus ook veel tributen. Dan heb je het zuiden nog. In het zuiden is het altijd mistig en er is niet veel bekend over wat er daar is. Er zijn wel wat bomen, maar veel minder dicht op elkaar dan het bos. Het meer loopt daar door tot een brede, natuurlijk bevroren rivier, met minder dik ijs dan het grote meer. Dan zijn er nog de warmwaterbronnen, die alleen te vinden zijn in het oosten en het zuiden. Hierdoor zul je ze in het bos dus niet vinden. Warmwaterbronnen zullen erg geliefd zijn door de warmte die ze bezitten, iets wat de tributen hard nodig gaan hebben. Ook is er meer voedsel te vinden rond warmwaterbronnen. Deze plek is dus geliefd, gevaarlijk en zeldzaam. Het zijn er een stuk of vijf, ver van elkaar af. De sneeuw om de warmwaterbronnen smelt niet. Het zal geen makkelijke arena zijn. Negatieve punten zoals kou, voedseltekort, het moeilijk kunnen uitwissen van sporen en weinig licht zullen het de tributen niet makkelijk maken.

    Mutilanten
    Deze zullen aangepast zijn op de sneeuw en zullen het meest lijken op ijsberen, vossen, wolven en sneeuwuilen.

    Arena overzicht




    ______________________________________________________________________________


    Tributen:
    District 1 || Luxury:
    Pyralis Fianna Velarde - XY390 || 1.2
    Luciano Francisco Dumand - LarryPerfection || 1.4

    District 2 || Masonry:
    Briar Autumn Alaska Duarte - Blaise || 1.4
    Zyan Augustus Devins - Gally || 1.6

    District 3 || Technology:
    Vrouw - [R] - LadyStark
    Lighten Jason Northblack - DontDropp || 1.4

    District 4 || Fishing:
    Judith Lana Griffith - JamesPotter || 1.7
    Man † BLOEDBAD

    District 5 || Power:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Lucca Valentino Brown - Gally || 1.9

    District 6 || Transportation:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 7 || Lumber:
    Callidy Dolor - Rosea || 1.3
    Kiefer Jennings - WillNotLearn || 1.7

    District 8 || Textiles:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 9 || Grain:
    Dawnelle Eguskine - Starlord || 1.1
    Flynn Poynter - XY390 || 1.1

    District 10 || Livestock:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 11 || Agriculture:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 12 || Mining:
    Taylor Alison o' Neill - Risu || 1.4
    Man † BLOEDBAD



    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd (12-18):
    District:
    Karakter (uitgebreid):
    Uiterlijk (foto + beschrijving):
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Bondgenoten:
    Extra informatie:


    Regels
    #Er geldt een minimum van 200 woorden
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Geen gebruik van de oorspronkelijke acteurs als FC, het speelt zich immers voor de boeken af.
    #Maximaal 2 personages. Dit moeten dan een jongen en een meisje zijn.
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch, dit geldt voor alles. Van specialiteiten tot liefdes in de arena.
    #Tributen uit district 1 en 2 zijn beroeps, tributen uit 4 kunnen hier ook bij horen.
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden of verwonden. De moorden worden geloot en verwondingen kan je onderling afspreken
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Je reservering komt te vervallen na 48h
    #Reageer minimaal 1 keer in de week (speciale omstandigheden moet je doorgeven)
    #16+ is toegestaan, het is immers een RPG waar iedereen elkaar uit moet moorden
    #Alleen ik of XY390 maken nieuwe topics aan
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Sluit niemand buiten
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld!

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je maximaal 3 waarschuwingen. Daarna zal er een mutilant op je tribuut/tributen worden afgestuurd en betekent dit einde deelname.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 14:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Pyralis ‘Pyr’ Fianna Velarde In haar district is het gebruikelijk dat je je kind naar iets duurs of kostbaars noemt. Haar ouders hebben haar vernoemd naar het vuur en indirect ook naar parels. Namen in dit district zijn over het algemeen apart of extreem
    Leeftijd: Achttien, geboren op 16 december.
    District: Een.

    Innerlijk: Pyralis is een onstuimig type. Ze denkt niet lang na bij dingen en trekt snel conclusies, oordeelt in een oogwenk en trekt makkelijk haar mond open. Dan verkondigt ze met gemak dat ze degene voor zich niet mag of dat zijn of haar gezicht haar niet aanstaat. Dit is voor haar totaal geen probleem, maar ze geniet niet van het feit dat ze mensen kwetst. Het komt gewoon niet in haar op dat ze dat leuk zou kunnen vinden en voor een groot deel heeft ze het ook gewoon niet door. Als ze je wel mag, krijg je dat te horen met een simpel: ‘Jij bent wel oké,’ en dan loopt ze weg of begint over iets belangrijks. Ze houdt niet van gezellige kletspraatjes bij een kopje koffie en een koekje, nonsens is niks voor haar. Ondanks dat ze in Een woont is ze geen luilak. Van jongs af aan is ze door haar oom getraind voor de Spelen. Zoals elk kind in haar district. Als het hierom gaat is ze hardwerkend. Ze gaat door tot ze haar doel heeft bereikt of is uitgeschakeld. Hierdoor is ze ook een beetje perfectionistisch geworden want ze kan heel humeurig worden als haar iets niet lukt. Dan gaat ze schelden en mopperen op wat er dan ook maar als wapen wordt gebruikt. Het zwaard is te bot, de boog is te strak gespannen, de pijlen geven splinters, noem maar op. Maar vaak zal het niet fout gaan want er is vanaf het moment dat ze kon lopen zonder ondersteuning een wapen in haar handen gedrukt. Als dit nooit was gebeurd was ze waarschijnlijk een heel ander persoon geworden dan ze nu is, maar ze denkt er zelf niet bij na. Door haar familie is ze altijd goed verzorgd, opgevoed en getraind en ze is constant geliefd geweest. Pyr heeft het voordeel beïnvloedend te zijn. Door haar status van het komen uit Een en haar vastberaden houding kan ze veel van je eisen en dit eigenlijk altijd ook krijgen. Ze is niet het persoon om iemand al haar werkjes te laten doen, ze geeft dingen niet graag uit handen. Als het werk zwaar, vies of moeilijk is zal ze het alsnog zelf doen; ze moet, want alleen dan weet ze zeker dat het goed zal gaan. Dan is ze ook nooit onzeker over of ze het zelf wel goed doet. Sommige mensen vinden dat dit wel past bij haar hebberigheid. Want ja, Pyralis wil het liefst het beste van het beste en dat is eigenlijk nooit een probleem geweest in haar cultuur. Als er iets mis is met bijvoorbeeld haar wapen, dan werkt ze zelf totdat het is zoals zij het wil. Vaak heeft ze een plan of een beeld in haar hoofd hoe het moet en vraagt nauwelijks hulp. Hooghartig is ze ook. Dit komt vooral door haar status, haar eigenwijsheid en de manier waarop mensen altijd tegen haar hebben gedaan. In haar familie wordt ze bijna aangesproken als iemand met koninklijk bloed. Dit vindt zij allemaal normaal en schept er niet over op. In het verdere district is ze niet overal bekend maar ze is veel te vinden bij hoge kringen en daar zullen veel mensen haar ook kennen.
    Pyr is echt zo’n meisje dat geen tegenspraak verwacht of dult. Als er iemand het niet met haar eens is en dit laat blijken, bijt ze meteen terug met een vlugge opmerking en eigenlijk is deze altijd raak. Het lijkt wel alsof ze ook getraind is in discussiëren. Een goed argument, daar kan ze van genieten. Als een argument zo goed is dat degene die tegenover haar staat stil valt of gaat twijfelen, is haar dag al goed. Voor Pyr is er een groot verschil tussen ruziemaken en discussiëren. In een ruzie vergeef je iemand niet snel en kan er geweld worden gebruikt, je mag elkaar op dat moment ook niet. Een discussie kan ook met iemand zijn die je aardig vindt en je kan na de discussie rustig met elkaar verderlopen.
    Het is een jongedame die soms wat roekeloos kan worden en overhaast dingen gaat regelen of besluiten.


    Uiterlijk:


    Wat meteen opvalt aan Pyralis is haar lange, vuurrode haar. Hoe het zit, verschilt per dag. Het ene moment heeft ze het los hangen en het andere moment zit het ingewikkeld opgestoken. Ze draagt het het liefst los maar dat kan soms in de weg zitten bij bijvoorbeeld vechten. Toch traint ze eigenlijk altijd met los haar zodat ze het ook zo kan leren. Haar huid is heel erg licht en haar ogen felblauw wat een niet vaak voorkomende combinatie is met haar haar en huid. Ze heeft een spitse neus en een beetje puntige oren. Haar wenkbrauwen zijn dun en dezelfde rode kleur als haar haar. Pyr’s lippen zijn vol en haar wangen vormen kuiltjes als ze lacht. Ze is 1.75 m, iets langer dan het gemiddelde. In het district draagt ze vaak dure en ingewikkelde kleding die verschilt per activiteit. Haar trainingspak is soepel, doordacht en uitgewerkt met verschillende extra’s en dingetjes zoals diamantjes of andere sier. Ze wil ook dat haar pak voor in de arena perfect is, ook al heeft ze hier geen zeggenschap over. Ze heeft niet extreem veel spieren maar is toch sterk en tegelijkertijd ook vingervlug, ook al kan ze in een onstuimige bui haar soepelheid verliezen.
    Goed in: Vechten, het maakt haar niet uit welk wapen maar ze heeft haar favorieten. Pijl en boog, zwaard, bijl en kruisboog zijn er een paar. Ze heeft dus liever het grotere, “echte” werk, in plaats van blaaspijpjes of iets dergelijks, ookal kan ze ook daar mee overweg. Verder kan ze makkelijk mensen naar haar hand zetten en raakt ze niet snel gehecht aan mensen, wat een voordeel is in de spelen.
    Slecht in: Samenwerken en dingen uit handen geven. Dat is echt niks voor haar, ze moet alles zelf doen en het liefst helemaal op haar manier. Overleg denkt ze niet eens aan en het idee van een bondgenoot vindt ze bijna lachwekkend. Daarom heeft ze deze ook niet en heeft er ook geen behoefte aan. Verder weet ze niet veel van de natuur, maar haar oom en vader hebben haar wel geleerd hoe je bomen moet beklimmen en van boom naar boom moet komen zonder naar beneden te hoeven. Wat ook niet echt iets is voor Pyralis is iets uitdenken, een plan maken. Ze leeft op het moment zelf en denkt niet teveel na over wat er komen gaat.
    Bondgeno(o)t(en): Geen, dat vindt ze niet nodig. In de arena zou het nog wel kunnen dat ze noodgedwongen een bondgenoot krijgt, maar nu heeft ze er nul.
    Vijand(en): Iedereen die haar tegenzit.
    Extra: Ondanks dat ze van een grote familie is heeft ze maar een broer, die ouder is dan zij en die ze nauwelijks ziet omdat hij aan de andere kant van het district woont. Ze hebben een goede band en Pyralis heeft vroeger vaak met hem samen getraind.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    -

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 15:31 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alydia schreef:
    Lillith 'Lilly' Lina Mouthen- 'I know I have no chance to survive, but I try rather than give me about'


    Leeftijd :
    Dertien jaar.
    District:
    District vijf.
    Karakter :
    Komt.
    Uiterlijk :
    Komt.
    Specialiteiten:
    Komt.
    Zwaktepunten:
    Komt.
    Bondgenoten:
    Wie wilt ?
    Extra informatie:
    Komt.


    Volgens mij klopt jouw quote niet helemaal. "...give me about" moet denk ik zijn "give up" of "surrender", toch? (;

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 15:34 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:
    (...)


    Volgens mij klopt jouw quote niet helemaal. "...give me about" moet denk ik zijn "give up" of "surrender", toch? (;


    Ow ja, ben niet zo goed in het Engels :')


    Everyone is good as it is, do not change people

    Die quotes zijn niet verplicht he mensen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik de mannelijke personage uit 4 en de vrouwelijke personage uit 7?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    Mag ik de mannelijke personage uit 4 en de vrouwelijke personage uit 7?


    Ik wil niet vervelend zijn, maar als ik mij niet vergis was jij bij de vorige rpg een van de mensen die zei door drukte en problemen niet te kunnen reageren en dit ook niet meer gedaan hebt. Ik heb dus mijn twijfels of je wel actief die twee personages bij kan houden... Ik zou het namelijk zonde vinden als we nu een nieuwe poging wagen en het (door dezelfde personen) weer dood loopt. Heb je er echt goed over nagedacht?


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)

    Ik wil niet vervelend zijn, maar als ik mij niet vergis was jij bij de vorige rpg een van de mensen die zei door drukte en problemen niet te kunnen reageren en dit ook niet meer gedaan hebt. Ik heb dus mijn twijfels of je wel actief die twee personages bij kan houden... Ik zou het namelijk zonde vinden als we nu een nieuwe poging wagen en het (door dezelfde personen) weer dood loopt. Heb je er echt goed over nagedacht?


    Ik heb er goed over nagedacht ja, maar dan hoef ik maar 1 personage en dan het liefst de jongen uit 4.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Ik heb er goed over nagedacht ja, maar dan hoef ik maar 1 personage en dan het liefst de jongen uit 4.


    Key key, je staat erbij c;


    Happy Birthday my Potter!

    mag ik de vrouw uit 7 zijn? Ik ga zo de lijst invullen ;)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mag ik een meisje uit 12 reserveren? :3
    Ik FC hierbij Jennifer Lawrence.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Aequor schreef:
    Mag ik een meisje uit 12 reserveren? :3
    Ik FC hierbij Jennifer Lawrence.


    Yeey Juul :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Aequor schreef:
    Mag ik een meisje uit 12 reserveren? :3
    Ik FC hierbij Jennifer Lawrence.


    Ik heb eigenlijk liever niet dat de oorspronkelijke acteurs van de films gebruikt worden als fc, gezien dit zich eigenlijk gewoon voor de boeken afspeelt. Ik was het vergeten bij de regels te zetten. Vind je het heel erg om een andere fc te kiezen?


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk liever niet dat de oorspronkelijke acteurs van de films gebruikt worden als fc, gezien dit zich eigenlijk gewoon voor de boeken afspeelt. Ik was het vergeten bij de regels te zetten. Vind je het heel erg om een andere fc te kiezen?


    Ben het hiermee eens. Zou heel fijn zijn als je een andere fc zou kunnen kiezen actually c;


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Misschien wil ik wel meedoen. Eventjes in mijn topics.