• The 37th Hunger Games



    Welcome at the 37th Hunger Games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    Het is weer tijd voor de hongerspelen in een geheel nieuwe arena met vierentwintig nieuwe tributen. Het is de bedoeling dat jullie vechten in deze arena tot één van jullie over is en tot winnaar kan worden uitgeroepen. In totaal zullen en tijdens het bloedbad vier jongens en vier meisjes sterven, wat betekend dat er acht in te vullen meisjes en acht in te vullen jongens zijn. Tussen de doden zullen sowieso geen beroeps uit district één en twee zitten dus die vier tributen moeten sowieso ingevuld worden.
    Verdere sterfte zal bepaald worden aan de hand van of mensen wel reageren (lange tijd niks van je laten horen betekent dus dat je tribuut vermoord mag worden) en of men zich aan de regels houdt. Blijft er een vaste groep over die reageert volgens de regels, dan zal er in eerste instantie gevraagd worden aan de mensen met twee tributen of zij één van de twee willen kiezen om mee verder te gaan. Dit om simpelweg iedereen die goed mee doet de kans te geven zolang mogelijk mee te kunnen RPGen. Uiteindelijk zal er tussen de overgebleven mensen worden geloot wie er dood zal gaan, tot er nog één iemand over is. Dit zal volkomen eerlijk verlopen en noch ik zal mijzelf noch anderen voortrekken.
    Voor wapens en andere spullen bij de hoorn vandaan, moet je mij pben. Dan kunnen we overleg plegen. Denk erbij aan waar je tribuut vandaan komt en hoe ver hij het bloedbad in zal kunnen gaan zonder vermoord te worden. Beroeps kunnen dus makkelijk tot de hoorn gaan waar de beste wapens liggen, maar iemand uit district twaalf zal dat waarschijnlijk niet na kunnen vertellen. Ik zal dus simpelweg kijken of het realistisch genoeg is. Voor populaire wapens als de pijl en boog moet misschien geloot worden, omdat er daar geen honderden van zullen liggen.
    Wanneer je gesponsord wil worden , je tribuut kan bijvoorbeeld ernstig gewond zijn en dus medicijnen nodig hebben, moet je dit even overleggen met mij of XY390. Is het realistisch genoeg, dan krijg je toestemming. Ook als je per se je cijfer van de trainingen wilt kunnen noemen, kan je hiervoor toestemming vragen. Je kan hem ook buiten beschouwing laten. In ieder geval wil ik niet dat iedereen met torenhoge cijfers rondloopt.
    Als er nog vragen zijn, hoor ik dit graag.

    Met vriendelijke groet,
    De spelmaker


    ______________________________________________________________________________

    De Arena:



    Dit jaar vinden de Spelen zich plaats in een wonderlijk landschap. Het is niet zomaar dat de pakken van deze spelen dikker en warmer zijn dan normaal. De Spelen zullen zich afspelen in een winters landschap vol sneeuw en ijs. De arena is omringd door bergen. Je kan deze bergen bereiken, maar het zal je niet veel positieve kanten brengen. In de bergen is er geen voedsel en er is geen water te vinden. Er is veel kans, ook voor ervaren klimmers, te vallen en te sterven, of dood te vriezen aangezien de temperatuur er nog kouder is dan in de rest van de arena. Het is vroeg donker omdat de zon achter de bergen staat en het is hierdoor ook laat licht. Sneeuw zal regelmatig vallen, maar door de bescherming van de bergen zal een sneeuwstorm niet dagelijks voorkomen, hoewel de kans daarop natuurlijk bestaat. De Hoorn staat in het midden van de arena en dit jaar is deze lastig te bereiken, doordat hij op een klein stuk land in meer staat en de tributen aan de buitenrand van het meer beginnen. Je moet dus over het ijs om de hoorn te bereiken. Het zal niet snel gebeuren dat er iemand door het ijs zakt want het is erg dik en kan veel mensen dragen. Om dit meer heen ligt aan de westkant een groot heuvelig landschap, met hier en daar een dun dennenboompje. Het bied weinig bescherming maar veel bewegingsvrijheid en er valt te jagen. Aan de oostkant is een dennenbos dat zich uitstrekt tot het noorden en rond het meer langzaam overloopt naar het heuvelachtige landschap van het westen. In dit dennenbos is het gemakkelijk je te verschuilen door de vele schaduwen en bomen, maar er zijn dus ook veel tributen. Dan heb je het zuiden nog. In het zuiden is het altijd mistig en er is niet veel bekend over wat er daar is. Er zijn wel wat bomen, maar veel minder dicht op elkaar dan het bos. Het meer loopt daar door tot een brede, natuurlijk bevroren rivier, met minder dik ijs dan het grote meer. Dan zijn er nog de warmwaterbronnen, die alleen te vinden zijn in het oosten en het zuiden. Hierdoor zul je ze in het bos dus niet vinden. Warmwaterbronnen zullen erg geliefd zijn door de warmte die ze bezitten, iets wat de tributen hard nodig gaan hebben. Ook is er meer voedsel te vinden rond warmwaterbronnen. Deze plek is dus geliefd, gevaarlijk en zeldzaam. Het zijn er een stuk of vijf, ver van elkaar af. De sneeuw om de warmwaterbronnen smelt niet. Het zal geen makkelijke arena zijn. Negatieve punten zoals kou, voedseltekort, het moeilijk kunnen uitwissen van sporen en weinig licht zullen het de tributen niet makkelijk maken.

    Mutilanten
    Deze zullen aangepast zijn op de sneeuw en zullen het meest lijken op ijsberen, vossen, wolven en sneeuwuilen.

    Arena overzicht




    ______________________________________________________________________________


    Tributen:
    District 1 || Luxury:
    Pyralis Fianna Velarde - XY390 || 1.2
    Luciano Francisco Dumand - LarryPerfection || 1.4

    District 2 || Masonry:
    Briar Autumn Alaska Duarte - Blaise || 1.4
    Zyan Augustus Devins - Gally || 1.6

    District 3 || Technology:
    Vrouw - [R] - LadyStark
    Lighten Jason Northblack - DontDropp || 1.4

    District 4 || Fishing:
    Judith Lana Griffith - JamesPotter || 1.7
    Man † BLOEDBAD

    District 5 || Power:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Lucca Valentino Brown - Gally || 1.9

    District 6 || Transportation:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 7 || Lumber:
    Callidy Dolor - Rosea || 1.3
    Kiefer Jennings - WillNotLearn || 1.7

    District 8 || Textiles:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 9 || Grain:
    Dawnelle Eguskine - Starlord || 1.1
    Flynn Poynter - XY390 || 1.1

    District 10 || Livestock:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 11 || Agriculture:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 12 || Mining:
    Taylor Alison o' Neill - Risu || 1.4
    Man † BLOEDBAD



    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd (12-18):
    District:
    Karakter (uitgebreid):
    Uiterlijk (foto + beschrijving):
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Bondgenoten:
    Extra informatie:


    Regels
    #Er geldt een minimum van 200 woorden
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Geen gebruik van de oorspronkelijke acteurs als FC, het speelt zich immers voor de boeken af.
    #Maximaal 2 personages. Dit moeten dan een jongen en een meisje zijn.
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch, dit geldt voor alles. Van specialiteiten tot liefdes in de arena.
    #Tributen uit district 1 en 2 zijn beroeps, tributen uit 4 kunnen hier ook bij horen.
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden of verwonden. De moorden worden geloot en verwondingen kan je onderling afspreken
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Je reservering komt te vervallen na 48h
    #Reageer minimaal 1 keer in de week (speciale omstandigheden moet je doorgeven)
    #16+ is toegestaan, het is immers een RPG waar iedereen elkaar uit moet moorden
    #Alleen ik of XY390 maken nieuwe topics aan
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Sluit niemand buiten
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld!

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je maximaal 3 waarschuwingen. Daarna zal er een mutilant op je tribuut/tributen worden afgestuurd en betekent dit einde deelname.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 14:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    RichardBaksma schreef:
    Naam:Sam
    Geslacht:Jongen
    Leeftijd:16
    District:12
    Karacter:Hij is erg aantrekkelijk en elk meisje valt wel op hem
    Uiterlijk:Hij heeft donkerblonde haren en hij is 1.75
    Foto:http://www.pinterest.com/laurlaur525/dylan-obrien-3/


    Betekent dit dat je de jongen uit twaalf graag wil reserveren? Want als rol zou dit bij lange na niet genoeg zijn. Overigens zou het aan de hand van wat er nu staat beoordeeld worden als Gary Stu c;


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga Bri toch helemaal omgooien denk ik.. Ik zie wel c;


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    @Iedereen
    Ik ben bezig met het controleren van de rollen. Het gros ziet er op zich goed uit. Zodra ik de rol goed heb gekeurd, zal de [R] in het begintopic verdwijnen zoals bij bijvoorbeeld mijn eigen personage al het geval is. Als er iets niet helemaal correct is in mijn ogen, zal ik je personage quoten en er een opmerking bijzetten, zoals ik al bij eerdere personages heb gedaan. Ik verwacht hier een reactie op. Zolang je personage niet is goedgekeurd, kan hij/zij niet meedoen met de spelen en het rollen invullen gaat tamelijk snel, dus ik verwacht de RPG spoedig te kunnen starten (jeeej, go jullie ^^). Roos zal het eerste speeltopic aanmaken zodra iedereen daar klaar voor is. Let op je tijd om gereserveerde rollen in te vullen c;

    En mijn pb staat open voor de aanvraag van spullen bij de hoorn vandaan hè, dus leef je uit! Ik zal nog een deadline geven voor wanneer iedereen zijn aanvraag moet hebben verstuurd, want dan kan ik controleren of er geloot moet worden om het realistisch en leuk te houden.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik hoop dat Briar zo een beetje goed is en het origineel genoeg is haar talent voor praten als haar grootste wapen te gebruiken. -- Naast haar messen.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    MissSwan schreef:
    (...)

    Ik zal eerlijk zijn over wat door mijn hoofd ging: "Wauw, wat zijn mensen toch weer origineel -_- En like het staat nog bij de regels dat originaliteit wordt gewaardeerd". + Het is natuurlijk wel héél toevallig dat zij nou juist allebei in de spelen zijn gekomen. Het is dus ook niet echt realistisch.
    Oh, sorry, het spijt me.. Ik zal het zo aanpassen, ik zit momenteel nog op mn mobiel namelijk. Nogmaals, excuses.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik heb het aangepast nu, en nogmaals excuses.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mijn rol komt waarschijnlijk vanavond. Mijn oma is jarig dus zal het wat laat worden ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Mijn rol komt waarschijnlijk vanavond. Mijn oma is jarig dus zal het wat laat worden ^^

    Van harte ^^


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Gally schreef:
    Mijn rol komt waarschijnlijk vanavond. Mijn oma is jarig dus zal het wat laat worden ^^


    Idd, gefeliciteerd! Heb maar veel plezier met je oma, dat is veel belangrijker c; Bovendien

    Iedereen die gisteren zijn rol heeft gereserveerd, heeft tot morgennacht 0:00 de tijd om hem af te maken.

    dus je hebt nog wel even c;


    Happy Birthday my Potter!

    Maxwell ''Max'' James Parker

    ''I am not good in surviving, but every day its getting better and better.''



    Leeftijd: Max is zeventien jaar en is jarig op 18 juli.
    District: District 4, visserij.
    Uiterlijk: Max heeft donkerblonde haren die hij altijd in een kuif heeft staan. Hij is ietwat bleek maar hij kan ook snel verkleuren door de zon. Hij heeft ijsblauwe ogen die soms wild maar meestal vrolijk staan. Aan zijn ogen kun je zien hoe hij zich voelt, als er een vrolijke twinkeling instaat is hij blij en enthousiast maar als ze dof staan is hij verdrietig of depressief. Hij heeft ook een lippiercing die eigenlijk best goed staat bij zijn lichtroze zachte lippen. Hij draagt meestal een zwart shirt, met of zonder print, en daarbij een zwarte broek met gaten en/of scheuren, en daaronder zijn zwarte vertrouwde vans. Max is geen body-builder maar hij heeft wel sixpack waar hij wel trots op is. Wel is Max een beetje onhandig en laat snel dingen uit zijn handen vallen.
    Karakter: Max is een lieve aardige jongen die nog geen vlieg kwaad wil doen. Hij gaat voor zijn vrienden en familie letterlijk en figuurlijk door het vuur. Hij vindt zichzelf totaal niet perfect en is daarom soms onzeker over zichzelf. Hij is trouw aan zijn vrienden en zal alles doen wat ze van hem vragen. Max heeft wel een minpuntje aan zijn karakter. Hij is misschien niet sluw of iemand met een kort lontje maar hij zal er alles aan doen dat zijn doelen bereikt worden hoe dan ook. Hij kan daardoor misschien arrogant overkomen maar dat is deze jongen echt niet. Wel is hij heel behulpzaam maar soft is hij niet. Hij is ook geen aansteller of iemand die zijn zin steeds doordrijft en heeft daar dan ook een hekel aan. Ook heeft hij een hekel aan mensen die zich anders voordoen dan ze zijn en leugenaars. Ook is de jongen maar een beetje braaf, hij is ook niet iemand die problemen in de wind slaat maar hij is wel een beetje bad-boy. Als je Max niet mag, mag Max jou ook niet en daarom zal hij je negeren en niet meer op je letten. Bij hem is het zo: Wat je doet krijg je terug. Max kan volwassen zijn op sommige momenten maar meestal rent hij rond en doet zo druk als een kleuter. Max is best slim en verzint altijd een goede tactiek om iets te doen zodat niet alleen hij het snapt maar ook de mensen om heen. Daarom zal Max ook als de Spelen beginnen zich voordoen als een Beroep zodat hij een paar goede spullen kan krijgen en daarna rent hij er vandoor zodat hij toch goede spullen heeft en de Hoorn veilig is uitgekomen zonder vermoord te worden door de Beroeps. Hij gaat soms met de Beroeps om maar dat doet hij alleen maar om hun te laten geloven dat hij ook een Beroep is en dat ze hem kunnen vertrouwen. Maar Max weet beter dan de andere Beroeps en hij vindt daarom ook een fantastisch plan om te overleven.
    Specialiteiten: Max is ontzettend goed in boogschieten, hoewel hij ook fantastisch is in zwemmen. In zijn district is dat natuurlijk gebruikelijk maar in zwemmen is hij echt geweldig. Max kan zich goed verstoppen, als het maar op de grond is, een verstopplek zoeken kan hij goed en dat zal hij ook gebruiken in de Spelen.
    Zwaktepunten: Max kan echt helemaal niet omgaan met een speer of een blaaspijpje, hij is zelfs zo'n grote kluns dat hij zelf zo'n pijpje zou inslikken als hij dat wapen gebruikt. Ook in bomen klimmen is Max een ramp. Hoe hij er ook in probeert te komen het lukt hem niet, sterke armen heeft hij een beetje maar hij blijft zich er altijd voor schamen dat hij niet in bomen kan klimmen.
    Bondgenoten: Taylor O'Neill, verder nog iemand? :3
    Extra informatie: x.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 20:50 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    @Moon

    Taylor :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Briar haar zwake en specialiteiten zijn ingevuld, ik hoop dat ze zo enigszins gelijk zijn. Haar innerlijk komt hopelijk vandaag en anders morgen. Wanneer iemand plus of minpunten aan mijn lijstje ziet hoor ik het wel. (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Aequor schreef:
    @Moon

    Taylor :3


    Hehe :3 Bondgenoten?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    MissSwan schreef:
    (...)

    Het kan aan mij liggen, maar ik vind haar karakter tot nu toe nogal onsamenhangend en onlogisch. Ze is vrolijk, grappig, het zonnetje in huis, populair, maar huilt wel heel veel, en is ongelukkig, zonder een echte reden, waarna de reden toch komt? En vervolgens is ze zeurderig, snel boos en snel jaloers, maar heeft opeens wel veel geduld. Als je veel geduld met mensen, dieren en dingen hebt, blijf je meestal rustig ipv dat je boos wordt naar mijn idee, dus ook dit spreekt elkaar weer tegen. Nogmaals het kan aan mij liggen, maar het enige wat ik nu heb als ik het karakter lees, is dat ik verbaasd mijn wenkbrauwen optrek en mij afvraag wat er mis met haar is. Niet gemeen bedoelt of zo, gewoon wat er met mij gebeurt als ik het lees.



    Ik snap wel wat je bedoelt maar heb niet genoeg tijd om haar te veranderen. Doe mijn rol dan toch maar weg.


    Everyone is good as it is, do not change people

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Hehe :3 Bondgenoten?
    Ohyiesh :33


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either