• The 37th Hunger Games



    Welcome at the 37th Hunger Games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    Het is weer tijd voor de hongerspelen in een geheel nieuwe arena met vierentwintig nieuwe tributen. Het is de bedoeling dat jullie vechten in deze arena tot één van jullie over is en tot winnaar kan worden uitgeroepen. In totaal zullen en tijdens het bloedbad vier jongens en vier meisjes sterven, wat betekend dat er acht in te vullen meisjes en acht in te vullen jongens zijn. Tussen de doden zullen sowieso geen beroeps uit district één en twee zitten dus die vier tributen moeten sowieso ingevuld worden.
    Verdere sterfte zal bepaald worden aan de hand van of mensen wel reageren (lange tijd niks van je laten horen betekent dus dat je tribuut vermoord mag worden) en of men zich aan de regels houdt. Blijft er een vaste groep over die reageert volgens de regels, dan zal er in eerste instantie gevraagd worden aan de mensen met twee tributen of zij één van de twee willen kiezen om mee verder te gaan. Dit om simpelweg iedereen die goed mee doet de kans te geven zolang mogelijk mee te kunnen RPGen. Uiteindelijk zal er tussen de overgebleven mensen worden geloot wie er dood zal gaan, tot er nog één iemand over is. Dit zal volkomen eerlijk verlopen en noch ik zal mijzelf noch anderen voortrekken.
    Voor wapens en andere spullen bij de hoorn vandaan, moet je mij pben. Dan kunnen we overleg plegen. Denk erbij aan waar je tribuut vandaan komt en hoe ver hij het bloedbad in zal kunnen gaan zonder vermoord te worden. Beroeps kunnen dus makkelijk tot de hoorn gaan waar de beste wapens liggen, maar iemand uit district twaalf zal dat waarschijnlijk niet na kunnen vertellen. Ik zal dus simpelweg kijken of het realistisch genoeg is. Voor populaire wapens als de pijl en boog moet misschien geloot worden, omdat er daar geen honderden van zullen liggen.
    Wanneer je gesponsord wil worden , je tribuut kan bijvoorbeeld ernstig gewond zijn en dus medicijnen nodig hebben, moet je dit even overleggen met mij of XY390. Is het realistisch genoeg, dan krijg je toestemming. Ook als je per se je cijfer van de trainingen wilt kunnen noemen, kan je hiervoor toestemming vragen. Je kan hem ook buiten beschouwing laten. In ieder geval wil ik niet dat iedereen met torenhoge cijfers rondloopt.
    Als er nog vragen zijn, hoor ik dit graag.

    Met vriendelijke groet,
    De spelmaker


    ______________________________________________________________________________

    De Arena:



    Dit jaar vinden de Spelen zich plaats in een wonderlijk landschap. Het is niet zomaar dat de pakken van deze spelen dikker en warmer zijn dan normaal. De Spelen zullen zich afspelen in een winters landschap vol sneeuw en ijs. De arena is omringd door bergen. Je kan deze bergen bereiken, maar het zal je niet veel positieve kanten brengen. In de bergen is er geen voedsel en er is geen water te vinden. Er is veel kans, ook voor ervaren klimmers, te vallen en te sterven, of dood te vriezen aangezien de temperatuur er nog kouder is dan in de rest van de arena. Het is vroeg donker omdat de zon achter de bergen staat en het is hierdoor ook laat licht. Sneeuw zal regelmatig vallen, maar door de bescherming van de bergen zal een sneeuwstorm niet dagelijks voorkomen, hoewel de kans daarop natuurlijk bestaat. De Hoorn staat in het midden van de arena en dit jaar is deze lastig te bereiken, doordat hij op een klein stuk land in meer staat en de tributen aan de buitenrand van het meer beginnen. Je moet dus over het ijs om de hoorn te bereiken. Het zal niet snel gebeuren dat er iemand door het ijs zakt want het is erg dik en kan veel mensen dragen. Om dit meer heen ligt aan de westkant een groot heuvelig landschap, met hier en daar een dun dennenboompje. Het bied weinig bescherming maar veel bewegingsvrijheid en er valt te jagen. Aan de oostkant is een dennenbos dat zich uitstrekt tot het noorden en rond het meer langzaam overloopt naar het heuvelachtige landschap van het westen. In dit dennenbos is het gemakkelijk je te verschuilen door de vele schaduwen en bomen, maar er zijn dus ook veel tributen. Dan heb je het zuiden nog. In het zuiden is het altijd mistig en er is niet veel bekend over wat er daar is. Er zijn wel wat bomen, maar veel minder dicht op elkaar dan het bos. Het meer loopt daar door tot een brede, natuurlijk bevroren rivier, met minder dik ijs dan het grote meer. Dan zijn er nog de warmwaterbronnen, die alleen te vinden zijn in het oosten en het zuiden. Hierdoor zul je ze in het bos dus niet vinden. Warmwaterbronnen zullen erg geliefd zijn door de warmte die ze bezitten, iets wat de tributen hard nodig gaan hebben. Ook is er meer voedsel te vinden rond warmwaterbronnen. Deze plek is dus geliefd, gevaarlijk en zeldzaam. Het zijn er een stuk of vijf, ver van elkaar af. De sneeuw om de warmwaterbronnen smelt niet. Het zal geen makkelijke arena zijn. Negatieve punten zoals kou, voedseltekort, het moeilijk kunnen uitwissen van sporen en weinig licht zullen het de tributen niet makkelijk maken.

    Mutilanten
    Deze zullen aangepast zijn op de sneeuw en zullen het meest lijken op ijsberen, vossen, wolven en sneeuwuilen.

    Arena overzicht




    ______________________________________________________________________________


    Tributen:
    District 1 || Luxury:
    Pyralis Fianna Velarde - XY390 || 1.2
    Luciano Francisco Dumand - LarryPerfection || 1.4

    District 2 || Masonry:
    Briar Autumn Alaska Duarte - Blaise || 1.4
    Zyan Augustus Devins - Gally || 1.6

    District 3 || Technology:
    Vrouw - [R] - LadyStark
    Lighten Jason Northblack - DontDropp || 1.4

    District 4 || Fishing:
    Judith Lana Griffith - JamesPotter || 1.7
    Man † BLOEDBAD

    District 5 || Power:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Lucca Valentino Brown - Gally || 1.9

    District 6 || Transportation:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 7 || Lumber:
    Callidy Dolor - Rosea || 1.3
    Kiefer Jennings - WillNotLearn || 1.7

    District 8 || Textiles:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 9 || Grain:
    Dawnelle Eguskine - Starlord || 1.1
    Flynn Poynter - XY390 || 1.1

    District 10 || Livestock:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 11 || Agriculture:
    Vrouw † BLOEDBAD
    Man † BLOEDBAD

    District 12 || Mining:
    Taylor Alison o' Neill - Risu || 1.4
    Man † BLOEDBAD



    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd (12-18):
    District:
    Karakter (uitgebreid):
    Uiterlijk (foto + beschrijving):
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Bondgenoten:
    Extra informatie:


    Regels
    #Er geldt een minimum van 200 woorden
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Geen gebruik van de oorspronkelijke acteurs als FC, het speelt zich immers voor de boeken af.
    #Maximaal 2 personages. Dit moeten dan een jongen en een meisje zijn.
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch, dit geldt voor alles. Van specialiteiten tot liefdes in de arena.
    #Tributen uit district 1 en 2 zijn beroeps, tributen uit 4 kunnen hier ook bij horen.
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden of verwonden. De moorden worden geloot en verwondingen kan je onderling afspreken
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Je reservering komt te vervallen na 48h
    #Reageer minimaal 1 keer in de week (speciale omstandigheden moet je doorgeven)
    #16+ is toegestaan, het is immers een RPG waar iedereen elkaar uit moet moorden
    #Alleen ik of XY390 maken nieuwe topics aan
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Sluit niemand buiten
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld!

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je maximaal 3 waarschuwingen. Daarna zal er een mutilant op je tribuut/tributen worden afgestuurd en betekent dit einde deelname.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 14:22 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Callidy Dolor
    17 jaar oud
    District 7

    act like a lady, think like a boss
    Karakter: Callidy's meest opvallende karaktertrek is haar sluwheid (Callidy is afgeleidt uit Callidum, wat sluw betekent in het Latijn). Haar ouders zeggen meestal dat ze 'uit hard hout is gesneden', omdat ze hard is tegen haarzelf en mensen in haar omgeving. Ze huilt nooit. En met nooit, bedoel ik NOOIT. De laatste keer dat ze huilde was toen ze vijf was, en ze haar (kinder) bijl op haar linker pink liet vallen. Callidy kan het best omschreven worden als slim, sluw maar keihard. Ze trekt snel conclusies en heeft altijd vooroordelen, die eigenlijk meestal ook wel kloppen.
    Door haar kleine-meisjes uiterlijk is Callidy's eerste indruk meestal het tegengestelde van hoe ze eigenlijk is. Mensen onderschatten haar bijna altijd, en dit is net zo fataal als overschatten. Callidy heeft veel vrienden en je zou haar populair kunnen noemen, maar niemand kent haar echt. Omdat Callidy vooral heel slim is, wist ze als jong meisje al dat ze niemand wilde laten zien hoe ze echt was. Ze weet zelf niet eens waarom; waarschijnlijk besloot ze het te doen voor haar eigen veiligheid. Op deze manier is ze iedereen een stap voor, en dat is hoe ze het wilt. Iedereen (waaronder haar beste vrienden) denken over haar als vrolijk, lief en niet al te slim. Maar in werkelijkheid is ze alles behalve dat. Doordat deze leugen nu al jaren wordt geloofd is Callidy best wel vol van haarzelf. Ze vindt zichzelf best briljant en heeft stiekem wel eens gefantaseert over het winnen van de Hongerspelen. Toch zal het best wel eens kunnen dat haar eigen nooit meer gebruikte slimheid op hol slaat en ze door draait. Daarnaast heeft Callidy ook best wel een kort lontje, en os ze een haantje. Ze wil de beste zijn, ook al laat ze dat niet zien. Ze geniet van het leiderschap en doet alles het liefst alleen. Daarnaast is ze ook een beetje gek. Hier zouden we het 'prettig gestoord' noemen, maar door haar (lichte) mentale onstabiliteit zal dat 'prettig' er snel afgaan zodra ze in de arena is. Callidy heeft de raarste oplossingen die soms werken maar ook vaak een averechts effect hebben.



    Uiterlijk: Callidy heeft donker bruin haar en bruine ogen, net als de gemiddelde District 7 inwoner.Ze heeft een onschuldig, jong gezichtje en volle, mooie lippen. Je zou verder kunnen gaan en zeggen dat ze schattig is. Ze is ook heel klein (1.50) en lijkt dus, in totaal, veel jonger en liever dan ze is. Callidy is heel kleintjes gebouwd, met smalle schouders en een smal postuur. Ze is erg lenig en sterk dankzij de lange dagen in het bos. Ze draagt haar haar altijd los, ze haat het om haar haar vast te zetten. Dan voelt ze zich zo gevangen. Door haar haar los te laten hangen voelt ze zich vrij. Wat ze draagt, boeit haar niet zoveel, zolang ze er maar goed in kan bewegen. Dankzij een jeugd accident heeft ze geen linker pink meer.
    Voordelen: Haar korte lengte heeft zowel voor- als nadelen. Ze kan zich veel makkelijker verbergen en beweegt heel soepel en snel. Ze is best sterk en ook erg lenig, wat handig is. Ze kan uiteraard goed overweg met een bijl, maar vooral messen werpen gaat haar goed af. Dankzij de lange dagen die ze moet doorbrengen in het bos (na school en in de weekenden) is ze het gewend om hard te werken. Ook heeft ze ervaring met eetbare planten en weet ze veel over het bos en de natuur dankzij haar afkomst.
    Callidy's karakter heeft ook best veel voordelen: ze is heel hard en een doorzetter, geen watje en super sluw & slim. Daarnaast kan ze geweldig acteren.
    Nadelen: Ze is klein, wat best wel een nadeel kan zijn. Ze heeft nooit echte training in wapens gehad, en de enige arena die in haar voordeel kan zijn is een bos. Ze is ook best zeker van haarzelf, wat niet echt goed is. Callidy denkt ook te veel over iets na, waardoor het voor haar door de war gaat en ze het verkeerde doet. De enige wapens waar ze ook maar enigszins mee overweg kan zijn een bijl en een mes. Ze is het gewend om aanbeden te worden en geliefd te zijn, wat zeker niet het geval zal zijn in de arena. Ze heeft geen idee hoe ze moet jagen op dieren en is stiekem ook een beetje bang voor ze. Door haar arrogantie denkt ze dat het allemaal wel lukt, want hoe moeilijk kan het zijn?
    Bondgenoten: als dat haar kans op overleven vergroot, maar liever niet. Callidy denkt dat ze alles wel alleen aankan, maar als de Beroeps haar als bondgenoot willen, zal ze niet twijfelen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 10:12 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    -

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 20:51 ]


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    uhm, even btw, dit is mijn eerste RPG op deze manier...
    dus wat betekent OOC en IT?
    xo


    “A queen will always turn pain into power.”

    Rosea schreef:
    uhm, even btw, dit is mijn eerste RPG op deze manier...
    dus wat betekent OOC en IT?
    xo


    Out of Character en ik neem aan dat je IC bedoelt, dat is In Character. Oftewel, niet in het echt ruziemaken, maar de karakters mogen natuurlijk wel onderling ruziën c;

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 20:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)

    Out of Character en ik neem aan dat je IC bedoelt, dat is In Character. Oftewel, niet in het echt ruziemaken, maar de karakters mogen natuurlijk wel onderling ruziën c;


    oooh tankss


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mag ik de vrouw van district 11?


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Floriale schreef:
    Mag ik de vrouw van district 11?


    Ja, dat is dan de laatste vrouw c;


    De vrouwen zijn vol! Er kunnen nog wel mannelijke tributen worden gereserveerd!


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)

    Ik heb eigenlijk liever niet dat de oorspronkelijke acteurs van de films gebruikt worden als fc, gezien dit zich eigenlijk gewoon voor de boeken afspeelt. Ik was het vergeten bij de regels te zetten. Vind je het heel erg om een andere fc te kiezen?
    Balen, dat wordt een nieuw personage bedenken xd
    Maar, ik snap het wel, aangezien ik bij de vorige HG RPG al dacht of mijn FC men niet in de war kon brengen (:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Aequor schreef:
    (...) Balen, dat wordt een nieuw personage bedenken xd
    Maar, ik snap het wel, aangezien ik bij de vorige HG RPG al dacht of mijn FC men niet in de war kon brengen (:


    Ja, ik vond het toen ook eigenlijk heel raar. Het is net zoiets als mensen Emma Watson gebruiken bij een HP RPG, haha.

    @Iedereen

    De beschrijving van De Arena staat in het topic! Met dank aan Roos ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Rosea schreef:
    Callidy Dolor
    17 jaar oud
    District 7

    act like a lady, think like a boss
    Karakter: Callidy's meest opvallende karaktertrek is haar sluwheid (Callidy is afgeleidt uit Callidum, wat sluw betekent in het Latijn). Haar ouders zeggen meestal dat ze 'uit hard hout is gesneden', omdat ze hard is tegen haarzelf en mensen in haar omgeving. Ze huilt nooit. En met nooit, bedoel ik NOOIT. De laatste keer dat ze huilde was toen ze vijf was, en ze haar (kinder) bijl op haar linker pink liet vallen. Callidy kan het best omschreven worden als slim, sluw maar keihard. Ze trekt snel conclusies en heeft altijd vooroordelen, die eigenlijk meestal ook wel kloppen.
    Door haar kleine-meisjes uiterlijk is Callidy's eerste indruk meestal het tegengestelde van hoe ze eigenlijk is. Mensen onderschatten haar bijna altijd, en dit is net zo fataal als overschatten. Callidy heeft veel vrienden en je zou haar populair kunnen noemen, maar niemand kent haar echt. Omdat Callidy vooral heel slim is, wist ze als jong meisje al dat ze niemand wilde laten zien hoe ze echt was. Ze weet zelf niet eens waarom; waarschijnlijk besloot ze het te doen voor haar eigen veiligheid. Op deze manier is ze iedereen een stap voor, en dat is hoe ze het wilt. Iedereen (waaronder haar beste vrienden) denken over haar als vrolijk, lief en niet al te slim. Maar in werkelijkheid is ze alles behalve dat.



    Uiterlijk: Callidy heeft donker bruin haar en bruine ogen, net als de gemiddelde District 7 inwoner.Ze heeft een onschuldig, jong gezichtje en volle, mooie lippen. Je zou verder kunnen gaan en zeggen dat ze schattig is. Ze is ook heel klein (1.45) en lijkt dus, in totaal, veel jonger en liever dan ze is. Callidy is heel kleintjes gebouwd, met smalle schouders en een smal postuur. Ze is erg lenig en sterk dankzij de lange dagen in het bos. Ze draagt haar haar altijd los, ze haat het om haar haar vast te zetten. Dan voelt ze zich zo gevangen. Door haar haar los te laten hangen voelt ze zich vrij. Wat ze draagt, boeit haar niet zoveel, zolang ze er maar goed in kan bewegen. Haar linker pink is eraf dankzij een jeugd accident.
    Voordelen: Haar korte lengte heeft zowel voor- als nadelen. Ze kan zich veel makkelijker verbergen en beweegt heel soepel en snel. Ze is best sterk en ook erg lenig, wat handig is. Ze kan uiteraard goed overweg met een bijl, maar vooral messen werpen gaat haar goed af. Callidy's karakter heeft ook best veel voordelen: ze is heel hard en een doorzetter, geen watje en super sluw & slim. Daarnaast kan ze geweldig acteren.
    Nadelen: Ze is klein, wat best wel een nadeel kan zijn. Ze heeft nooit echte training in wapens gehad, en de enige arena die in haar voordeel kan zijn is een bos. Ze is ook best zeker van haarzelf, wat niet echt goed is. Callidy denkt ook te veel over iets na, waardoor het voor haar door de war gaat en ze het verkeerde doet.
    Bondgenoten: als dat haar kans op overleven, vergroot, sure.


    Ik moet zeggen dat ik dit een hele goede poging vind voor je eerste keer. Echter mis ik bij "innerlijk" een beetje de slechte eigenschappen. Ze is super slim/sluw, kan mensen makkelijk misleiden, is populair... maar wat maakt haar nou tot een normaal persoon ipv een perfect iemand/Mary Sue? Het kan ook aan mij liggen. Ik vroeg het mij gewoon af.


    Happy Birthday my Potter!

    District 1 man??

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 9:07 ]

    Alydia schreef:
    Lillith 'Lilly' Lina Mouthen- 'I know I have no chance to survive, but I try rather than give up'


    Leeftijd :
    Dertien jaar.
    District:
    District vijf.
    Karakter :
    Lillith is meestal een vrolijk en grappig meisje, ze heeft al een soort humor die mensen laat lachen en ze is altijd het zonnetje in huis. Haar familie heeft het altijd al moeilijk gehad met het geld maar Lilly kon hun altijd wel laten glimlachen. Ze heeft zo de kracht om mensen blij te maken als ze er is. Toch heeft ze het stiekem wat moeilijk. Hiervoor heeft ze ook geen reden want behalve het geldprobleem gaat alles goed in haar district. Op school heeft ze veel vrienden en is ze best populair. Ook heeft ze een vriendje, Blake, die echt veel voor haar betekent. Maar toch is er iets waardoor Lilly zich vaak ongelukkig voelt en moet huilen. Het feit dat ze in district 5 woont maakt haar kapot en ze haat het capitool al zou ze alles geven om er te wonen. Ze is nog jong, maar snapt de ingewikkelde praatjes van volwassenen al, daarom is ze steeds op de hoogt van haar ouders. Haar grote broer is zeventien jaar en heeft nog nooit aan de spelen moeten doen. Lillith is al sinds dat ze begreep wat de spelen waren vreselijk bang voor de spelen. Het zou echt een nachtmerrie zijn als ze zou getrokken worden, zelfs erger ! Het irritante aan het meisje is dat ze nogal snel jaloers en boos wordt. Ook hoort zeuren helemaal bij haar. Uren kan ze dit blijven doen zonder reden. Ze heeft veel geduld en kan sommige mensen hier door erg verbazen.
    Uiterlijk :
    Komt.
    Specialiteiten:
    Lillith heeft niet zo veel specialiteiten maar ze kan wel goed boomklimmen, zich verstoppen, ze is best wel slim en ze is erg lenig en heeft een snelle spurt. Ook is de enige wapen waar ze een beetje iets mee kan een zwaard. Vroeger deed ze met haar grotere broer altijd aan zwaardvechten maar met een stok. Heel af en toe won ze van hem.
    Zwaktepunten:
    Overleven, al de wapens behalve het zwaard. Ze is niet erg sterk en kan zich niet goed verdedigen.
    Bondgenoten:
    Wie wilt ?
    Extra informatie:
    Komt.


    Het kan aan mij liggen, maar ik vind haar karakter tot nu toe nogal onsamenhangend en onlogisch. Ze is vrolijk, grappig, het zonnetje in huis, populair, maar huilt wel heel veel, en is ongelukkig, zonder een echte reden, waarna de reden toch komt? En vervolgens is ze zeurderig, snel boos en snel jaloers, maar heeft opeens wel veel geduld. Als je veel geduld met mensen, dieren en dingen hebt, blijf je meestal rustig ipv dat je boos wordt naar mijn idee, dus ook dit spreekt elkaar weer tegen. Nogmaals het kan aan mij liggen, maar het enige wat ik nu heb als ik het karakter lees, is dat ik verbaasd mijn wenkbrauwen optrek en mij afvraag wat er mis met haar is. Niet gemeen bedoelt of zo, gewoon wat er met mij gebeurt als ik het lees.


    Happy Birthday my Potter!

    LarryPerfection schreef:
    District 1 man??


    Ja, ik zal je erbij zetten c;
    Is dit overigens je eerste RPG?


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)

    Ja, ik zal je erbij zetten c;
    Is dit overigens je eerste RPG?


    Ja haha :3

    LarryPerfection schreef:
    (...)

    Ja haha :3


    Leuk! Welkom bij de club, haha. Als je vragen hebt, gewoon stellen hoor.


    Happy Birthday my Potter!