• Ben ik de enige of is die serie gewoon HEERLIJK (hoera)(flower)


    I want to feel your love

    Strange, ik vraag me af hoe het kan dat sommige die boeken gewoon al hebben


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    E-books of pre-order?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Niet e-book, want ze postten een foto van het boek zelf en dat was gewoon paperback.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fineman schreef:
    Niet e-book, want ze postten een foto van het boek zelf en dat was gewoon paperback.


    De mensen die de boeken hebben besteld kregen als verassing het boek eerder. Ik denk dat je morgen het boek officieel in de winkel kan krijgen.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Je kon de eerste x hoofdstukken lezen als je iets speciaals deed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh ik heb ook al eens gehad dat ik een boek eerder had dan de uitgavedatum bij een preorder. Kan dus ook.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb The One vandaag uitgelezen, en omg. The feels *o*
    Ik ship Mer en Maxon te hard, en ik ga meteen op zoek naar die extra epilogen ofzo?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    Ik heb The One vandaag uitgelezen, en omg. The feels *o*
    Ik ship Mer en Maxon te hard, en ik ga meteen op zoek naar die extra epilogen ofzo?
    Die staat hier ook ergens in het topic denk ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Thanks ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Die extra epiloog, oh my Gooooood :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ikr.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    *O*


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oeh, ik zou deze serie boeken graag lezen.
    Is er iemand die ze in het Nederlands als E-Books heeft?


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    The Heir spoilers


    Ik vond het boek heel leuk en ik vond het heel fijn om eens de selectie vanuit het andere standpunt te zien, maar ik vind het boek zo typisch en voorspellend.
    Die relatie met Kile is zo typisch. Girl hates boy, but actually likes boy. Ik hoop dat ze niet met hem eindigt want dat zou echt typisch zijn.
    Dat laatste met Ahren vond ik ook raar. Het lijkt me niet het soort mens dat opeens zonder zijn ouders of zus iets te zeggen gaat trouwen en het land verlaat? Het past niet in de relatie die de familie heeft. Het is niet alsof ze hem ooit verboden hebben om met haar te trouwen? Idk? Ik was ook vergeten dat Camille Daphne haar dochter is en toen dat vermeld werd, begon ik echt hard te lachen.
    Verder heb ik ook niet echt iets van oommmggg ik hoop dat Eadlyn met X eindigt, terwijl ik dit met Maxon en America wel had. Ik weet ook niet of dit echt de bedoeling was.
    Ergens had ik gehoopt dat er tegen nu al verboden relaties opgedoken zouden zijn, haha. Maar dat is mijn persoonlijke smaak of course.
    En dat laatste met America haar hartaanval? Wat was dat? Sure, Kenna had ook wat aan haar hart? Maar ik vond het nu niet echt nodig.
    Verder ben ik benieuwd wat die ene vrouw haar rol is (ben even haar naam kwijt) en wat sommige van de selected hun damage is.
    Nu ja, ik vond het boek heel leuk en ben heel benieuwd naar het volgende. (flower)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 9:35 ]


    If I were once a planet, you were the axis

    De Maxerica playlists op 8tracks zijn ongeveer allemaal dezelfde, maar ik vind ze zo leuk :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.