• Ben ik de enige of is die serie gewoon HEERLIJK (hoera)(flower)


    I want to feel your love

    Ik vind het echt fijn dat The Heir een maand later al vertaald zal zijn. Heerlijk als ze snel werken. Ik ga hem binnenkort preorderen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Ik vind het echt fijn dat The Heir een maand later al vertaald zal zijn. Heerlijk als ze snel werken. Ik ga hem binnenkort preorderen.


    Bij bekende boeken zullen ze wel vaker een tandje bijsteken. Ik ben ook benieuwd.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Sorry voor de dubbele post maar opnieuw kom ik met goed nieuws over deze serie; Warner Bros heeft de filmrechten gekocht !


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Aserah schreef:
    Sorry voor de dubbele post maar opnieuw kom ik met goed nieuws over deze serie; Warner Bros heeft de filmrechten gekocht !


    Ik kan niet wachten tot er een film komt! Als dat doorgaat dan!

    Op wie lijken jullie het meest van de selectie? Zowel uiterlijk als innerlijk?

    Ik lijk kwa innerlijk op America en kwa uiterlijk op Celeste


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Leuk dat er een film komt (er was toch al een tv-film?), maar ik hoop dat alles echt het boek volgt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja dat klopt maar dat is stopgezet. Hoe of wat weet ik wel niet.

    Ik hoop het ook dat het verhaal volgt en Ik ben zeer benieuwd naar de auteurs die ze gaan gebruiken.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Coachella schreef:
    Leuk dat er een film komt (er was toch al een tv-film?), maar ik hoop dat alles echt het boek volgt.


    Ja want sommige boekverfilmigen halen echt heel veel dingen weg en volgen niet echt het boek


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Madhouses schreef:
    (...)
    Ja want sommige boekverfilmigen halen echt heel veel dingen weg en volgen niet echt het boek

    Waaronder TMI (The Mortal Instruments) en de Divergent boeken. Ik heb ze gelezen, en er klopt geen drol van de films. Ze laten allerlei kleine, belangrijke stukken weg en daarbij zou ik voor andere personen kiezen, die de rollen kunnen vertolken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Waaronder TMI (The Mortal Instruments) en de Divergent boeken. Ik heb ze gelezen, en er klopt geen drol van de films. Ze laten allerlei kleine, belangrijke stukken weg en daarbij zou ik voor andere personen kiezen, die de rollen kunnen vertolken.


    Ja dat heel vervelend als ze het verhaallijn beginnen te veranderen. Ik denk dat we moeten afwachten tot de film in de bios verschijnt. Ik hou mijn hart al vast.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Aserah schreef:
    (...)

    Ja dat heel vervelend als ze het verhaallijn beginnen te veranderen. Ik denk dat we moeten afwachten tot de film in de bios verschijnt. Ik hou mijn hart al vast.


    Het is heel moeilijk om dat te doen. Verfilmingen gaan nooit krak als de boeken zijn, omdat niet alles mooi de boeken kan volgen, omdat sommige dingen mooier visueel gerealiseerd kunnen worden dan andere.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Het is heel moeilijk om dat te doen. Verfilmingen gaan nooit krak als de boeken zijn, omdat niet alles mooi de boeken kan volgen, omdat sommige dingen mooier visueel gerealiseerd kunnen worden dan andere.


    Ja dat weet ik. Maar soms vind ik wel jammer dat ze de verhaallijnen zo omgegooid worden maar wat je zei is wel waar.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Ik hoop vooral dat het een beetje geschikte acteurs en actrices worden want die uitgekozen waren voor die tv-film vind ik helemaal niks.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nereid schreef:
    Ik hoop vooral dat het een beetje geschikte acteurs en actrices worden want die uitgekozen waren voor die tv-film vind ik helemaal niks.


    Ja, omg, vond ik ook!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nereid schreef:
    Ik hoop vooral dat het een beetje geschikte acteurs en actrices worden want die uitgekozen waren voor die tv-film vind ik helemaal niks.
    was dat niet die acteur die enzo in the vampire diaries speelde.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    (...)was dat niet die acteur die enzo in the vampire diaries speelde.


    Ja ! (: die had ik niet echt in mijn gedachten voor prins Maxon


    Today's special moments are tomorrow's memories.