• Wooooooh topic 30! *O* We zijn al een heel eind~! ;D
    De uitslag van de vorige poll: Het genre supernatural was de overduidelijke winnaar! Woooooh~! ^^

    Otaku meeting
    Al een tijd lang is het idee door de topics heen gegaan, maar nu is er eindelijk ook een topic van gemaakt! (Ok tijdje geleden al)
    Klik, << Daar is het topic ;d.
    Update meeting:
    Er is inmiddels een voorstel voor een datum, en dat is volgende week woensdag al, 15 oktober! Het andere alternatief is in de kerstvakantie. Laat a.u.b. in het topic even weten wanneer je liever wil/kan etc.! ^^

    Otaku mensjes!
    Diegene die zeker weten dat ze mee willen met de eerst volgende meeting (of nog niet zeker weten vanwege de datum), zouden jullie je nummer naar Syll/Shuuya willen sturen in een pb? Join ons allemaal in de Whatsapp groep, het is heel gezellig! _O_
    Heb je geen Whatsapp? Geen zorgen! Er word ook een Facebook gemaakt! Wil je dat liever? Stuur dan Shirley/Est een pb en voíla ;D.
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Shuuya/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.

    Join us! ;D
    22- Einmana (Sarah) - 17 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 19 - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Lazet (Iris) - 17 - MAL
    25 - TheHorcrux (Rowena) - 16 -
    26 - OriharaIzaya (Thorsten) - 16 - MAL
    27 - MorningStorm (Wouter) - 15 - MAL
    28 - River_Song (Sharon) - 19 - MAL
    29 - Crona (Eva) - 14
    30 - Amaimon (Jeffrey) - 20
    31 - Aire (Fanny) - 14 - MAL
    32 - xHinata (Lenox) - 16 - MAL - Animeplanet
    33 - Penta (Rowan) - 18
    34 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    35 - Zabimaru (Tesla) - 17 - MAL
    36 - UchihaSasuke (Lisa) - ... - MAL
    37 - Yuimaru (Amparo) - 16
    38 - Ryouta (Samantha) - 15
    39 - Matsuoka (Romy) - 13
    40 - Puzzlette (Myke) - 17 - animeplanet
    41 - RayLaVie (Sam) - 16
    1- Sablier (Dirkje) - 18 - MAL - Hummingbird
    2- Rewrite (Kevin) - 20 - MAL
    3- Shuuya (Syll) - 20 - MAL - Hummingbird - MDL
    4- Kokkuri (Myrthe) - 16 - MAL
    5- Sterben (Sem) - 18 - MAL
    6- Uta (Minke) - 16 - MAL
    7- Tomoka (Maria) - 19
    8- Raisei (Maxime) - 15 MAL
    9- Seto (Ellen) - 18 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 17
    11- Mayfly (Lilian) - 17 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 19 - animeplanet
    13- Akari (Shirley) - 20 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 18 - MAL
    15- RandyTheWox (Michelle) - 13
    16- bkx98 (Benthe) - 15 - MAL
    17- Erdnuss (Reina) - 16 - MAL
    18- xHappinessx (Suus) - 16 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 16 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 18



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Minstens 1 van ons kijkt wel de anime. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:
    Orenchi no Furo Jijou
    Shingeki no Bahamut Genesis

    Dinsdag:
    Trinity Seven
    Akatsuki no Yona

    Woensdag:
    Kiseijuu: Sei no Kakuritsu
    Hitsugi no Chaika: Avenging Battle

    Donderdag:
    Naruto
    Shirobako

    Vrijdag:
    Amagi Brilliant Park
    Denki-gai no Honya-san
    Selector Spread WIXOSS

    Zaterdag:
    Sword Art Online 2
    Fairy Tail
    Ushinawareta Mirai wo Motomete
    Madan no Ou to Vanadis
    Donten ni Warau
    Garo: Honoo no Kokuin

    Zondag:
    Akame ga Kill!
    Pretty Guardian Sailor Moon: Crystal [één keer in de twee weken!]
    Pri Para
    World Trigger
    Sora no Method
    Ookami Shoujo to Kuro Ouji
    Grisaia no Kajitsu
    Gugure! Kokkuri-san



    GIF TIJD! *O*




    Rechtsboven: Selector Spread Wixoss
    Linksboven: Trinity Seven
    Rechtsonder: Donten ni Warau
    Linksonder: Denki-gai no Honya-san

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 11:12 ]

    Nu de animes van het zomerseizoen zijn afgelopen... *huilt* Welke was je favoriet? (Ja, ze staan er niet allemaal, excuses, dat paste niet ^^.)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shuuya schreef:
    Trouwens Dirkje ik weet dat Kiseijuu: Sei no Kakuritsu gisteren kwam ;o Zou je die in het lijstje willen zetten?


    Als ik straks mn laptop heb zet ik m erbij. ;o
    Zal dan sws eens kijken wat er nog meer bij kan.
    Tanaka is wel cute! :'D Ik zal zo eens nog wat leuke gifs zoeken mwehehehe.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ryouta schreef:
    (...)

    Eigenlijk had ik het over de seiyuu van Makoto maar ik moet je gelijk geven over Mamo. hij is zo geweldig :3 En ik zou dolgraag bij die fanclub horen want Mamo is fabulous :3
    Ik vind Levi gewoonweg wel leuk maar zeker niet mijn favoriet. En ik vind het jammer dat hij in de manga zowat de hoofdrol nu heeft. Ja hij is wel leuk enzo maar ik wil Eren D: En haha hij is wel aardig alleen heb ik nu de rare gedachte dat hij binnen 3 seconden gaat schoonmaken. Haha.
    Oké ik had deze post al eerder geschreven maar af en toe ben ik nummer 1 met laat reageere en ik hoor daarnet dat dus de voice actor van Levi ook de voice actor is van Akashi Seijuurou is en kan ik zeggen dat het mij nu echt opvalt dat voice actors hun type personages hebben? Of ben ik de enige die dit is opgevallen D:

    @Syll. Meet this sweet cutiepie.




    Then join us! :'D Mamooooooo. *^*
    Oeh, awesome, Eren is je favoriet? Dat hoor ik niet zo heel erg vaak. Mijn favoriet is Armin. :3
    Yeah ik denk bij Levi ook altijd aan schoonmaken. XD We waren dit jaar op Abunai met een paar mensen uit dit topic, Myrthe, Ellen, Lisa, Myrthes zusje en Lisas vriendin en toen was er ook een Levi cosplayen die als die schoonmaak Levi was en hij ging zich met de schoonmakers bemoeien het was zo geniaal hahahaha. XD
    De voice actor van Levi is ook geweldig. Hij is Yato van Noragami ook! :3 En Yato is echt één van mijn grootste anime crushes. :3 Mja hij heeft nog veel meer bekende rollen gedaan maar daar kom ik even niet zo snel op. En idd, ze hebben wel vaak zon typetje dat ze vaak spelen. Behalve Mamo, Mamo kan alles. :Y) Ok nee, das niet waar, hij is het beste als hij zo'n weirdo rol speelt.
    De voice actor van Eren heeft ook zo veel gedaan en ik hoor er altijd Eren in... ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kageyama schreef:
    (...)

    Yay, mooi dat het gebruikt wordt! :'D


    Ik heb er heel veel moeten afgaan voordat ik de Free! Iwatobi Swim Club Specials heb kunnen vinden. :'] Ook met Free! Eternal Summer heb ik er weer meerdere moeten afgaan, want op Animeplanet staan ze nog niet online. Ik heb net episode 1 gekeken van seizoen 2. Ik ben nogal nieuwsierig geworden naar het plot. Net als bij seizoen 1 moest ik eerst twee afleveringen hebben gezien voordat ik echt enthousiast werd over het plot. Maar tot nu toe lijkt het me leuk, dus ik ga snel door naar episode 2. ^.^ I'm all fired up. ^.^

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 19:39 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puzzlette schreef:
    (...)

    Ik heb er heel veel moeten afgaan voordat ik de Free! Iwatobi Swim Club Specials heb kunnen vinden. :'] Ook met Free! Eternal Summer heb ik er weer meerdere moeten afgaan, want op Animeplanet staan ze nog niet online. Ik heb net episode 1 gekeken van seizoen 2. Ik ben nogal nieuwsierig geworden naar het plot. Net als bij seizoen 1 moest ik eerst twee afleveringen hebben gezien voordat ik echt enthousiast werd over het plot. Maar tot nu toe lijkt het me leuk, dus ik ga snel door naar episode 2. ^.^ I'm all fired up. ^.^


    Ik gebruik altijd kissanime, daar staat echt bijna alles op en het is heel erg up to date. ^^
    Ik vind het plot van seizoen twee beter dan seizoen 1. ;o Ik zal niks verklappen maar be prepared for some feels!
    Oeh en Natsu's zin! *^*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    *trommel geluiden*

    En dan is hier, mijn MAL account~ :3 Mijn voornemens zijn goed! Ik ga proberen alles bij te houden en bij te werken *^* Eerst maar even kijken hoe het werkt...

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 21:14 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik beloofde Tanaka-senpai:






    OH OH IK KWAM KAGEYAMA'S HIGH FIVES TEGEN IK MOEST DIT DELEN




    OMG er zijn zoveel leuke Haikyuu!! gifs. :3 Maar ik zal het hierbij laten want ik moest eigenlijk alleen Tanaka hebben. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hyorinmaru schreef:
    *trommel geluiden*

    En dan is hier, mijn MAL account~ :3 Mijn voornemens zijn goed! Ik ga proberen alles bij te houden en bij te werken *^* Eerst maar even kijken hoe het werkt...


    Hij staat erbij! :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ho shit die eerste is ook niet sweet xd. Die andere wel tho, al weet ik het nog niet zeker van de tweede..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kageyama schreef:
    (...)

    Hij staat erbij! :3


    Toppiee! Mijn profiel ziet er nu nog zo sneu uit! Ga er snel wat aan doen, hehe cx


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Kageyama schreef:
    (...)

    Then join us! :'D Mamooooooo. *^*
    Oeh, awesome, Eren is je favoriet? Dat hoor ik niet zo heel erg vaak. Mijn favoriet is Armin. :3
    Yeah ik denk bij Levi ook altijd aan schoonmaken. XD We waren dit jaar op Abunai met een paar mensen uit dit topic, Myrthe, Ellen, Lisa, Myrthes zusje en Lisas vriendin en toen was er ook een Levi cosplayen die als die schoonmaak Levi was en hij ging zich met de schoonmakers bemoeien het was zo geniaal hahahaha. XD
    De voice actor van Levi is ook geweldig. Hij is Yato van Noragami ook! :3 En Yato is echt één van mijn grootste anime crushes. :3 Mja hij heeft nog veel meer bekende rollen gedaan maar daar kom ik even niet zo snel op. En idd, ze hebben wel vaak zon typetje dat ze vaak spelen. Behalve Mamo, Mamo kan alles. :Y) Ok nee, das niet waar, hij is het beste als hij zo'n weirdo rol speelt.
    De voice actor van Eren heeft ook zo veel gedaan en ik hoor er altijd Eren in... ><


    I join ^.^
    Nou ja hij is niet mijn favoriet dat is die kale kop. Euhm hoe heet hij D: Die ene die zo een Tanaka-Senpai look heeft. Ik ben erg. maar ik lees de manga nooit zo goed. Ik vind de tekenstijl zo lelijk maar ik wil weten wat er gebeurt D; Ik ben echt een slechte fan van SNK/ATK ik begrijp het helemaal maar ik onthou de namen echt niet. Armin,Erwin,Levi, Eren, Mikasa, Jean, Marco, Annie, en dan nog de blonde. Ik wil geen spoilers zetten dus tja, voor de rest weet ik het niet D: Ja bij sommige weet ik wel waar ze aan deelnemen en wat hun verhaal is maar voor de rest boeien ze mij geen ene flikker.



    En wauw je bedoeld deze look?



    Ik had geen zin om de gif op te zoeken zonder de muts want deze zat in mijn tumblr box. En ik wilde hem gewoon posten. Ok ik ga zometeen een lijst neerzetten van mijn anime crushes echt waar. Ik wil gewoon is alles op een rijtje neerzetten. D; Yato is gewoonweg een god. Ondanks ik het haat om hem in een relatie te zien D: Ja ik begrijp dat ze schattig zijn maar ik heb Yato altijd gezien als iemand die geen relatie nodig heeft en ik haat het dat ze het zo in mijn maag proppen. Nu ja Noragami staat nog altijd in mijn top 3
    En Mamo kan ook gewoon alles. Behalve vliegen. dat kan ie niet. D; En weirdo rollen zijn de beste rollen na witharige rollen. :'] You can't lie about that. En ik heb van Eren's voice actor niet nog animes gekeken waar hij in speelt. Nou ja zover ik er van af weet. :'] Ik let er niet zo op momenteel. Haha.

    @Syll Senpai:





    @Fanny: Ik mag jou nu al een heleboel. Ik geef je wel een ijsje als het wat warmer wordt ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Kageyama schreef:
    (...)

    Ik gebruik altijd kissanime, daar staat echt bijna alles op en het is heel erg up to date. ^^
    Ik vind het plot van seizoen twee beter dan seizoen 1. ;o Ik zal niks verklappen maar be prepared for some feels!
    Oeh en Natsu's zin! *^*


    Ik zal 's kijken of ik daarop een serie kan vinden die mij leuk leek en net één aflevering heeft gereleased. Het heet Your lie in April en zover ik begreep is er één aflevering van de serie gebroadcast. c:

    Ik ben nu bij episode 6. ^.^

    Punt is dat ik Sousuke niet helemaal vertrouw na die ene opmerking tegen Haru: ''Don't ever get in Rins way.'' Like, that's pretty scaring. Ik vind Rin dit seizoen een heel erg toffe gast en ik vind de toevoeging van Momotaro heel erg leuk.
    Tot nu toe vind ik seizoen 1 nog steeds het leukste, maar de humor van seizoen 2 vind ik leuker. Ik ging he-le-maal stuk toen Rei andere zwemstijlen ging uitproberen en ongeveer op de bodem van het zwembad zwom. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jullie laten Tanaka-kun veel enger lijken zo XD STOP! XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ryouta schreef:
    (...)

    I join ^.^
    Nou ja hij is niet mijn favoriet dat is die kale kop. Euhm hoe heet hij D: Die ene die zo een Tanaka-Senpai look heeft. Ik ben erg. maar ik lees de manga nooit zo goed. Ik vind de tekenstijl zo lelijk maar ik wil weten wat er gebeurt D; Ik ben echt een slechte fan van SNK/ATK ik begrijp het helemaal maar ik onthou de namen echt niet. Armin,Erwin,Levi, Eren, Mikasa, Jean, Marco, Annie, en dan nog de blonde. Ik wil geen spoilers zetten dus tja, voor de rest weet ik het niet D: Ja bij sommige weet ik wel waar ze aan deelnemen en wat hun verhaal is maar voor de rest boeien ze mij geen ene flikker.



    En wauw je bedoeld deze look?



    Ik had geen zin om de gif op te zoeken zonder de muts want deze zat in mijn tumblr box. En ik wilde hem gewoon posten. Ok ik ga zometeen een lijst neerzetten van mijn anime crushes echt waar. Ik wil gewoon is alles op een rijtje neerzetten. D; Yato is gewoonweg een god. Ondanks ik het haat om hem in een relatie te zien D: Ja ik begrijp dat ze schattig zijn maar ik heb Yato altijd gezien als iemand die geen relatie nodig heeft en ik haat het dat ze het zo in mijn maag proppen. Nu ja Noragami staat nog altijd in mijn top 3
    En Mamo kan ook gewoon alles. Behalve vliegen. dat kan ie niet. D; En weirdo rollen zijn de beste rollen na witharige rollen. :'] You can't lie about that. En ik heb van Eren's voice actor niet nog animes gekeken waar hij in speelt. Nou ja zover ik er van af weet. :'] Ik let er niet zo op momenteel. Haha.

    @Syll Senpai:





    @Fanny: Ik mag jou nu al een heleboel. Ik geef je wel een ijsje als het wat warmer wordt ^.^


    IJSJE! ^^
    Ik mag jou ook wel.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ryouta schreef:
    (...)

    I join ^.^
    Nou ja hij is niet mijn favoriet dat is die kale kop. Euhm hoe heet hij D: Die ene die zo een Tanaka-Senpai look heeft. Ik ben erg. maar ik lees de manga nooit zo goed. Ik vind de tekenstijl zo lelijk maar ik wil weten wat er gebeurt D; Ik ben echt een slechte fan van SNK/ATK ik begrijp het helemaal maar ik onthou de namen echt niet. Armin,Erwin,Levi, Eren, Mikasa, Jean, Marco, Annie, en dan nog de blonde. Ik wil geen spoilers zetten dus tja, voor de rest weet ik het niet D: Ja bij sommige weet ik wel waar ze aan deelnemen en wat hun verhaal is maar voor de rest boeien ze mij geen ene flikker.



    En wauw je bedoeld deze look?



    Ik had geen zin om de gif op te zoeken zonder de muts want deze zat in mijn tumblr box. En ik wilde hem gewoon posten. Ok ik ga zometeen een lijst neerzetten van mijn anime crushes echt waar. Ik wil gewoon is alles op een rijtje neerzetten. D; Yato is gewoonweg een god. Ondanks ik het haat om hem in een relatie te zien D: Ja ik begrijp dat ze schattig zijn maar ik heb Yato altijd gezien als iemand die geen relatie nodig heeft en ik haat het dat ze het zo in mijn maag proppen. Nu ja Noragami staat nog altijd in mijn top 3
    En Mamo kan ook gewoon alles. Behalve vliegen. dat kan ie niet. D; En weirdo rollen zijn de beste rollen na witharige rollen. :'] You can't lie about that. En ik heb van Eren's voice actor niet nog animes gekeken waar hij in speelt. Nou ja zover ik er van af weet. :'] Ik let er niet zo op momenteel. Haha.

    @Syll Senpai:





    @Fanny: Ik mag jou nu al een heleboel. Ik geef je wel een ijsje als het wat warmer wordt ^.^


    Ohhhh je bedoelt Connie!


    Tja, even eerlijk, ik vind de manga tekenstijl ook echt niet mooi... Het is sowieso best wel slecht getekend, de manga. Alleen ik wil ook lezen vanwege het verhaal. >< Al vind het minder, de laatste tijd, tbh. De anime is veel beter dan de manga, en dat hoor je mij niet vaak zeggen, meestal vind ik het andersom.
    Ghehehe, ja die look bedoelde ik! :3
    Nah, ik ship Yato wel met Hiyori. ;x Ik vind ze gewoon zo mega schattig samen. Maar ik snap jou wel als je hem liever zonder relatie ziet. ;o Noragami is zo fantastisch.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shuuya schreef:
    Jullie laten Tanaka-kun veel enger lijken zo XD STOP! XD


    Maar Tanaka is fantastisch! XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)