• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    KillianHook schreef:
    (...)

    Stel het eens voor ? ^^


    Mijn vader wilt geen vis, helaas.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn vader wilt geen vis, helaas.


    Oh dat is nou jammer ):
    Kun je niet vragen of hij dan dubbel kookt voor een keer? Of gaat dat 'm ook niet worden :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Oh dat is nou jammer ):
    Kun je niet vragen of hij dan dubbel kookt voor een keer? Of gaat dat 'm ook niet worden :\


    Vast wel. 8D Doen we af en toe al, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik heb chagrijnig, waarom houd niemand daar rekening mee? Jullie weten toch dat ik chaggie ben, laat me dan gewoon met rust. :/


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Aaah, wat een kutpsycholoog heb ik, zeg. Zo kan ik ook mensen therapie geven, gewoon zeggen dat ze moeten leren omgaan met hun problemen en dat piekeren nergens voor nodig is, tadaaamn, probleem opgelost! Nee, dan vind ik de leerlingenbegeleiding op school nog beter.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Aaah, wat een kutpsycholoog heb ik, zeg. Zo kan ik ook mensen therapie geven, gewoon zeggen dat ze moeten leren omgaan met hun problemen en dat piekeren nergens voor nodig is, tadaaamn, probleem opgelost! Nee, dan vind ik de leerlingenbegeleiding op school nog beter.
    Dat is echt stom, blegh. En die manier van 'therapie' werkt niet, bij niemand. Makkelijker gezegd dan gedaan. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ohja, ik moet maatschappijleer leren....
    Concentratie!


    Stenenlikker

    Ik. Ben. Niet. Vreemdgegaan. Jezus, hoe moeilijk is dat te begrijpen?


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Ik. Ben. Niet. Vreemdgegaan. Jezus, hoe moeilijk is dat te begrijpen?


    Dat zou ik ook niet van jou verwachten nee, dus what's the problem dear?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    It's been two weeks


    kindness is never a burden.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Dat zou ik ook niet van jou verwachten nee, dus what's the problem dear?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Morgen school (no_chears) Wil echt niet gaan zeg!


    -

    School, waarom wil je me dood?


    help

    Waarom kan ik niet nog een week vakantie erbij krijgen? Deze week én volgende week.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 21:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het eten was heerlijk.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16