• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben gelijk vrolijker, nu nog even patat eten zo meteen en hopen dat niemand gaat zeuren. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    RotDuits >.<


    wat was dit ookalweer

    Ik vries nog eens dood hier.


    Your make-up is terrible

    Weetje?
    Ook al vind je mij niet meer leuk... ik blijf geloven dat wij bij elkaar passen en ik weet dat als ik het eerder had bekend wij nu in een relatie hadden gezeten. Maar wordt jij dan zo snel en makkelijk verliefd? Was je verliefdheid op mij ook gewoon een bevlieging?

    Misschien als we echt bij elkaar horen komen we er wel


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Dat moment dat je een streaming site vind die in het duits is :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ryouta schreef:
    'Samantha waarom heb je die twee gasten op je achtergrond?'
    Ik geef nooit meer iemand mijn telefoon. Niemand krijgt mijn mobiel meer in zijn handen.
    Tuurlijk gaan mensen dat vragen, wat verwacht jij dan? :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik had dit absoluut niet van je verwacht, gatverdamme zeg. Blijf alsjeblieft veruit mijn buurt, want ik hoef nooit meer iets met je te maken te hebben. En dan nog wel beweren dat je alles voor me zou doen. Ja, ik fucking merk, en dan noem je mij een leugenaar, alsjeblieft zeg.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 19:35 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    What the actual fuck.


    help

    Zin in morgen :3
    Met mamma naar The Maze Runner :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eds nieuwe videoclip is zo mooi. Ik ben zo blij dat ik 'm binnen een maand live ga zien ^^


    kindness is never a burden.

    KillianHook schreef:
    Zin in morgen :3
    Met mamma naar The Maze Runner :Y)


    Hij is echt prachtig (:


    kindness is never a burden.

    Hall schreef:
    (...)

    Hij is echt prachtig (:


    Okay ^^ Ik ga het morgen zien :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dauth schreef:
    (...)Tuurlijk gaan mensen dat vragen, wat verwacht jij dan? :'D


    Nou iedereen die mij een klein beetje kent in het echte leven weet hoe een grote yaoi shipper ben en dan verwacht je nou eenmaal niet dat je beste vriendin gaan vragen waarom ik een tekening van HiJack en KiKuro op mijn achtergrond heb eerlijk gezegd. :']
    ___

    Ik heb zoveel inspiratie na 10 maanden een writersblock tehebben gehad.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik. Wil. Halloween. :c
    Als het nou gewoon fatsoenlijk in Nederland gevierd zou worden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Als je wilt dat ik met alles stop, dan ben je goed bezig, gefeliciteerd. Ik hoop dat je blij bent met jezelf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered