• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    I Just want to sleep and not wake up for a really long time.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, geen zin in vandaag...
    Er zitten helemaal geen leuke mensen in mijn groep ):


    Stenenlikker

    Je hoeft niet iedereen de hele tijd te verbeteren op zijn spelling. Iedereen kan wel eens een fout maken. Jij bent zo irritant!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kuroshitsuji... It's so amazing. <3___<3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het fijne van bij je zus slapen is dat je lekker in haar armen kan kruipen en huilen zonder dat ze vragen stelt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    T is zo koud >.<


    wat was dit ookalweer

    Pijn :c

    Meh, geen rijles nu. Maar gelukkig vanavond wel. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo fijn. Naast iemand zitten waar je totaal een klik mee heb. Ogemakkelijke stilte nummer 161


    "Ignite, my love. Ignite."

    Soms heb je vet leuke gesprekken in de trein en soms zit je immer eenzaam twee uur lang in de trein. :c Niet dat mijn koptelefoon nu heel erg aantrekkelijk werkt, behalve dat ik wel stil ben als iemand geen zin heeft in een gesprek.

    +

    Station Amersfoort, laatste station voor mijn eindbestemming. Man, dit is een lange rit. Maar het was wel vet gezellig met grote zus. c:

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 12:41 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hello, hello, you beautiful thing


    26 - 02 - '16

    Beste mensen die niet weten waar ze moeten zijn,
    'Die' heeft een naam, en hoort nog prima dat het wel degelijk over haar gaat.

    Superb.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I'd like to change my point of view.


    26 - 02 - '16

    Als die fucking app nou even fatsoenlijk Slayer zou willen downloaden, dankuwel. Bitch.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 13:40 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oh noodles, come to me :9~


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.