• Oké, waarom is er nog geen NCIS fantopic? D:


    Wel even ter verduidelijking: Ik heb het in dit topic niet over NCIS LA, maar over de andere NCIS. ^^




    Dus, dames en heren! Ik presenteer u: HET NCIS FANTOPIC!

    Praat hier over NCIS. Fangirl over alle leuke momenten, maar er zijn natuurlijk ook de minder leuke momenten.
    NCIS, een geweldig programma! Ben jij ook fan?



    Ik ben fan!
    Naam
    Yolanda
    Nancy
    Inge
    Kyle
    Tialda
    Kim
    Chloë
    F.
    Céline
    Erieka
    Linda
    Nicoline
    Felicia
    Quizletnaam
    Gibbs
    Herzschmerz
    Square
    KillianHook
    Scribe
    Lindir
    Sempre
    Kili
    Eunomia
    GrumpyCat
    Elros
    Andersen
    StephenFry
    Favoriete personage
    DiNozzo, Gibbs
    Abby, DiNozzo, Ducky, Gibbs, McGee, Palmer, Ziva
    Abby
    Abby
    Abby, DiNozzo, Gibbs, McGee
    Abby, DiNozzo, Gibbs
    Abby
    Abby, DiNozzo, Ducky, Gibbs, McGee, Ziva
    Abby, DiNozzo, Gibbs, Ziva
    Abby, Gibbs
    Abby, DiNozzo, Ducky, McGee
    Ziva
    Ducky



    Graag wil ik jullie wel vragen om spoilers te plaatsen onder een spoilerknop. Is wel zo netjes, denk ik. (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 22:24 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MIKE FRANKS OH MY GOD MIKE FRANKS[/s]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    FOODFIGHT!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SON OF A BITCH YOU BASTARD WHY WOULD YOU KILL MIKE FRANKS YOU BASTARD GE78UIBDAKHJ HE HAD A GRANDDAUGHTER! He was a grandfather! YOU BASTARD JHEUBRVJUAS


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gibbs schreef:
    FOODFIGHT!


    Oh my God, geweldig ^^ Het is ook raar om Gibbs zoveel te zien lachen ook al weet je dat Mark Harmon een stuk minder serieus is in dat opzicht XD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lindir schreef:
    SON OF A BITCH YOU BASTARD WHY WOULD YOU KILL MIKE FRANKS YOU BASTARD GE78UIBDAKHJ HE HAD A GRANDDAUGHTER! He was a grandfather! YOU BASTARD JHEUBRVJUAS


    Waaait, ben jij nu bij die aflevering met dat Abby ontdekt wie de moordenaar van de vrouw en dochter van Gibbs is en dan zegmaar de 2e episode van die 2 episodes die erover gaan?

    -wil niet teveel spoileren voor het geval je daar nog helemaal neit bent en ik het fout heb. Ik onthoud namelijk totaal niet wat er in welk seizoen of episode gebeurt, aangezien ik alles op TV kijk tegenwoordig.-


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lindir schreef:
    (...)
    Oh my God, geweldig ^^ Het is ook raar om Gibbs zoveel te zien lachen ook al weet je dat Mark Harmon een stuk minder serieus is in dat opzicht XD


    Hahaha ikr!
    Maar sowieso, je zou die 2 bijna gaan shippen. o.O

    Maar Mark is veelste oud voor Cote. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Waaait, ben jij nu bij die aflevering met dat Abby ontdekt wie de moordenaar van de vrouw en dochter van Gibbs is en dan zegmaar de 2e episode van die 2 episodes die erover gaan?

    -wil niet teveel spoileren voor het geval je daar nog helemaal neit bent en ik het fout heb. Ik onthoud namelijk totaal niet wat er in welk seizoen of episode gebeurt, aangezien ik alles op TV kijk tegenwoordig.-

    Nee, daar ben ik allang voorbij :'D
    Ik zit eind seizoen 8 en Mike Franks is net ehh... Well, he is no more. Stupid Lt. Cobb D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hahaha ikr!
    Maar sowieso, je zou die 2 bijna gaan shippen. o.O

    Maar Mark is veelste oud voor Cote. :p

    En Mark is zover ik weet happily married :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lindir schreef:
    (...)
    Nee, daar ben ik allang voorbij :'D
    Ik zit eind seizoen 8 en Mike Franks is net ehh... Well, he is no more. Stupid Lt. Cobb D:


    Ik weet dat ie dood gaat, maar ik ben de hele episode vergeten! :'D Falend dit zeg, jeetje. x) mjah ik kom dr binnenkort op TV wel bij dan. Zal morgen eens kijken bij welk seizoen ik nu eigenlijk ben op TV. x)




    En lijkt me vrij logisch dat Mark getrouwd is. :p Dunno about Cote though. Lijkt me van dat ze wel een vriend heeft of getrouwd is. Maar ik ben eigenlijk niet zo van het stalken van de achtergrond van de acteurs/actrices. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik weet dat ie dood gaat, maar ik ben de hele episode vergeten! :'D Falend dit zeg, jeetje. x) mjah ik kom dr binnenkort op TV wel bij dan. Zal morgen eens kijken bij welk seizoen ik nu eigenlijk ben op TV. x)




    En lijkt me vrij logisch dat Mark getrouwd is. :p Dunno about Cote though. Lijkt me van dat ze wel een vriend heeft of getrouwd is. Maar ik ben eigenlijk niet zo van het stalken van de achtergrond van de acteurs/actrices. x)

    Dat is volgens mij begin/halverwege seizoen 8? De laatste die ik op tv zag (zeg maar tussen 6 en half 9 zoiets) was van seizoen 8 en had ik al gezien...
    Cote? Geen idee... Ik weet dat ze bij de People's Choice Awards een band aankondigde :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Lindir schreef:
    (...)
    Dat is volgens mij begin/halverwege seizoen 8? De laatste die ik op tv zag (zeg maar tussen 6 en half 9 zoiets) was van seizoen 8 en had ik al gezien...
    Cote? Geen idee... Ik weet dat ze bij de People's Choice Awards een band aankondigde :'D


    Dunno. Ik kijk morgen wel eem. :'D

    Jaaaaa weet ik ook! Heb ik niet gezien though, maar zag het voorbijkomen op fb. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Dunno. Ik kijk morgen wel eem. :'D

    Jaaaaa weet ik ook! Heb ik niet gezien though, maar zag het voorbijkomen op fb. :p

    Ik heb het terug gekeken op Youtube :Y)
    Ik heb haar aankondiging gekeken en de band geskipt teehee :'D
    Ik zit nu bij de laatste aflevering van seizoen 8 ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb het opgezocht en Cote is in een long-term relationship ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oeh, met wie? Stond er ook een foto bij? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Oeh, met wie? Stond er ook een foto bij? _O_

    Geen foto. En ene Diego Serrano
    NIEUW TOPIC

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 25 jan 2015 - 22:25 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis