• Ik heb geen idee onder welk subforum dit moet :x
    Ik wilde gewoon eventjes mijn Thranduil cosplay delen die ik zal dragen volgde zaterdag op Facts in Gent. Wat vinden jullie ervan? De make-up is waarschijnlijk op sommige plaatsen iets te donker, maar dat was omdat ik een vreselijk slecht licht heb in mijn kamer.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 17:34 ]


    kindness is never a burden.

    Oh, dat is awesome!


    Your make-up is terrible

    Die is echt awesome :9~
    Vooral op de foto met gesloten ogen heb je echt die Thrandy-look.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 17:46 ]


    Not all those who wander are lost.

    Oh wauw ;o geweldig gedaan!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Awesome Ik ga ook de zaterdag!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wauw, ontzettend gaaf!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha, dank jullie wel! Ik heb er echt heel lang aan gewerkt! ^^


    kindness is never a burden.

    Oeh, dat is echt heel gaaf! Vooral dat gewaad (? ik weet niet precies hoe ik het moet noemen, haha). Die ringen erbij zijn ook een leuk detail. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oeh, dat is echt heel gaaf! Vooral dat gewaad (? ik weet niet precies hoe ik het moet noemen, haha). Die ringen erbij zijn ook een leuk detail. ^^


    Bedankt! Ik noem het gewoon een jas, haha (;


    kindness is never a burden.

    Hall schreef:
    (...)

    Bedankt! Ik noem het gewoon een jas, haha (;


    Oh, dat werkt ook, haha. Gewaad klinkt ook wel erg naar Harry Potter, maar het enige andere wat ik kon verzinnen was jurk. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh, dat werkt ook, haha. Gewaad klinkt ook wel erg naar Harry Potter, maar het enige andere wat ik kon verzinnen was jurk. :'D

    Inderdaad, gewaad klinkt nogal HP-achtig. En jurk klinkt dan weer heel erg vrouwelijk xd


    kindness is never a burden.

    Wauuw, Zaterdag wil ik een foto met je :'33


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ramin schreef:
    Wauuw, Zaterdag wil ik een foto met je :'33


    Haha, tuurlijk. Als je me ziet, moet je maar naar me toekomen (; Normaal moet er ook een Anna, een Misa en een Slenderman bij me lopen.


    kindness is never a burden.

    Gaaf.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Hall schreef:
    (...)

    Haha, tuurlijk. Als je me ziet, moet je maar naar me toekomen (; Normaal moet er ook een Anna, een Misa en een Slenderman bij me lopen.


    Haha :3 awesome. Je ziet dan wel een roze eenhoorn, een blauwe eenhoorn, een pikachu en nog een paar mensen lopen :3


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ramin schreef:
    (...)

    Haha :3 awesome. Je ziet dan wel een roze eenhoorn, een blauwe eenhoorn, een pikachu en nog een paar mensen lopen :3


    Haha, ik vrees dat ik wel veel pikachus ga zien (;


    kindness is never a burden.