• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tijdsprong
    Het bal begint bijna. Iedereen wordt bij de Grote Zaal verwacht, waar het bal is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ohoh :< x'D waar zijn George en Cam? :p
    en scorpius en draco

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:16 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius ligt op de ziekenzaal neem ik aan.
    Harry heeft Ginny gevraagd neem ik aan?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jeej ^^

    Linde.vergeet @goblet ook niet he ^^

    Wie eerst; campbell of George (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George ik doe altijd de beginposts xD dus nu jij

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:27 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Jeej ^^

    Linde.vergeet @goblet ook niet he ^^

    Wie eerst; campbell of George (:


    Ik ben bezig maar moet daar 2 posts schrijven ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    George ik doe altijd de beginposts xD dus nu jij


    Waar zal ik Campie plaatsen (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    je mag alles doen. ook bepalen wat hij aan heeft enzo mij maakt het niet uit (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Voor de laatste keer controleerde ik mezelf voor de spiegel en voor de honderdste keer probeerde ik mijn haren er verzorgd en netjer eruit te laten zien wat haast onmogelijk leek te zijn. Ook voor de honderdste keer irriteerde ik aan Fred zijn gelach naar mij en moest ik voor de honderdste keer hem horen zeggen : 'dit is geen modewedstrijd, George.'
    Ik draide me naar hem om en greep naar de roosje op mijn bed waar ik er even aan rook.
    'Een privé mode wedstrijd voor Campbell misschien ja. En met wie ga jij dan?'
    Hij bleef stil zitten en haalde zijn schouders op.
    'Weet ik niet echt; er zijn teveel meiden die op hun knieën zitten im met mij te kunnen gaan. Ik moet nog kiezen.. misschien Angelina?'


    Na Fred in de leerlingenkamer achter te hebben gelaten wat zelden voor zou komen liep ik met de roos in mijn hand richting het grote zaal toe die al vol zat met allemaal studenten. Ik glinlachte naar de bekenden die voorbij kwamen en me een knipoog gaven. Niet veel personen weten dat ik op Campbell Saunders val. Alleen Fred, Angelina, Leo en de hele potions klas van toen Snape onze liefde aan de klas bekend maakte. Ik haat hem nog steeds voor dat. Datvvleermuis met een al te vettige haar ook..

    Al gelijk werd Snape uit mijn gedachtes geduwd toen ik Campbell buiten het grote zaal zag staan. Ik lette meer op zijn glinsterende ogen dan op zijn kleding; alhoewel ik zeker wist dat hij er aantrekkelijk uit zag. Ik glimlachte even en voelde de bekende misselijkheid in mijn maag terwijl ik richting Campbell toe liep en onverwacht het kleine roosje in zijn zak liet glijden.
    'Heei,' begroette ik hem. Ik was zo erg nerveus, zo erg omdat ik het gevoel krijg van dat Campbell deze avond helemaal niet leuk gaat vinden en dat komt dan ook al weer door mij..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Laat je Albus zo ook op 't feestje komen? Daarna komt James ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Stilletjes stond ik tussen alle mensen en weer vroeg ik me voor de duizendste keer af of dit wel een goed idee was. Of het wel slim was om hierheen te gaan. Ergens voelde ik me enorm schuldig tegen Scorpius maar ik kon de risico niet lopen op George’ kwijt te raken. Dat was ook meteen de reden waarom ik hier stond in mijn galagewaad en met een gepoogde poging om mijn haar in model te krijgen terwijl in welke kleur of welke model ik het ook legde met mijn magie en zelfs tot mijn wanhoop met allerlei tovergelletjes heb ik wat voor elkaar te krijgen.
    ‘Heei.’ Hoorde ik plotseling en geschokt keek ik op recht in Georges ogen die een roos in mijn zak liet glijden. Hij zag er geweldig uit. Te geweldig naar mijn zin en dat was vast ook niet onopgemerkt gebleven bij alle meisjes van Zweinstein wat me nog nerveuzer maakte en de drang moest onderdrukken om hem weg te sturen en zichzelf lelijker te maken. ‘Hoi.’ Zei ik zachtjes. Oh merlin. Dit ging nu al fout. Ik haat drukke gelegenheden en vooral dit omdat ik geen flauw idee had wat ik moest doen. Voor het eerst. Ik beet nerveus op mijn lip voordat ik zachtjes fluisterde; ‘Je ziet er geweldig uit.’ Terwijl ik een blos voelde opkomen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Harry Potter
    Ik kijk voor de laatste keer in de spiegel om te zien of het echt allemaal goed zit. Achter me hoor ik Ron en Sirius kibbelen over hun kleding. Ik denk met een glimlach terug aan Rons oude kleding, dat zag er echt niet uit. Maar nu heeft hij iets nieuws van Fred en George gekregen.
    'Ben je klaar, oude vrouwenverslinder?' vraagt Sirius met een grijns. Ik rol met mijn ogen. Ron gaat met Belinda, die helemaal in de wolken is en Sirius gaat alleen. Hij heeft al meerdere keren gezegd dat hij niemand vond die goed genoeg voor hem is, maar hij lijkt het toch jammer te vinden.
    'Eh ja, volgens mij wacht Ginny op ons bij de ingang van de Grote Zaal,' zeg ik. Ik weet het niet honderd procent zeker meer want ik was bloednerveus toen ik Ginny mee vroeg. Ron mompelt iets over dat hij alvast weggaat en ik loop samen met Sirius naar de Grote Zaal. Er zijn nog niet heel veel mensen, dus blijf ik staan. Ik zie George met een van de jongens die uit de toekomst zijn gekomen. Sirius vertelde me dat James de jongen niet vertrouwd.
    'Ik zie Ginny nog niet. Ben je er zeker van dat je niet met moi wil gaan, Potter?' vraagt Sirius met een grijns. Ik glimlach zwakjes en kijk om me heen of ik Ginny echt niet zie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albus Severus Potter.

    'Ik ga verdomme niet' zeurde ik tegen Hugo die naast mijn bed stond en ik op mijn bed naar het plafond staarde.
    'Kom op Albus Severus! Het gaat leuk worden; je ligt al sinds gisteren in je bed te snikken en schelden. Wat is er mis?'
    'Hugo ga. Weg. Ik hoef je niets te vertellen!'
    'Jawel; iedereen maakt zorgen om jou, je bent aan het spijbelen en al!'
    Ik trok mezelf overeind en sprong van het bed op.
    'Hugo; alsjeblieft..'
    'Albus Severus; ik weet niet wat er aan de hand is maar kom op; feest voor een dag en dan voel je je weer top; echt! Zoek een meid op en ga met die banaan; het gaat top worden met jou er eindelijk bij..'
    Ik zucht en knikte eindelijk met mijn hoofd. Dat joch zeurde al bijna vuer uur lang bij mijn bed.
    'Is goed hugo; maardan ga ik wel alleen.'
    'Nope; ik heb een oude vriendin van jou bij me! Ken ke Anna nog?'


    Met kramp in mijn maag staarde ik mijn spiegelbeeld aan. Ik had mijn haren gedaan alsof het een zelfmoordpoging was. Ik had mijn galagewaad aangedaan, wat zeer netjes eruit zag. Nou ja, voor nu dan. Ik ga in merlijns naam met ANNA naar het bal; anna in merlijns naam.. een meisje die twee jaar geleden de hele jaar lang smoor op mij was. Waarom; weet ik niet. Ze was zo knap, maar ik voelde niets voor haar. Waarom; omdat ik op jongens viel. Erger nog; op mijn eigen broer.

    Dus liep ik maar zig zaggend richting het grote zaal toe waar ik de "beeldschone" Anna vond die giechelend mijn hand beet vast nam.
    'Heei; Alb.' Murmelde ze. Ik glimlachte en dacht maar om er een mooie avond van te maken. Afgexien van dat ik nu al om me heen keek om James te kunnen vinden.
    'Heei..' murmelde ik dan maar.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik had verwacht dat Sirius James zou vragen :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik had verwacht dat Sirius James zou vragen :'D


    Dat was ik van plan maar ik dacht dat James al met iemand anders kwam :'D
    Anders heeft Sirius het stiekem gevraagd en weet de rest het nog niet?


    Spoiler alert: you will save yourself