• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius Malfoy

    De drank slaat al snel toe en mijn ogen verlaten Campbell en George niet meer. Ik heb echt geen idee wat ik moet doen. Aan de ene kant wil ik wraak op George, aan de andere kant wil ik Campbell knuffelen. Ik probeer naar ze toe te lopen maar recht lopen lijkt niet erg goed te gaan. Ik bots tegen veel mensen op en hoewel iedere beweging pijn zou moeten doen, weet ik dat de alcohol ook ervoor zorgt dat die pijn weg is.
    'J-je zou niet gaan,' zeg ik tegen Campbell. Ik lach zonder vreugde. 'Je zou niet gaan zodat je niemand pijn zou doen. Maar natuurlijk ga je wel. Met hém.' Ik doe mijn best om niet te huilen terwijl ik Campbell aankijk. Ik neem nog een slok uit de fles. 'Weet je wat? Het zou me niks uit moeten maken wat jij doet, want keer op keer breek jij je beloftes.' Het lukt niet meer om mijn tranen in te houden. 'Waarom doe je me dit aan? Ik heb beloofd jou nooit alleen te laten en in tegenstelling tot anderen hou ik mijn beloftes. Maar waarom laat jij mij dan altijd alleen. Ik wil je haten, ik wil je zo graag haten.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    oh wauw haat Albus draco echt?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    oh wauw haat Albus draco echt?


    Wat, Albus? :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    Met een ruk voelde ik plotseling haar handen van mijn borstkas afschieten waar ik Albus plotseling zag staan die de alcohol uit mijn hand rukte en het vervolgens aan zijn lippen zetten. Plotseling begon hij te lachen en zelfs ondanks ik onder invloed was trok ik een wenkbrauw op. ‘Bedankt voor de drank. Veel plezier James; ik haat jou.’ Hij zette de flesje weer aan zijn lippen tot hij zachtjes ‘klootzak.’ Siste en wegliep om vervolgens met Anna te zoenen. Zonder na te denken liep ik naar ze toe waar Katy voor me sprong. ‘Daar ben je; ik zocht je al de hele…’ verder liet ik haar niet gaan en liep langs haar heen om naar Albus te lopen die met zijn rug naar mij toe stond. Zachtjes legde ik mijn handen rond zijn middel maar hard genoeg om hem van Anna te trekken terwijl ik zachtjes in zijn nek hijgde terwijl ik geen enkel vorm van inspanning had gedaan.
    ‘Je haat me niet…’ begon ik terwijl ik mijn hoofd boog waardoor mijn adem langs zijn oor streelde. ‘Je wilt mij evengoed als ik jou wil…’ met dat stopte ik zijn oor wat in mijn mond waar ik zachtjes aan zoog terwijl er een warm gevoel door mijn buik verspreidde dat ik zeker wist dat het niet van de drank kwam. Zeker niet toen het sterker werd toen mijn handen onder zijn gewaad gleed over zijn borstkas waardoor ik hem nog dichter tegen me aan drukte en stopte met zuigen aan zijn oor. ‘Ik wil je.’ Siste ik hongerig waarna ik mijn lippen van achter hem in zijn nek plantte.


    BANG BANG- YOU SHOT ME DOWN x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik ademde zenuwachtig door mijn neus uit toen zijn armen naar mijn zij gleden terwijl mijn buik uit elkaar leek te willen klappen dat alleen maar sterker werd door zijn zachte kus die hij op mijn lippen plaatste waarna zijn hoofd op die van mij aan steunde. ‘Als je er echt zo zeker van bent.’ Even was ik bang dat hij de kloppen van mijn hart sneller had horen staan waardoor ik op mijn lip beet. In plaats van dat mijn gevoelens jegens hem afnamen werden ze alleen maar sterker en vooral omdat de zenuwen een enorme rol speelde waardoor mijn binnenste allerlei rare kronkels leek te maken.
    ‘Volg mijn stappen maar gewoon. Doe alsof er niemand in deze zaal is, alleen jij en ik.’ Ik beet nerveus op mijn lip en ik wist niet of het werkelijk zo was maar ik voelde allerlei ogen op mij branden. Alsof ze overal wat aan mij aan te merken hadden waardoor ik me nog iets dichter tegen George aandrukte.
    ‘Je bent veranderd Camp; je lijkt niet meer als de jongen terug in de trein, de jongen die me uit zat te schelden en zat te schreeuwen. De jongen die mij leek te haten, je wilde niet eens bij me zijn. En kijk waar we nu beland zijn. Haat je me nog steeds; Campbell?’ Ik slikte terwijl zijn donkerbruine ogen mijn gevangen hielden in zijn web waardoor ik voorzichtig mijn mond open deed en weer dicht alsof ik een vis op het droge was. ‘..ik..’
    ‘J- je zou niet gaan. Je zou niet gaan zodat je niemand pijn zou doen. Maar natuurlijk ga je wel. Met hém. Weet je wat? Het zou me niks uit moeten maken wat jij doet, want keer op keer breek jij je beloftes. Waarom doe je me dit aan? Ik heb beloofd jou nooit alleen te laten en in tegenstelling tot anderen hou ik mijn beloftes. Maar waarom laat jij ij dan altijd alleen. Ik wil je haten, ik wil je zo graag haten.’ Ik schudde afwezig mijn hoofd en voor ik wat kon doen werd ik aan de kant gebeukt waardoor ik hard op de grond viel en Angelique tevoorschijn kwam. ‘Hoi George- Fred vertelde me een leuk verhaal dat hij George was- maar natuurlijk zie ik wel een verschil tussen míjn toekomstige man en míjn zwager.’ Verder kon ik niks meer zien terwijl ik langzaam naar achter kroop tussen de dansende menigte tot ik een muur raakte waar ik mijzelf opkrulde en nog net een glimp van Angelique en George kon zien. Ik kon niks meer doen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    'Albus' langzaam onderbrak ik de kus en staarde recht in Anna's lachende ogen.
    'Ik hou van je; dat weet je toch?'
    Met een grijns drukte ik zonder een antwoord te zeggen mijn lippen op die van haar en shrok van de stel handen die rond mijn middel gleden. Niet van Anna; haar handen lagen langs mijn wangen. Ik negeerde de handen en kreeg vreselijke kriebels en tintelingen van de ademhaling die langs mijn nek streek.
    ‘Je haat me niet…’
    Met mijn gesloten ogen liet ik Anna wat losser en schudde wat met mijn hoofd.
    ‘Je wilt mij evengoed als ik jou wil…’
    Met die woorden voelde ik James zijn ademhaling langs mijn oor streken voordat hij er aan zoog; zoog. Letterlijk zoog waardoor ik Anna losliet om met mijn vuist tegen mijn lippen aan te drukken. Nog steeds hield ik mijn ogen gesloten en ontspande me aan elke aanraking van James, alle woorden die hij zegt en de toon in zijn stem..
    ‘Ik wil je.’ met die woorden plantte hij een kus in mijn nek. Even leek alsof de drank zich naar mijn hoofd leek te stijgen wat ook echt gebeurde. Gewelddadig beet ik op mijn lip en opende eindelijk mijn ogen waar ik een stel starende ogen zag. Niet alleen de verbaasde ogen van Anna, maar ook van meerderen die tussen de dansende koppels naar ons staarden. Ik wilde dit- niet. Nee; dit is fout. Hij gaat me breken; hij is dronken Albus hij is verdomd dronken! Ik draaide me om en staarde hem even aan. Mijn lichaam wilde hem hebben, zich tegen hem aandrukken en mijn lippen op die van hem laten glijden. Hem naar een hoekje toe slepen en kijken wat er gaat gebeuren. Nee nee nee! Dit kan niet.
    'James,' zei ik naar adem happend.
    'Mensen- er zijn mensen jij- jij bent dronken James.' Siste ik paniekerig.
    'Jameess..'
    Oh Merlin; wat doe ik? Wat moet ik doen? Merlin! Ik. Haat. Hem. Ik moet hier weg; ik moet verdomme van hier vandaan! Ondanks al mijn gedachtes schudde ik mijn hoofd en begon mezelf wat te verliezen.
    'Oh- Jam-'
    '-Albus; wat is dit?' Hoorde ik Anna vragen. Ik negeerde haar en zonder me nog iets te boeien duwde ik James tegen een muur aan en zo ook mijn lippen drukte ik tegen die van hem alsof dit de laatste keer zou zijn en negeerde al de starende blikken naar ons..


    DAM DAM DAAAMM


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh merlin x'D dit word gruwelijk


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Oh merlin x'D dit word gruwelijk


    Ik weet het :D daarom had ik dat geschreven :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik weet het :D daarom had ik dat geschreven :D


    Hehe :p wanneer gaat George aan de drank? ahw arme camp :( weg geduwd door zijn BFF en Angelique


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    Alles leek voor mij niet meer bestaan. Alleen de twee smaragdgroene ogen waar ik enkel zwoel naar kon staren. Ik hoorde alleen maar wazige geluiden terwijl mijn ogen slechts af en toe afwisselde van zijn ogen naar lippen voordat ik bruut tegen de muur gedrukt werd en Albus’ vurige lippen op die van mij voelde die ik minstens met diezelfde passie terug zoende terwijl de muziek in de speakers door de hele zaal galmde en mijn handen lustig over zijn borstkas gleden waarbij een zachte kreun ontsnapte toen ik zijn lippen losliet en op zijn nek weer fixeerde waar ik mijn lippen gulzig op drukte wat af en toe gestopt werd door mijn stem.
    ‘..Ik kan niet zonder je, Albus.. Alleen jij kan mijn behoeftes vervullen. Zonder jou kan ik alleen aan drank denken. Ik wil je niet kwijtraken..’ murmelde ik terwijl mijn lippen als bijen op honing zijn nek platkustte.
    ‘Ik hou van je, Albus.’ Murmelde ik als laatst voordat ik hem nog dichter bij me trok aan zijn huid en mijn lippen gulzig op die van hem plantte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hehe :p wanneer gaat George aan de drank? ahw arme camp :( weg geduwd door zijn BFF en Angelique


    Weet ik niet echt eigenkijk. Waarom en wanneer gaat hij aan drank :') ik weet ook niet echt wat ik eigenlijk met george moet posten aangezien ik te bang ben om te posten ook.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nu wacht ik eigenlijk op een Ginny reactie omdat dit me echt een grappig moment lijkt voor Harry en Ginny.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Nu wacht ik eigenlijk op een Ginny reactie omdat dit me echt een grappig moment lijkt voor Harry en Ginny.


    Oh mijn god; Hary en Ginny , ik had ze helemaal vergeten :'D Albus en James gaan gewoon tekeer; voor hun neuzen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh mijn god; Hary en Ginny , ik had ze helemaal vergeten :'D Albus en James gaan gewoon tekeer; voor hun neuzen ^^


    Haha ja dat is echt zo ontzettend awkward. Ik zie het nu echt al helemaal voor me dat Harry totaal gek wordt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alles gaat fout hier op het bal.



    George Weasley

    ‘..ik..’
    ‘J- je zou niet gaan. Je zou niet gaan zodat je niemand pijn zou doen. Maar natuurlijk ga je wel. Met hém. Weet je wat? Het zou me niks uit moeten maken wat jij doet, want keer op keer breek jij je beloftes. Waarom doe je me dit aan? Ik heb beloofd jou nooit alleen te laten en in tegenstelling tot anderen hou ik mijn beloftes. Maar waarom laat jij ij dan altijd alleen. Ik wil je haten, ik wil je zo graag haten.’
    Geschrokken keek ik om en zag Scorpius net weglopen. Dezelfde moment viel Campbell op de grond en ik wilde hem helpen maar een andere lichaam kwam al voor me neer springen; de dader gedaamd Angelina.
    ‘Hoi George- Fred vertelde me een leuk verhaal dat hij George was- maar natuurlijk zie ik wel een verschil tussen míjn toekomstige man en míjn zwager.’
    Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar waar Campbell was geland; hij was verdwenen.
    'Kom op Angelina! Ik ben hier met Campbell; laat me gewoon met rust!' Riep ik wat verbaasd en schudde mijn hoofd. Waar was Campbell?
    'Ik ben je toekomstige echtgenoot niet.' Siste ik zachtjes voordat ik me omdraaide en naar Campbell zocht. Na wat rondspringen vond ik hem. Hij zat opgekruld tegen een muurtje aan. Moeizaam werkte ik mezelf door de bende om bij hem te kunnen zijn en negeerde de harde rockmuziek die opkwam en de mensen hier nog wilder begonnen te dansen.
    'Campbell!' Riep ik biven het geluid uit en knielde voor hem neer.
    'Gaat het? Oh god, het spijt me echt erg maar die Angelina laat me niet met rust. Mij boeit echt niet wat ze gaat doen maar ik blijf hier.' Even beet ik op mijn lip en zette een hand langs zijn wang.
    'Wat was er met Scorpius; wat zei hij?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••