• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Hoi.’ Zei hij zachtjes.
    ‘Je ziet er geweldig uit.’
    Ik zag een blos op zijn wangen verschijnen wat me even deed glimlachen voordat ik naar zijn hand greep en mompelde : 'kijk naar jezelf dan.' Voordat ik een lange staar sessie met hem onderging om tot slot 'dankjewel' te mompelen.
    'Campbell, je weet dat je dit niet hoeft te doen. Ik wil dat je een leuke avond hebt en ik wil je daarop niet dwingen. Ik zei het eerder en nu ook; het is of met jou gaan of met niemand.' Zei ik zachtjes en voelde tot mijn grootste ergernis een aantal ogen op mijn rug prikken die ik met al mijn kracht nergeerde.
    'Want ik weet gewoon zeker dat je niet van druktes en feetjes houd.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    Met een harde bonk kwamen mijn ietwat wankelende voetstappen tot stilstand die veroorzaakt waren door de vele flessen gevuld met het doorzichtig goedje genaamd alcohol wat ik achter over geslagen had.
    Ik hoorde Katy zachtjes; ‘ooo.’ Murmelen en toen ik op keek begreep ik waarom; ik was tegen Albus opgebotst en door te drank die mijn lichaam leek te lijden grinnikte alleen maar voordat ik me lostrok uit Katy’s en Allisons greep en een arm om Albus heen legde. ‘Albuss..’ zei ik vol enthousiasme hoewel ik geen flauw idee had waar dat vandaan kwam terwijl mijn ogen het meisje naast hem ontmoette wat haast tegen hem aan plakte. ‘Annaa.’ Ik drukte automatisch Albus dichter tegen me aan waardoor Anna noodgedwongen hem los moest laten. ‘Ik heb Katy en Allison meegenomen. Ze waren beide enthousiast om met mij mee te gaan..’ ik keek op naar Sophie en lachte die tussen de menigte stond en duidelijk was dat ze me afluisterde terwijl ze spaans jaloers naar Katy en Allison keek. ‘En misschien blijft het niet bij twee meisjes.’ Ik knipoogde naar Sophie die meteen op me afgestormd kwam wat ik negeerde en slechts ietwat zwoel in Albus’ nek staarde terwijl zijn geur met mijn buik leek te spelen of het was de vele drank die dat deed, tot dat Sophie me losrukte van Albus. ‘Soooph.’ Zei ik meteen enthousiast.
    ‘Wat denk je in vredesnaam aan het doen te zijn. Je zou met míj gaan.’ Hoorde ik haar stemmetje ietwat piepen. Ik knikte meteen. ‘Ik ga ook met jou- maar Katy en Allison wilde ook met mij- wees gerust ik kan drie meisjes wel aan.’ Lachte ik voordat ik een klap in mijn gezicht kreeg.
    ‘Het is dat je dronken bent.’ Siste ze zachtjes terwijl ik iets van tranen in haar ogen zag blinken voor ze me los liet en de menigte uit raasde waar meteen Allison en Katy me weer beetgrepen alsof ik een gevangene was terwijl ik met een kleine rare glimlach naar Anna keek.
    ‘Wat dacht je Anna; als ik de grote broer niet kan nemen neem je de jongere maar?’ ik schudde lachend mijn hoofd voordat mijn ogen die van Albus’ doorboorde.
    ‘Nu ik single ben kan ik met iedereen die ik wil; alles mee doen. Alles.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Kijk naar jezelf dan.’ Ik beet op mijn lip en staarde nerveus naar onderen terwijl ik zijn ogen op mij voelde branden waardoor ik mijzelf het liefst tegen hem aan drukte zodat hij niet meer naar mij hoefde te kijken.
    ‘Campbell, je weet dat je dit niet hoeft te doen. Ik wil dat je een leuke avond hebt en ik wil je daarop niet dwingen. Ik zei het eerder en nu ook; het is of met jou gaan of met niemand. Want ik weet gewoon zeker dat je niet van druktes en feestjes houd.’
    Ik beet onzeker op mijn lip voordat ik mijn hoofd op hief en in plaats van naar George te kijken volgde mijn blik Angelique die vlak achter ons liep en tot mijn ergernis zag ze er beeldschoon uit. Ik haatte haar. Kon ze haarzelf niet afschuwelijk lelijk maken ofzo- dit ging zo en zo fout als ik er niet ben en ik was ergens bang dat ik daar geen verschil in zou maken. Ze zou zich echt niet tegen houden door míj. Ik merkte niet eens dat mijn hand hard in die van George kneep tot dat ze haarzelf omdraaide en ik was er haast zeker van dat ze nu naar George staarde waardoor ik snel George aankeek en haast mijn stem oversloeg van nervositeit; ‘Dan ken je mij nog lang niet. Ik ben daar dol op.’ Zei ik terwijl ik met moeite een glimlach produceerde en hem meetrok de zaal in terwijl ik ietwat angstig naar achter bleef kijken of ze ons zou volgen maar waarschijnlijk was ze opgehouden door iemand. Iets wat niet al te lang zou duren gezien ze haar ogen al op iets anders had wat ik had.
    Ik botste uit het niets tegen iemand op en merkte nu pas dat ik op de dansvloer was gekomen waar al verscheidene koppels danste terwijl er ook nog veel mensen aan de kant zaten.
    Lichtjes verlegen staarde ik naar onder terwijl we beide nog een hand van elkaar vast houden. Wat nu? Wat moest ik nu doen- oh dit was zo ontzettend ongemakkelijk.
    ‘uhmm. Wil je dansen.’ murmelde ik onzeker en keek ietwat jachtig de zaal rond. Oh merlin. Ik was werkelijk op het bal.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Met een klap gooide ik de ziekenzaal deuren open terwijl ik een galagewaad in mijn handen droeg voor Scorpius.
    ‘Trek aan, we gaan naar de bal.’ Zei ik demonstratief en voordat hij kon tegensputteren pakte ik hem beet en begon zijn kleding te fatsoeneren. ‘Ik heb Campbell en George gezien maar Campbell leek niet echt blij.’ Zei ik om hem op te beuren en trok hem wat omhoog. ‘Je hebt een hart te stelen vanavond.’ Zei ik vol enthousiasme terwijl mijn eigen gedachtes ietwat afgingen naar Ralf.


    Kort maar kom nou gewoon mee met papa Draco, Scorpius (:

    Ginny Weasley

    Langzaam kwam ik op mijn hakjes afgelopen en keek door de gang heen waar ik als eerst Albus’ en James zag en George die door een jongen meegetrokken werd de zaal in terwijl Angelique ontvoerd leek te worden door mijn andere broer; Fred.
    Zachtjes streek ik een plukje haar uit mijn gezicht weg waar mijn blik meteen op Harry en Sirius’ viel. Met een kleine glimlach liep ik naar ze toe. ‘Hoi.’ Zei ik zachtjes terwijl ik even ietwat onzeker mijn jurkje gladstreek voor ik weer Harry aanstaarde met een glimlach.

    Sorry ik kan Ginny ofcourse niet laten zeggen van: kom Harry we gaan naar binnen yeaah :’D laten we dansen! Yeahh enzo x’D want ze is een beleeft beschaafd meisje en wacht tot haar date haar mee naar binnen neemt (‘x

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 11:02 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    'Zullen we maar..?' Vroeg ik ietswat onzeker. Anna glimlachte en troch me dichter tegen haar aan. Net wilden we de zaal inlopen maar ik werd tegengehouden door een lichaam. Een al te bekende lichaam die tegen me aan botste. Even wankelde ik naar achteren en greep anna haar arm vast om niet achterover te vallen en tot mijn grootste ellende zag ik James voor me staan.. met een meisje aan elk arm. Ik keek weg naar onderen en woedde borrelde zich in mijn onderbuik dat zich vermengde met verdriet. Hoe kan hij voor me neer springen als..
    ‘Albuss..’
    Ik keek hem maar niet aan en staarde naar mijn voetten en tot mijn ergenis voelde ik Anna haar ogen op me prikken.
    ‘Annaa.’
    Ik schrok van de aantal handen die me beet vastnamen waarna James me tegen hem aantrok. Nog steeds bleef ik verstijfd stil staan.
    ‘Ik heb Katy en Allison meegenomen. Ze waren beide enthousiast om met mij mee te gaan.. En misschien blijft het niet bij twee meisjes.’
    Ik werd eerder losgerukt uit James zijn greep voordat ik het zelf kon doen en zag dat Sophie de dader was. Ik schudde mijn hoofd en voelde dat mijn woedde verdubbeld werd. Hij was verdomme dronken. Hoe kan hij dit doen?!
    ‘Soooph.’
    ‘Wat denk je in vredesnaam aan het doen te zijn. Je zou met míj gaan.’
    ‘Ik ga ook met jou- maar Katy en Allison wilde ook met mij- wees gerust ik kan drie meisjes wel aan.’
    Ik hoorde een klap en nam aan dat Sophie James had geslagen. Had ik maar ook de kracht om dat te gaan doen. Ik wil hem niet meer; niet eens meer als broer. Het maakt niet uit dat hij dronken is of niet; hij lucht zijn hart.
    ‘Het is dat je dronken bent.’ zei Sophie en ik zag tranen in haar ogen glinsteren voordat ze de bende weer inliep. De twee meisjes grepen James weer vast en ik balde mijn handen in een vuist toen hij ook nog naar Anna keek.
    ‘Wat dacht je Anna; als ik de grote broer niet kan nemen neem je de jongere maar?’
    'Jij verdomde..'
    ‘Nu ik single ben kan ik met iedereen die ik wil; alles mee doen. Alles.’
    'Jij klootzak!' Siste ik eindelijk en sloeg hem met mijn vuist in zijn wang.
    'Na alles kom je ook nog zo voor me neer springen; verdomme James!'
    Ik zag meerdere ogen op me prikken die ik negeerde voordat ik James ruw van me weg duwde voordat ik me omdraaide.
    'Ik wil je verdomme gewoon nooit meer zien.' Fluisterde ik nog voordat ik Anna achterliet en de zaal weer uitliep om met een mond vol tanden tegen een muur aan te vallen. Tranen sprongen weer uit mijn ogen die ik verborg in mijn handen en al de starende blikken probeerde te negeren.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 12:49 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha heel veel drama (:


    Spoiler alert: you will save yourself

    oh wauw- dit werkte totaal avarechts x'D ga terug naar het feest; albus en maak James Jaloers :)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    oh wauw- dit werkte totaal avarechts x'D ga terug naar het feest; albus en maak James Jaloers :)



    Moet ik nou mijn post veranderen ): ik heb geen zin om het te gaan verandeten x) ik en mijn klas haden net hekookt, een hele avontuur voor mij en ik en mijn vriendin hadden samen iets te veel salade gemaakt die we aan de docenten uit deelden. M we zijn nu o erg misselijk door onze eigen gerechten, dus ook de docenten. Ik ben doodmoe. En zo erg misselijk


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Albus Severus Potter

    'Zullen we maar..?' Vroeg ik ietswat onzeker. Anna glimlachte en troch me dichter tegen haar aan. Net wilden we de zaal inlopen maar ik werd tegengehouden door een lichaam. Een al te bekende lichaam die tegen me aan botste. Even wankelde ik naar achteren en greep anna haar arm vast om niet achterover te vallen en tot mijn grootste ellende zag ik James voor me staan.. met een meisje aan elk arm. Ik keek weg naar onderen en woedde borrelde zich in mijn onderbuik dat zich vermengde met verdriet. Hoe kan hij voor me neer springen als..
    ‘Albuss..’
    Ik keek hem maar niet aan en staarde naar mijn voetten en tot mijn ergenis voelde ik Anna haar ogen op me prikken.
    ‘Annaa.’
    Ik schrok van de aantal handen die me beet vastnamen waarna James me tegen hem aantrok. Nog steeds bleef ik verstijfd stil staan.
    ‘Ik heb Katy en Allison meegenomen. Ze waren beide enthousiast om met mij mee te gaan.. En misschien blijft het niet bij twee meisjes.’
    Ik werd eerder losgerukt uit James zijn greep voordat ik het zelf kon doen en zag dat Sophie de dader was. Ik schudde mijn hoofd en voelde dat mijn woedde verdubbeld werd. Hij was verdomme dronken. Hoe kan hij dit doen?!
    ‘Soooph.’
    ‘Wat denk je in vredesnaam aan het doen te zijn. Je zou met míj gaan.’
    ‘Ik ga ook met jou- maar Katy en Allison wilde ook met mij- wees gerust ik kan drie meisjes wel aan.’
    Ik hoorde een klap en nam aan dat Sophie James had geslagen. Had ik maar ook de kracht om dat te gaan doen. Ik wil hem niet meer; niet eens meer als broer. Het maakt niet uit dat hij dronken is of niet; hij lucht zijn hart.
    ‘Het is dat je dronken bent.’ zei Sophie en ik zag tranen in haar ogen glinsteren voordat ze de bende weer inliep. De twee meisjes grepen James weer vast en ik balde mijn handen in een vuist toen hij ook nog naar Anna keek.
    ‘Wat dacht je Anna; als ik de grote broer niet kan nemen neem je de jongere maar?’
    'Jij verdomde..'
    ‘Nu ik single ben kan ik met iedereen die ik wil; alles mee doen. Alles.’
    'Jij klootzak!' Siste ik eindelijk en sloeg hem met mijn vuist in zijn wang.
    'Na alles kom je ook nog zo voor me neer springen; verdomme James!'
    Ik zag meerdere ogen op me prikken die ik negeerde voordat ik James ruw van me weg duwde voordat ik me omdraaide.
    'Ik wil je verdomme gewoon niet meer zien.' Siste Iik. Ik voelde tranen achter mijn ogen prikken en greep naar Anna haar hand die me bezorgd aankeek.
    'Gaat het wel Alb? Wat is er gebeurd?' Vroeg ze terwijlIik haar mee van James wegtrok. Ik schudde mijn hoofd en veegde mijn tranen snel weg voordat ikhaar weer aankeek.
    'Nee- niets. Gewoon een ruzie..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Harry Potter
    Ik kijk de hele tijd rond naar Ginny en de rest zie ik niet echt. Als ze eraan komt lopen kan ik alleen maar glimlachen. Achter me hoor ik Sirius een grap maken, maar wat het is weet ik niet echt, want ik kijk alleen naar Ginny. Snel fatsoeneer ik mijn galagegewaad zodat het er niet vreselijk uitziet.
    'Hoi,' zegt ze als ze er is. Sirius gaat ergens anders heen en we blijven met zijn tweeën over. Ik denk aan toen ik haar meevroeg, ik was ontzettend nerveus en bang dat ze me af zou wijzen.
    'Hoi. Je ziet er prachtig uit,' zeg ik naar de waarheid. Ik grijns en kijk naar de dansvloer. Meteen moet ik weer denken aan twee jaar terug, dat was echt een ramp. Ik had geen idee wat ik allemaal aan het doen was en ik moest voor de hele school gaan dansen. En natuurlijk was het vragen van een meisje naar het bal nog erger. Ik had eerst Cho gevraagd, maar die ging met Carlo. Ik kijk naar Cho, nu is ze met een jongen uit haar zwerkbalteam.
    'Wil je dansen?' vraag ik met een glimlach. 'Maar eh, ik ben er wel echt heel slecht in dus niet lachen,' grijns ik.

    Scorpius Malfoy
    Ik staar naar het plafond van de ziekenzaal. Bijna iedereen is naar het bal en heft plezier. Behalve ik natuurlijk. Ik lig hier in mijn bed terwijl ik me rot voel aangezien niemand aandacht aan me lijkt te besteden. De deuren vliegen open en ik zie Draco door de deur lopen. In zijn handen houdt hij mijn galagegewaad, wat ik nooit echt gedragen heeft.
    ‘Trek aan, we gaan naar de bal. Ik heb Campbell en George gezien maar Campbell leek niet echt blij. Je hebt een hart te stelen vanavond.’ Ik schud mijn hoofd en angst komt in me naar boven. Ik kan niet tussen ze komen, dat heeft George maar al te duidelijk gemaakt.
    'Ik wil wel gaan, maar ik heb niemand waarmee ik kan gaan. Ik neem aan dat jij met die ene jongen gaat, Ralf was het toch?' Ik probeer het gewoon normaal te zeggen, maar ergens ben ik er jaloers op. Ik wil ook iemand die om me geeft - en niet mijn vader is. Ik kleed me zo snel mogelijk om naar mijn galagegewaad; wat niet erg snel is aangezien ik nog steeds verwondingen heb en een gebroken arm door de aanval van George. 'Dus waar is het bal?'

    Sirius Black
    Ik kijk toe hoe Harry zich helemaal druk maakt om Ginny en probeer niet te irritant te worden. Ik ben alleen omdat er niemand was die met mij wou gaan. Hier ben ik blijkbaar niet zo populair als vroeger. Ik zie James aankomen, maar zelfs vanaf hier zie ik dat hij dronken is. Hij zegt allemaal dingen en Albus lijkt het pijn te doen. Ik kijk toe hoe Albus een meisje mee wegtrekt van James en ik loop naar ze toe. James pak ik bij zijn arm vast.
    'Sorry James, maar je bent dronken en ik laat je niet de avond van anderen verpesten,' zeg ik en ik trek hem mee naar buiten. Soms drinkt Remus ook teveel en dan gooien Prongs en ik hem in het meer zodat hij weer nuchter wordt. Het lijkt me zonde om James galagegewaad te verpesten dus dwing ik hem naast het water op zijn knieën te gaan zitten en duw ik zijn hoofd even onder water zodat hij weer nuchter is.
    'Zoals ik net al zei, sorry. Dit is mijn methode. En volgende keer niet meer dronken worden, Pr-James.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    ://

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 13:36 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    ‘Ik wil wel gaan, maar ik heb niemand waarmee ik kan gaan. Ik neem aan dat jij met die ene jongen gaat, Ralf was het toch? Dus waar is het bal?’ ik schudde mijn hoofd. ‘Denk je werkelijk dat ik iemand gevraagd heb- ook al weet ik dat je het niet leuk vind lijkt het me fijn om samen te gaan.’ Ik glimlachte voorzichtig voordat ik hem bij zijn pols pakte en mee rukte. ‘In de Grote Zaal natuurlijk.’ Met dat trok ik hem naar de gang waar nog een paar mensen stonden maar me vrij weinig intresseerde tot de zaal waar al luid muziek weerklonk en allerlei stelletjes stonden te dansen. ‘Maar beginnen met een drankje?’ probeerde ik zo enthousiast mogelijk terwijl ik het niet kon laten om mijn haar ietwat gladder te strijken en door de zaal naar Ralf te zoeken.

    James Sirius Potter

    ‘Jij klootzak! Na alles kom je ook nog zo voor me neer springen; verdomme James!’ ik voelde zijn vuist vol in mijn wang geduwd worden waar ik meteen verbaasd mijn hand naar toe bracht. Uit het niets leek ik opslag nuchter te worden.
    ‘Ik wil je verdomme gewoon niet meer zien.’ Ik zag hem naar Anna’s hand grijpen voordat iemand me mee trok naar buiten naar het meer waar mijn hoofd in het water gedrukt waardoor ik schreeuwde. ‘Zoals ik net al zei, sorry. Dit s mijn methode. En volgende keer niet meer dronken worden, Pr-James.’ Ik keek verbaasd op naar Sirius terwijl allerlei druppels van mijn gezicht afgleden en ik hard in en uit hijgde. ‘Het feest.’ Mompelde ik afwezig. Met een ruk stond ik op en veegde mijn gezicht droog aan een zakdoekje die ik in mijn zak had hoewel ik zeker wist dat hij niet van mij was wist ik ook niet hoe hij daar kwam. ‘Ik moet naar het feest.’ Concludeerde ik en draaide me om terwijl ik mijn hand weer naar mijn wang zette waar Albus’ vuist mij vol getroffen had. Ik bewoog mijn kaken om het een beetje losser te maken terwijl ik de zaal instormde en Albus met Anna zag. Ik fronste mijn wenkbrauwen bij het zien dat ze dicht bij elkaar stonden en elkaars handen vast hielden. Ik beet twijfelend op mijn lip en toen ik twee passen naar hen toe wilde zetten draaide ik me om terwijl ik voor het eerst angst leek te voelen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    ‘Hoi. Je ziet er prachtig uit.’ Ik glimlachte terwijl mijn adem in mijn keel leek te steken. Ook al zag ik er niet zo uit; was ik ontzettend nerveus. Dit was Harry; de persoon waarmee ik ging trouwen en drie kinderen bij zou krijgen terwijl dat nog steeds onwerkelijk lijkt.
    ‘Wil je dansen? Maar eh, ik ben er wel echt heel slecht in dus niet lachen.’ Ik lachte zachtjes. ‘Je hoeft niet overal goed in te zijn, Harry.’ Met mijn duim streek ik een glittertje die op zijn gezicht gevallen was weg voordat ik hem mee de dansvloer op trok en ietwat verlegen lachte voordat ik opkeek in zijn smaragdgroene ogen.
    ‘En als je me niet bevalt kan ik je nog altijd inruilen voor Marcel.’ Fluisterde ik zachtjes met een grijns.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy
    ‘Denk je werkelijk dat ik iemand gevraagd heb- ook al weet ik dat je het niet leuk vind lijkt het me fijn om samen te gaan.’ Hij glimlacht en ik kijk hem niet aan. Hij wil vrienden met mij zijn terwijl ik ieder moment verwacht dat hij in zijn oude zelf veranderd - of toekomstige, weet ik veel. ‘In de Grote Zaal natuurlijk.’ Hij trekt me mee naar de zaal en meteen zie ik Campbell en George. Ik probeer me te verbergen. ‘Maar beginnen met een drankje?’ Ik knik en loop naar de tafel met drankjes. Ik pak het eerste wat ik zie en begin het te drinken. Er zit niks in - geen alcohol, niks. Ik besluit dat hier geen drankjes met alcohol zijn en loop naar de keuken. Ik ben verbazingwekkend snel daar en pak een fles sterke drank. Daarna loop ik weer terug naar het bal en kijk ik naar Draco.
    'Hier, dit is uit de keuken. Zit ten minste wat alcohol in.' Ik zet de fles aan mijn mond en neem een grote slok. Ik heb al wel eens gedronken, maar dat was meer een of twee slokjes om te proberen hoe het smaakt. Nu begin ik te drinken omdat ik weet dat het de pijn wegneemt.

    Sirius Black
    ‘Het feest.’ Hij lijkt het afwezig te zeggen. Hij veegt zijn gezicht droog met een zakdoekje en ik kijk toe. Mijn manier werkt altijd, maar daarna zijn ze meestal een beetje in de war. ‘Ik moet naar het feest.’ Hij rent weg en ik blijf alleen achter.
    'Een bedankje zou misschien ook wel fijn zijn!' roep ik hem achterna. Ik loop rustig naar het feest. James kijkt naar Albus en het meisje waar die mee danst. Ik ga naast James staan.
    'Je broertje heeft een mooi meisje aan de haak geslagen,' zeg ik naar de waarheid. Ik kijk naar James om zijn reactie te pijlen. 'Ik wil me niet bemoeien met jou problemen - dat is waarschijnlijk iets waar je echt geen behoefte aan hebt -, maar soms moet je gewoon verder gaan. Jij lijkt me iemand die dat doet.' Ik zucht en kijk naar de dansvloer. Iedereen danst en lijkt vrolijk, hoewel ik hier sta toe te kijken. Met een grijns kijk ik naar James. 'Mag ik deze dans, Potter?' vraag ik aan hem terwijl ik mijn hand uitsteek. Het is dan maar een grap, maar mijn hoofd kleurt een beetje rood.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Potter
    Ze trekt me mee naar de dansvloer en ik blijf haar aankijken. Ik weet dat er genoeg mensen zijn die nu naar ons kijken, maar het maakt me niet uit. Eerlijk gezegd zou ik het waarschijnlijk niet eens zien als Snape naast me zou dansen met Hermelien - iets wat nooit gebeurt mag ik hopen.
    ‘En als je me niet bevalt kan ik je nog altijd inruilen voor Marcel.’ Ik glimlach maar ergens ben ik een beetje jaloers. Marcel kan ten minste goed dansen - ik totaal niet. Dat is iets wat ik graag zou kunnen want Ginny kan ook goed dansen. Ik doe mijn best om het ritme een beetje bij te houden.
    'Het maakt me niet uit dat ik niet kan dansen - ik dans met jou en dat is goed genoeg. En jij kan wel goed dansen dus dit moet wel goed komen.' En dan struikel ik over mijn eigen voet heen. Ik word helemaal rood en hoor mensen om me heen lachen. Zonder aandacht aan ze te besteden buig ik me naar voren en kus ik Ginny. 'Misschien ben ik hier toch echt rampzalig in. Ik ben bang dat ik zo niet alleen mezelf maar ook iedereen om me heen ga verwonden.'



    Spoiler alert: you will save yourself