• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sirius Black

    Het meisje dat bij mij zit begint vrolijk te praten over hoe zij er altijd al van overtuigd was dat ik geen crimineel ben enzovoort. Ik let niet op, want mijn aandacht is al getrokken door iemand anders. James en Albus staan te zoenen en dat iedereen naar ze kijkt lijken ze niet vervelend te vinden. Ik probeer weg te kijken maar dat is lastiger dan gedacht. Ik bijt op mijn lip en kijk naar het meisje.
    'Wat is je naam eigenlijk?' vraag ik. Ze glimlacht en haakt haar arm door de mijne. Ik probeer rustig te blijven maar nog steeds kan ik alleen denken aan James. Het meisje buigt zich naar me toe.
    'Regina Vaalster. We zitten in hetzelfde jaar.' Ik glimlach zonder vreugde en kijk weg van James en Albus. Ik wil hier weg, ik wil weg bij dit feest ik hoor niet in deze tijd. Mijn hersenen doen teveel tegelijkertijd en ik kijk naar Regina.
    'Wil je ergens anders heen? Ik ben niet echt van de feesten,' zeg ik omdat ik hier weg wil. Regina kijkt me verbaasd aan en trekt me mee de dansvloer op. Ze begint vrolijk te dansen en ik doe mee met haar omdat ik niks beters te doen heb. Steeds komt Regina iets dichterbij, maar ik ga de hele tijd een beetje naar achter. Uiteindelijk botsen we tegen de gene aan waar ik nu het minst graag tegenaan wil botsen.
    'James.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Holy shit dit is eng ik kijk een serie waar ook een Regina en een James is :O


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naahw Sirius ;'3 zouden papa harry en mama Ginny ze niet zien zoenen <'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Jawel maar ik wacht op Ginny.


    Spoiler alert: you will save yourself

    post jij maar als eerst. Ginny komt er na x'd of na albus fofzo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja maar ik weet niet goed hoe ik dan verder moet met Harry. Dus jij mag eerst (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Ja maar ik weet niet goed hoe ik dan verder moet met Harry. Dus jij mag eerst (A)


    Nee jij gaat eerst (cat) gooi gwn ginny op de grond en storm op james en albus af ofzox'D dan sterft ginny tussen de menigte :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nee jij moet eerst (cat)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Nee jij moet eerst (cat)


    Pech gehad. ik ga niet eerst (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kop of munt? ik heb rondom gekozen vua site en er kwam Harreh uit :Y) dus a.u.b. niet verder met dit; Harry gaat eerst punt uit :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Ik negeerde alle stemmen en geluiden. Ik weet dat het kinderachtig was maar dit was gewoon té veel voor me. Ik kon er echt niet tegen waardoor ik automatisch mezelf nog meer opkroop dan dat ik al was.
    ‘Campbell.’ Met een schrok keek ik op en zag George voor me geknield zitten. ‘Gaat het? Oh god, het spijt me echt erg maar die Angelina laat me niet met rust. Mij boeit echt niet wat ze gaat doen maar ik blijf hier.’ Ik slikte ietwat nerveus en kon het niet laten om hem met grote ogen aan te staren terwijl zijn hand langs mijn wang gleed.
    ‘Wat was er met Scorpius; wat zei hij?’ ik slikte en schudde verward mijn hoofd terwijl de muziek alleen maar harder leek te gaan en mensen begonnen wilder te dansen. ‘Niks; ga jij maar jezelf vermaken.’ Murmelde ik zachtjes en wendde mijn blik af waar ik plotseling uit het niets tranen achter mijn oogleden voelde drukken. Ik wilde hem niet kwijt maar ik kon dit niet. Scorpius’ had gelijk. Ik hoorde hier niet. Met een ruk stond ik op en voelde plotseling iemand mijn pols gritsen. ‘Ah; George je vind het vast niet erg dat ik even je date leen.’ Zei ze voordat George echter kon antwoorden trok ze me de menigte in waar ik nog een laatste blik op George gooide voor ook hij verdween.

     Nu kan George ff posten dan beschrijf ik pas wat er tussen Angelique en Cam gebeurt xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja maar dan wordt het een korte post want ik heb nu alleen mijn mobiel en daar kan ik echt niet mee typen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Potter

    Ik dans met Ginny en even lijkt alles oké te zijn. Het is rustig en mensen lijken ons saai te vinden - wat helemaal goed is want ik krijg meer dan voldoende aandacht. Maar dan zien mensen iets en beginnen ze te mompelen. Ik kijk op en schrik me rot. Twee jongens staan bij de muur te zoenen en ze komen me maar al te bekend voor. Het zijn mij twee zoons.
    'Merlijns baard... Ginny, dat zijn Albus en James! Dit is echt erg!' Ik weet niet goed wat ik moet doen. 'Nou ja, ten minste weten we wel dat ze niet vaak ruzie hebben. Dat is vast een goed teken, toch?' Ik probeer het grappig te zeggen maar eerlijk gezegd ontzettend geschokt en ik heb geen idee wat ik moet doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Harry Potter

    Ik dans met Ginny en even lijkt alles oké te zijn. Het is rustig en mensen lijken ons saai te vinden - wat helemaal goed is want ik krijg meer dan voldoende aandacht. Maar dan zien mensen iets en beginnen ze te mompelen. Ik kijk op en schrik me rot. Twee jongens staan bij de muur te zoenen en ze komen me maar al te bekend voor. Het zijn mij twee zoons.
    'Merlijns baard... Ginny, dat zijn Albus en James! Dit is echt erg!' Ik weet niet goed wat ik moet doen. 'Nou ja, ten minste weten we wel dat ze niet vaak ruzie hebben. Dat is vast een goed teken, toch?' Ik probeer het grappig te zeggen maar eerlijk gezegd ontzettend geschokt en ik heb geen idee wat ik moet doen.


    haha kut harry x'D ik lig hier plat :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik kon het gewoon echt niet laten.


    Spoiler alert: you will save yourself