• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    James Sirius Potter

    ‘Je broertje heeft een mooi meisje aan de haak geslagen. Ik wil me niet bemoeien met jouw problemen- dat is waarschijnlijk iets waar je echt geen behoefte aan hebt -, maar soms moet je gewoon verder gaan. Jij lijkt me iemand die dat doet.’ Ik schudde mijn hoofd. Ik wíl niet verder. Ik voel dit al tijden. Dit is nieuw. Dit is anders en ik wíl hem alleen er zit maar een meisje tussen. Die stomme Anna. Zo knap is ze ook weer niet en ik wist maar een ding om hem naar mij toe te zien krijgen. Door hem jaloers te maken. Ik wist niet of het me zou lukken maar ik kon het op zijn minst proberen.
    ‘Mag ik deze dans, Potter?’ ik schudde mijn hoofd. ‘Nee, Sirius. Er zijn zat meiden en we kunnen gewoon plezier hebben.’ Mijn hand gleed naar mijn vertrouwde drankfles die ik in een teug half leeg toverde terwijl ik naar de meisjes keek op de kant en koos er een uit waar ik naar toe liep. ‘Mag ik deze dans van deze beeldschone dame. Deze kant is werkelijk te min voor jou.’ Probeerde ik zo charmant mogelijk met een lachje. Ik zag haar even berekenend kijken voor ze op stond en mijn hand pakte terwijl ik nog naar een flesje alcohol viste die ik ook tegen mijn lippen zette en zoals ik hoopte danste ze zoals ik wilde terwijl er een speelse grijns over mijn gelaat streek.

    even pauze op Scorpius en Draco want dan moeten George en Cam ook wat verder


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waarom reageren jullie zo veel terwijl ik nog op shool zit :o ik heb nu twee uurtjes gym en daarna eindelijk vakantie. Om te kunnen reageren en jullie posts te kunnen lezen ben ik terug naar de kleedkamers geslopen waar ik nu op de grond zit met mijn telefoon in mijn hand en ik ga proberen Ralf, George en Albue te schrijven. Proberen ja, want een docent kan ieder moment binnen lopen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    ‘Het maakt me niet uit dat ik niet kan dansen- ik dans met jou en dat is goed genoeg. En jij kan wel goed dansen dus dit moet wel goed komen.’ ik merkte dat zijn concentratie verdween waardoor hij struikelde over zijn eigen voeten terwijl ik mijn gezicht in plooi probeerde te houden waar plotseling uit het niets een kus op gedrukt werd.
    ‘Misschien ben ik hier toch echt rampzalig in. Ik ben bang dat ik niet alleen mezelf maar ook iedereen om me heen ga verwonden.’ Ik glimlachte voorzichtig en besloot hem maar te verlossen van zijn leiden en liet hem even los om zijn handen en armen wat strakker om mijn middel te zetten waardoor ik automatisch wat roder werd en dichter bij hem kwam toen ik mijn armen iets steviger in zijn nek legde. ‘Geen zorgen maken, Harry. Niet nadenken en laat de muziek je gewoon leiden.’ Fluisterde ik zachtjes terwijl ik mijn hoofd iets dichter naar hem toe boog om zachtjes een kus in zijn nek te zetten.

    #ginny inspiratieloos ;'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Anna stak haar hand naar mijn wang uit om de tranen weg te veegen. Eigenlijk had ik totaal geen zin in deze avond en ik geef Hugo de schuld van wat er net was gebeurd. Grommend liep ik richting de stoelen toe waar ik plaats nam en zo Anna ook naast mij.
    'Wil je niet dansen?' Vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op rn mijn ogen flitsten naar James en Sirius. Hij stond voor James en stak zijn hand naar hem uit; hij vroeg hem ten dans. Serieus? Ik verborg mijn gezicht in mijn handen en schudde mijn hoofd.
    'Ik ben de slechtste m-mens op a-aarde.' Murmelde ik en ik voelde Anna haar hand over mijn rug wrijven.
    'Ik weet niet wat er aan de hand is Alb; maar je kunt op zijn minst proberen er een leuk avond van te maken?'
    Ik keek op naar haar en glimlachte.
    'Sorry An, je avond word door mij verpedt ook. Die stomme Hugo ook; hij moest je nar mij toe slepen geloof ik.'
    'Nee nee, ik vroeg aan hem of hij je om kon praten. Iedereen maakte veel zorgen over jou Alb. Dus..'
    Ik slikte mijn tranen weg en staarde naar James die nu met een meisje aan het dansen was waarna ik ook op sprong en mijj hand naar haar uitstak.
    'Dan maar dansen?' Vroeg ik nonchalant. Ze glimlachte en greep naar mijn hand.
    'Zie je wel alb; we gaan er een leuke avknd van maken.'
    Ik glimlachte vreugdeloos terwijl ik haar naar de danavloer begeleidde, precies naar de punt toe van waar ik naar James kon spieken en zette mijn handen tegen haar zij aan en begon langzaan te dansen..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sirius Black

    ‘Nee, Sirius. Er zijn zat meiden en we kunnen gewoon plezier hebben.’ Hij pakt zijn drankfles en ik kijk toe hoe hij met een meisje danst terwijl hij drinkt. Ik zucht en kijk toe hoe hij danst. Ik zie een meisje langslopen en pak haar pols vast.
    'Wil je met mij dansen? Alsjeblieft?' vraag ik aan haar. Ze giechelt en begint met mij te dansen. Ik ben altijd al goed geweest in dansen dus het is niet erg moeilijk. Mijn ogen zijn gefixeerd op James, die nog steeds danst. Ik dans naar zijn richting en als ik bij hem ben pak ik zijn drankfles uit zijn hand. Ik kijk naar het meisje waarmee ik dans.
    'Ik ga even wat te drinken aan. Zo terug,' mompel ik en ik loop naar de tafel met drankjes, waar ik de inhoud van James' fles in de prullenbak gooi en er wat water in doe. Ik pak twee glaasjes met drinken en loop terug naar het meisje. Ze pakt haar drankje en begint een verhaal over iets en ik kijk naar de dansvloer, naar James. Verderop staan Ginny en Harry, waar de meesten naar staan te kijken.
    'Sommigen zeggen dat je Sirius Black bent, maar dan uit het verleden,' zegt het meisje. Ik kijk haar aan.
    'Als je daar problemen mee hebt dan kan je beter weggaan,' zeg ik. Ze lacht en slaat een arm om me heen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Waarom reageren jullie zo veel terwijl ik nog op shool zit :o ik heb nu twee uurtjes gym en daarna eindelijk vakantie. Om te kunnen reageren en jullie posts te kunnen lezen ben ik terug naar de kleedkamers geslopen waar ik nu op de grond zit met mijn telefoon in mijn hand en ik ga proberen Ralf, George en Albue te schrijven. Proberen ja, want een docent kan ieder moment binnen lopen.


    Ik ga ook altijd in de kleedkamer zitten! Maar mijn hoofd is dan ook magnetisch voor ballen dus ik heb meestal een excuus (A) Maar veel succes. Ik moet maandag alweer naar school :"(


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Dan ken je mij nog lang niet. Ik ben daar dol op.’
    Ik glimlachte en schudde even mijn hoofd. Ik had heel wat anders van hem verwacht. Maar wat boeit dat; zolang Campbell het een leuke avond gaat vinden zit ik goed.
    ‘uhmm. Wil je dansen.’
    Ik keek op naar Campbell en glimlachte zachtjes.
    'Met jou altijd Camp; ik dacht dat je dansen juist haatte. Konden we ook een wandeling maken of wat drinken aan tafel.' Grapte ik wat en greep naar zijn hand en begeleidde ik hem de dansvloer op. Verderop zag ik James en Albus staan, net als Ginny en Harry. Oh merlin; Ginny danst met Harry.. dat gaat gied met hun twee. Ik zucht zachtjes en gooide mijn armen zachtjes om hem heen.
    'Weet je zeker dat je wilt dansen Campbell; het pas echt niet bij jou. Je weet dat ik hier ook alleen ben om je een leuke avond te gunnen he?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sirius ik weet niet hoeveel maar ik hou heel erg veel van jou <'3

    Blijf van mijn James af ;'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Harry Potter

    'Geen zorgen maken, Harry. Niet nadenken en laat de muziek je gewoon leiden.’ Ze drukt een kus in mijn nek en ik doe mijn best om weer goed te dansen. Ik kijk om me heen en zie Sirius met een meisje ergens zitten. Hij lijkt niet erg vrolijk en ik krijg medelijden met hem. Maar ik ben nu hier met Ginny en eerlijk gezegd is dat alles wat mij nu iets uitmaakt.
    'Dus, wat vind je van de namen die wij voor onze kinderen gaan bedenken,' grijns ik, denkend aan de namen. 'Blijkbaar vernoemen we ze allemaal. Maar ik vind het oké. Als jij dat ook vindt natuurlijk.' Ik grijns en luister naar de muziek. Het dansen gaat al beter, alleen word ik steeds afgeleid door Ginny, waarmee ik aan het dansen ben.

    Jup ik ben ook inspiratieloos voor Harry. Ze zijn te gelukkig x)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Als we niet konden gymen moesten we strafwerk schrijven... bij een leraar. en ik mocht dan ook nooit naar kleedkamer noch naar wc dus zelfs al verga je van de buikpijn (k had ook eens mijn arm gekneusd en toen moest ik ook gwn meegymen..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jij had echt een strenge school. Maar wij moeten ongeveer een halfuur naar gym fietsen en hebben twintig minuten pauze dus dan is iedereen te laat en kan je niet meer eten. Dat is niet leuk want als je dan net iets later bent als de rest wordt de gymleraar boos.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Jij had echt een strenge school. Maar wij moeten ongeveer een halfuur naar gym fietsen en hebben twintig minuten pauze dus dan is iedereen te laat en kan je niet meer eten. Dat is niet leuk want als je dan net iets later bent als de rest wordt de gymleraar boos.
    ]]

    Vreselijk he dat hadden wij dus ook maar ook dus na gymles hadden we gewoon les en ik had zo'n oude krak fiets die continu kapot ging dus was ik continu te laat met n vriendin en leraar geloofde t niet D'; dus iedere keer straf enzo ...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    Ik grijnsde breed naar het meisje die alsmaar dichter naar me toe kwam. Ze was naamloos hoewel ik dat waarschijnlijk niet voor haar was. Haar anonimiteit maakte het nog iets spannender tot ik het drankflesje weer aan mijn lippen wilde zetten die weg gegritstst werd door Sirius. ‘Ik ga even wat te drinken halen. Zo terug.’ Ik zuchtte ietwat teleurgesteld omdat ik nog verre van heen was. Ik had meer nodig. Veel meer. Ik wilde haar los laten om nog meer drank te gaan halen tot mijn blik naar Albus keek die met Anna aan het dansen was terwijl het meisje waar ik mee danste haast op mij lag. Snel draaide ik me naar haar terug en legde mijn handen steviger tegen haar middel zodat er haast geen ruimte tussen ons zat wat ze schijnbaar leuk leek te vinden gezien ze haar armen strakker om mijn nek heen legde en haar lippen in mijn hals begroef waarbij ik even mijn ogen sloot terwijl ze zachtjes in mijn nek zoog en mijn nagels wat dieper in haar vel ging staan tot ze losliet en speels lachte voordat ze een flesje tevoorschijn haalt. ‘Iets meer?’ vroeg ze speels en even keek ik haar vol verbazing aan tot ik het aanpakte waar ze het dop al vanaf geschroeft had en ik lichtjes glimlachte toen ik de bekende geur rook terwijl haar handen onder mijn shirt gleden die ik toeliet en meteen een deel van het flesje achter over sloeg voordat ik mijn lippen langs haar oor zette.

    Campbell Saunders

    'Met jou altijd Camp; ik dacht dat je dansen juist haatte. Konden we ook een wandeling maken of wat drinken aan tafel.'
    Ik slikte nerveus vooral toen ik Angelique weer in zicht zag komen en was dan ook blij dat hij me meetrok verder de dansvloer op. Plotseling voelde ik een paar armen om mij heen gegooid worden waar ik zachtjes van schrok tot ik George’ aan keek.
    'Weet je zeker dat je wilt dansen Campbell; het pas echt niet bij jou. Je weet dat ik hier ook alleen ben om je een leuke avond te gunnen he?' ik slikte. ‘men zegt dat je altijd open moet staan voor nieuwe dingen..’ murmelde ik terwijl ik verward mijn hoofd schudde. ‘Maakt het werkelijk uit..’ murmelde ik en probeerde zo onzichtbaar mogelijk samen met George te worden voor Angelique waar ik mezelf dichter tegen hem aandrukte. ‘Ik wil gewoon dicht bij je zijn. Is dat erg?’ fluisterde ik zachtjes terwijl ik aarzelend mijn armen ook om hem heen deed. Ik had geen flauw idee wat ik moest doen dus keek ik maar naar wat de andere meisjes deden terwijl ik zenuwachtig op mijn lip beet om weer mijn ogen dicht te knijpen terwijl ik een poging deed om alle herrie van de mede leerlingen en muziek uit te schakelen wat me enorm onrustig maakte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    'Dus; Albus.' Ik scheurde mijn blik los van de onbekende meisje en Janes die samen te dixht bij elkaar aan het dansen waren en keek Anna nu aan. Gaar handen leken mijn nek onbeweeglijk te masseren alhoewel ik er niets van wilde voelen, maar o zo ontspannend was ook.
    'Als je deze drukte niet leuk vind kunnen we ook ergens anders heen gaan. Een wandeling maken of zo.' Ik schudde mijn hoofd voordqt ze haar hand zo verplaatste om plukjes haar die voor mijn ogen neerkwamen terug achter mijn oor te duwen waar ik zachtjes bij glimlachte.
    'Het is wel goed zo..'
    'Je ziet er anderns niet zo uit Severus.'
    Nogmaals schudde ik mijn hoofd wat eigenlijk onmogelijk leek te zijn ondwt ze nu veels te dicht bij me stond. Ze was zo knap zo lief en aardig, zo zorgzaam. Ze heeft alles wat een goed meisje hoort te hebben; jammer genoeg is ze opgeschept met een jongen van een idioot als ik. Mijn ogen vielen plotseling op James. Hij was meer bezig met het meid dan de dans. Ze waren aan het kleffen; en niet zo maar ook. James had de fles met alcohol in zijn ene hand en de hand van dat meid zat ergens onder zijn shirt. Ik beet op mijn lip en mijn ogen vielen op de drank. Ze geven niet een alcohol hier in het zaal; van waar heeft hij het vandaan? Ik schudde mijn hoofd en balde mijn handen weer in een vuist. Hou zou het smaken.. zou hij het willen; wilde hij verdomme dat ik dit zou worden door hem? Ik knikte op mijn eigen vraag en liet Anna even los.
    'Ik ga even wat drinken. Ben zo terug.'
    'Is goed' zei ze en ik draaide me om. met grote stappen liep ik naar James toe en duwde hem weg zodat die meid hem losliet en greep de fles uit zijn hand. Even bleef ik zo stil staan en keek hem met mijn bloedrode ogen aan voordat ik die sloot en voor het eerdte keer in mijn levem de zware drank tegen mijn lippen aandrukte. Het vloeistof bestormde mijn maag alsof er een feest daar was. Het brandde als vuur en feeste als wilde dieren. Mijn slokdarm leek weg te smelten, even als mijn maag. Kuchend haalde ik de fles weer van mijn lippen af en keek James lachend aan.
    'Bedankt voor de drank. Veel plezier James; ik haat jou.' Even sloot ik mijn ogen om nig een lange slok van het drank te nemen. Het was als een verslaving; het was goddelijk. Het laat mijn pijn wegsmelten; moest ik dit doen? Met alle plezier kan ik James tot moes slaan; wil ik ook. Maar in plaats van dat schudde ik na een tijdje zachtjes nijj hoofd en siste "klootzak" en liep ik terug naar Anna toe en dronk het fles tot aan de bodem leeg en gooide het naar een willlekeurige kant op. Oh Merlin; ik moet meer. Ik moet meer ik moet meer ik moet meer. Zonder nog na te denken sloeg ik mijn armen om Anna hen die me verbaasd aankeek, en zo ook mijn lippen vurig op die van haar drukte.
    'Je hebt gelijk Anna; ik moet wat meer plezier maken vandaag.' Fluisterde ik voordat ze haar handen langs mijn wangen legde en me gulzig terug zoende.




    George Weasley

    ‘men zegt dat je altijd open moet staan voor nieuwe dingen.. Maakt het werkelijk uit..’ murmelde hij en schuifelde wat dichter tegen me aan.
    ‘Ik wil gewoon dicht bij je zijn. Is dat erg?’ vroeg hij en gooide ook zijn armen om mij heen. Ik zag dat hij nerveus was, of ik was gewoon blind. Voor even staarde ik hem aan wat minutenlang leek te duren tot ik mijn handen naar zijn zij liet glijden en zachtjes een kus op zijn lippen plaatste. Langzaam liet ik hem weer los en liet mijn voorhoofd nog lichtjes tegen die van hem aan steunen aangesien ik langer dan hem was waardoor onze neuzen elkaar een constante tik gaven.
    'Als je er echt zo zeker van bent.' Murmelde ik dan met een glimlach. Er speelde een schuifel muziek af wat ook goed van pas kwam.
    'Volg mijn stappen maar gewoon. Doe alsof er niemand in deze zaal is, alleen jij en ik.' Fluisterde ik begon een aantal stappen te zetten. Half sloot ik mijn ogen en keek Campbell van boven aan en glimlachte even.
    'Je bent veranderd Camp; je lijkt niet meer als de jongen terug in het trein, de jongen die me uit zat te schelden en zat te schreeuwen. De jongen die mij leek te haten, je wilde niet eens bij me zijn. En kijk waar we nu beland zijn. Haat je me nog steeds; Campbell?' Vroeg ik hem. Ik ben gewoon nieuwsgierig. Hij heeft niet gezegd dat hij van me hield noch me haatte.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf Auron

    Het was stil in de leerlingenkamer. Verbaasd me ook niet; iedereen was op het bal. Iedereen behalve ik aangezien ik daar niet heen ga. Twee redenen waarom niet: ik heb geen xin in een bal en 2: het is volle maan vanavond. Ik moet buiten zijn aangezien ik ook geen pillen meer heb gekregen. Zuchtend sprong ik op van mijn bed toen echt iedereen de kamer had verlaten en beende de leerlingenkamer uit. Zuchtend liep ik de trappen af en wierp de grote zaal nog een laatste blik toe. Iedereen was zo blij, ze lachten en dansten met elkaar. Waarom was ik nu niet daar? Ik heb ook niemand. De enuge persoon wie echt om me gaf was.. Draco. En hij is er ook niet. Oh Merlin; hij gaf echt om mij. Om MIJ. Ik schudde al de gedachtes weg en bijtend op mijn lip haastte ik baar buiten, de brug over richting de verboden bos toe. Aan de rand bleef ik staan aangezien ik niet te diep wilde gaan waardoor ik zeker weten zou verdwalen. Op een kleermakershouding nam ik in het gras plaats en staarde naar de maan die nog net niet vol was en begon maar met mijn vingers wat gras uit het aarde te plukken als vorm van "vermaak" terwijl iedereen binnen een grotere vermaak hadden dan gras plukken uit aarde.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••