• "Witches are humans gifted with the power to affect change by supernatural or paranormal means, a practice known as "witchcraft". Witches are generally female, though there are a few male witches, referred to as "warlocks". Because of their unnatural abilities and supposed connections with dark forces, witches have historically been feared, persecuted, and hunted. Many escaped the Salem witch trials and sought refuge in New Orleans. Among the population of witches, there is always one witch per generation who possesses the totality of all witch abilities. This witch is known as the "Supreme Witch". As the witches settled in their new territory, a rivalry between them and the native Voodoo practitioners arose. The feud is still on going in present day New Orleans."




    Rollentopic.
    Speeltopic.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 20:41 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gheghe, dit is een my turtle bericht. Omdat mt gewoon my turtle betekend. SPENCER SAID IT WAS LIKE THAT! OKAY DONT JUDGE!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [MT] :')


    "Rebellion's are build on hope"

    Wie wil de guy best friend van Noël zijn? (A)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Wie wil de guy best friend van Noël zijn? (A)


    Kevin?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Gaan we al beginnen, vanavond? Ik wil niet graag als eerste denk ik, maar heb wel enorm veel zin om weer te schrijven. En wat woorden betreft, je schrijft maar de hoeveelheid waar je zin in hebt. Als het maar niet te klein is. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Kevin?


    Yeaaah!

    Talkhouse schreef:
    Gaan we al beginnen, vanavond? Ik wil niet graag als eerste denk ik, maar heb wel enorm veel zin om weer te schrijven. En wat woorden betreft, je schrijft maar de hoeveelheid waar je zin in hebt. Als het maar niet te klein is. (:


    Ehm, ik ben er zelf zo vandoor dus mijn eerste stukje komt morgen pas. ^^

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 22:10 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Wie wil de guy best friend van Noël zijn? (A)


    Omdat hij mijn naamgenoot is, Matt ook??


    "Rebellion's are build on hope"

    Zeg, Noëlle - gekke vraag, waarschijnlijk, en waarschijnlijk is hij niet terecht, maar.. volgens mij ken ik jou.
    Ooit op de Twilight Hyve geschreven?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Omdat hij mijn naamgenoot is, Matt ook??


    Yesss!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Talkhouse schreef:
    Zeg, Noëlle - gekke vraag, waarschijnlijk, en waarschijnlijk is hij niet terecht, maar.. volgens mij ken ik jou.
    Ooit op de Twilight Hyve geschreven?


    Nope sorry, je moet me verwarren met iemand anders :')


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik ben moe. Em ga dus koffie halen, x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Nope sorry, je moet me verwarren met iemand anders :')


    Ha, too bad. Je schrijft exact zoals zij deed en de naam delen jullie ook nog. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Heeft iemand er overigens problemen mee dat mijn personages bi zijn? Anders zijn ze beiden gewoon hetro,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mij maakt het niks uit, maar trouwens wel iets.
    Bij de post van Talkhouse zegt ze dat Sky zucht zodra ze de sigaret aansteekt. Eigenlijk mag dat niet. Dat valt namelijk onder het besturen van andermans personages. Iets wat eigenlijk niet mag bij een RPG. Ik zeg het maar eventjes want het viel me op hehe. Ik bedoel er niks gemeens mee!! Maar ik dacht, ik zeg het maar eventjes. :')


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Mij maakt het niks uit, maar trouwens wel iets.
    Bij de post van Talkhouse zegt ze dat Sky zucht zodra ze de sigaret aansteekt. Eigenlijk mag dat niet. Dat valt namelijk onder het besturen van andermans personages. Iets wat eigenlijk niet mag bij een RPG. Ik zeg het maar eventjes want het viel me op hehe. Ik bedoel er niks gemeens mee!! Maar ik dacht, ik zeg het maar eventjes. :')


    Dacht ik stiekem ook, alleen ik dacht; straks vinden mensen dat ik zeik.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded