• Ik was de laatste met deze foto:


    26 - 02 - '16

    Sablier schreef:
    (...)

    Zo. Awesome. *^*
    Mag ik vragen welk merk verf en bleaching spul je hebt gebruikt? Bij mij eindigt het namelijk altijd in een mislukking. :')


    Dankjewel! ^^. Als eerst had ik gewoon bleek van Directions besteld omdat ik altijd mijn verf van Directions heb, maar dat mislukte helaas en toen bleef de helft van mijn haar donker. Een dag erna ben ik naar de kappersgroothandel gegaan die bij ons in het dorp zit om advies te vragen. Ze gaf me waterstofperoxide 6% mee, en dat poeder waar ik de naam van ben vergeten <.>, omdat minder procent niet echt verder zou pakken. Toen werd mijn haar echt wit/blond/groen (groen omdat ik nog blauwe verf erin had zitten).
    Ik gebruik verf van Directions, kan je gewoon op attitudeholland.nl bestellen, maar meestal kan je het ook gewoon bij zo'n kappersgroothandel of een alternatieve kapper halen c:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 13:29 ]

    Jinxx schreef:
    (...)

    Dankjewel! ^^. Als eerst had ik gewoon bleek van Directions besteld omdat ik altijd mijn verf van Directions heb, maar dat mislukte helaas en toen bleef de helft van mijn haar donker. Een dag erna ben ik naar de kappersgroothandel gegaan die bij ons in het dorp zit om advies te vragen. Ze gaf me waterstofperoxide 6% mee, en dat poeder waar ik de naam van ben vergeten <.>, omdat minder procent niet echt verder zou pakken. Toen werd mijn haar echt wit/blond/groen (groen omdat ik nog blauwe verf erin had zitten).
    Ik gebruik verf van Directions, kan je gewoon op attitudeholland.nl bestellen, maar meestal kan je het ook gewoon bij zo'n kappersgroothandel of een alternatieve kapper halen c:


    Oeh, ok, thanks. ;O Ik ga eens even bij dat merk kijken. Ik heb nu namelijk Crazy Color of iets dergelijks gehad (ook besteld bij Attitude) en de eerste keer pakte dat helemaal niet (paars was dat, ik had het niet gebleekt) en de tweede keer pakte het wel min of meer, ook al had ik het opnieuw niet gebleekt (blauw, al werd dat groen, wel een awesome groen tho ><), maar het bleef letterlijk twee wasbeurten zitten, daarna was het volledig weg.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 19:36 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    Ik glimlach eigenlijk nooit op foto's, laat staan zo overdreven maar het was oud en nieuw, ik was níet brak en ik was met mijn lieve vriendinnen.
    [Ik ben links, in case mijn uitleg nog niet duidelijk was, haha.]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Sablier schreef:
    (...)

    Oeh, ok, thanks. ;O Ik ga eens even bij dat merk kijken. Ik heb nu namelijk Crazy Color of iets dergelijks gehad (ook besteld bij Attitude) en de eerste keer pakte dat helemaal niet (paars was dat, ik had het niet gebleekt) en de tweede keer pakte het wel min of meer, ook al had ik het opnieuw niet gebleekt (blauw, al werd dat groen, wel een awesome groen tho ><), maar het bleef letterlijk twee wasbeurten zitten, daarna was het volledig weg.

    Ik had hiervoor ook blauw zonder te bleken en dat was ook heel awesome groen geworden ^^. Om te voorkomen dat het er echt al snel uitgaat, heb geen idee of je dit al weet, was ik het met koud water. Met warm water gaat het er bij mij zonder te bleken echt in een keer uit.


    Gemaakt op de mid winter fair 2014, ik zelf vind het een mooie foto.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Op vakantie in Spanje tijdens het WK!
    Ik ben rechts btw :x


    - God only knows

    this is me



    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 14:27 ]


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein



    Met m'n awesome vest. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    Dit ben ik (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.


    26 - 02 - '16

    Ik ga ook mee doen!



    Dit is sowieso wel engheid
    Maar ik kan ook normaal doen:



    Als je niet op de lepel let, that is...^^"


    The Definition of Insanity

    Ga toch ook foto posten ^^ * zoek zoek zoek*


    obsessive rage


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Merchantson schreef:
    Ik ga ook mee doen!



    Dit is sowieso wel engheid
    Maar ik kan ook normaal doen:



    Als je niet op de lepel let, that is...^^"


    Mag ik je complimenteren op je make-up? Way too awesome C:


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner