• Ik was de laatste met deze foto:


    26 - 02 - '16

    Donar schreef:


    Gemaakt op de mid winter fair 2014, ik zelf vind het een mooie foto.


    Dat je hem mooi vind is niet raar, het is ook gewoon een mooie foto!


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    (...)

    Dat je hem mooi vind is niet raar, het is ook gewoon een mooie foto!
    Ik was er ook wel een beetje trots op. Normaal zijn foto's van de zijkant de foto's die ik weg gooi. :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    SirenSinging schreef:
    (...)

    Dat je hem mooi vind is niet raar, het is ook gewoon een mooie foto!


    Indeed. Prachtige foto!


    26 - 02 - '16



    Met één van de allerliefste broertjes ooit.

    Deze foto is al een paar pagina's eerder gepost, maar deze keer heb ik met de kleuren gespeeld in photoshop.


    26 - 02 - '16

    @Evi
    Hij is zoooo ontzettend knuffelbaar schattig <3 ik smelt er gewoon zo erg van...mijn broertje was ook eens zo super cute ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Imladris schreef:
    @Evi
    Hij is zoooo ontzettend knuffelbaar schattig <3 ik smelt er gewoon zo erg van...mijn broertje was ook eens zo super cute ^_^


    I know riiiight! Ik hoop dat hij nog lang zo schattig mag blijven ^.^

    Holder schreef:



    Met één van de allerliefste broertjes ooit.


    Jouw foto's met jouw broertje doen me echt altijd denken aan mijn broertje en ik, haha. Maar je hebt echt een schattig broertje, hehe. En jij bent ook super mooi. I'm jealousssssss.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Holder schreef:
    (...)

    I know riiiight! Ik hoop dat hij nog lang zo schattig mag blijven ^.^


    Helaas blijven ze niet eeuwig schattig. Die van mij is ondertussen bijna 15...en niet meer zo schattig als vroeger (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nenya schreef:
    (...)

    Jouw foto's met jouw broertje doen me echt altijd denken aan mijn broertje en ik, haha. Maar je hebt echt een schattig broertje, hehe. En jij bent ook super mooi. I'm jealousssssss.


    Hoe oud is jouw broertje?
    Aaahh thank you ^.^

    Imladris schreef:
    (...)

    Helaas blijven ze niet eeuwig schattig. Die van mij is ondertussen bijna 15...en niet meer zo schattig als vroeger (no_chears)


    Ik heb nog 10 jaar te gaan dus :p Ik bereid me er alvast op voor, haha.

    Holder schreef:



    Met één van de allerliefste broertjes ooit.


    Mag ik hem lenen? En jou uiterlijk ook even? Goed, thanks!

    Groothoofd is ook aanwezig. Maar het leek alsof mijn haar een soort van krulde, dus ja. Okay. Doei.

    Holder schreef:
    (...)

    Ik heb nog 10 jaar te gaan dus :p Ik bereid me er alvast op voor, haha.


    Geniet ervan zolang je nog kunt! Haha :P


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Beatus schreef:
    (...)

    Mag ik hem lenen? En jou uiterlijk ook even? Goed, thanks!

    Groothoofd is ook aanwezig. Maar het leek alsof mijn haar een soort van krulde, dus ja. Okay. Doei.



    Ah stop it, you're super pretty



    Ben een beetje jonger dan de meesten hier, maar toch


    obsessive rage

    Dandelions schreef:
    (...)

    Mag ik je complimenteren op je make-up? Way too awesome C:


    Naww Thanks! ^^


    The Definition of Insanity