• Konigsberg is inmiddels gebombardeerd, van Pruisen via Duitsland naar Rusland overgaan en heet ondertussen Kaliningrad.

    Ook ik doe weer afstand van deze stad en verruil haar in voor de vierde musketier uit de boeken van Alexandre Dumas, al ben ik eigenlijk geïnspireerd in de daarop gebaseerde BBC-Serie The Musketeers, waar d'Artagnan gespeeld wordt door deze knappe jongeman.



    Wat vinden jullie ervan?

    En om een beetje nuttig te blijven: hebben jullie je usernames ook wel eens op een serie gebaseerd?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik kijk het dan wel niet, maar toch leuke username! ^^

    Mijn huidige username is op NCIS gebasseerd evenals mijn oude username Gibbs c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Geweldig ik ken die serie, alleen nog niet gezien.

    Maar mijn naam komt zelf van een anime serie.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mijn username is gebaseerd op de film Inception met mijn voorletter ervoor, yay.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het een beetje jammer van die 'd', aangezien je geen apostrof kunt gebruiken, maar dat neemt niet weg dat ik het een mooie username vindt. Momenteel is mijn username gebaseerd op Game of Thrones. (:

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 18:25 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zoals ik al had gezegd, ik vind hem heel leuk!
    Diegene die ik nu heb is de achternaam van een acteur in de serie Skins. Dus opzich is het wel gebaseerd op een serie, ja.
    En ik heb een Merlin gerelateerde naam gehad (Gwalchmei). En Scanlon uit Melissa en Joey. En ook nog Gevaudan (Teen Wolf gebaseerd).
    Ook nog Lunsford en Sprayberry (Beide acteurs van Teen Wolf.) en tenslotte Mirchoff (aka Beau Mirchoff uit Awkward).
    Dus eh, ja, dat heb ik wel gedaan. c:


    Danmarks Dynamite.

    Nice name!

    Yup, mijn vorige username was Ashoka, van Ahsoka Tano uit Star Wars The Clone Wars.


    Not all those who wander are lost.

    Wil ooit nog beginnen aan die serie!

    Ik heb mijn username nog nooit op een serie gebaseerd; die van mij linken vooral naar mijn favoriete muziek.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Jammer van die d, maar verder wel een leuke username!

    Nope, ik ben een van de weinige mensen die geen series volgt, haha. Mijn huidige komt van Krist Novoselic, vanwege mijn obsessie voor Nirvana. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nog redelijk veel mensen die hun namen op series baseren dus! Ik baal zelf ook wel van de d, maar dit was de beste optie die ik had zonder apostrof en ik wilde gewoon heeeel graag naar d'Artagnan verwijzen en zonder d is het gewoon een of andere suffe Franse plaats.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het vooroorlogse Konigsberg had echt wel wat. Helaas, ben te laat geboren!


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Het vooroorlogse Konigsberg had echt wel wat. Helaas, ben te laat geboren!


    haha vertel mij wat


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wauw, die vent is knap :o.

    Ik ben van plan om, zodra het kan, mijn username te veranderen in één van de personages van de serie Friends. Het is alleen nog even de vraag wie (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik zat al te kijken net van, hoe spreek je die username nou uit? ;o Maar nu zie ik 't!

    Thumbs up!


    Medb - Pronouced as [me-èv]