• Hier is het speeltopic!
    We beginnen dat iedereen in de trein zit. Dit geldt niet voor de slaven, want zij hebben over het algemeen geen thuis meer. Hun ouders zijn gevlucht of gestorven.

    Het idee

    Voldemort is al een paar jaar aan de macht en heeft de organisatie van Zweinstein helemaal omgegooid. De afdeling van Huffelpuf is verdwenen. Bijna alle volbloed leerlingen zijn ingedeeld bij Zwadderich, de halfbloeden zijn verdeeld over Ravenklauw en Griffoendor (uitzonderingen daargelaten).
    Er worden lijfstraffen uitgevoerd, de sfeer is een beetje hetzelfde als in de laatste HP film

    De volbloeden hebben verschillende privileges:
    - Zij hebben een eigen slaaf.
    - Zij hebben grotere en luxere slaapruimten.
    - Zij kunnen Leer van de Zwarte Kunsten als extra vak kiezen.
    - Zij mogen zwerkballen.
    - Ze kunnen eventueel een persoonlijkheidsherbeoordeling aanvragen als ze wensen ove te stappen naar een andere afdeling (doorgaans naar Zwadderich).

    Halfbloeden krijgen daarentegen afgedankte kleding van de volbloeden. Zij mogen wel les volgen, maar worden in alles benadeeld door hen die van puur bloed zijn.

    Modderbloedjes zijn ‘ondersteunend personeel’ en hebben helemaal geen rechten. Zij volgen geen onderwijs, maar vervullen de rol van huiselfen. Hun meesters bepalen alles voor hen: de kledij die ze dragen, hoe ze hun dag doorbrengen en wat ze eten.


    Regels
    Dit verhaal zal een MSV worden. Voor meer uitleg hierover kun je hier kijken.

    In het kort komt het hierop neer:
    - MSV’s worden in de derde persoon geschreven
    - MSV’s zijn als het ware een verhaal met co-auteurs. Iedereen heeft evenveel in te brengen.
    - MSV-posts moeten op hun eigen manier bijdragen aan het verhaal. Een minimum aantal woorden is niet nodig.
    - Herhalingen in MSV-posts zijn overbodig en niet wenselijk, omdat deze het verloop van het verhaal afremmen.
    - Er is geen maximum aantal personages, maar maak het niet niet te bond. Het is fijn als je met weinig begint (2 of 3) en eventueel later mensen erbij maakt.
    - Wanneer je besluit te stoppen met het verhaal, is het de bedoeling dat je je personage er zelf uitschrijft, zodat het verhaal door blijft gaan.


    Personages:

    Slaven
    Alaine S. – Jeffrey , slavin van River]
    Amelia Clarke – Demi , slavin van Castor
    Angelina Merus – Mevalina], slavin van Celestino
    Dean Samuels – Anouschka, slaaf van onbekend
    Gaby June Fields– Marijn, slavin van onbekend
    Hannah Jill Fleming – Lisanne , slavin van Suzuka Nakamoto
    Jasmijn Victore – Jeffrey, slavin van Jack
    Lucas Merryclock – Marieke , slaaf van Lola
    Lucy Green – ArianatorXx , slavin van Bryan
    Nora Alycante – Chloë , slavin van Juvenalis
    Onyx Victore – Natas, slavin van Van
    Pipkin McKinnon – Ellen , slaaf van Freya
    Rosabelle Evans – Silvana slavin van Hayden
    Stacey Kentwell – ArianatorXx , slavin van Lenin
    Zoë Gray – Fantasy0Girl, slavin van Glenn

    Zwadderich
    Aletta Ingrid Wolff – Marieke , meesteres van onbekend
    Bryan Blackwood [VB] – Ellen , meester van Lucy
    Freya Reeves [VB] – Lisa, meesteres van Pipkin
    Glenn Murray [VB] – Demi , meester van Zoë
    Jack Leaf [VB] – Marjanne, meester van Jasmijn
    Juvenalis Vivian [VB] – Jeffrey , meester van Nora
    Lenin Stavolov [VB] – Natas , meester van Stacey
    Lola Jones [VB] – ArianatorXx, meesteres van Lucas
    Suzuka Nakamoto [VB] – Delano, meesteres van Hannah
    Van Carlton Madden [VB] – Alicia , meester van Onyx

    Griffoendor
    Donathan "Don" Westwick [HB] – Maartje
    Eleanor Townsend [VB] – Anouschka, meesteres van onbekend
    Jake Milligan [HB} – Silvana
    Jenna Shaw [HB] – Fantasy0girl
    Katja Springfield – Marijn

    Ravenklauw
    Asalour Totelaer [HB] – Alicia
    Castor Deimos [VB] – Chloë , meester van Amelia
    Celestino Sutherland [VB] – Margot, meester van Angelina
    Hayden Williams [VB] – Lisa , meester van Rosabelle
    Juanita Belladonna Gomés Suarez [HB] – Natas
    Logan Waterman [HB] – Marjanne
    Luca Tylar [HB} – Ellen
    Nevaeh Reed [HB] – Demi
    River Winchester [VB] – Maartje, meesteres van Alaine

    Overig:
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" Von Ruden-Erimar [VB] – Alicia, voormalig meesteres van Jasmijn

    Leerlingen:
    Schoolhoofd – Severus Sneep (M)
    Astronomie – Isis Oswald (V)
    Bezweringen – Sesamore Switch (M)
    Geschiedenis van de Toverkunst – Theodore Boterberg (M)
    Kruidenkunde – Ida Volos (V)
    Leer der Oude Runen – Aldred Wolkenveldt (M)
    Toverdranken – Hildebrand Slakhoorn (M)
    Transfiguratie – Daphne Roselier (V)
    Verzorging van Fabeldieren – Walter Vleeschhouwer (M)
    Verweer Tegen de Zwarte Kunsten – Abel Murray (M)
    Voorspellend Rekenen – Felix Gustáv (M)
    Zwarte Kunsten – Cain Blinker (M)

    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Jager 1:
    Jager 2:
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:
    Wachter: Robin Tigrisblack


    Zwadderich
    Wachter: Rick James Blake
    Jager 1: Rose Marlene Malfoy
    Jager 2: Angelina Jones
    Jager 3:
    Drijver 1: Jack Leaf
    Drijver 2: Glenn Murray
    Zoeker: [


    Ravenklauw
    Wachter: Castor Deimos
    Jager 1: Alicia Adriana Hale
    Jager 2: Celestino Sutherland
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:


    Verwante topics:
    Inschrijftopic.
    Rollenstory
    Speeltopic 1, speeltopic 2, speeltopic 3

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 16:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heeej mensen! Ik ga morgen op vakantie dus ik ben hier niet actief tot 4 januari! K' wou het even melden ;)


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Nora knikte even, dat was ook wat zij zelf gedacht had.
    "Dat begrijp ik, het was ook niet slim van me."
    Ze wierp even een blik op de spullen die ze in de hoek van de keuken had neergelegd en even vroeg ze zich af of ze het niet gewoon kon verscheuren, maar ze wist dat dat te opzichtig was en bovendien wilde ze Juvenalis niet boos hebben. De nacht met Jack deed nog steeds de rillingen over haar rug lopen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    TheMockingjay schreef:
    Heeej mensen! Ik ga morgen op vakantie dus ik ben hier niet actief tot 4 januari! K' wou het even melden ;)

    Veel plezier en bedankt voor het melden. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Juvenalis stond op en streek zijn gewaad glad.
    'De les begint zo en er zijn nog enkele dingen die ik moet doen, ik zie jullie later wel.'
    Hij knikte kort naar Lenin, van en Jack, draaide zich toen om en verliet de zaal. Hij verwachtte meteen Nora tegen het lijf te lopen, maar ze bevond zich niet in de hal. Hij vouwde zijn armen over elkaar en tikte ongeduldig met zijn vingers op zijn arm, wachtend tot Nora zou arriveren.

    Nora zag dat de lege borden op de grote tafels in de keuken verschenen waarna slaven en huiselven deze begonnen op te ruimen. Ze besefte dat het dus tijd was voor Juvenalis zijn les.
    "Sorry, ik moet mijn meester zijn spullen brengen. Het spijt me voor vanmorgen," herhaalde Nora nog eens tegen Jasmijn voor ze snel alle spullen pakte en naar de hal rende.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Daar ben je,' zei Juvenalis opgelucht.
    'Ik was al bang dat ik zonder spullen en zonder jou kwam te zitten.'
    Hij pakte zijn spullen aan en gaf vervolgens een dichtgevouwde envelop aan Nora.
    'Ik wil dat je die aan mijn uil bindt. Hij weet waar hij naartoe moet. Waag het niet om hem kwijt te raken of open te maken.'

    Nora wierp haar ogen ten gronde bij zijn woorden. Ze had niet te laat willen komen, alleen zijn woorden eerder hadden haar boos gemaakt.
    "Sorry, voor net." Zei ze zachtjes terwijl ze de brief aannam.
    Bij zijn opdracht knikte ze, hoewel ze zichzelf af vroeg of ze haar nieuwsgierigheid in bedwang kon houden wat de brief betreft.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    'Het is mooi dat het je spijt,' zei Juvenalis.
    'Ik spreek je na mijn les weer, want ik moet me nu haasten en nog enkele dingen regelen.'

    Asalour zat al in het lokaal van professor Switch toen de rest van haar klasgenoten binnenkwam. Ze zwaaide naar Juanita en keek vervolgens uit naar Celestino, maar hij sloot de rij leerlingen af en er was geen plek meer in haar buurt, waardoor ze deze les niet naar hem kon kijken en met hem praten al helemaal onmogelijk was. Misscihen maar beter, want ze had zich gisteravond behoorlijk voor schut gezet en misschien lachte hij haar wel uit.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Alaine ging opgelucht op een bank in de gang zitten om uit te rusten.

    Nora knikte en besloot terug naar de keukens te lopen. Misschien kon ze nog iets lekkers meepikken aangezien ze niks als ontbijt had gehad.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Lenin liep naar boven om zijn boeken op te halen, die zijn slaaf natuurlijk niet had kunnen klaarliggen. Tijdens zijn tocht naar boven zag hij een ander exemplaar zitten, met een gaaf gezicht en ravenzwart haar.
    Hij bleef even voor haar staan om haar te bestuderen en vroeg toen: 'Wie is jouw meester?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alaine keek geschrokken op.
    'River Winchester,' zei ze met heldere stem.
    Tenminste, dat was ze. Ze wist niet hoe het werkte bij afwezigheid, want River was ziek naar het Holisto gegaan.

    'Die heeft geen slaaf meer nodig,' antwoordde Lenin simpel. 'MIjn slaaf is dood, dus je kunt haar taken overnemen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Asalour zoog aan het puntje van haar veer voor ze die op het papier zette, waar hij rechtop bleef staan tot de docent begon te spreken. Hij begon razendsnel de lesstof over te nemen in gestructureerde, korte zinnen en Asalour staarde intusen aandachtig naar het bord.

    {Goh...]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes