• Hier is het speeltopic!
    We beginnen dat iedereen in de trein zit. Dit geldt niet voor de slaven, want zij hebben over het algemeen geen thuis meer. Hun ouders zijn gevlucht of gestorven.

    Het idee

    Voldemort is al een paar jaar aan de macht en heeft de organisatie van Zweinstein helemaal omgegooid. De afdeling van Huffelpuf is verdwenen. Bijna alle volbloed leerlingen zijn ingedeeld bij Zwadderich, de halfbloeden zijn verdeeld over Ravenklauw en Griffoendor (uitzonderingen daargelaten).
    Er worden lijfstraffen uitgevoerd, de sfeer is een beetje hetzelfde als in de laatste HP film

    De volbloeden hebben verschillende privileges:
    - Zij hebben een eigen slaaf.
    - Zij hebben grotere en luxere slaapruimten.
    - Zij kunnen Leer van de Zwarte Kunsten als extra vak kiezen.
    - Zij mogen zwerkballen.
    - Ze kunnen eventueel een persoonlijkheidsherbeoordeling aanvragen als ze wensen ove te stappen naar een andere afdeling (doorgaans naar Zwadderich).

    Halfbloeden krijgen daarentegen afgedankte kleding van de volbloeden. Zij mogen wel les volgen, maar worden in alles benadeeld door hen die van puur bloed zijn.

    Modderbloedjes zijn ‘ondersteunend personeel’ en hebben helemaal geen rechten. Zij volgen geen onderwijs, maar vervullen de rol van huiselfen. Hun meesters bepalen alles voor hen: de kledij die ze dragen, hoe ze hun dag doorbrengen en wat ze eten.


    Regels
    Dit verhaal zal een MSV worden. Voor meer uitleg hierover kun je hier kijken.

    In het kort komt het hierop neer:
    - MSV’s worden in de derde persoon geschreven
    - MSV’s zijn als het ware een verhaal met co-auteurs. Iedereen heeft evenveel in te brengen.
    - MSV-posts moeten op hun eigen manier bijdragen aan het verhaal. Een minimum aantal woorden is niet nodig.
    - Herhalingen in MSV-posts zijn overbodig en niet wenselijk, omdat deze het verloop van het verhaal afremmen.
    - Er is geen maximum aantal personages, maar maak het niet niet te bond. Het is fijn als je met weinig begint (2 of 3) en eventueel later mensen erbij maakt.
    - Wanneer je besluit te stoppen met het verhaal, is het de bedoeling dat je je personage er zelf uitschrijft, zodat het verhaal door blijft gaan.


    Personages:

    Slaven
    Alaine S. – Jeffrey , slavin van River]
    Amelia Clarke – Demi , slavin van Castor
    Angelina Merus – Mevalina], slavin van Celestino
    Dean Samuels – Anouschka, slaaf van onbekend
    Gaby June Fields– Marijn, slavin van onbekend
    Hannah Jill Fleming – Lisanne , slavin van Suzuka Nakamoto
    Jasmijn Victore – Jeffrey, slavin van Jack
    Lucas Merryclock – Marieke , slaaf van Lola
    Lucy Green – ArianatorXx , slavin van Bryan
    Nora Alycante – Chloë , slavin van Juvenalis
    Onyx Victore – Natas, slavin van Van
    Pipkin McKinnon – Ellen , slaaf van Freya
    Rosabelle Evans – Silvana slavin van Hayden
    Stacey Kentwell – ArianatorXx , slavin van Lenin
    Zoë Gray – Fantasy0Girl, slavin van Glenn

    Zwadderich
    Aletta Ingrid Wolff – Marieke , meesteres van onbekend
    Bryan Blackwood [VB] – Ellen , meester van Lucy
    Freya Reeves [VB] – Lisa, meesteres van Pipkin
    Glenn Murray [VB] – Demi , meester van Zoë
    Jack Leaf [VB] – Marjanne, meester van Jasmijn
    Juvenalis Vivian [VB] – Jeffrey , meester van Nora
    Lenin Stavolov [VB] – Natas , meester van Stacey
    Lola Jones [VB] – ArianatorXx, meesteres van Lucas
    Suzuka Nakamoto [VB] – Delano, meesteres van Hannah
    Van Carlton Madden [VB] – Alicia , meester van Onyx

    Griffoendor
    Donathan "Don" Westwick [HB] – Maartje
    Eleanor Townsend [VB] – Anouschka, meesteres van onbekend
    Jake Milligan [HB} – Silvana
    Jenna Shaw [HB] – Fantasy0girl
    Katja Springfield – Marijn

    Ravenklauw
    Asalour Totelaer [HB] – Alicia
    Castor Deimos [VB] – Chloë , meester van Amelia
    Celestino Sutherland [VB] – Margot, meester van Angelina
    Hayden Williams [VB] – Lisa , meester van Rosabelle
    Juanita Belladonna Gomés Suarez [HB] – Natas
    Logan Waterman [HB] – Marjanne
    Luca Tylar [HB} – Ellen
    Nevaeh Reed [HB] – Demi
    River Winchester [VB] – Maartje, meesteres van Alaine

    Overig:
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" Von Ruden-Erimar [VB] – Alicia, voormalig meesteres van Jasmijn

    Leerlingen:
    Schoolhoofd – Severus Sneep (M)
    Astronomie – Isis Oswald (V)
    Bezweringen – Sesamore Switch (M)
    Geschiedenis van de Toverkunst – Theodore Boterberg (M)
    Kruidenkunde – Ida Volos (V)
    Leer der Oude Runen – Aldred Wolkenveldt (M)
    Toverdranken – Hildebrand Slakhoorn (M)
    Transfiguratie – Daphne Roselier (V)
    Verzorging van Fabeldieren – Walter Vleeschhouwer (M)
    Verweer Tegen de Zwarte Kunsten – Abel Murray (M)
    Voorspellend Rekenen – Felix Gustáv (M)
    Zwarte Kunsten – Cain Blinker (M)

    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Jager 1:
    Jager 2:
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:
    Wachter: Robin Tigrisblack


    Zwadderich
    Wachter: Rick James Blake
    Jager 1: Rose Marlene Malfoy
    Jager 2: Angelina Jones
    Jager 3:
    Drijver 1: Jack Leaf
    Drijver 2: Glenn Murray
    Zoeker: [


    Ravenklauw
    Wachter: Castor Deimos
    Jager 1: Alicia Adriana Hale
    Jager 2: Celestino Sutherland
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:


    Verwante topics:
    Inschrijftopic.
    Rollenstory
    Speeltopic 1, speeltopic 2, speeltopic 3

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 16:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alaine schrok.
    'Nou, ik denk niet dat-' begon ze, maar ze was er nog niet over uit hoe ze haar zin af ging maken.

    'Ik denk ook niet dat het haar uitmaakt. Een slaaf is een slaaf, hè? Ik wil dat je mijn kamer grondig schoonmaakt, zodat die lijklucht verdwijnt.'
    Hij wist dat er niet echt wat te ruiken was, maar prettig was anders.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ze fronste.
    'Nou..ik denk niet dat dat de bedoeling is,' zei ze, 'ik denk dat ik gewoon moet wachten tot River terug is..'

    'Jij hoeft niet te denken.' Lenin pakte haar bij haar kin vast en boorde zijn donkere ogen en die van haar. 'Jij moet gewoon doen wat ik zeg.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alaine staarde kil terug in zijn ogen, maar besloot uiteindelijk toch om te knikken. Ze wilde geen ruzie met de zwadderaar en ze wilde ook niet dat hij achter iemand anders aanging.
    Ze trok zijn hand weg. 'Waar is je kamer?'

    Zoë zag het niet meer zitten. Ze wist wel dat ze het beter had getroffen met Glenn als meester dan vele anderen, maar toch. Ze zat er serieus aan te denken om Stacey na te doen en haar leven zelf te beëindigen. Misschien was dat wel beter dan jaren doorploeteren als slaaf en daarna vermoord worden. Er liep een traan uit haar ooghoek terwijl ze Glenn's bed opmaakte. Toen Zoë klaar was strekte ze haar rug en veegde de traan weg. Daarna liep ze naar de keuken. Vluchtig keek ze om zich heen toen ze een scherp mes pakte. Snel liep ze terug naar Glenn's kamer waar ze het mes tevoorschijn haalde. Tranen liepen nu vrijuit over haar gezicht. Zoë stroopte haar mouw op en haalde het mes voorzichtig over haar pols. Bloed welde op uit de wond, vormde een stroompje en drupte via haar duim op de grond. Nog een keer haalde Zoë het mes over haar arm. Meer bloed drupte op die grond. Nog een keer sneed het mes. En nog een keer. Het bloed vormde een plas aan Zoe's voeten. Duizeligheid, misselijkheid en pijn streden om voorrang. Zoë zakte op haar knieën in haar eigen bloed. Langzaam maar zeker begon ze het bewustzijn te verliezen. Met een laatste krachts inspanning tilde Zoë het mes nog een laaste keer op. En sneed haar eigen keel door. Zoë's lichaam werd slap en viel op de grond.


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    River voelde het zweet langs haar gezicht lopen. Ze lag in een bed dat klam aanvoelde, een van de verplegers legde een koud washandje op haar voorhoofd.
    'Ga maar slapen mevrouw Winchester,'

    Kan iemand Zoë' lijk even vinden? xD


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Ik heb nu even niemand, haha. Juanita zit in een lokaal en ik wil niet dat Onyx weer met een lijk wordt opgezadeld. xD
    Lenin bracht het meisje naar zijn kamer. ‘Ik wil dat je iedere centimeter schoon boent voordat ik terugkwam.’
    Hij pakte zijn boeken en begaf zich naar het lokaal waar bezweringen zou worden gegeven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik heb nu even niemand, haha. Juanita zit in een lokaal en ik wil niet dat Onyx weer met een lijk wordt opgezadeld. xD
    Lenin bracht het meisje naar zijn kamer. ‘Ik wil dat je iedere centimeter schoon boent voordat ik terugkwam.’
    Hij pakte zijn boeken en begaf zich naar het lokaal waar bezweringen zou worden gegeven.

    Is oké hoor ik wacht wel :)


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Oh jezus. Ik voel me zo slecht dat ik dit links heb laten liggen. I am sorry guys! What did I miss? Naast de dood van zijn slaaf natuurlijk.


    That is a perfect copy of reality.

    Timlin schreef:
    Oh jezus. Ik voel me zo slecht dat ik dit links heb laten liggen. I am sorry guys! What did I miss? Naast de dood van zijn slaaf natuurlijk.


    Hehe, niet veel ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Woohoo! Leven!

    Timlin schreef:
    Oh jezus. Ik voel me zo slecht dat ik dit links heb laten liggen. I am sorry guys! What did I miss? Naast de dood van zijn slaaf natuurlijk.

    Hihi sorry ik was het zat, want ik had hier niet zoveel meer te doen en heb school stress enzo. Ik moet een middelbare gaan kiezen, ehhhh. xD


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Alaine ging op haar knieën en boende iedere centimeter van de kamer, al was het eigenlijk nergens vies.