• .

    [ bericht aangepast op 31 jan 2015 - 16:37 ]

    Helemaal niet verstandig. Je kan beter iemand zoeken die bereid is met je onzekerheid om te leren gaan, in plaats van iemand die het alleen maar erger maakt. Zo iemand is het ook helemaal niet waard!


    Your make-up is terrible

    Let him go.

    Als hij je zo behandeld is hij te totaal niet waard. Boos worden mensen wel eens, maar als dit zo vaak is...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Assassin schreef:
    Helemaal niet verstandig. Je kan beter iemand zoeken die bereid is met je onzekerheid om te leren gaan, in plaats van iemand die het alleen maar erger maakt. Zo iemand is het ook helemaal niet waard!


    Inderdaad. Je verdient beter!


    26 - 02 - '16

    Het klinkt alsof hij het helemaal niet waard is, zeker niet als hij je zo maar liet vallen voor een ander meisje! Ik denk dat je beter verdient.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik kan niet bepalen voor jou of je wel, of niet verder moet met hem. Maar ik kan wel vertellen wat ik zou doen.
    Ik snap dat het heel moeilijk is om iemand van wie je houdt te laten gaan, maar aangezien hij een soort van vreemd is gegaan en hij jou (zoals ik uit jouw verhaal kan ophalen) nog onzekerder maakt zou ik er heel goed over nadenken of hij wel degene is wie jou echt gelukkig kan maken. Ik weet niet wat de verhouding is tussen het boos zijn en het lief en zorgzaam zijn. Maar ik zou als ik jou was er heel erg goed over nadenken want jullie twee hebben samen al veel problemen mee gemaakt en toen werkte het niet. Waarom zou het nu wel werken?
    Zoals ik al zei: ik kan/ga niet bepalen of je wel of niet verder met die jongen verder moet. Dat is jouw keuze.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hij is je niet waard. Je verdient beter. Laat je niet gek maken door zo'n jongens, want uiteindelijk breken ze toch je hart als ze jou zo gemeen tijdens de relatie behandelen.


    Let the Night embrace you

    Zoals Sarita al zegt: wij kunnen niet beslissen voor jou wat je moet doen, maar als ik jou was, zou ik er absoluut niet mee verder gaan. Ik denk ook dat jij weet dat dat de beste optie is, omdat ik in je bericht bijna alleen maar negatieve dingen over hem lees. Als je hem echt zo graag terug had gewild, zou je ons toch ook hebben overtuigd daarvan?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Please_Charon schreef:
    Ik kan niet bepalen voor jou of je wel, of niet verder moet met hem. Maar ik kan wel vertellen wat ik zou doen.
    Ik snap dat het heel moeilijk is om iemand van wie je houdt te laten gaan, maar aangezien hij een soort van vreemd is gegaan en hij jou (zoals ik uit jouw verhaal kan ophalen) nog onzekerder maakt zou ik er heel goed over nadenken of hij wel degene is wie jou echt gelukkig kan maken. Ik weet niet wat de verhouding is tussen het boos zijn en het lief en zorgzaam zijn. Maar ik zou als ik jou was er heel erg goed over nadenken want jullie twee hebben samen al veel problemen mee gemaakt en toen werkte het niet. Waarom zou het nu wel werken?
    Zoals ik al zei: ik kan/ga niet bepalen of je wel of niet verder met die jongen verder moet. Dat is jouw keuze.


    Pretty is just a pretty word.

    Dankjewel voor de reacties.
    Ik ben bang dat ik wel weet dat jullie gelijk hebben, maar het is zo lastig en ik ben altijd maar die idioot die duizend kansen geeft en daarbij constant denkt: "Het wordt wel beter, misschien is het ook wel mijn fout". Ik geef ook wel toe dat ik niet het gemakkelijkste persoon ben en inderdaad heel erg kan zeuren.

    Blokkeren, doeeeei.


    I live for the applause, you will die for it.

    Please_Charon schreef:
    Ik kan niet bepalen voor jou of je wel, of niet verder moet met hem. Maar ik kan wel vertellen wat ik zou doen.
    Ik snap dat het heel moeilijk is om iemand van wie je houdt te laten gaan, maar aangezien hij een soort van vreemd is gegaan en hij jou (zoals ik uit jouw verhaal kan ophalen) nog onzekerder maakt zou ik er heel goed over nadenken of hij wel degene is wie jou echt gelukkig kan maken. Ik weet niet wat de verhouding is tussen het boos zijn en het lief en zorgzaam zijn. Maar ik zou als ik jou was er heel erg goed over nadenken want jullie twee hebben samen al veel problemen mee gemaakt en toen werkte het niet. Waarom zou het nu wel werken?
    Zoals ik al zei: ik kan/ga niet bepalen of je wel of niet verder met die jongen verder moet. Dat is jouw keuze.


    wat was dit ookalweer

    Whoa. Ik ben niet gewelddadig en heb ook geen grote mond over het algemeen maar.. zo'n gast had van mij klappen gehad. Dat is een procesverbaal meer dan waard.
    Dat jij het pikt om je door zo'n vrijer in te laten pakken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet natuurlijk niets van de hele situatie af, maar aan de hand van wat ik nu gehoord heb, zou ik niet verder mee gaan.
    Wat ik vanuit mijn omgeving heel erg heb meegekregen, is dat je niemand je moet laten vertellen dat je iets niet kan en mensen die je slecht laten voelen links laten liggen, want je bent het waard beter behandeld te worden. Dat is voor mij een stuk makkelijker om te zeggen dan voor jou om afstand van hem te nemen, maar als hij zich zo tegenover jou gedraagt, denk ik dat het niet veel beter zal worden.
    Succes in ieder geval!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Proxion schreef:
    Dankjewel voor de reacties.
    Ik ben bang dat ik wel weet dat jullie gelijk hebben, maar het is zo lastig en ik ben altijd maar die idioot die duizend kansen geeft en daarbij constant denkt: "Het wordt wel beter, misschien is het ook wel mijn fout". Ik geef ook wel toe dat ik niet het gemakkelijkste persoon ben en inderdaad heel erg kan zeuren.


    Eigelijk weet je heel erg goed wat je moet doen. Als je werkelijk aan jezelf twijfelde zou je hier je verhaal niet neergezet hebben.
    Heel je tekst spreekt voor zich, je twijfeld niet werkelijk aan jezelf, van binnen weet je heel erg goed dat het nooit beter zal worden en dat de fout niet bij jou ligt. Je wilde een confirmatie en ik denk dat genoeg Quizleters je die hebben gegeven.
    Nu kan ik niets anders doen dan je aanraden dan te doen wat iedereen je hier al heeft gezegd.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 14:31 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    (...)

    Eigelijk weet je heel erg goed wat je moet doen. Als je werkelijk aan jezelf twijfelde zou je hier je verhaal niet neergezet hebben.
    Heel je tekst spreekt voor zich, je twijfeld niet werkelijk aan jezelf, van binnen weet je heel erg goed dat het nooit beter zal worden en dat de fout niet bij jou ligt. Je wilde een confirmatie en ik denk dat genoeg Quizleters je die hebben gegeven.
    Nu kan ik iets anders doen dan je aanraden dan te doen wat iedereen je hier al heeft gezegd.

    Helemaal mee eens. Die jongen is niet goed voor je en dat weet je. Misschien kan hij ook tof zijn, maar uit je tekst lijkt het dat hij je alleen ongelukkig gemaakt heeft. Even door de zure appel heen bijten en verder gaan. Succes er mee!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.