• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo- Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Khamul - Kat
    Lotta - Bat - Aardappel
    Sylvie - Cenation - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior


    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 15:35 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Al genoeg geverfd en kben nogal blij dat ik eindelijk mn naturel terug heb. Heb al heel lang een pony gehad, en die is eindelijk uitgegroeid, dus neh. Snap je nu waarom ik het moeilijk heb. Nuja ik moet zo gaan voor mn dode punten. Maar still ik weet echt niet welk modelletje ik er ondertussen in moet doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Al genoeg geverfd en kben nogal blij dat ik eindelijk mn naturel terug heb. Heb al heel lang een pony gehad, en die is eindelijk uitgegroeid, dus neh. Snap je nu waarom ik het moeilijk heb. Nuja ik moet zo gaan voor mn dode punten. Maar still ik weet echt niet welk modelletje ik er ondertussen in moet doen.


    Laagjes, iets met je scheiding...?


    Not all those who wander are lost.

    Misschien moet ik maar eens vragen wat de kapper denk dat me past.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Misschien moet ik maar eens vragen wat de kapper denk dat me past.


    Goed idee (:


    Not all those who wander are lost.

    Ik wil eigenlijk voornamelijk graag krullen, maar een permanent zie ik niet zitten en blijkbaar heb je daar elke dag wel werk aan and I'm too lazy for that.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik wil eigenlijk voornamelijk graag krullen, maar een permanent zie ik niet zitten en blijkbaar heb je daar elke dag wel werk aan and I'm too lazy for that.


    Ik heb krullend haar, maar zoveel werk heb ik er niet aan eigenlijk.


    16 - 09 - '17

    Avarosa schreef:
    Ik wil eigenlijk voornamelijk graag krullen, maar een permanent zie ik niet zitten en blijkbaar heb je daar elke dag wel werk aan and I'm too lazy for that.


    Dit.


    Not all those who wander are lost.

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik heb krullend haar, maar zoveel werk heb ik er niet aan eigenlijk.
    Nee, je hebt weel werk om die permanent bij te houden blijkbaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Nee, je hebt weel werk om die permanent bij te houden blijkbaar.


    Ah zo, geen idee.


    16 - 09 - '17

    Pfff ik kan echt niet meer typen. Ik heb nu al 3 maanden deze laptop en ben het toetsenbord nog niet gewoon. Ahja na een halfjaar kan ik ook nog steeds niet deftig met mn gsm werken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Pfff ik kan echt niet meer typen. Ik heb nu al 3 maanden deze laptop en ben het toetsenbord nog niet gewoon. Ahja na een halfjaar kan ik ook nog steeds niet deftig met mn gsm werken.


    Oei, het zal ooit wel wennen zeker?


    16 - 09 - '17

    Aan toetsenborden wen ik vaak binnen een paar dagen, maar telefoons. D: Na bijna een jaar kan ik er nog niks van, haha.


    Your make-up is terrible

    Haha


    16 - 09 - '17

    Ik ben echt slecht met die touch. Wat daar soms uitkomt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb Swiftkey op mijn telefoon staan en daardoor kan ik snel typen. Het gebeurd wel eens dat mijn telefoon terugschakelt naar het oude toetsenbord en daarmee zuig ik heel hard. :'D

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 23:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.