• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo- Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Khamul - Kat
    Lotta - Bat - Aardappel
    Sylvie - Cenation - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior


    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 15:35 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    We zijn nu bijna klaar. Hij gaat tegen donderdag de analyse van vandaag analyseren en donderdag zullen we samen alles controleren op fouten en verder verwerken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    IK HEB EEN STAGEPLEK! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

    Ik ben zó blij!


    26 - 02 - '16

    Super goed Erieka!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben al heel de ochtend aan het koken omdat ik straks komen eten doe met mijn vrienden. Nu moet ik nog mn kot opruimen en binnen een kleine 3u zijn ze hier. Ik stress al.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ^ Wat gaan jullie eten? :3


    26 - 02 - '16

    Ik begin met een iItaliaanse aperitief. Bestaande uit vodka, cava en citroensorbet. Dit met hapjes zoals zalm opgerold met kruidenkaas, hesp met kruidenkaas, een wrap opgerold met ganda ham en dan nog kaasjes en kippenboutjes. Dan ga ik een groentemoussaka geven met courgetten, aubergines, paprika, spinazie en een tomatensaus met een beetje gehakt. Bovenaan komt dan mozzarella te liggen. En als dessert heb ik een opgerolde koek met nutella en confituur gemaakt waarbij ik macarons ga geven en een chocolaatje etc. als afwerking. Dit eventueel met warme chocolademelk indien er interesse is. We doen geen voorgerecht omdat we al aperitieven met hapjes en het anders te veel wordt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Holy shit, ik wil bij jou eten.


    Your make-up is terrible

    Haha. Ik hoop dat het ook werkelijk zo lekker zal zijn als het klinkt, want die dingen heb ik nog nooit zelf gemaakt (behalve het dessert dan) (bloos)
    Ik moet wel nog dwijlen, maar Jelle ging het karton eerst wegdoen en hij is nu nog een spel aant spelen. Maar ik zal wel tijd genoeg hebben denk ik. Ik ben er nu wel bijna. Enkel nog de afwerking en de tafelschikking komt dan nog.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik begin met een iItaliaanse aperitief. Bestaande uit vodka, cava en citroensorbet. Dit met hapjes zoals zalm opgerold met kruidenkaas, hesp met kruidenkaas, een wrap opgerold met ganda ham en dan nog kaasjes en kippenboutjes. Dan ga ik een groentemoussaka geven met courgetten, aubergines, paprika, spinazie en een tomatensaus met een beetje gehakt. Bovenaan komt dan mozzarella te liggen. En als dessert heb ik een opgerolde koek met nutella en confituur gemaakt waarbij ik macarons ga geven en een chocolaatje etc. als afwerking. Dit eventueel met warme chocolademelk indien er interesse is. We doen geen voorgerecht omdat we al aperitieven met hapjes en het anders te veel wordt.



    Omg Nana, je maakt me verschrikkelijk hongerig (en jaloers omdat ik dit ook wil eten)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Kan de off-topic bevolking ook komen? Hahaha.


    Not all those who wander are lost.

    Zenuwachtig. En ik heb het gevoel dat mn haar er niet uitziet


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Halloooooo allemaal. Waarom ben je zenuwachtig, Avarosa?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Halloooo, hele goeie vroege morgen. :')

    Haihai. (krul)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hoiii!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain