• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo- Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Khamul - Kat
    Lotta - Bat - Aardappel
    Sylvie - Cenation - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior


    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 15:35 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Avarosa schreef:
    Ik bedoel
    Zijn tekst: We probeerden als eerst dezelfde optimale waarden te gebruiken als we hebben gebruikt bij de proef van HPLC dat was met debiet=0,800 en analysetijd =2,5 s. We zagen dat we geen scheiding haddden en de pieken veel te dicht bij elkaar zaten. Dan hebben we het dibiet naar 0,600 verlaagt maar dat was nog altijd niet goed en dan gebrobeerd bij 0,400. Toen we zagen dat we bij 0,400 nog altijd geen goeie scheiding hadden hebben we bij ons eluens 100 ml mili q water bij gedaan. De grafiek die we dan kregen was veel beter maar de scheiding was nog altijd niet goed. Dan hebben we nog eens 100ml milliq water bij

    gedaan. Bij deze eluens kregen we een volledige scheiding maar we moesten wel ons analysetijd naar 4,5s veranderen zodat we de 2 pieken volledige kunnen meten.


    Mijn herwerkte versie: Oorspronkelijk werd de proef uitgevoerd bij debiet van 0,800 en een analysetijd van 2,5s. De pieken tijdens deze analyse liepen door elkaar, waardoor verschillende analysetijden en debietinstellingen werden getest bij de eluensverhouding 35:65. Dit effect was nog steeds negatief. Vervolgens werd aan het eluens 200 ml Milli Q water opgelost. Na 4,5s en een debiet van 0,400 waren de pieken volledig gescheiden. De verhouding van het eluens bedraagt nu ongeveer 30:70.

    Het is toch niet de bedoeling dat ik al zijn tekst moet herwerken. Dan kan ik net zo goed alles alleen maken. Ik kan er bijna om huilen, maar ik ben dan weer zo boos dat ik het er niet voor over heb. Ik wil dan ook niet aan klikken bij de begeleider, maar alsnog vind ik de manier van werken nu ook niet eerlijk, want ik steek er duidelijk meer tijd in dan hem. En morgen moeten we dan ook al onze voorlopige versie indienen en ik wacht al een week op een stuk van hem.


    Toen ik zijn stukje las, zag ik vooral 'dan / we / dan / we / dan'. Man, ik zou er helemaal kriebelig van worden. Misschien moet je er toch maar iets van zeggen, ik bedoel, aangezien hij gewoon op zich laat wachten.


    Tijd voor koffie.

    Dat al ten eerste en dat mag eigenlijk niet in wetenschappelijke schrijfsels. Of toch zo weinig mogelijk. Pfff. En de schrijffouten zijn soms echt vreselijk. Precies of hij maar iets typt zonder te lezen wat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik weet even niet meer wat ik moet doen. Ik wil niet gaan klikken bij mijn docent voor dit, maar ik voel me ook niet goed bij hoe de situatie nu is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik weet even niet meer wat ik moet doen. Ik wil niet gaan klikken bij mijn docent voor dit, maar ik voel me ook niet goed bij hoe de situatie nu is.

    Ik had het al lang gemeld als ik jou was. Jij loopt nu al het werk te doen terwijl het een samenwerkingsopdracht is. Het is geen klikken, je geeft gewoon aan dat je partner geen ene fuck uitvoert. Dit zal consequenties hebben voor zijn cijfer omdat hij weinig heeft gedaan, niet voor jouw cijfer.

    Nonno schreef:
    (...)
    Ik had het al lang gemeld als ik jou was. Jij loopt nu al het werk te doen terwijl het een samenwerkingsopdracht is. Het is geen klikken, je geeft gewoon aan dat je partner geen ene fuck uitvoert. Dit zal consequenties hebben voor zijn cijfer omdat hij weinig heeft gedaan, niet voor jouw cijfer.


    This. Hij profiteert van jou en dat is NIET eerlijk! Althans, in mijn ogen profiteert hij.


    26 - 02 - '16

    Het is niet dat hij niks doet, maar mij doet niet veel en als hij iets doet, maakt hij ontzettend veel foute conclusies en zijn zijn verwoordingen gewoon ontzettend slecht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Het is niet dat hij niks doet, maar mij doet niet veel en als hij iets doet, maakt hij ontzettend veel foute conclusies en zijn zijn verwoordingen gewoon ontzettend slecht.


    Alsnog is het dan wel zorgelijk dat jij alles voor hem moet verbeteren. Als hij later een baan krijgt moet het ook niet zo zijn dat anderen alles voor hem moeten verbeteren, want dan wordt hij gewoon op staande voet ontslagen. Hij moet leren om zijn eigen boontjes te doppen en hij kan niet blijven verwachten dat je alles voor hem verbetert.


    26 - 02 - '16

    Dat is waar. Ik ga morgen even apart met de docent hierover praten dan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Dat is waar. Ik ga morgen even apart met de docent hierover praten dan.


    Dat zou ik ook doen inderdaad. Laat je het ons nog weten wat er uit het gesprek kwam? (:


    26 - 02 - '16

    Thanks btw, want ik begon er toch echt wel opgefokt van te worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Dat is waar. Ik ga morgen even apart met de docent hierover praten dan.


    Succes!


    Not all those who wander are lost.

    Is goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Geef hem subtiel een cursus wetenschappelijk rapporteren cadeau...
    Of zoals mijn Fysica-assistent zegt: elke keer dat jullie nu nog een fout maken tegen de foutentheorie, wetenschappelijke notaties of rangen, sterft er ergens een elfje.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Oef de docent ving het gelukkig nog goed op en zei dat die jongen de rest van het werk moest doen zodat hij zelf eens kon zien hoe het allemaal geschreven stond enzo. Ik voelde me eigenlijk best schuldig, maar ben ergens toch blij dat ik het gezegd heb.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Oef de docent ving het gelukkig nog goed op en zei dat die jongen de rest van het werk moest doen zodat hij zelf eens kon zien hoe het allemaal geschreven stond enzo. Ik voelde me eigenlijk best schuldig, maar ben ergens toch blij dat ik het gezegd heb.

    Maar hoe gaat het nu verder voor jou dan? Maak jij het project in je eentje af en doe je alsof hij alles moet doen?