• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo- Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Khamul - Kat
    Lotta - Bat - Aardappel
    Sylvie - Cenation - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Oneira
    Margot - Ampersand - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGirl
    Jitske - Phantasior


    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 15:35 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik deed komen eten met mn vrienden en het was die avond bij mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Goedemorgen c:
    Ik had lekker vroeg wekkers gezet, zodat ik vroeg op zou staan. Valt mijn telefoon uit in de nacht. Grom. Hoe is het met jullie?

    Avarosa schreef:
    Ik deed komen eten met mn vrienden en het was die avond bij mij.


    En, hoe was het?

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 11:37 ]


    Tijd voor koffie.

    Avarosa schreef:
    Ik deed komen eten met mn vrienden en het was die avond bij mij.
    Die zin klinkt heel erg raar in mijn oren. (cat)

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 11:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Die zin klinkt heel erg raar in mijn oren. (cat)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Het is 'komen eten' zoals het programma.
    Het was wel leuk. ze vonden het lekker (of dat zeiden ze toch) en ik had wel wat over. Maar omdat ik maar zo'n mini-oventje heb, was ik verplicht om in kleinere schaaltjes te werken, waardoor het geheel dan weer groter uitviel dan een grote schaal. Ik vond het wel een bummer dat ik een hele doos citroensorbet heb gebruikt voor de apperitief, want ik had die graag een andere avond eens lekker uitgelepeld. Ahja. Waarschijnlijk gaan we donderdag bij een andere vriendin gaan eten. Ik kijk er al naar uit. Ik heb het vermoeden dat ze waarschijnlijk zal wokken. Ik ben benieuwd.

    Btw, rude om dat lekker te gaan quoten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zo'n eetavondje is echt een leuk idee. *.* Ik ga weleens te koken met vriendinnen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat lijkt me echt zeer gezellig, met een aantal vrienden eten.
    Wat is er mis met die quote?

    Avarosa schreef:
    Het is 'komen eten' zoals het programma.
    Het was wel leuk. ze vonden het lekker (of dat zeiden ze toch) en ik had wel wat over. Maar omdat ik maar zo'n mini-oventje heb, was ik verplicht om in kleinere schaaltjes te werken, waardoor het geheel dan weer groter uitviel dan een grote schaal. Ik vond het wel een bummer dat ik een hele doos citroensorbet heb gebruikt voor de apperitief, want ik had die graag een andere avond eens lekker uitgelepeld. Ahja. Waarschijnlijk gaan we donderdag bij een andere vriendin gaan eten. Ik kijk er al naar uit. Ik heb het vermoeden dat ze waarschijnlijk zal wokken. Ik ben benieuwd.

    Btw, rude om dat lekker te gaan quoten.
    Aaaaah okay! Nu snap ik het. Dat klinkt echt heel erg leuk (en lekker). Nou, ik hoop dat het wat wordt donderdag ;3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, nu heb ik ook zin om iets te gaan bakken. Vanmiddag maar even wat dingetjes halen voor een cake o.i.d. Vorige week nog brownies gebakken, die waren echt goddelijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Oh, nu heb ik ook zin om iets te gaan bakken. Vanmiddag maar even wat dingetjes halen voor een cake o.i.d. Vorige week nog brownies gebakken, die waren echt goddelijk.


    Ik wilde ook een taart bakken, daarom had ik vroeg wekkers gezet (vanmiddag ga ik weg). Stomme telefoon (cat)


    Tijd voor koffie.

    Barnabas schreef:
    Oh, nu heb ik ook zin om iets te gaan bakken. Vanmiddag maar even wat dingetjes halen voor een cake o.i.d. Vorige week nog brownies gebakken, die waren echt goddelijk.
    Wij gaan straks naar Bakker Bart. It's something *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Wij gaan straks naar Bakker Bart. It's something *O*

    Ook lekker! Neem je nog wat lekkers voor me mee? ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ook lekker! Neem je nog wat lekkers voor me mee? ^^
    Neeee D:
    Allemaal voor mij, ghehehehe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yeeeeeesh ik heb eindelijk de viool besteld die ik zo lang al wil!
    Dit is 'm


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Dauth schreef:
    (...)Neeee D:
    Allemaal voor mij, ghehehehe.

    Pfffssshhhhh. Waar is je innerlijke Sinterklaas? :C


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Well, well. Look who we've got here!"