• Jup, ik heb een hele vreemde nacht gehad.
    Het begon allemaal toen ik wakker werd geblaft door de hond. Ergens in de verte hoorde ik een deurbel gaan en mijn zus die 'MAAIKE!' schreeuwde. Ik dacht dat dat was omdat de hond blafte, dan schreeuwt ze altijd omdat ik hem dan stil moet krijgen. Dus ik naar beneden. Halverwege op de trap hoor ik de brievenbus klappen. Nu ben ik niet zo gek dat ik de voordeur midden in de nacht zomaar open ga doen, dus kijk ik langs het gordijn in de kamer. Niets te zien (mindfuck), buiten de auto op het pad, waardoor ik dacht dat mijn ouders ook al weer thuis waren en op bed.
    Op dat moment begin ik ontzettend aan mezelf te twijfelen. Was er echt iemand aan de deur of was dat gewoon mijn slaapdronken hoofd? Dus voor de zekerheid doe ik nog een rondje deuren checken en ga weer naar boven. Kom ik terug van de wc, staat de slaapkamerdeur van mijn zus open en ligt ze daar dus niet. Volgende mindfuck. Na 2 minuten nog steeds in slaapdronken toestand staren had ik door dat het dan wel mijn zus geweest moest zijn aan de deur en dus app ik waar ze is, omdat er niemand meer aan de deur was dat ik ging checken. Eerst heel lang geen antwoord. Echt angstvoerend lang.
    Was ze een sleutel halen bij de buren, maar de klip zat ook op de deur. Dus ik weer naar beneden om de klip eraf te halen. Gaat terwijl ik net beneden ben de voordeur open terwijl mijn buren de achterdeur sleutel hebben, dus mijn zus kan het niet zijn. Komen mijn ouders binnen gewandeld terwijl ik ze aan kijk met een blik van 'Is this real life...?'. Nog een mindfuck, want die lagen naar mijn weten dus al op bed.
    Bleek dus dat zij met mijn zus haar auto weg waren en mijn zus met die van mijn ouders. En terwijl ik dacht dat iedereen al thuis was en op bed lag, was dat dus niet zo en dat vonden mijn hersenen erg vreemd en maakte dat ik nog een half uur in bed lag van 'Maar hoe dan?'.

    Hebben jullie ooit interessante nachten meegemaakt?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oh, crap, ik zou echt enorm moeten janken (ik ben doodsbang om 's nachts alleen thuis te zijn) en ze telkens bellen tot ze opnemen. Daarom zorg ik dat ik nooit alleen ben thuis 's nachts, want ik wil dit soort dingen niet. D':

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 16:52 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wauw, dat is verwarrend zeg!
    Ik weet op dit moment niets te bedenken, maar ik heb denk ik wel ooit iets meegemaakt, xp.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 17:34 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Oh wauw dat klinkt inderdaad gezellig. Ik zou waarschijnlijk in semi-paniek stand zijn gegaan.

    Ik heb wel een keer meegemaakt (al wel meer dan een jaar geleden) dat ik bij een vriendin ging slapen en omdat we heel moe waren waren we al redelijk vroeg gaan slapen. Worden we allebei wakker van een soort getik op het raam om kwart voor 12 en we zijn van what the hell, maar we zien niemand staan in onze slaap dronkenheid en dan nog een keer en we werden allebei heel ''bang'' (meer van oh pas maar op er staat een spook voor het raam) horen we opeens iemand lachen blijkt dus dat haar zus en nog iemand daar staat om te vragen of we naar buiten komen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    Oh wauw dat klinkt inderdaad gezellig. Ik zou waarschijnlijk in semi-paniek stand zijn gegaan.

    Ik heb wel een keer meegemaakt (al wel meer dan een jaar geleden) dat ik bij een vriendin ging slapen en omdat we heel moe waren waren we al redelijk vroeg gaan slapen. Worden we allebei wakker van een soort getik op het raam om kwart voor 12 en we zijn van what the hell, maar we zien niemand staan in onze slaap dronkenheid en dan nog een keer en we werden allebei heel ''bang'' (meer van oh pas maar op er staat een spook voor het raam) horen we opeens iemand lachen blijkt dus dat haar zus en nog iemand daar staat om te vragen of we naar buiten komen.
    HAHAHA, spook bij 't raam.
    Nog best wel gaaf bedacht. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mijn vader kwam ooit onverwacht thuis 's nachts omdat zijn accommodatie van een driedaagse cursus niet geregeld was, maar ik was daar niet van op de hoogte dus ben om half 2 's nachts naar beneden geslopen met een geïmproviseerd wapen omdat ik dacht dat we een indringer hadden.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Wow, klinkt beetje eng. :'P Ik heb zoiets nooit meegemaakt denk ik. Wel een keer dat ik dacht dat mijn ma naast m'n bed 's ochtends stond en iets wilde vragen. Maar tegelijk wist ik dat ik aan 't dromen was. Ik deed halfslapend m'n ogen open en draaide m'n hoofd om haar zeg maar te zien. Ze stond er dus niet. :')
    En een keertje hoorde ik 's ochtends m'n broertje of zus (geen idee meer wie ik dacht die er riep). Ik was niet aan 't dromen op dat moment. Toen ging ik een beetje omhoog met m'n hoofd en werd ik wakker. Maar ik was niet eens thuis, ik sliep op mijn kot/studentenkamer.


    Ik wil een tuin vol egels

    Wel bijzonder dat uit gerekend je ouders en je zus van auto hebben gewisseld. Ligt waarschijnlijk meer aan hen dan aan jou. Ik denk dat je dacht dat iedereen al thuis was door die auto's en je niet wist dat je zus weg was?

    Mijn interessantste nachten zijn de nachten dat ik echt niet in slaap kan komen en mezelf moet zien te vermaken omdat ik nog geen slaap heb.


    Physics is awesome

    Wait, whut.

    Ik snap het ook niet haha, ik heb jouw hele post met een mindfuck gelezen :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat is inderdaad behoorlijk ... verwarrend. :')

    Ik heb zulke momenten heel vaak, omdat ik in veel van mijn dromen niets kan zien, enkel horen en voelen. Deze nacht/morgen bijvoorbeeld hoorde ik in mijn droom het geluid van erg lawaaierige wegenwerken. Alleen sliep ik heel erg licht, waardoor ik wist dat ik eigenlijk in bed lag. Het resultaat was dat ik met mijn slaapdronken kop dacht dat iemand het huis aan het slopen was of zo. x_x

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 9:48 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vinception schreef:
    Wait, whut.

    Ik snap het ook niet haha, ik heb jouw hele post met een mindfuck gelezen :')


    wat was dit ookalweer