• GEFELICITEERD QUIZLET!




    The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aspen • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Cenation • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Khamul • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Ventus • Rani • - • 19 •
    Dierickx • Leah • Baileys • 14


    Song of the night: You Got It All - Union J

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 13:19 ]


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Haha, mij maakt het op zich niet uit, maar ik vind het bv. heel vervelend om constant van die foto's op mijn startpagina te zien voorbij komen. Alsof iedereen het zo boeiend vind om naar kussende mensen te kijken? En die overbodige posts aan elkaar om je liefde te verklaren, waarom op facebook? Moeten wij zielig 'Awh' gaan zeggen of zo?

    Voornamelijk als ze elke week zowat een nieuwe profielfoto hebben waarop ze staan te zoenen.
    Ik verklaar alleen mijn liefde voor mijn vriend als we een bepaald aantal maanden samen zijn. Volgende maand zijn we bijvoorbeeld anderhalf jaar samen en dan zal ik wel wat gaan posten. Bereid je dus voor.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Voornamelijk als ze elke week zowat een nieuwe profielfoto hebben waarop ze staan te zoenen.
    Ik verklaar alleen mijn liefde voor mijn vriend als we een bepaald aantal maanden samen zijn. Volgende maand zijn we bijvoorbeeld anderhalf jaar samen en dan zal ik wel wat gaan posten. Bereid je dus voor.


    Ugh ja. Een oude klasgenoot deed dat in het begin heel erg vaak en ook die liefdesverklaringen, op een dag wel 10x 'I love you <33333333333333333333' en dan zaten ze soms naast elkaar op de bank he.
    Geen probleem xp


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ugh ja. Een oude klasgenoot deed dat in het begin heel erg vaak en ook die liefdesverklaringen, op een dag wel 10x 'I love you <33333333333333333333' en dan zaten ze soms naast elkaar op de bank he.
    Geen probleem xp

    Die zijn echt verschrikkelijk...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Die zijn echt verschrikkelijk...


    Ik dacht in mezelf altijd 'Die moeten weer opvallen'. Maar goed, don't care.


    16 - 09 - '17

    Ik heb nog een ergernis op Facebook en dat zijn mensen die hun eigen posts gaan liken. -.-


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    Ik heb nog een ergernis op Facebook en dat zijn mensen die hun eigen posts gaan liken. -.-


    Oh ja, nog zoiets, of die zo van die dingen posten alsof ze alles zijn. Of die gewoon elk moment van de dag meedelen, het lijkt soms twitter.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Oh ja, nog zoiets, of die zo van die dingen posten alsof ze alles zijn. Of die gewoon elk moment van de dag meedelen, het lijkt soms twitter.

    Ik ken van die mensen die minstens drie keer per dag iets posten of die álles delen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Creamcakes schreef:
    (...)
    Ik ken van die mensen die minstens drie keer per dag iets posten of die álles delen.


    Oh nee.. *facepalm*


    16 - 09 - '17

    Dat waren de ergernissen voor vanavond. Morgen maar weer verder. P:
    Nu m'n bed in. Truste!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hahaha. Goodnight!


    16 - 09 - '17

    Hoi!


    Queer zijn is gewoon alles

    Hallo


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    MT :3


    26 - 02 - '16

    Ik ga echt weer moeten wennen aan de snelheid waarmee topics soms volgespamd worden. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ken het :3


    26 - 02 - '16