• "Gegroet,
    aanstaande Tributen,

    Dit jaar zullen jullie weer vechten in de arena, tot de de dood jullie zal scheiden. Vierentwintig van jullie zullen vechten, en slechts één zal overleven. Zoals gebruikelijk één jongen en één meisje uit elk district tussen de 12 en 18 jaar. Nu zal ik iets vertellen over de Arena waar jullie in zullen strijden.

    Hier is de link, klik op de afbeelding voor een groter beeld: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=16k5b15&s=8#.VEzHTPmG-Ck

    Dat zal de arena van dit jaar zijn, en helemaal in het midden is de Hoorn Des Overvloeds. De tributen zullen alle 24 precies tien meter er vandaan starten, iedereens afstand zal even ver zijn. Om daar weg te kunnen, zullen ze door een kring van ruig kolkend water moeten zwemmen. Sommigen stukken zijn verder dan andere, en anderen gedeeltes zijn dieper dan de rest. Er is ook een brug die over het zwaarste gedeelte gaat. Maar pas op! Er zit een groot gat in deze brug, en op een gegeven moment zul je over een van de twee zijkanten moeten lopen! Dit water kun je drinken, maar je moet er niet teveel van nemen anders zal je maag van slag raken.
    Het lichtgroene op de arena is gras, het staat ook in de legenda. Dat is een gevaarlijk gedeelte aangezien het erg open is. Het gele gedeelte is een maisveld, maar de mais die op de stengels hoort te zitten, is er niet... In plaats daarvan zitten er vergiftigde bessen, die wel erg op mais lijken... Daarachter zit een grote, kale grasvlakte.
    Het felgroene gedeelte is een heuvelgebied, bedekt met gras en bloemen, een goede plek om uit te rusten of op iemand te jagen. Het donkergroene is bos, hier zul je goed vallen kunnen zetten, en beschutting kunnen zoeken. Maar pas op! In het midden van het bos is een groot vuur dat op z'n plek blijft, tenzij de spelmaker het verplaatst! Door het bos loopt een beekje met goed drinkbaar water, je kunt hier zoveel van drinken als je wilt, het eindigt in een meertje. Dat is ongeveer het enige goede drinkbare water in de arena. Want het water wat op de kaart donkerblauw is, is vergiftigd. Wanneer je dit hebt gedronken, zal je huid lichtblauw worden, en vol met bulten. Krijg je niet op tijd een medicijn van je sponsors, dan zal je een pijnlijke dood krijgen... Dan hebben we nog het donker grijze gedeelte. Dit is een rotsgebied, de rotsen zijn puntig en je zult hoe dan ook schaafwonden krijgen, maar het is goed voor beschutting, en er leven veel vogels.
    Nou, dan is er nog maar één ding om te zeggen!
    Happy Hunger Games, and may the odds be ever in your favor!" zei President Snow.


    De dingen die President Snow net zei over de Arena, weten jullie schrijvers wel, maar de Tributen niet. Er zullen zestien tributen beschikbaar zijn, evenveel meisjes als jongens. Acht zijn er voor het bloedbad. We kunnen pas beginnen als er veertien evenveel jongens als meisjes zijn, maar ik hoop dat er zestien kunnen zijn. Om de vier dagen zal ik een lootje trekken om te zien wie er dood gaat, dit zal ik volkomen eerlijk doen, ook als ik mijn eigen personage trek. Je mag zelf bepalen hoe je doodgaat, vraag bijvoorbeeld aan iemand anders of hij je personage wil vermoorden! :D Over de spullen bij de Hoorn des Overvloeds, ik zal een extra topic maken waar de spullen beschikbaar staan. Iedere Tribuut mag twee dingen, en je krijgt van mij er een wond bij, hoe waardevoller je spullen, hoe erger je wond. Er zullen spullen over blijven, dus later kun je ook andere spullen pakken.

    De Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit lijkt me goed mogelijk!
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, daarna krijg je een waarschuwing dat je reservering verwijderd word.
    - Denk eraan dat er camera's in de Arena hangen! 16+ lijkt me dus niet echt mogelijk!
    - Geen Perfecte Personages, ook niet in de Arena! Iedereen zal dus wel een keer gewond raken!
    - Bondgenootschappen mogen! (Y)
    - Heb je vragen? Stel ze! (lol)
    - Hou jongens en meisjes gelijk! Ik wil evenveel meisjes als jongens wanneer we beginnen, als er vier meisjes zijn en maar twee jongens gaat er een tijdelijke stop op de meisjes!
    - Wil je iets van je sponsors? Vraag het even aan mij en we komen er samen uit! ;)


    Beschikbare Rollen:

    District 1:
    Dit district is Beroeps, denk er dus aan dat de Tributen hoogst waarschijnlijk Vrijwilligers zijn.

    -
    - Sapphire Anne Hale ~Piaffe

    District 2:
    Hier geld hetzelfde bij als bij District 1

    -
    - Gereserveerd ~ Dancal

    District 3:
    -
    -

    District 4:
    Dit district is beroeps, maar niet zo erg als district 1 en 2. Hier kan een vrijwilliger zijn, maar dat hoeft niet!

    -
    - Gereserveerd ~ Rawen

    District 5:
    -
    -

    District 6:
    -
    -

    District 8:
    -
    -

    District 9:
    -
    -

    District 10:
    -
    -

    District 11:
    -
    -

    District 12:
    -
    -


    Invullijstje:
    Naam: (Volledig)
    Leeftijd: (12 tot 18)
    District:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Achtergrond: (Hoeft geen levensverhaal te zijn, gewoon dat ik een beetje weet hoe zijn leven is, familie, dagelijks leven, werk enzv)
    Voordelen in de Spelen:
    Zwaktes in de Spelen:
    District aandenken:
    Hoe kwam je in de Spelen: (Vrijwillig, of getrokken?)
    Extra:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 18:47 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Niemand?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    ?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    mag ik het meisje van 1?


    take me back to the basics and the simple life

    Ja Natuurlijk!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."


    Sapphire Anne Hale

    Leeftijd: Sapphire is zeventien jaar oud en geboren in maart.
    District: Sapphire komt uit District 1.
    Innerlijk: Sapphire gaat tegen al je verwachtingen van een meisje uit district 1 in. Sapphire is iemand die je in een aantal karaktereigenschappen kan samenvatten; rebels, slim, eerlijk en competitief. Sapphire heeft altijd al een hekel gehad aan het modebeeld en de sieraden van haar district. Ze heeft er nooit aan meegedaan en draagt in principe ook geen jurken. Zelfs tijdens de reaping niet. Sapphire is niet iemand die gemogen is in haar district maar ondanks dat krijgt ze wel veel respect. Sapphire is nooit bezig geweest met de sieraden en juwelen van haar district. In plaats daarvan, trainde zij extra. Ze had toch niks anders te doen. Haar ouders hebben een hekel aan haar, de enige reden dat Sapphire

    nog bij hen woont is omdat haar ouders van haar verwachten dat als ze mee moet doen aan de games, ze wint. En daar willen haar ouders van profiteren. Sapphire is al vaak in de problemen gekomen door haar lak aan regels, maar hier weet zij zich altijd uit te redden, door praten of door gewoon niet op komen dagen. Haar karakter is ook niet veranderd hierdoor, ze blijft het toch wel doen en iedereen weet dat. Sapphire durft het ook allemaal, en dat is een belangrijke eigenschap. Ze heeft een hekel aan het Capitol en laat dat dan ook goed merken. Ze zal nooit lang staan twijfelen of ze iets nou wel of niet moet doen, ze doet het namelijk toch wel. Sapphire is ondanks haar rebelse gedrag erg slim. Ze weet wat ze doet, ze weet wat ze wilt. Sapphire plant alles wat ze doet met beleid. Ook al lijkt dat vaak niet zo. Sapphire is best competitief. Soms werkt dit in haar voordeel maar soms ook in haar nadeel. Sapphire zal doorgaan totdat dat van haar het beste is. Ze kan het niet uitstaan als iemand een hogere score haalt dan haar. Ze zal doorgaan totdat ze beter is, hoe lang dat ook mag duren. Sapphire traint dus ook tot het uiterste en zal niet tevreden zijn met een laag resultaat. Sapphire is ook een eerlijk persoon. fijn, zal je denken, maar voor veel mensen is het een hel dat ze zo eerlijk is. Ze zegt namelijk wat ze wil en denkt niet na over hoe erg het een persoon kan kwetsen. Het maakt haar ook niet uit. Ze zegt wat ze denkt en wie het er niet mee is heeft pech gehad. Sapphire is zichzelf. Het maakt haar niet uit wat anderen van haar vinden, zij is wie ze is en meer maakt haar niet uit.
    Uiterlijk:[fc: Kaya Scodelario] Sapphire is knap. Het is niet anders te zeggen. Het is gewoon zo. Ze heeft donkerbruine, golvende haren die tot een stuk over haar schouders komen. Haar ogen zijn grijsblauw. Ze zijn erg helder spreken voor zich. In haar ogen is alles af te lezen wat je maar wil weten, met een blik in haar ogen kan je zeggen hoe ze zich voelt en of haar iets dwars zit of niet. Ze heeft een kleine neus en mooie lippen. Sapphire is iemand die niet veel make-up draagt, onnatuurlijk vindt ze het. Ze vindt dat je je uiterlijk hebt gekregen en je het niet moet verpesten met lagen make-up. Het enige wat Sapphire aan make-up draagt is een laagje mascara en eyeliner, tot ergernis van iedereen in district 1. Heel soms draagt ze er nog een klein lijntje oogschaduw bij maar dat gebeurt nauwelijks. Sapphire heeft een mooi figuur, slank, maar niet te overdreven slank. Ze is 1.71 lang, wat niet heel lang is, maar toch een mooie lengte, al zegt ze het zelf.
    Achtergrond: Toen Sapphire vijf was, begon zij met het trainen voor de games. De leeftijd was jong, zelfs in haar district. Ze begon met het trainen met rennen en uithoudingsvermogen. Op haar achtste begon ze met het gebruik van wapens. De rebelse Sapphire was op jonge leeftijd al niet meer geliefd door haar ouders. Ze droeg geen make-up en deed niet wat iedereen van haar verwachtte. Toen Sapphire dertien jaar oud werd, was het enige wat ze van toen af aan deed trainen en rebelleren. Meer deed ze gewoon niet. Sapphire heeft geen broers of zussen waar ze voor moet zorgen of om geeft. Ook is Sapphire nooit de makkelijkste geweest met vrienden maken in haar district. Niemand was zoals zij, dus bleef ze alleen.
    Specialiteiten: Sapphire is in veel goed maar haar sterkste punten zijn vooral; rennen, zowel sprinten als lange afstand, messen, speren en verstoppen en klimmen.
    Zwaktepunten: Sapphire kan totaal niet omgaan met een pijl en boog of met een zwaard. Ook werkt haar karakter niet altijd mee. omdat ze competitief en perfectionistisch is, is het moeilijk voor haar om te accepteren als iets niet goed gaat en wil zij het liefst zo lang mogelijk doorgaan totdat dit wel goed is, maakt niet uit wanneer of met wat.
    District Token: Omdat Sapphire geen fan is van hear district had ze eerst het idee om niks mee te nemen, uiteindelijk heeft ze een kleine, ronde saffier meegenomen, ter ere aan haar naam.
    Trainingcijfer: Als trainingscijfer heeft Sapphire een elf behaalt.

    Remember the truth


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zal haar erbij zetten!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mag ik het meisje district 2 ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ja Tuurlijk!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Mag ik een jongen uit 4?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Mag ik een meisje uit district 5 ?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Jongen District 1?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Mag ik de jongen uit 7?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik zal straks iedereen erbij zetten!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."




    Cota Felix Spencer Diagras.
    One more thing. Never turn your back on your enemy.


    Naam: Cota Diagras.
    Leeftijd: Juist 18 geworden.
    District: 1.
    Innerlijk: Agressief, zelfverzekerd, intimiderend, overweldigend, Je kan van Cota wel zeggen dat hij weet hoe hij een indruk achter laat. Dat kan als hij kwaad is ook heel snel van een indruk een afdruk worden van zijn hand op je wang. Het felle, licht-ontvlambare karakter van de jongen is deels erfelijk bepaald en deels door zijn jeugd gevormd.
    Onhandig met gevoelens, Cota heeft zich altijd ongewenst gevoeld. Zijn vader wilde hem niet, haatte hem duidelijk.Dat heeft niet echt bijgedragen aan een gezonde emotionele ontwikkeling. Hij groeide op als een tikkende tijdbom en een poging van Hayden(Zusje) om hem gezelschap te houden toen hij het zwaar had liet die bom van gevoelens ontploffen, waardoor zijn woede zich op haar richtte.
    Niet in staat lief te hebben, vrij bot als het serieus wordt. Deze jongen is niet het persoon waarvan je zegt: Goh, gezellig. Meisjes die rozen of lieve woordjes verwachten in een relatie vangen bij Cota achter het net. Hij zal ze afwimpelen of gewoon zeggen dat hij niet van ze houdt en dat ook echt nooit zal doen. Dat is de pure waarheid, naar zijn mening dan, omdat Cota niet weet wat houden van inhoudt.
    Uiterlijk: Cota heeft goudblonde haren die tot zijn schouders komen, maar deze zitten totaal niet in de weg. Hij heeft goud-bruine ogen die alles in de gaten houden van wat er om zich heen gebeurd. Hij is 1.82 M, en daarmee vrij lang, Cota is vrij gespierd door de trainingen die hij heeft gehad en daardoor zeker niet iemand om mee te sollen.
    Achtergrond: X
    Voordelen in de Spelen: Door zijn training kan hij goed met wapens omgaan, vooral Zwaarden, speren en werpmessen zijn zijn top drie. Al zijn pijl en boog nog wel in zijn voordeel. Zijn sterkte is ook een groot voordeel, net als zijn lengte.
    Zwaktes in de Spelen: Hij wil eigenlijk liever alleen zijn, en door zijn agressie is hij niet de liefste, wat hem in problemen kan brengen. Voedsel zoeken is hij niet goed in, vandaar dat hij ook voor de gehele buit gaat, en niet alleen voor een wapen.
    District aandenken: Een ring, deze was van zijn vader die oud-winnaar is van achttien jaar geleden.
    Hoe kwam je in de Spelen: Vrijwillig, Hij nam de plaats in van een goede vriend van hem.
    Extra: Agressie-stoornis.

    It would be nice to not want to kill you all the time.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 14:34 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Laatmaar - dit Topic lijkt me een beetje doodgelopen ofzo...

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 22:19 ]


    “A queen will always turn pain into power.”