• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Michele Cecile Jones Denys | 19
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Cicatrix | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine Jones Forman | 15
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder:Katelyn Madison Williams OutlawQueen | 42
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Aire | m |
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12
    - Delainy Elle Parker Denys| 7

    Familie Hawaii
    Moeder: Khamul
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Leilani Malia Kalawai'a.Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys
    - Damien Aouli Kalawai'a Gally | 17
    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Oke, ik wist echt geen naam dus als je een betere weet, stuur hem alsjeblieft. Dan geven we het speeltopic en praattopic die titel.


    Het praattopic
    De rollenstory

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 21:09 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Amphrobia schreef:
    (...)

    Ik ben het eens met Jones. Stiekem had ik van te voren al bedacht dat Jones voor familie 1 was, maar toen bedacht ik dat ik jullie ook nog wat inbreng wilde laten hebben ^^

    Nah oké, dan ga ik er Jones achter zetten (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heeft de hawaiiaanse familie n achternaam?


    Bowties were never Cooler

    IamGroot schreef:
    Heeft de hawaiiaanse familie n achternaam?


    Wil je dat ik er 1 opzoek? Anders mag je er zelf 1 bedenken, dan zet ik die erbij.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Familie 1
    Naam
    Andrew Nathaniel Jones
    Leeftijd
    45 jaar
    Karakter
    Andrew is een drukke zakelijke man. Hij heeft een drukke baan die goed betaald, Hierdoor heeft hij het vaak druk en niet zoveel tijd voor zijn familie. Op de vakantie vindt hij het dan ook moeilijk zijn werk los te laten.
    Toch is hij wanneer hij met zijn kinderen is een stuk minder serieus. Natuurlijk is hij soms wel streng, maar hij is niet de harde man die hij op zijn werk is. Hij geeft veel om zijn familie en zal alles voor hen doen.
    Wanneer Andrew boos is kan hij zijn woede moeilijk bedwingen. Om ervoor te zorgen dat hij niemand iets zal aandoen, loopt hij meestal even weg.
    Andrew is een nette idealistische man. Hij houdt ervan goed voorbereid te zijn en ook vindt hij het fijn als alles op de juiste plaats ligt. Hij kan moeilijk tegen rommel, maar maakt voor het rommel van zijn kinderen, soms met moeite, een uitzondering.
    Wanneer Andrew iets doet, gaat hij er 100% voor. Als iets niet lukt, vindt hij dat hij tijd verspilt heeft.
    Ondanks deze eigenschappen is Andrew een lieve man en een goede vader.
    Ook houdt hij erg van sport. Het liefst zou hij elke dag met zijn kinderen een balletje gaan trappen of hen komen aanmoedigen bij hen sportwedstrijden, maar dit gaat gewoon erg lastig door zijn werk.
    Extra

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 21:02 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 15:40 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Moet het innerlijk erg beschreven worden, of zijn steekwoorden goed? ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Familie: Kalawai'a
    Naam: Kaiko Yves Kalawai'a
    Leeftijd: 19, 1 October
    Karakter: Kaiko is over het algemeen een lieve, vrolijke, sociale en energieke jongen. Hij sport graag, zeker surfen, en staat altijd voor iedereen klaar. Hij vind het fijn om mensen te kunnen helpen en te zorgen dat ze zich fijn en veilig voelen. Zo is hij ook bij zijn beroep gekomen. Op zijn 17e is hij begonnen aan de opleiding en inmiddels is hij een vaste verscheiding op het strand van de Hawaiiaanse eilanden. Door zijn vrolijke en energieke gedrag, zeker rond zijn vrienden, is Kaiko in voor alles en is soms zo entausiast dat hij echt staat te stuiteren, soms zelfs iets te entausiast, waardoor hij zich soms wel eens dingen op de hals haalt, die hij later niet zo heel leuk blijkt te vinden. Toch neemt hij zijn taak op het strand wel erg serieus, al helpt het wel dat hij tegelijkertijd wel kan dollen met vrienden. Hij is een vrolijke kleuter driekwart van de tijd en haat ruzie of negativiteit. Zo probeert hij alles positief in te zien en zodra mensen ruzie hebben probeert hij het te sussen. Daarom komen momenten dat er even geen lichtpuntjes lijken te zijn heel hard bij hem aan, zoals een verdrinkingsdood op het strand of hele zware verwondingen in het skatepark wat ook nog onder het gezag van de strandwachten valt. Dan wil hij het liefst zich even afsluiten van de wrede wereld, maar vaak moet hij het opkroppen tot later. Toch is Kaiko zeker niet een jongen die je zomaar onder de duim krijgt en die alleen maar ja en amen zegt. Hij heeft een duidelijke mening en weet wat hij wil. Hij laat zich niet makkelijk van zijn stuk brengen. Ook geld voor deze jongen 'Demons run when a good man goes to war'. Zodra Kaiko namelijk boos is kan je je beter bergen. Dan zit je liever op een surfplank tussen scherpe rotskusten in een extreem erge storm dan dat je zijn woede en wraak proeft. Dit gebeurt gelukkig maar heel weinig. Eigenlijk alleen als je op een of andere manier aan zijn familie of vrienden komt, degenen aan wie de jongen hondstrouw is. Voor deze jongen is muziek eigenlijk altijd wel de remedie als de golven op gaan niet meer werkt. Zelf drumt hij in zijn vrije tijd, maar bijvoorbeeld als hij boos is of verdrietig gaat hij eigenlijk altijd de zee op met zijn plank tot hij zich weer goed voelt. Dit kan soms tot gevaarlijke situaties leiden, omdat het soms ook 's nachts en in stormen gebeurt. Dit kan hem vaak snel weer veranderen in de vrolijke behulpzame avontuurlijke jongen die hij is.
    Extra: Kaiko staat eigenlijk altijd als hij vrij is op een board. Ofwel een surfboard, ofwel een skateboard, ofwel een longboard. Als klein joggie heeft hij leren zwemmen en vanaf zijn 6e surft hij al. Het skateboarden en longboarden is er zo bij gekomen in de loop der tijd. Vooral als transportatie, maar ook voor de lol.
    Kaiko is een strandwacht op de Hawaiiaanse eilanden. Hij vind dit helemaal geweldig en zou niets anders willen doen als werk. Hij werkt 6 dagen in de week en de zevende is hij eigenlijk ook altijd wel op het strand te vinden. De zee is zijn grote liefde, ondanks dat hij was kleine dingetjes met meiden heeft gehad, het heeft nooit echt lang geduurd. Hij kon namelijk wel zonder diepere liefde, maar niet zonder de zee, nogsteeds is dit het geval en is dat ook de plek waar je hem 9 van de 10 keer zal vinden.
    Ondanks dat Kaiko wel erg loyaal is naar zijn familie en maten, is hij behoorlijk slecht in het behouden van vriendinnetjes, zeker op romantisch gebied. Hij behandelt ze ofwel als speeltje waar hij na een tijdje weinig interesse meer in heeft, of meer als vriend, waar de meeste meiden het niet mee eens zijn, omdat hij net iets te casual met ze omgaat. Hij geeft er weinig om, hij is jong en het is zeker nog geen tijd om zich te binden. Later, is zijn motto als het om liefde gaat.
    Inmiddels woont Kaiko op zichzelf, maar is nogsteeds vaak bij zijn familie te vinden. Hij woont in een klein appartementje aan de rand van het grootste strand van het eiland, waar hij meestal moet werken en waar hij meestal gaat surfen, zowel alleen als met zijn maten. Het is niet veel, maar het is thuis voor hem en meer dan genoeg, omdat hij er toch meestal niet is.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 9:00 ]


    Bowties were never Cooler

    Wut, waarom had ik dit nog niet gezien? :')
    Jongen uit familie 2 voor mij. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Majikku schreef:
    Moet het innerlijk erg beschreven worden, of zijn steekwoorden goed? ^-^


    Liever beschreven, maar steekwoorden zijn ook wel goed.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Amphrobia schreef:
    (...)

    Liever beschreven, maar steekwoorden zijn ook wel goed.

    Okee, komt goed (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cillian is wel af denk ik. Wie weet komt er nog wat bij het innerlijk erbij, maar voor nu ben ik wel een beetje tevreden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Cillian is wel af denk ik. Wie weet komt er nog wat bij het innerlijk erbij, maar voor nu ben ik wel een beetje tevreden.


    Ik vind hem goed!

    Ik ga het praattopic maar eens openen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Het praattopic


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik een vrouwelijke Jones reserveren?


    That is a perfect copy of reality.

    IamGroot schreef:



    Familie: Kalawai'a
    Naam: Kaiko Yves Kalawai'a
    Leeftijd: 19, 1 October
    Karakter: Kaiko is over het algemeen een lieve, vrolijke, sociale en energieke jongen. Hij sport graag, zeker surfen, en staat altijd voor iedereen klaar. Hij vind het fijn om mensen te kunnen helpen en te zorgen dat ze zich fijn en veilig voelen. Zo is hij ook bij zijn beroep gekomen. Op zijn 17e is hij begonnen aan de opleiding en inmiddels is hij een vaste verscheiding op het strand van de Hawaiiaanse eilanden. Door zijn vrolijke en energieke gedrag, zeker rond zijn vrienden, is Kaiko in voor alles en is soms zo entausiast dat hij echt staat te stuiteren, soms zelfs iets te entausiast, waardoor hij zich soms wel eens dingen op de hals haalt, die hij later niet zo heel leuk blijkt te vinden. Toch neemt hij zijn taak op het strand wel erg serieus, al helpt het wel dat hij tegelijkertijd wel kan dollen met vrienden. Hij is een vrolijke kleuter driekwart van de tijd en haat ruzie of negativiteit. Zo probeert hij alles positief in te zien en zodra mensen ruzie hebben probeert hij het te sussen. Daarom komen momenten dat er even geen lichtpuntjes lijken te zijn heel hard bij hem aan, zoals een verdrinkingsdood op het strand of hele zware verwondingen in het skatepark wat ook nog onder het gezag van de strandwachten valt. Dan wil hij het liefst zich even afsluiten van de wrede wereld, maar vaak moet hij het opkroppen tot later. Toch is Kaiko zeker niet een jongen die je zomaar onder de duim krijgt en die alleen maar ja en amen zegt. Hij heeft een duidelijke mening en weet wat hij wil. Hij laat zich niet makkelijk van zijn stuk brengen. Ook geld voor deze jongen 'Demons run when a good man goes to war'. Zodra Kaiko namelijk boos is kan je je beter bergen. Dan zit je liever op een surfplank tussen scherpe rotskusten in een extreem erge storm dan dat je zijn woede en wraak proeft. Dit gebeurt gelukkig maar heel weinig. Eigenlijk alleen als je op een of andere manier aan zijn familie of vrienden komt, degenen aan wie de jongen hondstrouw is. Voor deze jongen is muziek eigenlijk altijd wel de remedie als de golven op gaan niet meer werkt. Zelf drumt hij in zijn vrije tijd, maar bijvoorbeeld als hij boos is of verdrietig gaat hij eigenlijk altijd de zee op met zijn plank tot hij zich weer goed voelt. Dit kan soms tot gevaarlijke situaties leiden, omdat het soms ook 's nachts en in stormen gebeurt. Dit kan hem vaak snel weer veranderen in de vrolijke behulpzame avontuurlijke jongen die hij is.
    Extra: Kaiko staat eigenlijk altijd als hij vrij is op een board. Ofwel een surfboard, ofwel een skateboard, ofwel een longboard. Als klein joggie heeft hij leren zwemmen en vanaf zijn 6e surft hij al. Het skateboarden en longboarden is er zo bij gekomen in de loop der tijd. Vooral als transportatie, maar ook voor de lol.
    Kaiko is een strandwacht op de Hawaiiaanse eilanden. Hij vind dit helemaal geweldig en zou niets anders willen doen als werk. Hij werkt 6 dagen in de week en de zevende is hij eigenlijk ook altijd wel op het strand te vinden. De zee is zijn grote liefde, ondanks dat hij was kleine dingetjes met meiden heeft gehad, het heeft nooit echt lang geduurd. Hij kon namelijk wel zonder diepere liefde, maar niet zonder de zee, nogsteeds is dit het geval en is dat ook de plek waar je hem 9 van de 10 keer zal vinden.
    Inmiddels woont Kaiko op zichzelf, maar is nogsteeds vaak bij zijn familie te vinden. Hij woont in een klein appartementje aan de rand van het grootste strand van het eiland, waar hij meestal moet werken en waar hij meestal gaat surfen, zowel alleen als met zijn maten. Het is niet veel, maar het is thuis voor hem en meer dan genoeg, omdat hij er toch meestal niet is.


    Volgens mij is Kaiko nu ongeveer af. Misschien wordt hij iets uitgebreid, maar niet veel.

    Is hij goed?

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 22:18 ]


    Bowties were never Cooler