• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Michele Cecile Jones Denys | 19
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Cicatrix | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine Jones Forman | 15
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder:Katelyn Madison Williams OutlawQueen | 42
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Aire | m |
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12
    - Delainy Elle Parker Denys| 7

    Familie Hawaii
    Moeder: Khamul
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Leilani Malia Kalawai'a.Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys
    - Damien Aouli Kalawai'a Gally | 17
    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Oke, ik wist echt geen naam dus als je een betere weet, stuur hem alsjeblieft. Dan geven we het speeltopic en praattopic die titel.


    Het praattopic
    De rollenstory

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 21:09 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ugh Ronaldo, I love him already :9~


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Heheh, Ronaldo is geweldig :Y)


    El Diablo.

    Wie is Ronaldo? Ik zie geen Ronaldo in het rpg? :'D

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 20:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als mensen nog een rol willen of anderen zich nog inschrijven, ga ik er denk ik nog een familie bij doen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Majikku schreef:
    Wie is Ronaldo? Ik zie geen Ronaldo in het rpg? :'D

    Faceclaim van Falahee.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    (...)
    Faceclaim van Falahee.


    Oké, en is dat een voetballer? (gokje door de gif hahah)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Doe dit ^ de volgende keer alsjeblieft in het praattopic.

    Waahh ik haat het om streng te zijn, maar het moet wel anders worden al die topics een zooitje.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Amphrobia schreef:
    Als mensen nog een rol willen of anderen zich nog inschrijven, ga ik er denk ik nog een familie bij doen.


    Maar familie 1&2 moeten toch juist groot zijn? Dat is leuk. ;3


    What do we say to the god of death? ''Not today.''



    Familie:
    Kalawai'a
    Naam:
    Mele Kai Kalawai'a
    Leeftijd:
    18, 14-5-96
    Karakter:
    Mele is gewoon Mele. Een meisje met een eigen wil, dat doet en laat waar ze zin in heeft. Heeft Mele geen zin om haar huiswerk te maken, dan laat ze het liggen voor een andere keer. Mele is geen dom meisje en kan opzich wel goed leren, waardoor ze vaker haar huiswerk skipt en tijd overhoudt voor haar favoriete bezigheden. Ze is nogal een tomboy en ze heeft een eigen skateboard. Verder heeft Mele het niet zo op kleine kinderen, dus snel spelen met ze of oppassen op ze zal ze niet. Mele is iemand die soms heel erg de bitch kan uithangen, maar dat eigenlijk helemaal niet is.
    Mele is ook iemand die vaakt de grenzen opzoekt van iets of iemand, dat kan soms positieve gevolgen hebben, maar soms ook negatieve. Mele is avontuurlijk en vindt het leuk om risico's te nemen. Ze houdt van de adrenaline kick die ze dan krijgt. Mele heeft echter wel last van de verkeerde dingen op het verkeerde moment zeggen, waardoor ze mensen snel beledigt. Het woordje sorry krijgt ze dan echter niet zo snel over haar lippen gerold.

    Extra:
    Ook al zoekt Mele graag grenzen op en neemt ze elke keer weer risico's, ze rookt níét, dit komt omdat ze het gewoon echt smerig vindt. Misschien op feesten als ze niet helemaal nuchter meer is, anders niet.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 23:09 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Aire schreef:
    (...)

    Maar familie 1&2 moeten toch juist groot zijn? Dat is leuk. ;3


    Ja, dat is waar, maar volgens mij wil niemand een klein kind spelen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik dan een kleiner kindje(12/13) van een van de twee families?


    Bowties were never Cooler

    Amphrobia schreef:
    (...)

    Ja, dat is waar, maar volgens mij wil niemand een klein kind spelen.


    Ik ben anders van plan een jongen van 12 te maken.
    Maar je hebt gelijk. Kom op guys, een beetje afwisseling is leuk. Je mag toch drie rollen. ^,^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hehe, mensen nu voel ik me zo jong. ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman



    Familie:
    Jones
    Naam:
    Michele Cecile Jones
    Leeftijd:
    19, 23-11-94
    Karakter:
    Michele is een beetje een nerd, een rustig meisje dat haar tijd verdoet met lezen van boeken of schrijven in haar notitieblok. Michele is een nogal introvert persoon en verlegen bij nieuwe mensen. Michele is ook niet zo'n liefhebber van het tot diep in de nacht feesten en na twee uur 's nachts vindt zij het vaak weer voor gezien. Michele is een goede vriendin, ze is trouw en een luisterend oor.
    Verder is Michele een gevoelig iemand die snel iets van zich aan kan trekken, of iets persoonlijk opvat, terwijl het bijvoorbeeld voor het algemeen is bedoeld. Michele is naast alles een geweldige meid, met een goed gevoel voor humor. Ze is ook iemand die heel snel rood wordt, bijvoorbeeld bij een complimentje.

    Extra:
    De kleding die Michele draagt op de foto is haar soort kledingstijl. (Zonder het glimmende rokje.)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 19:06 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Amphrobia schreef:
    Hehe, mensen nu voel ik me zo jong. ^^


    Ik voel me oud


    Bowties were never Cooler