• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Michele Cecile Jones Denys | 19
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Cicatrix | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine Jones Forman | 15
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder:Katelyn Madison Williams OutlawQueen | 42
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Aire | m |
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12
    - Delainy Elle Parker Denys| 7

    Familie Hawaii
    Moeder: Khamul
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Leilani Malia Kalawai'a.Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys
    - Damien Aouli Kalawai'a Gally | 17
    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Oke, ik wist echt geen naam dus als je een betere weet, stuur hem alsjeblieft. Dan geven we het speeltopic en praattopic die titel.


    Het praattopic
    De rollenstory

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 21:09 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik twijfel nog voor een derde personage hehe, bij de Parker familie. Ik weet niet of ik er genoeg tijd voor ga hebben. Anyway, als ik het doe wordt het een jonger meisje, zo'n 7/8 jaar c:


    That is a perfect copy of reality.

    Wacht, verander het meisje van mij in familie 2 maar naar een jongen. Ik wil ook weer eens en mannelijk iemand spelen c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zou ik ook nog een dochter uit de eerste familie mogen reserveren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Denys schreef:
    Ik twijfel nog voor een derde personage hehe, bij de Parker familie. Ik weet niet of ik er genoeg tijd voor ga hebben. Anyway, als ik het doe wordt het een jonger meisje, zo'n 7/8 jaar c:


    Ik zou het echt heel leuk vinden als je dat zou doen!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Familie: Parker
    Naam: Gabriel 'Gab' Rafael Parker
    Leeftijd: 12, 31 October
    Karakter: Gabiel is een brutale, enigsinds arrogante en zorgeloze jongen. Hij is nonchalant, onbevreesd, eigenwijs en heeft 'een de duivel maakt het wat uit'-kijk op het leven, zeker als het om gevaar gaat. Gabriel kan ook best gemeen en zelfzuchtig zijn, terwijl op andere momenten onzelfzuchtig en zorgzaam. Hij heeft een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en helpt iedereen die in de problemen zit. Hij kan zeer opvliegerig zijn. Het onderwerp 'opgroeien' ligt bij hem heel gevoelig en eenzaamheid kan hem ook flink raken. Vaak is hij inderdaad zelfverzekert, onverschrokken en brutaal, maar soms is hij nog gewoon een klein bang kind, dat gewoon geliefd wil worden.
    Gabriel is de levendige jongen die altijd druk door het huis stuitert en de gekste dingen uithaalt, als hij je eenmaal kent. Als hij je niet kent kijkt hij toch wel stil de kat uit de boom van een afstandje tot hij zeker weet dat je hem niets aan gaat doen. Gabriel is lief, zorgzaam, loyaal aan zijn vrienden en familie en eigenlijk altijd vrolijk, of in elk geval dat lijkt zo. Hij is net een klein ondeugend kind en als je hem snapt kan hij zelfs nog wel eens mokkend in een hoek gaan zitten. Hij wil het liefst dat iedereen om wie hij geeft vrolijk is en en probeert hen dan ook altijd op te vrolijken, hoe slecht deze pogingen soms ook uitpakken. Als je naar hem toekomt met problemen, of een opdracht, kan Gabriel erg serieus zijn, maar dit is echt een uitzondering. Door zijn loyale karakter is hij ook zeker geen jongen die je in de kou zal laten staan, al is hij door zijn extreme aanhankelijkheid erg geneigd tot het zichzelf vasthechten aan mensen zodra ze ook maar erkennen dat hij bestaat. Hij is heel trouw en vrij snel jaloers. Verraad is voor hem uit den boze en onvergevelijk. Daardoor is hij ook heel wraakzuchtig, koelbloedig en wreed tegen degenen die hem in zijn belevingswereld verraden. Hij zit daar soms wel erg mee, maar spreekt dit bijna nooit uit. Zijn werkelijke emoties kropt hij namelijk meestal op, tot hij 's nachts fluit gaat spelen en alles eruit laat stromen. Ook heeft hij soms nog wel eens nachtelijke huilpartijen waar niemand van weet. Gabriel is erg aanhankelijk aan zijn vrienden en familie en houd er totaal niet van om buitengesloten te worden. Hij heeft een hele rits rare trekjes en is heel impulsief, maar zal nooit iemand opzettelijk pijn doen. Hij is gewoon een gestoorde hyperactieve kleuter op speed, iets waar lang niet iedereen tegen kan, zeker niet om 2 uur 's nachts. Hij wil graag dat iedereen altijd vrolijk is, en probeert altijd iedereen vrolijk en aan het lachen te houden, maar dit lukt niet altijd en dan wordt hij zelf triest, of hij gaat te ver en krijgt een klap voor zijn kop. Hij kan ook zijn mond eigenlijk niet houden, wat vaker dan eens voor irritaties zorgt. Gabriel leeft echt naar het patroon van lang leven de lol en als iets niet leuk is heeft hij dan ook grote problemen om het vol te houden, zeker als hij er geen doel van in ziet.
    Extra: Gabriel heeft inmiddels een vriendinnetje, maar het is allemaal nog heel erg pril, of zo lijkt het voor zijn broers, zussen en moeder. Hij heeft nooit echt uitgesproken hoe ver hij met het meisje is gegaan tot nu toe, al is hij er zeker wel trots op en blij mee. Dit kleine roodharige bleke engelachtige jongetje is namelijk zeker niet zo onschuldig als je zou denken.
    Gabriel loopt nu rond met een gips om zijn arm, omdat hij van een paard is geknikkerd en met zijn arm hard op een scherpe steen terecht is gekomen. Dit is voor hem zeker niet de eerste keer in het gips en eigenlijk kijkt niemand in de familie meer vreemd op van het feit dat hij eens in de zoveel tijd weer bij de spoedeisende hulp zit omdat hij weer een stomme actie heeft uitgehaald.

    Zoiets?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 15:51 ]


    Bowties were never Cooler

    Vraag ik me af hoe ver hij met dat meisje is ,aangezien hij 12 is ...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hij zit toch in de eerste familie? ^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nee, hij zat nog niet in een bepaalde familie


    Bowties were never Cooler

    IamGroot schreef:
    Nee, hij zat nog niet in een bepaalde familie


    Ooh, oke.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Zou iemand de moeder van familie 2 kunnen maken? Dit mag een non-play rol zijn, maar ik denk dat ik de vader op me ga nemen als rol.
    Oh, we missen ook nog een vader in de Hawaiiaanse familie. Zelfde verhaal, maar het lijkt me wel leuker voor de speler van de moederrol dat er iemand is die de vader gaat spelen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Gab is alleen waarschijnlijk al 13 als de rpg begint


    Bowties were never Cooler

    Forman schreef:
    Zou iemand de moeder van familie 2 kunnen maken? Dit mag een non-play rol zijn, maar ik denk dat ik de vader op me ga nemen als rol.
    Oh, we missen ook nog een vader in de Hawaiiaanse familie. Zelfde verhaal, maar het lijkt me wel leuker voor de speler van de moederrol dat er iemand is die de vader gaat spelen.


    Ik wil de moeder wel spelen, dan laat ik daar de dochter vallen en speel ik de moeder.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Ik wil de moeder wel spelen, dan laat ik daar de dochter vallen en speel ik de moeder.


    Oke, dat is fijn. Ik zal het aanpassen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    De rollenstory


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Okay, ik heb toch besloten om de kleine Parker te maken, als het uiteindelijk toch teveel wordt laat ik dat wel weten. (:


    That is a perfect copy of reality.