• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?

    Rollen:

    Familie 1
    Vader: Andrew Nathaniel Jones Forman
    Kinderen: (geen kinderen van 16 of 15)
    - Michele Cecile Jones Denys | 19
    - Thomas Jones Californication | 16
    - Skylar-Jane Jones Cicatrix | 18
    - Cillian Jones Majikku | 16
    - Amber Catherine Jones Forman | 15
    - Marcel Jones | non play | 3


    Familie 2
    Moeder:Katelyn Madison Williams OutlawQueen | 42
    Kinderen:
    - Ezekiel "Zeke" Matthew ParkerOutlawQueen | 15
    - Jacelyn Maria Parker Sangster | 18
    - Aire | m |
    - Ashton James ParkerCicatrix | 17
    - Samantha 'Sami' Ruby Parker Falahee | 16
    - Gabriel 'Gab' Rafael Parker Iamgroot | 12
    - Delainy Elle Parker Denys| 7

    Familie Hawaii
    Moeder: Khamul
    Vader:
    Kinderen:
    - Kaiko Yves Kalawai'a Iamgroot | 19
    - Leilani Malia Kalawai'a.Valois | v | 16
    - Tyler Maleko Kalawai'a Falahee | 21
    - Mele Kai Kalawai'a Denys
    - Damien Aouli Kalawai'a Gally | 17
    De vaders en moeders hoeven niet perse gespeeld worden, maar kunnen ook non-play personages zijn.
    Bij weinig deelnemers wordt de Hawaiiaanse familie weggelaten.

    Regels:
    - Geen rollen van anderen besturen zonder toestemming.
    - We schrijven in ABN.
    - Maximaal 3 rollen per persoon.
    - Topics worden uitsluitend aangemaakt door Amphrobia en Aire
    - Geen Mary Sue's of Gary Stue's. Imperfecties maken het vaak nog leuker.
    - Wees actief en heb veel plezier!

    Invullijstje
    Familie:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Extra:

    Het uiterlijk mag beschreven worden, maar er moet een foto bij zitten van hoe je personage eruit ziet.

    Omgeving:
    Het huis staat op een groot landgoed waar gras en palmbomen te vinden zijn. Ook zijn er een paar schaduwplekjes te vinden. De achterkant van de tuin grenst aan de zee, waardoor het een prive strand heeft.

    Het huis zelf bestaat uit een deel voor de gasten en een deel voor de bewoners. De bewoners hebben een eigen keuken, woonkamer en twee badkamers. Ieder kind heeft zijn eigen slaapkamer.

    Het gastendeel bestaat uit 6 slaapkamers waar meerdere bedden in staan. Ook heeft het een woonkamer, keuken en eetzaal. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer.

    Oke, ik wist echt geen naam dus als je een betere weet, stuur hem alsjeblieft. Dan geven we het speeltopic en praattopic die titel.


    Het praattopic
    De rollenstory

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 21:09 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik een meisje in familie 2 van zo'n 16/17 jaar en een Hawaiiaanse jongen :]


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Mag ik een meisje in familie 2 van zo'n 16/17 jaar en een Hawaiiaanse jongen :]


    Natuurlijk, je staat erbij. (Omg mijn 999ste post (yeah) )

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 22:17 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Mag ik ook een Hawaiiaans meisje?


    That is a perfect copy of reality.

    Is Kaiko goed?


    Bowties were never Cooler

    Familie: 1.
    Naam: Thomas Jones.
    Leeftijd: Zestien.
    Karakter:
    Rommelig.
          Heeft niet altijd alles in orde en is erg chaotisch.
    Egoïstisch.
          Denkt meestal aan zichzelf en aan zijn eigen plezier, vindt het niet erg als hij het op die manier de ander moeilijk maakt.
    • Luisterend oor.
          Ondanks dat hij meestal alleen maar aan zichzelf denkt, zal hij naar je luisteren als je met iets zit of het moeilijk hebt.
    Houdt van gezelligheid/feesten.
          Houdt van gezelligheid en feesten, ook van een beetje drinken is hij niet vies en hij is het liefst met vrienden of familie in een gezellige kroeg of op vakantie.
    Kinderachtig.
          Het volwassen gedrag komt bij hem niet vanzelfsprekend, je moet het letterlijk uit hem trekken voordat hij goed en serieus kan communiceren.
    Kent zijn grenzen niet.
    Weet nooit wanneer hij moet stoppen.
    Jaloers
          Thomas is best snel jaloers en vind het tuintje van de ander altijd groener, als hij jaloers is laat hij het dan ook wel echt merken maar durft het nooit letterlijk in iemand zijn gezicht te zeggen. Daar vindt hij zichzelf te goed voor.
    Uiterlijk:


    Thomas heeft blonde haren en draagt meestal een cap en houdt zijn uiterlijk nogal basic. Hij is niet erg ijdel maar draagt wel graag merkkleding. Hij ruikt meestal naar rook gemengd met deo en heeft een wat schorre stem maar het is niet vervelend. Thomas is niet de langste, bij verre niet en zo redt hij misschien net de 1,74m en wordt zo dan ook vaker jonger geschat dan hij is.
    Extra: Hij rookt maar probeert het voor zijn vader verborgen te houden.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 23:52 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ga vanmiddag Skylars karakter toch aanpassen. Gezien ik het karakter niet vind passen bij wat ik voor idee had.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lol de ene 16 jarige in de fam rookt gewn ook al is de pa er bij en de andere 16 jarige in dezelfde fam doet het stiekem :'D

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 8:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cicatrix schreef:
    † No matter how you feel; Get up, dress up, show up and never give up. †



    † Familie † 1.

    † Naam † Skylar-Jane Jones. Al ze liever gewoon Skylar wordt genoemd.

    † Leeftijd † Ze is achttien jaar oud. [27 september 1997]

    † Karakter † Gedraagt zich naar haar eigen leeftijd, en heel soms wel ouder.
    Dit is iets anders dan haar broertjes. Maar het is gewoon een feit. Skylar weet dat ze 18 is en zal zich ook gewoon zo gedragen. Al ze soms wel eens ouder overkomt dan ze is. Dit is voornamelijk in gesprekken over serieuze onderwerpen.

    Eigenwijs.
    Haar mening zal niet heel erg snel veranderen en ze blijft gewoon bij haar standpunt. Ze zal ook gewoon haar eigen gang gaan, en zich niet druk maken over wat anderen hiervan vinden.

    Kort lontje.
    Skylar wordt redelijk snel boos, aangezien zij de grenzen bij zichzelf kent. En als iemand verder gaat dan die grens heb je haar boos. Toch is haar lontje iets langer bij haar familie en vrienden.

    Goed in liegen.
    Dit heeft ze redelijk vaak gedaan. En dan voornamelijk over haar gevoelens. Als iemand opmerkt dat er iets is en er naar vraagt zal ze zonder moeite kunnen zeggen dat alles oké is, en eventueel dat ze gewoon moe is. Enkel haar beste vriend en vriendin kunnen zien dat ze liegt.

    Iets wat arrogant.
    Dit is ze niet heel erg, maar haar uitstraling zal er zo uit zien. En hierdoor gedraagt ze zich ook soms zo. Soms wordt ze hierop aangesproken, maar dan heeft diegene ook een gezellige reactie terug.

    Op het eerste gezicht een bitch.
    Dit spreekt voor zich. Veel mensen vinden als ze Skylar voor het eerst ontmoeten haar een bitch. Hier kan ze mee leven, en ze vindt het wel prima.

    Snel jaloers.
    Ook dit spreekt voor zich. De jaloezie kwam vooral omhoog toen ze haar ex-vriend één week na dat het uit was meteen al met een ander zag.

    Doel bereikend.
    Skylar moet en zal net zoals haar vader altijd haar doel willen bereiken. En als dit niet lukt vindt ook zij het verspilde tijd.

    Verantwoordelijkheid.
    Ze weet wat ze moet doen thuis en zal ook zorgen dat dit gebeurt is. Als er ook iets gebeurt neemt zij over het algemeen de schuld op zich, gezien zij de oudste is.

    Nogal ongeduldig.
    Ze heeft totaal géén geduld en zal dit ook nooit krijgen.

    Je krijgt wat je geeft.
    Ben jij aardig tegen haar, is zij dit ook. Ben jij gemeen, dan is Skylar dit ook. Zo simpel als wat.


    † Extra † Skylar doet aan atletiek. En is ook erg snel. Ook is ze een roker.


    Goed nu is Skylar echt af, en ga ik bezig met mijn andere rol c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Majikku schreef:
    Lol de ene 16 jarige in de fam rookt gewn ook al is de pa er bij en de andere 16 jarige in dezelfde fam doet het stiekem :'D


    De hele familie behalve de vader rookt (:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Oke ik haal het rookgedeelte dan maar bij Cillian weg. Niet zo leuk als iedereen het doet in dezelfde familie (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een moeder? Kiezen jullie maar van welke familie. Ik wil wel 'ns een meespeelverhaal uitproberen.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 16:02 ]


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    Mag ik een moeder? Kiezen jullie maar van welke familie. Ik wil wel 'ns een meespeelverhaal uitproberen.


    Kom bij de Hawaiiaanse familie!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ooooooh, trouwens! Dashner = Valois.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valois schreef:
    (...)

    Kom bij de Hawaiiaanse familie!


    Ja! Dat ga ik doen ;3

    Ik wil bij de Hawaiiaanse ohana ;3


    26 - 02 - '16

    † I'm a bad boy for breaking her heart †




    † Familie † 2.
    † Naam † Ashton James Parker. Al sommigen hem Ash noemen.
    † Leeftijd † Hij is zeventien.
    † Karakter † Sarcasme
    Over het algemeen heeft hij sarcastische opmerkingen. Vooral is iemand om een bevestiging vraagt zoals 'echt waar?'. Daarop zegt hij 'nee, niet waar.' of 'nee, nep.' Sommigen kunnen hier erg om lachen, anderen vinden hem hierdoor niet al te aardig.

    Schuldgevoel
    Als hij iets fout doet dan laat hij merken dat hij een groot schuldgevoel heeft. En dit is op het moment aanwezig. Het liefste wilt hij dan ook dingen goed maken.

    Trouw
    Hij is een van de trouwste mensen die je zou kunnen kennen, en als hij ontrouw is geweest heeft hij een schuldgevoel. Zie hier boven^

    Vrolijk
    Over het algemeen is hij een vrolijke en enthousiaste jongeman die geniet van het leven.

    Vertrouwelijk
    Je kunt Ashton goed vertrouwen, gezien hij een echt luisterend oor is. Als je wilt geeft hij je ook advies. Ashton is zelf niet goed in zij problemen te vertellen, al hij dit wel probeert te worden.

    Ongeduldig
    Ashton heeft geen geduld en zal dit ook nooit krijgen. Bij familie en vrienden heeft hij dit wat meer, maar als nog.

    Druk.
    Je kunt het als een goede en slechte eigenschap zien maar Ashton is redelijk druk. En soms irritant druk. Maar over het algemeen kunnen mensen er wel om lachen. Hij is wel enkel druk bij zijn vrienden en familie. Hierdoor maakt hij ook best wel vaak grappen.

    Verlegen
    Hij is redelijk verlegen en weet niet hoe en waarom. Sommige meiden zouden hem hierdoor schattig vinden, al hij het behoorlijk irritant vindt. En hij vindt zichzelf niet schattig, maar een rare schildpad.

    Liefhebbend.
    Ashton heeft bijna alles wel voor zijn familie en vrienden over en kan niet zonder ze.
    † Extra † Hij had een tijdje geleden een vriendin; Demi. Alleen is hij een soort van, zeg maar per ongeluk vreemd gegaan en was ze vreselijk boos. Ashton heeft enkel spijt. En hij zou alles doen om haar terug te krijgen.
    Hij bespeelt de gitaar en zingt er ook nog bij.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 14:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded