• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ik zou zeggen: Stel een datum in wanneer je gaat beginnen en wanneer de rollen die nog niet ingevuld zijn dan nog leeg zijn, gooi je die er uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mele is af. ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    Is het goed als mijn personage geadopteerd is? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    Is het goed als mijn personage geadopteerd is? ^^


    Ik vind het goed.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Delainy is ook af, Michele komt vanavond laat. (:


    That is a perfect copy of reality.

    Mij maakt het niet veel uit in welke tijd/persoon we schrijven trouwens.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valois schreef:
    Mij maakt het niet veel uit in welke tijd/persoon we schrijven trouwens.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik krijg een idee dat ik er niet bij mag.


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    Ik krijg een idee dat ik er niet bij mag.


    Mis ik hier wat?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    (...)

    Mis ik hier wat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb meerdere keren in het topic gevraagd of ik een rol mocht en ik werd er niet bij gezet terwijl de rol gewoon vrij was. ;x


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    Ik heb meerdere keren in het topic gevraagd of ik een rol mocht en ik werd er niet bij gezet terwijl de rol gewoon vrij was. ;x



    Oh dat is wel klote o.ô


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Khamul schreef:
    Ik heb meerdere keren in het topic gevraagd of ik een rol mocht en ik werd er niet bij gezet terwijl de rol gewoon vrij was. ;x


    Ik denk dat ze je waarschijnlijk gewoon over het hoofd heeft gezien.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Khamul schreef:
    Ik heb meerdere keren in het topic gevraagd of ik een rol mocht en ik werd er niet bij gezet terwijl de rol gewoon vrij was. ;x


    Vat het niet zo persoonlijk op. Ze heeft het vast niet gezien. (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Khamul schreef:
    Ik heb meerdere keren in het topic gevraagd of ik een rol mocht en ik werd er niet bij gezet terwijl de rol gewoon vrij was. ;x


    Was jij het niet die de moeder van de Hawaiiaanse familie ging maken? Ik denk dat het zeker niet met opzet was om je ongewenst te laten voelen, althans, niet van mijn kant.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )