• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Ik wacht nog even op Jace' reactie.

    Is goed, ik ben nu toch met schoolwerk bezig haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Ik kan vanavond en morgen niet reageren, sorry


    Bowties were never Cooler

    IamGroot schreef:
    Ik kan vanavond en morgen niet reageren, sorry


    Had je al gepost met Kaiko of had ik dat gemist? Want volgens mij ben jij aan de beurt. (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Denys schreef:
    (...)
    Is goed, ik ben nu toch met schoolwerk bezig haha.


    Ik was met schoolwerk bezig... Maar nu niet meer :$


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Ik was met schoolwerk bezig... Maar nu niet meer :$


    Als ik er nu niet mee bezig ga, heb ik het straks nooit af D:


    That is a perfect copy of reality.

    Ik gelukkig wel, maar ik ben ontzettend moe door een halloweenfeestje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Misschien moet er even iemand tussen Thomas en Cillian komen, want het loopt niet goed. :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Valois schreef:
    (...)

    Had je al gepost met Kaiko of had ik dat gemist? Want volgens mij ben jij aan de beurt. (:


    Dat weet ik. Ik probeer wat te posten, maar weet niet of t lukt


    Bowties were never Cooler

    Vind het heerlijk om te overdrijven :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waar is de vader van de Jones' eigenlijk?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat is de eigenares van het topic.


    Spoiler alert: you will save yourself

    I know, maar ze heeft die vader nog niet bestuurd. Ik denk dat het wel tijd word dat de familie Jones ook gaat vertrekken, aangezien het andere gezin ook al bijna gaat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou, fijn dat iedereen het naar zijn zin heeft. Maar van de familie Jones reageert er niemand meer (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tyler, die ga je zo hard terug krijgen HAHAHA.


    That is a perfect copy of reality.

    Uh oh D: Ach, dat krijgt hij als grote broer.. (Die mentaal de jongste is volgens mij, ahum)


    El Diablo.