• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Valois schreef:
    (...)

    Was jij het niet die de moeder van de Hawaiiaanse familie ging maken? Ik denk dat het zeker niet met opzet was om je ongewenst te laten voelen, althans, niet van mijn kant.


    Dat was ik ja, maar dat maakt niet uit. Ik voel me ook niet ongewenst of zo, ik vond het een beetje apart.


    26 - 02 - '16

    Khamul schreef:
    (...)

    Dat was ik ja, maar dat maakt niet uit. Ik voel me ook niet ongewenst of zo, ik vond het een beetje apart.


    Sorry, sorry, sorry, het spijt me echt heel erg! Ugh, op het moment is het best wel druk met school en halloween en alles. Dat is echt een slap excuus, maar ik hoop dat je nog meewil doen, want dan heb ik je inderdaad over het hoofd gezien.

    Edit: ik zie nu dat ik niet over je heen ben gelezen, maar je gewoon glad ben vergeten c:

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 22:17 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Forman schreef:
    (...)

    Sorry, sorry, sorry, het spijt me echt heel erg! Ugh, op het moment is het best wel druk met school en halloween en alles. Dat is echt een slap excuus, maar ik hoop dat je nog meewil doen, want dan heb ik je inderdaad over het hoofd gezien.

    Edit: ik zie nu dat ik niet over je heen ben gelezen, maar je gewoon glad ben vergeten c:


    Geen probleem ^^


    26 - 02 - '16

    Ik wil de post met de moeder van Parker gaan schrijven dat ze gaan vertrekken, maar waar gaan ze eerst heen? Want gaan ze eerst naar de familie Jones of meteen naar het vliegveld?


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Ik wil de post met de moeder van Parker gaan schrijven dat ze gaan vertrekken, maar waar gaan ze eerst heen? Want gaan ze eerst naar de familie Jones of meteen naar het vliegveld?


    Vliegveld.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Kan je dan Gab direct op z'n kop geven omdat hij alleen maar loopt te Whatsappen en nog niet heeft ingepakt?


    Bowties were never Cooler

    Haha ik vind Dany echt grappig :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Haha ik vind Dany echt grappig :'D


    Dat is ook mijn bedoeling hehe. Ik houd echt van Danyyyy. :3


    That is a perfect copy of reality.

    Ik vind Zeke ook wel een leuk personage maar Dany is echt zo'n typisch klein meisje en ze doet me denken aan mijn nichtje. Alleen kan ik die alles wijs maken :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Ik vind Zeke ook wel een leuk personage maar Dany is echt zo'n typisch klein meisje en ze doet me denken aan mijn nichtje. Alleen kan ik die alles wijs maken :'D


    Enehe, Dany is slim :3


    That is a perfect copy of reality.

    Denys schreef:
    (...)

    Enehe, Dany is slim :3


    Mijn nichtje ook alleen ze is heel goedgelovig.
    Ze is trouwens ook zo iemand die terwijl we met alle nichten/neven zijn zegt:
    'Linde is mijn favoriete nicht.' :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Mijn nichtje ook alleen ze is heel goedgelovig.
    Ze is trouwens ook zo iemand die terwijl we met alle nichten/neven zijn zegt:
    'Linde is mijn favoriete nicht.' :'D


    Hahahah :'D.
    Misschien is Zeke wel Dany's favoriete broer. ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    Wat was Zeke toch een stomme broer!


    Kleine kinderen kunnen heel onvoorspelbaar zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    (...)

    Kleine kinderen kunnen heel onvoorspelbaar zijn.


    Yeps.


    That is a perfect copy of reality.

    Denys schreef:
    (...)

    Yeps.


    Ik wacht nog even op Jace' reactie.


    Spoiler alert: you will save yourself