• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ehehe. Dat zei Mele dus ook al, ahum.


    That is a perfect copy of reality.

    Majikku schreef:
    Nou, fijn dat iedereen het naar zijn zin heeft. Maar van de familie Jones reageert er niemand meer (cat)


    Ja, ik wacht eigenlijk op een reactie so sorry :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Majikku schreef:
    Nou, fijn dat iedereen het naar zijn zin heeft. Maar van de familie Jones reageert er niemand meer (cat)


    Sorry, school + familie + vrienden waren nogal tijdrovend. Ik heb inmiddels gepost met de vader en zal zo ook weer posten met Amber.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Californication schreef:
    (...)

    Ja, ik wacht eigenlijk op een reactie so sorry :Y)


    Wacht je op Michele? ;x
    Want dan sorry, dan ga ik nu gelijk schrijven. :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Denys schreef:
    (...)

    Wacht je op Michele? ;x
    Want dan sorry, dan ga ik nu gelijk schrijven. :'D


    Jaaa, en maakt echt niet uit!! Take yo time :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    De achternaam van die Hawaiiaanse familie doet me denken aan Kawaii :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    De achternaam van die Hawaiiaanse familie doet me denken aan Kawaii :')


    Jou ook al? :'D


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    (...)

    Jou ook al? :'D


    Hahaha. Wie nog meer dan. Jou?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Hahaha. Wie nog meer dan. Jou?


    Yes. Maar ach, het klinkt leuk :')


    El Diablo.

    Lol, het was niet mijn bedoeling om zo'n korte post te schrijven - MSV is nog een beetje nieuw voor me, dus ik moet even kijken hoe ik de posts het beste schrijf haha.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 22:48 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Falahee schreef:
    (...)

    Yes. Maar ach, het klinkt leuk :')


    Hahaha jup. Kawaii ook :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Valois schreef:
    Lol, het was niet mijn bedoeling om zo'n korte post te schrijven - MSV is nog een beetje nieuw voor me, dus ik moet even kijken hoe ik de posts het beste schrijf haha.


    Posts mogen best kort hoor.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    (...)

    Posts mogen best kort hoor.


    Jaa? Ik moet eigenlijk nog even dat topic met de verschillen goed doorlezen.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 22:54 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valois schreef:
    (...)

    Jaa? Ik moet eigenlijk nog even dat topic met de verschillen goed doorlezen.


    Ja, bij een meespeelverhaal wel. Dat is misschien ook wel leuker, dan hoef je de tekst van een andere personage niet te kopiëren of gedachtes te forceren om zo het minimum aantal woorden te halen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    (...)

    Ja, bij een meespeelverhaal wel. Dat is misschien ook wel leuker, dan hoef je de tekst van een andere personage niet te kopiëren of gedachtes te forceren om zo het minimum aantal woorden te halen.


    Hmm, dat is waar. Het gaat ook veel gemakkelijker en sneller zo.

    Oké, ik duik mijn bed in. Maar je kan nog één of twee posts vanaf mijn mobiel verwachten, totdat ik echt in slaap val zegmaar, haha.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 23:07 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )