• Een vakantie met zon, zee, strand en familie. Dat klinkt voor de meeste mensen geweldig, maar niet voor de kinderen van de families Jones en Parker. Hen ouders zijn gescheiden en hebben inmiddels een nieuwe partner gevonden. Hartstikke leuk voor hen, maar ook voor de kinderen?
    Om kennis te maken gaan ze met ze allen op vakantie naar een Hawaii. Ze overnachten in een groot landhuis van een hawaiiaanse familie en slapen met meerdere kinderen op 1 kamer.
    Zorgt dit voor ruzies of vriendschappen?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Valois schreef:
    (...)

    Hmm, dat is waar. Het gaat ook veel gemakkelijker en sneller zo.

    Oké, ik duik mijn bed in. Maar je kan nog één of twee posts vanaf mijn mobiel verwachten, totdat ik echt in slaap val zegmaar, haha.


    Yup.

    Is het trouwens een idee om, als iedereen in de auto zit, dat stuk over te slaan? Dan komen ze gelijk aan op het vliegveld.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    (...)

    Yup.

    Is het trouwens een idee om, als iedereen in de auto zit, dat stuk over te slaan? Dan komen ze gelijk aan op het vliegveld.


    Dit.

    Snap niet waarom ze niet meteen aankwamen :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Dit.

    Snap niet waarom ze niet meteen aankwamen :'D


    Dat was ik ook van plan. Als iedereen het er mee eens is zijn we nu gewoon op het vliegveld.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Forman schreef:
    (...)

    Dat was ik ook van plan. Als iedereen het er mee eens is zijn we nu gewoon op het vliegveld.


    Hier ben ik het mee eens want anders gaat het veel te lang duren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mee eens!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe zit het trouwens met de scheiding? Want het maakt best veel uit of het een vriendelijke scheiding was of dat er knallende ruzie was.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zitten ze gezamelijk op het vliegveld allemaal?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Zitten ze gezamelijk op het vliegveld allemaal?


    Ja, dat ze daar de andere familie ontmoeten?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    (...)

    Ja, dat ze daar de andere familie ontmoeten?

    Precies. Dat dacht ik dus ook.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)
    Precies. Dat dacht ik dus ook.


    Oh ja sorry, dat was wel de bedoeling.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    OutlawQueen schreef:
    Hoe zit het trouwens met de scheiding? Want het maakt best veel uit of het een vriendelijke scheiding was of dat er knallende ruzie was.


    Ik denk dat dit per familie gewoon even besproken moet worden. Mij maakt het niet zoveel uit.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    I love Thomas :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    I love Thomas :'D


    Ik vind de relatie van hem en Cillian pretty genius :'))


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    (...)

    Ik vind de relatie van hem en Cillian pretty genius :'))


    Hahah :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gab is niet blij met dit alles... En gaat mogelijk nog de boel bij elkaar kloten


    Bowties were never Cooler