• Studentenleven



    Bespreek hier alles wat nodig is (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 16:04 ]

    SocialCasualty schreef:
    Kane zou wel een partybuddy kunnen gebruiken, haha. Iemand?


    tomboy

    Overigens, Yune en Milan kennen elkaar ook al. We hebben ze ooit samen in een ander RPG gespeeld dus vandaar de uitgebreide geschiedenis. Als het goed is heeft niemand daar last van maar ik denk ik zeg het even :)

    Het speeltopic is geopend :D
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=167100&page=last&message=175

    Jammer dat ik zo weg moet... Maarmorgen weereen dag

    Sempre schreef:
    Ehm iemand die Chester wil kennen en samen wel wil kijken hoe onze personages tot elkaar verbonden zijn? :')


    Misschien kunnen Chester en Drew elkaar al kennen?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    Misschien kunnen Chester en Drew elkaar al kennen?


    Is goed hoor, ik pb je even!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Is het de bedoeling dat we trouwens in de ik-vorm of hij/zij-vorm schrijven? Of maakt het niet uit?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dat maakt niet voor mij niet uit, doe waar jij je prettig bij voelt.
    Oh, ik hik trouwens tegen het randje van dyslexie aan. Ik doe hard mijn best om zo correct mogenlijk Nederlands te gebruiken maar dit gaat dus niet altijd even soepel, als ik vaker dezelfde fout maak wijs me daar gewoon op (:
    En mocht er ooit iets zijn wat je stoort aan de RPG of van mij part aan iemand, heb je een leuk idee laat het me dan vooral weten.

    Is het niet handig dat we allemaal in dezelfde vorm schrijven?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ja in de ik-vorm lijkt mij eigenlijk het handigst! Ik zal Milan trouwens ook zo wel aan laten komen (:

    Ik vind de in de ik-vorm schrijven, inderdaad ook wel het fijnst.

    Opzich is het wel handiger maar als je dat echt heel vervelend vind, dan voel ik me zo lullig.
    Maar goed als de meeste het er mee eens zijn dan prefereer ik dat iedereen in de ik-vorm schrijft.

    Ah shit ik had net een stukje voor Milan dat ie als eerste aankwam maar dan zal ik dat nu even aanpassen en hem dan aan laten komen!

    Sorryy, maar is goed!

    Mijn topicssss c:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oh trouwens. Ik sta open voor allerlei relaties voor mijn personage, op het gebied van al-kennen zeg maar :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf