• Studentenleven



    Bespreek hier alles wat nodig is (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 16:04 ]

    Starlord schreef:
    Mensen zijn idd opvallend enthousiast (Jeeej). Vandaar dat ik even rustig afwacht tot de aanloop chaos een beetje minder is :Y)


    Ja! Ik word er heel blij van. Ah snap ik hoor, ik vind het prima. Als ik Daniel nu ook aan zou laten komen raak ik helemaal kwijt waar ze zijn en met wie ze zijn :')

    MT. Ik moet echt alles even rustig lezen om te weten waar iedereen is :') Zulke drukte nu nog

    Ik spring ook iets later vandaag wel in, enorm drukke week voor mij dus ik zal de aankomende week sowieso weinig schrijven.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb alle tijd deze week. Ik heb reflectie week en blijkbaar valt dat tussen twee blokken in en kan je dus vrij weinig aan de studie doen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Fijn dat je het laat weten Talkhouse, succes!
    Ahh chill Starlord, als het goed is heb ik ook een rustige week. Begin van de nieuwe periode, hoewel ik wel altijd pas laat thuis ben :/

    Ik zal zelf ma-di-wo niet tot nauwelijks reageren, ik heb namelijk vroeg in de ochtend tentamens en moet daarna direct werken tot laat. Dus dat wordt even doorbijten helaas :c


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik zal zelf ma-di-wo niet tot nauwelijks reageren, ik heb namelijk vroeg in de ochtend tentamens en moet daarna direct werken tot laat. Dus dat wordt even doorbijten helaas :c


    Ahw veel succes met je tentamens (:

    Enface schreef:
    Fijn dat je het laat weten Talkhouse, succes!
    Ahh chill Starlord, als het goed is heb ik ook een rustige week. Begin van de nieuwe periode, hoewel ik wel altijd pas laat thuis ben :/


    Haha, geen drukke week qua school hoor, die heb ik vorige week al gehad, maar lange dagen en zaterdag ben ik jarig en feestvoorbereidingen nemen zoveel tijd in beslag.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Talkhouse schreef:
    (...)

    Haha, geen drukke week qua school hoor, die heb ik vorige week al gehad, maar lange dagen en zaterdag ben ik jarig en feestvoorbereidingen nemen zoveel tijd in beslag.



    Nice, alvast gefeliciteerd! Ik vind feestjes organiseren etc. altijd super leuk. Dan krijg ik er altijd extra veel zin in.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 16:34 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)


    Nice, alvast gefeliciteerd! Ik vind feestjes organiseren etc. altijd super leuk. Dan krijg ik er altijd extra veel zin in.


    Dankjewel! Ik ben echt al maanden bezig met organiseren - normaal gesproken vier ik het niet omdat ik in de toetsweek jarig ben maar nu is het in een weekend en komt er familie én mijn vriendinnen uit het hele land - en ik geniet er zo erg van. Ik vind de voorbereidingen vaak net zo leuk als het feestje zelf. Inkopen doen, inrichten, muziek verzorgen, alles.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Talkhouse schreef:
    (...)

    Dankjewel! Ik ben echt al maanden bezig met organiseren - normaal gesproken vier ik het niet omdat ik in de toetsweek jarig ben maar nu is het in een weekend en komt er familie én mijn vriendinnen uit het hele land - en ik geniet er zo erg van. Ik vind de voorbereidingen vaak net zo leuk als het feestje zelf. Inkopen doen, inrichten, muziek verzorgen, alles.


    In dat geval heb ik geen medelijden met je. Klinkt gezellig, veel plezier!

    Is het misschien een idee om die groep die nu buiten staat op te splitsen? Ik vind het in ieder geval nooit zo fijn om met één grote groep te spelen.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    Is het misschien een idee om die groep die nu buiten staat op te splitsen? Ik vind het in ieder geval nooit zo fijn om met één grote groep te spelen.


    Ja, is wel een goed idee! Het word nu wel erg druk.

    Ik wacht even tot de groep wat is verdeeld over meerdere plekken voordat ik Kane aan laat komen.


    Starve the ego, feed the soul.

    Sorry jongens, ik heb had het een beetje druk
    Ik laat mijn personage naar bed gaan zo :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf